Αλλαγές στα διόδια
+7
Postman
Ταξιδευτής
Arxiereas
Don John
Vvag
Caracal
Ο φυσικός
11 posters
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Αλλαγές στα διόδια
5/9/2010, 10:03 pm
Αντιγράφω από το in.gr
Αναπροσαρμογή σταθμών και τιμών διοδίων
Νέοι σταθμοί διοδίων και «μαζί» νέες αυξήσεις περιμένουν τους οδηγούς που διέρχονται από τους μεγάλους οδικούς άξονες.
Έως το τέλος του έτους αναμένεται να λειτουργήσει το καινούργιο σύστημα διοδίων στην Εγνατία Οδό, ενώ ακόμα δύο σταθμοί, ένας στον Μαλιακό και ένας στην Πελοπόννησο θα πάρουν «πράσινο φως» από το υπουργείο Υποδομών μέσα στους επόμενους μήνες. Πιο άμεσες θα είναι οι αυξήσεις στα διόδια της Εθνικής Οδού Κορίνθου - Τριπόλεως, που αναμένεται να τεθούν σε ισχύ μέσα στον Σεπτέμβριο.
Η καλοκαιρινή «ανακωχή» στο μέτωπο των διοδίων ήταν μικρής διάρκειας, αφού στο προσεχές διάστημα το τοπίο στους εθνικούς οδικούς άξονες που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες, αλλά και στην Εγνατία Οδό, πρόκειται να αλλάξει και πάλι. Πιο συγκεκριμένα:
Πελοπόννησος. Οι πρώτες εξελίξεις έρχονται από την Εθνική Οδό Κορίνθου - Τριπόλεως. Όπως ανακοινώθηκε στα μέσα του καλοκαιριού, η εταιρεία πρόκειται να προχωρήσει σε αυξήσεις που ξεπερνούν το 50% στους δύο σταθμούς διοδίων που λειτουργεί (σύμφωνα, βεβαίως, με τα όσα ορίζει η σύμβαση παραχώρησης). Για παράδειγμα, η τιμή διέλευσης για ένα Ι.Χ. από 1,40 ευρώ θα εκτιναχθεί στα 2,30 ευρώ για το Σπαθοβούνι και στα 2,20 για τη Νεστάνη.
Πιο αισθητές θα είναι οι αυξήσεις για τα βαρέα οχήματα: στα μεγάλα φορτηγά η τιμή αυξάνεται στο Σπαθοβούνι από 5,10 ευρώ στα 8,20 ευρώ και στη Νεστάνη από 4,90 στα 7,80 ευρώ. Η ακριβής ημερομηνία από την οποία θα ισχύσει η αύξηση δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, αλλά εκτιμάται ότι θα είναι μέσα στον Σεπτέμβριο.
Στον ίδιο οδικό άξονα, αρκετά νοτιότερα, αναμένεται να λειτουργήσει ένας νέος σταθμός διοδίων μέσα στο έτος. Πρόκειται για τον σταθμό Ασέας, η λειτουργία του οποίου θα ξεκινήσει όταν παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Τρίπολης - Αθήναιου, μήκους 12 χιλιομέτρων. Οταν ολοκληρωθεί, το τμήμα θα ενωθεί με ένα υφιστάμενο (σε κυκλοφορία σήμερα) τμήμα 15 χιλιομέτρων που κατασκευάστηκε κυρίως από το Δημόσιο. Ετσι η Εθνική Οδός θα φθάνει πλέον έως το Λεύκτρο, λίγο μετά τη Μεγαλόπολη.
Μαλιακός. Πιο άμεση εκτιμάται ότι θα είναι η λειτουργία του νέου σταθμού διοδίων στην Αγία Τριάδα (κοντά στις Θερμοπύλες), ο πρώτος στον Μαλιακό. Ο σταθμός είναι έτοιμος καθώς το ολοκληρωμένο τμήμα της Εθνικής Οδού στον Μαλιακό έχει παραδοθεί στην κοινοπραξία «Νέα Οδός». Για να λειτουργήσει ο σταθμός χρειάζεται να δοθεί το «πράσινο φως» από το υπουργείο Υποδομών. Υπενθυμίζεται ότι ολόκληρη η Εθνική Οδός στον Μαλιακό, που ανακατασκευάζεται ως δημόσιο έργο, θα παραδοθεί στη «Νέα Οδό», προκειμένου να λειτουργήσουν δύο σταθμοί διοδίων από τους οποίους θα χρηματοδοτηθεί η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65).
Εγνατία. Το καλοκαίρι τοποθετούσε χρονικά ο υπουργός Υποδομών κ. Δημ. Ρέππας την έναρξη λειτουργίας διοδίων στην Εγνατία Οδό. Το καλοκαίρι παρήλθε, ωστόσο η τελική ημερομηνία δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Σύμφωνα με τα όσα είπε στα τέλη Μαΐου ο υπουργός, τα διόδια Μαλγάρων θα αυξάνονταν σε 2,80 ευρώ από 2 ευρώ σήμερα (προκειμένου να χρηματοδοτήσουν... το κλείσιμο των διοδίων Αιγινίου), ενώ ανάλογη θα ήταν και η τιμολόγηση των διοδίων Πολύμυλου Κοζάνης. Για την υπόλοιπη Εγνατία θα ίσχυε προσωρινά -για διάστημα δύο ετών- το σύστημα της «βινιέτας»: η είσοδος στην Εγνατία με καταβολή εισιτηρίου ημερήσιου, εβδομαδιαίου ή άλλου), ασχέτως με τα διανυόμενα χιλιόμετρα, ωστόσο το ύψος του δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί.
Αναπροσαρμογή σταθμών και τιμών διοδίων
Νέοι σταθμοί διοδίων και «μαζί» νέες αυξήσεις περιμένουν τους οδηγούς που διέρχονται από τους μεγάλους οδικούς άξονες.
Έως το τέλος του έτους αναμένεται να λειτουργήσει το καινούργιο σύστημα διοδίων στην Εγνατία Οδό, ενώ ακόμα δύο σταθμοί, ένας στον Μαλιακό και ένας στην Πελοπόννησο θα πάρουν «πράσινο φως» από το υπουργείο Υποδομών μέσα στους επόμενους μήνες. Πιο άμεσες θα είναι οι αυξήσεις στα διόδια της Εθνικής Οδού Κορίνθου - Τριπόλεως, που αναμένεται να τεθούν σε ισχύ μέσα στον Σεπτέμβριο.
Η καλοκαιρινή «ανακωχή» στο μέτωπο των διοδίων ήταν μικρής διάρκειας, αφού στο προσεχές διάστημα το τοπίο στους εθνικούς οδικούς άξονες που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες, αλλά και στην Εγνατία Οδό, πρόκειται να αλλάξει και πάλι. Πιο συγκεκριμένα:
Πελοπόννησος. Οι πρώτες εξελίξεις έρχονται από την Εθνική Οδό Κορίνθου - Τριπόλεως. Όπως ανακοινώθηκε στα μέσα του καλοκαιριού, η εταιρεία πρόκειται να προχωρήσει σε αυξήσεις που ξεπερνούν το 50% στους δύο σταθμούς διοδίων που λειτουργεί (σύμφωνα, βεβαίως, με τα όσα ορίζει η σύμβαση παραχώρησης). Για παράδειγμα, η τιμή διέλευσης για ένα Ι.Χ. από 1,40 ευρώ θα εκτιναχθεί στα 2,30 ευρώ για το Σπαθοβούνι και στα 2,20 για τη Νεστάνη.
Πιο αισθητές θα είναι οι αυξήσεις για τα βαρέα οχήματα: στα μεγάλα φορτηγά η τιμή αυξάνεται στο Σπαθοβούνι από 5,10 ευρώ στα 8,20 ευρώ και στη Νεστάνη από 4,90 στα 7,80 ευρώ. Η ακριβής ημερομηνία από την οποία θα ισχύσει η αύξηση δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, αλλά εκτιμάται ότι θα είναι μέσα στον Σεπτέμβριο.
Στον ίδιο οδικό άξονα, αρκετά νοτιότερα, αναμένεται να λειτουργήσει ένας νέος σταθμός διοδίων μέσα στο έτος. Πρόκειται για τον σταθμό Ασέας, η λειτουργία του οποίου θα ξεκινήσει όταν παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Τρίπολης - Αθήναιου, μήκους 12 χιλιομέτρων. Οταν ολοκληρωθεί, το τμήμα θα ενωθεί με ένα υφιστάμενο (σε κυκλοφορία σήμερα) τμήμα 15 χιλιομέτρων που κατασκευάστηκε κυρίως από το Δημόσιο. Ετσι η Εθνική Οδός θα φθάνει πλέον έως το Λεύκτρο, λίγο μετά τη Μεγαλόπολη.
Μαλιακός. Πιο άμεση εκτιμάται ότι θα είναι η λειτουργία του νέου σταθμού διοδίων στην Αγία Τριάδα (κοντά στις Θερμοπύλες), ο πρώτος στον Μαλιακό. Ο σταθμός είναι έτοιμος καθώς το ολοκληρωμένο τμήμα της Εθνικής Οδού στον Μαλιακό έχει παραδοθεί στην κοινοπραξία «Νέα Οδός». Για να λειτουργήσει ο σταθμός χρειάζεται να δοθεί το «πράσινο φως» από το υπουργείο Υποδομών. Υπενθυμίζεται ότι ολόκληρη η Εθνική Οδός στον Μαλιακό, που ανακατασκευάζεται ως δημόσιο έργο, θα παραδοθεί στη «Νέα Οδό», προκειμένου να λειτουργήσουν δύο σταθμοί διοδίων από τους οποίους θα χρηματοδοτηθεί η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65).
Εγνατία. Το καλοκαίρι τοποθετούσε χρονικά ο υπουργός Υποδομών κ. Δημ. Ρέππας την έναρξη λειτουργίας διοδίων στην Εγνατία Οδό. Το καλοκαίρι παρήλθε, ωστόσο η τελική ημερομηνία δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Σύμφωνα με τα όσα είπε στα τέλη Μαΐου ο υπουργός, τα διόδια Μαλγάρων θα αυξάνονταν σε 2,80 ευρώ από 2 ευρώ σήμερα (προκειμένου να χρηματοδοτήσουν... το κλείσιμο των διοδίων Αιγινίου), ενώ ανάλογη θα ήταν και η τιμολόγηση των διοδίων Πολύμυλου Κοζάνης. Για την υπόλοιπη Εγνατία θα ίσχυε προσωρινά -για διάστημα δύο ετών- το σύστημα της «βινιέτας»: η είσοδος στην Εγνατία με καταβολή εισιτηρίου ημερήσιου, εβδομαδιαίου ή άλλου), ασχέτως με τα διανυόμενα χιλιόμετρα, ωστόσο το ύψος του δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί.
Re: Αλλαγές στα διόδια
5/9/2010, 10:56 pm
Απαράδεκτα διόδια, κακοί οδηγοί και σαν ικανότητα και σαν κουλτούρα, κίνηση, κακοί δρόμοι, καταστάσεις απρόβλεπτες που προκύπτουν υπερβολικά συχνά, υψηλό κόστος, χαμηλές επιδόσεις, γενικά μια ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ κατάσταση η οδήγηση σαν ασχολία στην Ελλάδα σήμερα.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αλλαγές στα διόδια
5/9/2010, 11:30 pm
Velociraptor wrote:γενικά μια ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ κατάσταση η οδήγηση σαν ασχολία στην Ελλάδα σήμερα.
Αφότου είδα τις συνθήκες οδήγησης στην Ιταλία, θα συμφωνήσω πέρα για πέρα μαζί σου...
Προσωπικά προσπαθώ όσο μπορώ να αποφεύγω τις εθνικές οδούς (με κουράζουν κιόλας), αν και ξέρω πως αυτό δεν είναι λύση...
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Αλλαγές στα διόδια
6/9/2010, 12:13 am
Για την ποιοτητα των δρομων ΟΛΟΙ ξερουμε........ (για την ποιοτητα των οδηγων επισης )
Για τα διοδια, οπως λειτουργουν γενικα στην χωρα μας, εχουν γραφτει (και εδω) επισης πολλα
Μια μια κουβεντα: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Για τα διοδια, οπως λειτουργουν γενικα στην χωρα μας, εχουν γραφτει (και εδω) επισης πολλα
Μια μια κουβεντα: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
- ArxiereasΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware
Re: Αλλαγές στα διόδια
6/9/2010, 5:19 am
Κάθε μέρα ακριβαίνουν και από κάτι, μειώνουν μισθούς και διαλύουν ό,τι υπήρχε.
Αναρωτιέμαι πού το πάνε αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχει και πιο ευγενικός τρόπος να μας διώξουν από την Ελλάδα...
Αναρωτιέμαι πού το πάνε αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχει και πιο ευγενικός τρόπος να μας διώξουν από την Ελλάδα...
Re: Αλλαγές στα διόδια
6/9/2010, 2:23 pm
Velociraptor wrote:Απαράδεκτα διόδια, κακοί οδηγοί και σαν ικανότητα και σαν κουλτούρα, κίνηση, κακοί δρόμοι, καταστάσεις απρόβλεπτες που προκύπτουν υπερβολικά συχνά, υψηλό κόστος, χαμηλές επιδόσεις, γενικά μια ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ κατάσταση η οδήγηση σαν ασχολία στην Ελλάδα σήμερα.
+1000!
Για την ιστορια να πω οτι η Γερμανια με τις Autobahn -ξερετε αυτα τα χαλια δρομακια χωρις ορια ταχυτητας μωρε- δεν εχει ΠΟΥΘΕΝΑ διοδια.
Επισης να πω οτι στις 13 χωρες που περασα μονο 2 ειχαν διοδια: Ιταλια & Πολωνια, και 3 ειχαν βινιετα (Σλοβενια, Αυστρια, Τσεχια). Ολες οι αλλες ηταν δωρεαν και με ποιοτητα ασφαλτου που βλεπει η πιστα στις Σερρες στον υπνο της και ξυπναει κλαιγοντας....
Re: Αλλαγές στα διόδια
6/9/2010, 2:48 pm
Καλα ακομα δεν καταλάβατε γιατι στην Ελλαδα δεν εχουμε καλους δρομους τυπου EURO???? Γιατι θα αλλαζαμε κάθε 2-3 μηνες λαστιχα, και πες με τωρα εσυ , μπορεί ο Ελληνας με την παρουσα οικονομική κατάσταση να πλερώνει καθε λιγο και λιγακι 300αρες σε λαστιχα???? Εμας σκέφτονται και την τσέπη μας….
- FZMANΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-25
Mηνύματα : 164
Ηλικία : 57
Μοντέλο : YAMAHA FAZER 600 S2
Κράνος : SHOEI XR 1100
Re: Αλλαγές στα διόδια
7/9/2010, 4:26 pm
Τελείως απαράδεκτη έχει γίνει η κατάσταση και να δούμε τι έχουμε να ακούσουμε ακόμα.
ΑΙΣΧΟΣ!!
ΑΙΣΧΟΣ!!
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Αλλαγές στα διόδια
13/9/2010, 2:09 pm
Arxiereas wrote:Κάθε μέρα ακριβαίνουν και από κάτι, μειώνουν μισθούς και διαλύουν ό,τι υπήρχε.
Αναρωτιέμαι πού το πάνε αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχει και πιο ευγενικός τρόπος να μας διώξουν από την Ελλάδα...
Πάρα πολύ σωστός
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Αλλαγές στα διόδια
23/9/2010, 2:29 pm
Διόδια: Η μεγάλη κλοπή!
Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010, 08:47 zougla.gr
«Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας).
Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 ευρώ για όλο τον χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.
Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ τον χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 ευρώ μόνο για αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ευρώ καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!
Αυτό, το τελευταίο, δεν το είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς, βέβαια, τους εξηγήσαμε, πως… απλώς ''ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ”».
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010, 08:47 zougla.gr
«Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας).
Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 ευρώ για όλο τον χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.
Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ τον χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 ευρώ μόνο για αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ευρώ καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!
Αυτό, το τελευταίο, δεν το είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς, βέβαια, τους εξηγήσαμε, πως… απλώς ''ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ”».
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
- ELENAΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-19
Mηνύματα : 2888
Ηλικία : 43
Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
Κράνος : Shoei RF-1100
لا تتخلي غن حلمك
Re: Αλλαγές στα διόδια
25/9/2010, 11:56 pm
Το προηγούμενο σκ που πέρασα από Μάλγαρα ήταν ακόμη 2 ευρώ και εκστασιάστηκα !! Περίμενα να σκάσω 2,80 και έτοιμη να πάω από την παλιά εθνική . Ντροπή πάντως . Από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη με τα παλιά δεδομένα ( Μαρτίου 2010) θα χρειαστώ 15 ευρώ αν θυμάμαι καλά .
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|