Go down
tragos
tragos
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-06
Mηνύματα : 122
Ηλικία : 34
Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
Κράνος : agv k3 sv

Τσιμουχα δευτερευων αξονα σασμαν και απωλεια λιπαντικου Empty Τσιμουχα δευτερευων αξονα σασμαν και απωλεια λιπαντικου

4/7/2010, 5:07 pm
Εδω και καιρο ειχα μια μικρη διαρροη λαδιου απο την τσιμουχα του αξονα το σασμαν πισω απο το γραναζι κινησης.
Απο χθες κατι δεν παει καλα.. Το προβλημα επιδεινώθηκε το μηχανακι χανει αρκετο λαδι Wacko
με ενοχλει γιατι λερωνει το πλαινο του ελαστικου με λαδια και φοβαμαι να το πλαγιασω στις στροφες μην φαω καμια γλυστρα και ψαχνομαι μετα...!

Λετε να υπαρχει καποιος τροπος να κανω τα πραγματα λιγο καλυτερα??
Η σωστη επισκευη ειναι απιστευτα χρονοβορα... απαιτει κατεβασμα και λυσιμο ολου του κινητηρα για να αλλαχτει η συγκεκριμενη τσιμουχα.

Σκεφτικα να την πλακωσω στις φλατζοκολλες εξωτερικα μηπως και καταφερω τιποτα ετσι. Τι λετε?

Το μηχανακι μου σε λιγο καιρο κλεινει τα 24 οποτε ειναι λογικο να υπαρχουν τετοια προβληματα!

Αντωνης.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Τσιμουχα δευτερευων αξονα σασμαν και απωλεια λιπαντικου Empty Re: Τσιμουχα δευτερευων αξονα σασμαν και απωλεια λιπαντικου

4/7/2010, 7:17 pm
Υπάρχει πατεντούλα και την είχα κάνει στο δικό μου Nc30 όταν είχε πάθει το ίδιο.

Όπως πολύ σωστά λες, η τσιμούχα κανονικά έχει ''γείσο'' το οποίο την κρατάει στην θέση της, μέσα στα χυτά των κάρτερ. Για να βγει κανονικά πρέπει να κατέβει μοτέρ και να ανοιχτούν κάρτερ.

Η πατέντα για να το γλυτώσεις αυτό είναι: Τρώς την παλιά τσιμούχα για να βγει, με τρυπάνι, με ντρέμελ, με αεροτριβείο, με ότι μπορείς τέλος πάντων για να την βγάλεις κομάτι-κομάτι. Προσέχεις να μην γραντζουνίσεις τα κάρτερ φυσικά. Με υπομονή γίνεται.

Στην συνέχεια, κόβεις το γείσο από την καινούρια τσιμούχα, και όπως λές και εσύ βάζεις φλαντζόκολα και την τοποθετείς. Δεν φτάνει όμως αυτό. Το κόλπο είναι να φτιάξεις ένα λαμάκι, το οποίο θα κρατιέται από τις πλησιέστερες βίδες του εξωτερικού καπακιού του γραναζιού, το οποίο θα κρατάει την τσιμούχα σταθερά στην θέση της.

Δεν πετυχαίνει πάντα, στο δικό μου NC30 πέτυχε με την πρώτη, σε VFR800 που έχει πιο λεπτή τσιμούχα, δεν καθόταν με τίποτα σωστά.

Καλή τύχη.
tragos
tragos
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-06
Mηνύματα : 122
Ηλικία : 34
Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
Κράνος : agv k3 sv

Τσιμουχα δευτερευων αξονα σασμαν και απωλεια λιπαντικου Empty Re: Τσιμουχα δευτερευων αξονα σασμαν και απωλεια λιπαντικου

5/7/2010, 4:58 pm
Σε ευχαριστω!
Χθες και σημερα τα πραγματα ηταν κατα πολυ καλυτερα και δεν εχανε τοσο λαδι!

Σημερα βρηκα εδω στη θεσσαλονικη ενα nc24 με κυπριακες πινακιδες σε καλουτσικη κατασταση και θα το παζαρεψω να το παρω καμια 250ε.

θα χρειαστω πολλα πραγματα απο πανω του!

Και παλι σε ευχαριστω και καλες βολτες με τα VFR !!
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum