- VFRΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή
Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 6:53 pm
Στα σύγχρονα "σκυφτά" (Bandit 650/1250, Fazer 1000) μετά από λίγη ώρα (15-20λεπτά) οδήγησης (test ride παραλιακή/Συγγρού) κουράζονται οι καρποί μου και γενικότερα νοιώθω άβολα επάνω τους.
Τονίζω το επάνω γιατί προτιμώ το "μέσα" στη μηχανή ή έστω "όχι τόσο επάνω".
Και για να σας δώσω να καταλάβετε, η βολικότερη θέση οδήγησης για μένα είναι αυτή των CBF600/CBF1000 και Trans700 (όχι HORNET).Ύψος:1,72
Επειδή δεν έχω οδηγήσει καμία VFR, μπορείτε να "προβλέψετε" πόσο θα με βόλευε η θέση οδήγησης στη VFR; (δεν ξέρω πόσο βάρος από τους καρπούς εξαφανίζει η αντίσταση του αέρα, δεν έχω κάνει ταξίδι με σκυφτό).
Τονίζω το επάνω γιατί προτιμώ το "μέσα" στη μηχανή ή έστω "όχι τόσο επάνω".
Και για να σας δώσω να καταλάβετε, η βολικότερη θέση οδήγησης για μένα είναι αυτή των CBF600/CBF1000 και Trans700 (όχι HORNET).Ύψος:1,72
Επειδή δεν έχω οδηγήσει καμία VFR, μπορείτε να "προβλέψετε" πόσο θα με βόλευε η θέση οδήγησης στη VFR; (δεν ξέρω πόσο βάρος από τους καρπούς εξαφανίζει η αντίσταση του αέρα, δεν έχω κάνει ταξίδι με σκυφτό).
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 7:33 pm
Θέμα 1: Χωρίς να έχω οδηγήσει τις μηχανές που προανέφερες, αλλά έχοντας το Fazer 600 πιο πριν που νομίζω ότι έχει παραπλήσια θέση οδήγησης, θεωρώ ότι αυτές οι μηχανές δεν θεωρούνται σκυφτές! Πάνω από όλα, αυτές οι μηχανές έχουν τιμονιέρα, ενω το VFR (και οι "σκυφτές" μηχανές γενικότερα) έχουν κλιπόν. Άρα προς απογοήτευσή σου, το VFR νομίζω πως είναι πιο σκυφτό.
Θέμα 2: Το πρόβλημα με τους καρπούς είναι καθαρά δικό σου. Πρέπει να μάθεις να "γατζώνεσαι" στη μηχανή από το ντεπόζιτο με τους μηρούς σου (καλά το είπα;) και να μη βάζεις καθόλου βάρος στα χέρια!! H μόνη "πίεση" που πρέπει να δέχεται το τιμόνι είναι μόνο για να στρίβεις και για να τραβάς το γκάζι. Αν μάθεις να το κάνεις αυτό δε θα έχεις κανένα πρόβλημα με τους καρπούς σου, και θα έχεις και τη μηχανή σου πιο σταθερή!
Το μόνο θέμα που έχω εγώ με τη Βέφα μου είναι ότι κάποιες φορές με πονάει η μέση μου. Αυτό έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει κάποιες φορές που θα είμαι σφιγμένος στη μηχανή. Αν είμαι χαλαρός είμαι μια χαρά...
Ελπίζω να βοήθησα!
Υ.Γ. Άμα περιμένεις, αν δεν κάνω λάθος σε κάνα μήνα είναι η έκθεση μοτοσυκλέτας. Εκεί θα μπορείς να τις καβαλήσεις ΟΛΕΣ και να δεις!
Θέμα 2: Το πρόβλημα με τους καρπούς είναι καθαρά δικό σου. Πρέπει να μάθεις να "γατζώνεσαι" στη μηχανή από το ντεπόζιτο με τους μηρούς σου (καλά το είπα;) και να μη βάζεις καθόλου βάρος στα χέρια!! H μόνη "πίεση" που πρέπει να δέχεται το τιμόνι είναι μόνο για να στρίβεις και για να τραβάς το γκάζι. Αν μάθεις να το κάνεις αυτό δε θα έχεις κανένα πρόβλημα με τους καρπούς σου, και θα έχεις και τη μηχανή σου πιο σταθερή!
Το μόνο θέμα που έχω εγώ με τη Βέφα μου είναι ότι κάποιες φορές με πονάει η μέση μου. Αυτό έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει κάποιες φορές που θα είμαι σφιγμένος στη μηχανή. Αν είμαι χαλαρός είμαι μια χαρά...
Ελπίζω να βοήθησα!
Υ.Γ. Άμα περιμένεις, αν δεν κάνω λάθος σε κάνα μήνα είναι η έκθεση μοτοσυκλέτας. Εκεί θα μπορείς να τις καβαλήσεις ΟΛΕΣ και να δεις!
- VFRΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 7:56 pm
Vvag wrote:
να μη βάζεις καθόλου βάρος στα χέρια!! H μόνη "πίεση" που πρέπει να δέχεται το τιμόνι είναι μόνο για να στρίβεις και για να τραβάς το γκάζι. και θα έχεις και τη μηχανή σου πιο σταθερή!
Χαίρομαι που η απάντησή σου συμφωνεί με τον τρόπο οδήγησης που θεωρώ σωστό!! Καμμία πίεση στο τιμόνι πλην των απαραίτητων! (διαβάζω αλλού πως με το βάρος του σώματος φορτίζεις περισσότερο το μπροστινό. Αυτό πρέπει να το φροντίσει ο κατασκευαστής όχι ο οδηγός! Γιατί οδηγός που στηρίζεται στο τιμόνι, μάλλον δεν οδηγεί καλά!)
Όμως, αν καταλαβαίνω καλά, το "γάντζωμα", μου μοιάζει με κάτι άλλο που έχω ξαναδιαβάσει και που συνεπάγεται σφίξιμο μηρών και κοιλιακών, που επίσης με βρίσκει αντίθετο, γιατί όσο bodybuilding και να κάνεις δε μπορείς να οδηγείς σφιγμένος πάνω από 15"...
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 8:05 pm
Μα αυτό είναι το θέμα! Δεν οδηγείς ΣΥΝΕΧΕΙΑ σφιγμένος! Αυτό σαφώς και είναι λάθος! Σφίγγεις όταν φεύγεις μπροστά, όπως σε φρεναρίσματα και σε κατηφόρες! Αν αντίθετα, σ' αυτές τις περιπτώσεις βάζεις την αντίσταση στα χέρια, λογικό είναι να σε πονάνε μετά. Το' χα πάθει αυτό παλιά (που δεν ήξερα), σε μια κατηφορική διαδρομή πηγαίνοντας καλαμάτα, με μια κοπέλα πίσω που έπεφτε ΣΥΝΕΧΩΣ επάνω μου... τα χέρια μου τα είχαν δει όλα μιλάμε... Με το fazer τότε.
Re: Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 8:39 pm
Εχοντας στο παρελθον και cbf 600 αλλα και fazer 600 μπορω να σου πω οτι σε ταξιδι το vfr ειναι ποιο ανετο
και εξηγουμαι.>
δεν εχει τους κραδασμους που ειχαν τα αλλα δυο (ιδικα το cbf)
εχει πολυ καλυτερη καληψη απο τον αερα-βροχη
και στο ταξιδι γενικα δεν συγκρινεται.
Tωρα για μεσα στη πολη υπαρχουν απειρος ποιο ανετα μηχανακια,αν και μεχρι ενα σημειο ειναι και θεμα συνηθειας.
Αυτο που γραφεις οτι κουραζονται οι καρποι σου,μηπως σφιγγεις πολυ το τιμονι?
και εξηγουμαι.>
δεν εχει τους κραδασμους που ειχαν τα αλλα δυο (ιδικα το cbf)
εχει πολυ καλυτερη καληψη απο τον αερα-βροχη
και στο ταξιδι γενικα δεν συγκρινεται.
Tωρα για μεσα στη πολη υπαρχουν απειρος ποιο ανετα μηχανακια,αν και μεχρι ενα σημειο ειναι και θεμα συνηθειας.
