Go down
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ Empty ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ

27/2/2009, 5:00 pm
Είναι πολύ βασικό μέσα στη πίστα να τηρούνται οι κανόνες ασφαλειας ώστε να υπάρχει ροή χωρίς να προκαλούνται ατυχήματα.

ΠΗΓΗ http://www.ktmhellasclub.gr/phpBB2/v...2f00e9db4df1f9

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ
  • Η Πίστα έχει μία είσοδο και μια έξοδο ΜΟΝΟ

  • Δεν σταματάμε μέσα στη πίστα για κανένα απολύτως λόγο, αν υπάρχει πρόβλημα βγαίνουμε στο διάδρομο των pits ή στα paddocks.

  • Όταν βγαίνουμε από τη πίστα σηκώνουμε το αριστερό μας χέρι ψηλά και παρατεταμένα όσο νωρίτερα μπορούμε, ώστε να γνωστοποιήσουμε τη πρόθεση μας στον οδηγό που ακολουθεί, καταλαμβάνοντας έγκαιρα την αριστερή πλευρά του οδοστρώματος.

  • Μέσα στη πίστα κινούμαστε ΠΑΝΤΑ με τη φορά του ρολογιού και ΠΟΤΕ και για κανένα λόγο ανάποδα.

  • Απαγορεύεται κάθε είδους επίδειξη μέσα στη Πίστα και τα Ρits, ΔΕΝ κάνουμε σούζες, ειδικά endo, burn-out ή άλλου είδους ακροβατικά.

  • Ο Διοργανωτής του Track day έχει το δικαίωμα να βγάλει εκτός πίστας τον οιοδήποτε δεν συμμορφώνεται με τους κανόνες ασφαλείας που διέπουν τη σωστή και ασφαλή κυκλοφορία
ΣΗΜΑΙΕΣ
ΚΙΤΡΙΝΗ: Κίνδυνος σε συγκεκριμένο σημείο της πίστας, πρέπει να μειώσετε
ΚΟΚΚΙΝΗ: Πρόβλημα μέσα στη πίστα, απαγορεύεται η προσπέραση, ολοκληρώνετε το γύρο με μεγάλη προσοχή και βγαίνετε από τη πίστα.
ΜΑΥΡΗ: Έχετε παραβιάσει τους κανονισμούς της πίστας και είστε υποχρεωμένοι να βγείτε στα pits.
ΚΑΡΟ: Σημαία τερματισμού, που σημαίνει ότι ο χρόνος σας μέσα στη πίστα έχει τελειώσει και αφού ολοκληρώσετε το γύρο σας, εξέρχεστε από την έξοδο.
ταχύτητα, απαγορεύεται η προσπέραση!
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ Empty Re: ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ

28/2/2009, 1:48 pm
ακόμα κάτι που ενδιαφέρει πολλούς μας,



κάγκελα για σχάρα, τριπλέτα απαγορεύεται….
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ Empty Re: ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ

1/3/2009, 6:11 pm
glystras wrote:ακόμα κάτι που ενδιαφέρει πολλούς μας,
κάγκελα για σχάρα, τριπλέτα απαγορεύεται….

Πώπω φίλε! να κάτι που δεν το ειχα ακούσει πολτε απο κανέναν!
οκ δε φοράω κάγκελα αλλα χρήσιμο Info

Μα τις πιέσεις τι παίζει τελικά αφήνουμε 36/42 ή θέλει αλλαγή;
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ Empty Re: ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ

2/3/2009, 9:37 am
KiloMeater wrote:
Μα τις πιέσεις τι παίζει τελικά αφήνουμε 36/42 ή θέλει αλλαγή;

πιέσεις πάντα τις ρίχνουμε.

Ξεκινάς από ένα 32 μπρος και πίσω και μετά πράττεις ανάλογα αλλά το πολύ 2 πάνω, 2 κάτω.





Να συμπληρώσω κάτι βασικό.

Αν ήμαστε μέσα στην πίστα και μας πλησιάζει κάποιος πιο γρήγορος ποτέ δεν θα αλλάξουμε την πορεία μας για να τον διευκολύνουμε να μας προσπεράσει. Στον γρήγορο πέφτει η ευθύνη να μας προσπεράσει με ασφάλεια και όπου αυτός κρίνει. Γι αυτό εμείς κρατάμε σταθερή την πορεία μας πάνω στις γραμμές μας ώστε να μπορεί να προβλέψει την επόμενη κίνηση μας και να προσπεράσει.



Άγραφος νόμος στην πίστα είναι ότι τις περισσότερες φόρες για ότι συμβεί φταίει ο πίσω . Ευτυχώς οι συγκρούσεις μέσα στη πίστα είναι κάτι σπάνιο ως απίθανο.
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ Empty Re: ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ

3/3/2009, 6:12 pm
glystras wrote: Ευτυχώς οι συγκρούσεις μέσα στη πίστα είναι κάτι σπάνιο ως απίθανο.</font>

:( Μαλλον δεν εχει τυχει να περασεις πολλες φορες απο τα Μεγαρα αδερφε... Rolling Eyes
Τελευταια φορα που πηγα σε Track Day του Ζαφειροπουλου μετρησα 14 πτωσεις μεσα στην ημερα, και απο αυτα τα μισα ηταν απο συγκρουσεις! Mad

Καλα εκανες και συμπληρωσες τα παραπανω παντως.
Οντως οτιδηποτε που δεν αποτελει εργοστασιακο τμημα της μηχανης απαγορευεται. Αυτο περιλαμβανει βασεις για τριπλετες, σχαρες κλπ. Προφανως το ιδιο ισχυει και για βαλιτσες κλπ ετσι;

Επισης οι καθρεφτες θα πρεπει ειτε να λειπουν ειτε να ειναι κλειστοι. Ο λογος ειναι για να ΜΗΝ μπορει ο αναβατης να δει πισω του, ακριβως για να μην αγχωθει αν ερθει καποιος πιο γρηγορος να τον περασει.

Και ο μεγαλυτερος κανονας ολων οπως ειπε ο Γλυστρας και ξανατονιζω: ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν αλλαζουμε την γραμμη μας για να διευκολυνουμε καποιον να περασει. Τα περισσοτερα ατυχηματα γινονται επειδη ακριβως καποιος αρχαριος θελησε να διευκολυνει καποιον εμπειρο και αλλαξε τροχια ενω ο αλλος ηδη προσπερνουσε... Neutral

Οσο για τις πιεσεις, ποτε ΔΕΝ παμε με τις πιεσεις δρομου.
Οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται στα λαστιχα στην πιστα ειναι πολυ μεγαλες και αν παμε με τις πιεσεις δρομου τα λαστιχα θα μπαλονιασουν και στην χειροτερη περιπτωση μπορει και να σκασουν (αν πχ καποιος εχει 42 πισω!).

Τοσο στα σχολεια οσο και πολλοι αγωνιζομενοι μας συστηναν το 31-30 (μπρος-πισω) ως μια καλη αρχη και απο εκει και περα να αλλαξουμε 2 psi πανω/κατω αναλογα με την θερμοκρασια οδοστρωματος/αερα και τις δικες μας προτιμησεις.
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ Empty Re: ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ

4/3/2009, 12:12 am
Στα CSS πάντα κοιτάζανε την πίεση να είναι 30 εμπρός και πίσω. Αυτό για τη σχάρα ούτε εγώ το ήξερα, στο CSS με αφήνανε, όπως και κάθε άλλον, αλλά υποθέτω τα track days είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum