Μπουζί
+14
Caracal
Roberto
antoineBiscione
glystras
Athanor
'AGGEVI'
Alarm
Tinder
tomakos
Fanrider
ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
Φυσαλίδα
xapos_kil
Παναγιώτης Κ.
18 posters
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Μπουζί
1/4/2010, 6:12 pm
Απλά ή ιριδίου;
Έχει βάλει κανείς σας ιριδίου; Είδατε κάποια διαφορά; Αξίζει τον κόπο;
Έχει βάλει κανείς σας ιριδίου; Είδατε κάποια διαφορά; Αξίζει τον κόπο;
- xapos_kilΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 148
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 08
Κράνος : Shoei XR 1000
Re: Μπουζί
1/4/2010, 6:37 pm
Τα VFR φοράνε ιριδίου..μόνο. Τώτα γενικά τα ιριδίου που είχα βάλει στο vstrom απλά μου βγάλαν 3πλασια χιλιόμετρα.. κ σίγουρα δεν έπεσε η αποδόση τους τόσο ώστε να καταλάβω διαφορά!!
Για μένα κάνε πραγματικά ότι θέλεις..
Για μένα κάνε πραγματικά ότι θέλεις..
- ΦυσαλίδαΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-18
Mηνύματα : 942
Ηλικία : 43
Μοντέλο : nexxon 72cc
Κράνος : x-spirit shoei
Re: Μπουζί
1/4/2010, 7:28 pm
ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ....
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Μπουζί
1/4/2010, 7:33 pm
τα ιριδιου θα εχουν μεγαλιτερη διαρκια!καμια διαφορα παναγιωτη σε διναμη!για τον κινιτιρα βεβεα ειναι καλιτερα!
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Μπουζί
1/4/2010, 8:18 pm
Παναγιωτη οι βεφες μας φορανε μονο ιριδιου
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Μπουζί
1/4/2010, 8:33 pm
αδερφε παναγιωτη παρε εναν αφρικανο που ειναι αλεξισφερος και παει και χορεις μουζη.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Μπουζί
1/4/2010, 8:40 pm
xapos_kil wrote:Τα VFR φοράνε ιριδίου..μόνο. Τώτα γενικά τα ιριδίου που είχα βάλει στο vstrom απλά μου βγάλαν 3πλασια χιλιόμετρα.. κ σίγουρα δεν έπεσε η αποδόση τους τόσο ώστε να καταλάβω διαφορά!!
Για μένα κάνε πραγματικά ότι θέλεις..
Δηλαδή πόσα χιλιομ συνολικά? Γιατί εγώ τα απλά τα αλλάζω κάθε 12,000km
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Μπουζί
2/4/2010, 1:56 am
tomakos wrote:xapos_kil wrote:Τα VFR φοράνε ιριδίου..μόνο. Τώτα γενικά τα ιριδίου που είχα βάλει στο vstrom απλά μου βγάλαν 3πλασια χιλιόμετρα.. κ σίγουρα δεν έπεσε η αποδόση τους τόσο ώστε να καταλάβω διαφορά!!
Για μένα κάνε πραγματικά ότι θέλεις..
Δηλαδή πόσα χιλιομ συνολικά? Γιατί εγώ τα απλά τα αλλάζω κάθε 12,000km
Το μανουάλι λέει έλεγχο στις 24.000 και αλλαγή στις 48.000
- AlarmΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-21
Mηνύματα : 268
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda CBR 600 RR '07
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Μπουζί
2/4/2010, 9:14 am
tomakos wrote:xapos_kil wrote:Τα VFR φοράνε ιριδίου..μόνο. Τώτα γενικά τα ιριδίου που είχα βάλει στο vstrom απλά μου βγάλαν 3πλασια χιλιόμετρα.. κ σίγουρα δεν έπεσε η αποδόση τους τόσο ώστε να καταλάβω διαφορά!!
Για μένα κάνε πραγματικά ότι θέλεις..
Δηλαδή πόσα χιλιομ συνολικά? Γιατί εγώ τα απλά τα αλλάζω κάθε 12,000km
και εγω πιστευω τα 12.000 για της μηχανες μας ειναι καπως λιγα. 18-24.000 ειναι καλα
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Μπουζί
2/4/2010, 9:27 am
Αν δεν κανω λαθος ιριδιου φορανε μονο τα "μπιφτεκια", τα υπολοιπα εχουν κανονικα, παντως σε αλλη μηχανη που ειχα βαλει δεν ειδα καμμια διαφορα, προσωπικα "παιζω" μονο με τα γνησια και με λιγο "ψυχρότερα" μπουζι (καλοκαιρι/χειμωνας).
- AthanorΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-02
Mηνύματα : 176
Ηλικία : 47
Μοντέλο : Honda VFR 800 FIW & Piaggio Vespa PX 125
Κράνος : Shoei XR1100/Z-One
Re: Μπουζί
2/4/2010, 1:01 pm
έχω βάλει ιριδίου στι FI μου σε συνδυασμό με πιο ανοιχτό φίλτρο (BMC). Έχω κάνει 8000χλμ με αυτά. Διαφορά στην αυτονομία δεν έχω δει. Διαφορά στην απόκριση έχω δει μόνο όταν φοράω την εξάτμιση Arrow (αλλά με περισσότερο θόρυβο), κάτι που με κάνει ν'αναρωτιέμαι ως προς το αν είναι στα μπουζί, στο φίλτρο, στην εξάτμιση, ή στον συνδυασμό των τριών. Όσον αφορά την φθορά των μπουζί, όντως δεν φθείρονται όπως τα κανονικά, άρα και γι'αυτό μόνο αξίζει να τα βάλεις. Εγώ, κάθε φορά που αλλάζω λάδια τα βγάζω για να τα καθαρίσω λιγάκι (που πάλι δεν είναι αναγκαίο) και είναι εντάξει.
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Μπουζί
2/4/2010, 4:19 pm
διαφορά δεν θα δεις μόνο ότι έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής
πρόσεχε αν πάρεις από το inernet γιατί κυκλοφορούν κάτι μουφες πάρε από καλό ευρωπαϊκό site ( φίλος έπαθε ζημία έτσι, έσπασε η ακίδα μέσα στο κύλινδρο )
πρόσεχε αν πάρεις από το inernet γιατί κυκλοφορούν κάτι μουφες πάρε από καλό ευρωπαϊκό site ( φίλος έπαθε ζημία έτσι, έσπασε η ακίδα μέσα στο κύλινδρο )
- antoineBiscioneΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-11-13
Mηνύματα : 73
Ηλικία : 43
Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
Κράνος : AGV - K4
Re: Μπουζί
3/2/2012, 11:41 pm
Παιδιά πλησιάζω τις 24000 χιλ και λέω να κάνω κι εγώ την αλλαγή με ιριδίου φυσικά. Είναι και 4 χρονών το μηχανάκι κυρίως γι' αυτό θέλω να τ' αλλάξω, είμαι λίγο ψύρης. Λόγω V κινητήρα και fairing ξέρω ότι δεν είναι και τόσο εύκολη η αλλαγή όπως με το fazer που ήταν γυμνό μηχανάκι. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσα πράγματα θα πρέπει να ξηλώσω για να φτάσω στα μπουζί. Τι πρέπει ν' αφαιρεθεί για τα 2 μπροστά και τι για τα 2 πίσω...;
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Μπουζί
4/2/2012, 12:06 am
antoineBiscione wrote:Παιδιά πλησιάζω τις 24000 χιλ και λέω να κάνω κι εγώ την αλλαγή με ιριδίου φυσικά. Είναι και 4 χρονών το μηχανάκι κυρίως γι' αυτό θέλω να τ' αλλάξω, είμαι λίγο ψύρης. Λόγω V κινητήρα και fairing ξέρω ότι δεν είναι και τόσο εύκολη η αλλαγή όπως με το fazer που ήταν γυμνό μηχανάκι. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσα πράγματα θα πρέπει να ξηλώσω για να φτάσω στα μπουζί. Τι πρέπει ν' αφαιρεθεί για τα 2 μπροστά και τι για τα 2 πίσω...;
Είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα που έχεις για να αλλάξεις μπουζί. O κατασκευαστής λέει στα 48.000 αν θυμάμαι καλά. Εγώ τα έβγαλα στις 39.000 και το μετάνιωσα.
- antoineBiscioneΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-11-13
Mηνύματα : 73
Ηλικία : 43
Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
Κράνος : AGV - K4
Re: Μπουζί
4/2/2012, 12:09 am
Ο λόγος που το μετάνιωσες ήταν το οικονομικό κόστος; Διαφορά στην απόκριση του γκαζιού και στην κατανάλωση δεν πρόσεξες;
Re: Μπουζί
4/2/2012, 2:01 am
antoineBiscione wrote:Λόγω V κινητήρα και fairing ξέρω ότι δεν είναι και τόσο εύκολη η αλλαγή όπως με το fazer που ήταν γυμνό μηχανάκι. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσα πράγματα θα πρέπει να ξηλώσω για να φτάσω στα μπουζί. Τι πρέπει ν' αφαιρεθεί για τα 2 μπροστά και τι για τα 2 πίσω...;
Σου γράφω τι ξέρω για το Fi που δεν έχει κάποια σημαντική διαφορά στην χωροταξία του.
Για τα μπροστά μπουζί πρέπει να κάνεις λίγο στην άκρη το ψυγειάκι λαδιού λύνοντας 2 βίδες που το κρατάνε. Βγάζεις τις μπουζοπιποπολλαπλασιαστές, βάζεις μπουζόκλειδο και voila...
Για τα πίσω βγάζεις σέλα και σηκώνεις το ντεπόζιτο όρθιο. Μπουζόπιποπολλαπλασιαστές και δρόμο κ αυτά, ίσως έχει και ένα λαστιχένιο κάλυμμα που απλά κάνεις στην άκρη λίγο.
Thats all.
Αυτήν την ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, ''V=πολύπλοκο και δύσκολο'', την βγάλανε οι μάστοροι παλαιού τύπου, δλδ αυτοί που δεν πέρναν τα γράμματα και γίναν μηχανικοί του κώλου. Μην τους δίνετε αξία, διαδίδοντας τις βλακείες τους.
Δεν υπάρχει πιο εύκολος τετρακύλινδρος στην βασική τους συντήρηση. Άιντε αλλάχτε μπουζί σε κάνα CBR-RR και ελάτε να μου πείτε, τι χρειάστηκε...
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Μπουζί
4/2/2012, 2:11 am
antoineBiscione wrote:Ο λόγος που το μετάνιωσες ήταν το οικονομικό κόστος; Διαφορά στην απόκριση του γκαζιού και στην κατανάλωση δεν πρόσεξες;
Το κόστος και μόνο.
Καμμία διαφορά.
- posnightmistΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP
Re: Μπουζί
4/2/2012, 9:25 am
Το Vtec φοράει ιριδίου από τη μαμά του!
Μην τα αλλάξεις είναι πάρα πολύ νωρίς!!!
Μην τα αλλάξεις είναι πάρα πολύ νωρίς!!!
- antoineBiscioneΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-11-13
Mηνύματα : 73
Ηλικία : 43
Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
Κράνος : AGV - K4
Re: Μπουζί
4/2/2012, 10:16 am
Έγινε παιδια, ευχαριστώ. Θα τα κρατήσω τότε
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Μπουζί
4/2/2012, 11:51 am
Caracal wrote:
Αυτήν την ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, ''V=πολύπλοκο και δύσκολο'', την βγάλανε οι μάστοροι παλαιού τύπου, δλδ αυτοί που δεν πέρναν τα γράμματα και γίναν μηχανικοί του κώλου. Μην τους δίνετε αξία, διαδίδοντας τις βλακείες τους.
Δεν υπάρχει πιο εύκολος τετρακύλινδρος στην βασική τους συντήρηση. Άιντε αλλάχτε μπουζί σε κάνα CBR-RR και ελάτε να μου πείτε, τι χρειάστηκε...
Πες τα ρε Μιχάλη...γι' αυτό πλέον οι περισσότεροι κάνουμε service στα Γκαράζ μας....
Πάντως φχαριστίεμαι που στην περιοχή μου, αρχίζουν κ κλείνουν οι παπατζομάστορες...
- antoineBiscioneΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-11-13
Mηνύματα : 73
Ηλικία : 43
Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
Κράνος : AGV - K4
Re: Μπουζί
4/2/2012, 1:20 pm
Προσωπικά εγώ τα πλείστα πράγματα τα κάνω μόνος μου. Τουλάχιστον την στοιχειώδη συντήρηση. Κάποια πράγματα που φοβάμαι να τα κάνω μόνος μου μια στο τόσο πάω σε δικό μου μηχανικό. Αλλά όσα μπορώ τα κάνω μόνος. Στοιχειώδης γνώσεις έχω, τα χέρια μου πιάνουν, οπότε το ψάχνω μέσω διαδικτύου. Λίγο χρόνο περισσότερο θα ήθελα όπως κι όλοι μας φαντάζομαι. Το αμάξι παρόλα ταύτα δεν το ακουμπάω, το πάω στον ξάδελφο μου!
- gazozaΜέλος
-
Εγγραφή : 2012-01-25
Mηνύματα : 166
Ηλικία : 49
Μοντέλο : CB 600 HORNET
Κράνος : SHOEI XR1000
Re: Μπουζί
6/2/2012, 11:35 am
Them1s xXx wrote:Caracal wrote:
Αυτήν την ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, ''V=πολύπλοκο και δύσκολο'', την βγάλανε οι μάστοροι παλαιού τύπου, δλδ αυτοί που δεν πέρναν τα γράμματα και γίναν μηχανικοί του κώλου. Μην τους δίνετε αξία, διαδίδοντας τις βλακείες τους.
Δεν υπάρχει πιο εύκολος τετρακύλινδρος στην βασική τους συντήρηση. Άιντε αλλάχτε μπουζί σε κάνα CBR-RR και ελάτε να μου πείτε, τι χρειάστηκε...
Πες τα ρε Μιχάλη...γι' αυτό πλέον οι περισσότεροι κάνουμε service στα Γκαράζ μας....
Πάντως φχαριστίεμαι που στην περιοχή μου, αρχίζουν κ κλείνουν οι παπατζομάστορες...
Η ευκολία ή δυσκολία στο service μιας μοτοσικλέτας δεν έγκειται στο αν είναι V ή σε σειρά. Όσο κι αν ακούγεται περίεργο είναι θέμα κατασκευαστή και η Honda είναι μακράν η φιλικότερη προς τον συντηρητή της μοτοσικλέτας. Για τους δύσπιστους ας προσπαθήσουν να κάνουν απλή συντήρηση λάδια - μπουζί - βαλβίδες σε ένα Africa και ένα Dragstar, που είναι αμφότερα V δικύλινδρα. Ακόμα και στα παπιά παίζει ρόλο. Για παράδειγμα σε ένα Modenas για να φέρεις το βολάν στο σημείο που πρέπει για να ρυθμίσεις βαλβίδες πρέπει να λύσεις ολόκληρο το καπάκι. Επίσης τεράστιο ρόλο παίζει και ο εξοπλισμός του συνεργείου.
- gazozaΜέλος
-
Εγγραφή : 2012-01-25
Mηνύματα : 166
Ηλικία : 49
Μοντέλο : CB 600 HORNET
Κράνος : SHOEI XR1000
Re: Μπουζί
6/2/2012, 12:05 pm
- gazozaΜέλος
-
Εγγραφή : 2012-01-25
Mηνύματα : 166
Ηλικία : 49
Μοντέλο : CB 600 HORNET
Κράνος : SHOEI XR1000
Re: Μπουζί
6/2/2012, 12:17 pm
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Μπουζί
25/2/2012, 1:18 pm
Καθως εφτασε η ωρα (συμφωνα με τα χιλιομετρα) για μπουζι στο βιτεκι μου, θαθελα τα φωτα σας σχετικα με το εξης. Οπως εχει γραφτει στο θεμα, το βιτεκι φοραει μπουζι ιριδιου και η μαμα δινει διαστημα αλλαγης 48Κ χμ ή 32Κ μιλια στην Αγγλια που μεταφραζεται σε 51.2Κ χμ. Το μηχανακι μου εχει 52Κ χιλιομετρα και την επομενη φορα που θα κατεβω Ελλαδα ειναι στο προγραμμα λαδια/φιλτρο, ψυκτικο και μπουζι.
Τα μπουζι δεν ταχω βγαλει ποτε να τα κοιταξω μεχρι τωρα (πχ. στα 24Κ χμ / 16Κ μλ οπως συνιστα η Honda) καθως το μηχανακι δουλευει ρολοι αλλα η εμπειρια μου με αλλα μηχανακια Honda που συντηρουνται και δουλευουν σωστα ειναι οτι τα διαστηματα που δινει Honda για μπουζι ειναι μαλλον συντηρητικα. Σκεφτομουνα λοιπον ισως να τα αφησω πανω για ακομη 12Κ και να τα αλλαξω στα 64Κ χμ, αφου βεβαια βγαλω ενα τουλαχιστο να το κοιταξω. Οσοι εχουν αλλαξει μπουζι στα 48Κ χμ, σε τι κατασταση τα βρηκανε? Αυτη ειναι η κυριως ερωτηση Με την ευκαιρια, κοστιζουν 18.4 λιρες Αγγλιας ή 21.6 ευρω το ενα στον David Silver.
Τα μπουζι δεν ταχω βγαλει ποτε να τα κοιταξω μεχρι τωρα (πχ. στα 24Κ χμ / 16Κ μλ οπως συνιστα η Honda) καθως το μηχανακι δουλευει ρολοι αλλα η εμπειρια μου με αλλα μηχανακια Honda που συντηρουνται και δουλευουν σωστα ειναι οτι τα διαστηματα που δινει Honda για μπουζι ειναι μαλλον συντηρητικα. Σκεφτομουνα λοιπον ισως να τα αφησω πανω για ακομη 12Κ και να τα αλλαξω στα 64Κ χμ, αφου βεβαια βγαλω ενα τουλαχιστο να το κοιταξω. Οσοι εχουν αλλαξει μπουζι στα 48Κ χμ, σε τι κατασταση τα βρηκανε? Αυτη ειναι η κυριως ερωτηση Με την ευκαιρια, κοστιζουν 18.4 λιρες Αγγλιας ή 21.6 ευρω το ενα στον David Silver.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Μπουζί
27/2/2012, 2:59 pm
VFGeorge wrote:
Τα μπουζι δεν ταχω βγαλει ποτε να τα κοιταξω μεχρι τωρα (πχ. στα 24Κ χμ / 16Κ μλ οπως συνιστα η Honda) καθως το μηχανακι δουλευει ρολοι αλλα η εμπειρια μου με αλλα μηχανακια Honda που συντηρουνται και δουλευουν σωστα ειναι οτι τα διαστηματα που δινει Honda για μπουζι ειναι μαλλον συντηρητικα. Σκεφτομουνα λοιπον ισως να τα αφησω πανω για ακομη 12Κ και να τα αλλαξω στα 64Κ χμ, αφου βεβαια βγαλω ενα τουλαχιστο να το κοιταξω. Οσοι εχουν αλλαξει μπουζι στα 48Κ χμ, σε τι κατασταση τα βρηκανε? Αυτη ειναι η κυριως ερωτηση Με την ευκαιρια, κοστιζουν 18.4 λιρες Αγγλιας ή 21.6 ευρω το ενα στον David Silver.
Ψαχνοντας λιγο, μια θετικη απαντηση σχετικα με την κατασταση σε 65Κ χμ μπορει να βρεθει εδω:
http://www.vfrh.net/t1735p24-topic#27312
Οποτε αναβαλεται η αγορα καινουργιων προς το παρον, απλα θα βγουν να ελεγχθουν τα υπαρχοντα..
- gazozaΜέλος
-
Εγγραφή : 2012-01-25
Mηνύματα : 166
Ηλικία : 49
Μοντέλο : CB 600 HORNET
Κράνος : SHOEI XR1000
Re: Μπουζί
28/2/2012, 1:36 pm
VFGeorge wrote:VFGeorge wrote:
Τα μπουζι δεν ταχω βγαλει ποτε να τα κοιταξω μεχρι τωρα (πχ. στα 24Κ χμ / 16Κ μλ οπως συνιστα η Honda) καθως το μηχανακι δουλευει ρολοι αλλα η εμπειρια μου με αλλα μηχανακια Honda που συντηρουνται και δουλευουν σωστα ειναι οτι τα διαστηματα που δινει Honda για μπουζι ειναι μαλλον συντηρητικα. Σκεφτομουνα λοιπον ισως να τα αφησω πανω για ακομη 12Κ και να τα αλλαξω στα 64Κ χμ, αφου βεβαια βγαλω ενα τουλαχιστο να το κοιταξω. Οσοι εχουν αλλαξει μπουζι στα 48Κ χμ, σε τι κατασταση τα βρηκανε? Αυτη ειναι η κυριως ερωτηση Με την ευκαιρια, κοστιζουν 18.4 λιρες Αγγλιας ή 21.6 ευρω το ενα στον David Silver.
Ψαχνοντας λιγο, μια θετικη απαντηση σχετικα με την κατασταση σε 65Κ χμ μπορει να βρεθει εδω:
http://www.vfrh.net/t1735p24-topic#27312
Οποτε αναβαλεται η αγορα καινουργιων προς το παρον, απλα θα βγουν να ελεγχθουν τα υπαρχοντα..
Η άποψή μου είναι ότι στα μπουζί υπάρχει υπερκατανάλωση! Καλά κάνεις και το ψάχνεις, από όλες τις απόψεις. Κάνεις οικονομία και στην τσέπη σου και σαφώς και στο περιβάλλον. Πάντως επειδή ποτέ δεν ξέρεις πότε θα συναντήσεις πρόβλημα, καλό θα ήταν να υπάρχει μια τετράδα καβάντζα πάνω στη μηχανή!!!!
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|