Αυτο που γραφεις οτι κουραζονται οι καρποι σου,μηπως σφιγγεις πολυ το τιμονι?
- macrozanΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-05
Mηνύματα : 543
Ηλικία : 68
Μοντέλο : R1150GS
Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3
Re: Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 8:56 pm
τα vfr , όπως και το sex, είναι 100% θέμα μηρών
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 9:07 pm
Σωστοοος ο παλιος ξερει πολλαα
- VFRΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 10:08 pm
Vvag wrote:Μα αυτό είναι το θέμα! Δεν οδηγείς ΣΥΝΕΧΕΙΑ σφιγμένος! Αυτό σαφώς και είναι λάθος! Σφίγγεις όταν φεύγεις μπροστά, όπως σε φρεναρίσματα και σε κατηφόρες! Αν αντίθετα, σ' αυτές τις περιπτώσεις βάζεις την αντίσταση στα χέρια, λογικό είναι να σε πονάνε μετά. Το' χα πάθει αυτό παλιά (που δεν ήξερα), σε μια κατηφορική διαδρομή πηγαίνοντας καλαμάτα, με μια κοπέλα πίσω που έπεφτε ΣΥΝΕΧΩΣ επάνω μου... τα χέρια μου τα είχαν δει όλα μιλάμε... Με το fazer τότε.
Οκ! Ίσως θέλει κάποια εξάσκηση...
- VFRΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 10:13 pm
icex wrote:Εχοντας στο παρελθον και cbf 600 αλλα και fazer 600 μπορω να σου πω οτι σε ταξιδι το vfr ειναι ποιο ανετο
και εξηγουμαι.>
δεν εχει τους κραδασμους που ειχαν τα αλλα δυο (ιδικα το cbf)
Αυτο που γραφεις οτι κουραζονται οι καρποι σου,μηπως σφιγγεις πολυ το τιμονι?
Υπερβολικούς Κραδασμούς το CBF? αρρωστημένους σαν αρρύθμιστο ή συγκριτικά με τον V4?
Μήπως εννοείς συντονισμούς σε κάποιο εύρος στροφών;
- VFRΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-10
Mηνύματα : 49
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR1000
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Θέση Οδήγησης
12/3/2009, 10:14 pm
macrozan wrote:τα vfr , όπως και το sex, είναι 100% θέμα μηρών
Ωχ! εγώ τόσα χρόνια άλλο χρησιμοποιούσα!
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Θέση Οδήγησης
13/3/2009, 11:01 am
για τους καρπους και τα ποδια που λετε..οντως ειναι σωστο...πρεπει να περνουμε την καταλληλη σταση......αλλα τουλαχιστον εγω...καποιες φορες να ξεχνιεμαι μετα απο πολλεσ ωρεσ στο μηχανακη..με αποτελεσμα μεση χαλια...και τον δεξιο καρπο..να τον τιναζω καθε 5 λεπτα...γενικα εχει πολυ καλη θεση οδηγησεισ η βεφα...
βρηκα ομωσ την λυση...που και με δευτερο ατομο..κανω αποιρα χλμ...τουλαχιστον για μενα..το πιο χρησιμο αξεσουαρ..που εχω βαλει..
βρηκα ομωσ την λυση...που και με δευτερο ατομο..κανω αποιρα χλμ...τουλαχιστον για μενα..το πιο χρησιμο αξεσουαρ..που εχω βαλει..
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Θέση Οδήγησης
13/3/2009, 11:03 am
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Θέση Οδήγησης
14/4/2009, 5:58 pm
Μετατροπη που πραγματι αξιζει ,εγω εχω βαλει ellinbars usa,και η διαφορα ειναι μεγαλη,παντου πολη και ταξιδια,αν και διαβαζω η ακουω οτι δεν βολευουν αλλα παιδια η οτι η πιο ψηλη θεση δεν τους βοηθαει στις στροφες. Για μενα τα 3 περιπου εκατ. πιο πανω κανουν τη διαφορα στην ανεση χωρις καποιο αλλο τιμημα.
Βασιλης
Βασιλης
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|