VFRh - VFR Club Hellas


    Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Μοιραστείτε
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 04.11.09 19:51

    Μόλις παρέλαβα τη μηχανή από το πρώτο της μεγαλούτσικο service!! Η τσέπη μπορώ να πω ότι πονάει αρκετά αλλά είναι και πάλι σαν καινούρια!!! Very Happy

    Τα δεδομένα:

    Σχεδόν όλα τα ανταλλακτικά τα παρήγγειλα από Αγγλία. Δηλαδή όλα τα τακάκια, 4 μπουζί κι ένα φίλτρο λαδιού.
    Ύστερα πήρα τα λάδια από το Λαμπριανίδη (Torco T4R).

    Το μόνο που άφησα στο συνεργείο, ήταν τα λάδια του μπροστινού όπου έκανε αλλαγή και μου έβαλε ό,τι ήθελε και δεν ξέρω αν άλλαξε υγρά φρένων (λογικά ναι, ξέχασα να ρωτήσω).

    Η πλάκα με τα ανταλλακτικά που έφερα από Αγγλία είναι ότι τον προβλημάτισα αρκετά (και λογικό είναι), τόσο που έβγαλε φωτοτυπία το τιμολόγιο και το έψαξε με αντιστοιχία τις τιμές Σαρακάκη. Η διαφορά... 100% πάνω οι τιμές Σαρακάκη και βάλε!!! Shocked Χαρακτηριστικό παράδειγμα, τα τακάκια που κάνουν 65 ευρώ το κομμάτι και εγώ τα πήρα με λιγότερο από 30!!! Κράτησε λέει το τιμολόγιο για να πρεσσάρει το Σαρακάκη γιατί οι διαφορές είναι χαοτικές και φυσικά αν το κάνουμε όλοι έτσι, οι dealers χάνουν πολλά φράγκα... για να δούμε αν αυτοί οι άνθρωποι εκεί πέρα στη μαμά εταιρία θα βάλουν ποτέ μυαλό!!

    Κατά τα άλλα σε τιμές:
    Πλήρωσα 162 ευρώ για τα ανταλλακτικά (όταν 195 έχουν ΜΟΝΟ τα τακάκια εδώ!!!) και 47 ευρώ στα λάδια. Το ενδιαφέρον είναι η εργασία... δεν ξέρω αν με έσκισε στην εργασία γιατί δεν πήρα τα ανταλλακτικά από αυτόν, ή το απαιτούσε η δυσκολία του θέματος (τακάκια μπρος-πίσω, μπουζί, αλλαγή λαδιών/φίλτρου, καθάρισμα φίλτρου αέρα, αλλαγή λαδιών μπροστινού, ίσως υγρά φρένων κλπ). Η ουσία είναι ότι πλήρωσα 200 ευρώ εργασία (+λάδια μπροστινού και ίσως υγρά φρένων)... Crying or Very sad Είναι υπερβολικά πολλά;

    Φυσικά και προτιμάω να πληρώνω κάποια φράγκα παραπάνω αλλά να γίνεται σωστή δουλειά και να φροντίζουν τη μηχανή μου, αλλά να δίνουμε και ένα λογικό ποσό παραπάνω, όχι τρελά ποσά...

    Κατά τ' άλλα, καθόμασταν και συζητούσαμε 1.5 ώρα όταν πήγα να πάρω τη μοτοσυκλέτα!! Ο άνθρωπος φαίνεται να είναι γνώστης και να κάνει σωστά τη δουλειά του. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι δεν είναι από τους κλασσικούς μηχανικούς που σε κοιτάνε με ψηλά τη μύτη (σε στυλ είσαι άσχετος, εγώ τα ξέρω όλα) αλλά συζητάει και μεταδίδει πράγματα και όπως λέει (γιατί δεν είμαι μπροστά όταν μπαίνει χέρι στη μηχανή), προσέχει πάρα πολύ τι κάνει και πως. Α, σημαντικό, παλιά έτρεχε με RC30 (για 7 χρόνια με την ίδια μηχανή όπως μου είπε!!!) και το ξέρει το VFR.

    Αυτά... τα 400 ευρώ σύνολο πόνεσαν λίγο (άραγε πόσα θα πλήρωνα αν έπαιρνα κι όλα τα ανταλλακτικά από το συνεργείο;!), αλλά χαλάλι. Αν είναι να γίνεται σωστή δουλειά...

    Άντε πάμε γι άλλα τόσα χλμ, κι ακόμα περισσότερα τώρα!!! Very Happy Very Happy Very Happy

    Υ.Γ. Με κάποιους από εσάς συζητούσαμε περί του αν χρειάζεται αλλαγή στα μπουζί τόσο νωρίς. Αυτός μου τα άλλαξε και μου είπε ότι φυσικά και έπρεπε να αλλαχτούν... Η κατάστασή τους είναι αυτή (δεν ξέρω αν μπορείτε να καταλάβετε από τη φωτό):



    Είναι όντως για πέταμα;


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 04.11.09 20:19

    Πολλά τα 200€ για αυτές τις δουλειές, που εγώ σαν άσχετος τις κάνω μέσα σε 3 με 4 ώρες.

    Τα μπουζί είναι Ιριδίου, και τα αλλάζουμε στις 50.000 χλμ. Από το προφίλ τους, δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να βγάλεις συμπέρασμα αν ήθελαν άλλαγμα. Βγάζεις μερικά συμπεράσματα για την λειτουργία του κινητήρα σου μόνο.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 04.11.09 20:38

    Και εγω πολλα τα βλεπω τα λεφτα και ιδιαιτερα εφοσον του πηγες ολα τα ανταλλακτικα,δηλαδη αν επαιρνες τα ανταλλακτικα απο εκει τι θα σου επαιρνε.
    Δεν ξερω αν εκανε ελεγχο βαλβιδων ή μηπως κατι αλλο,παντως σε επιασε λιγο των κ..ο νομιζω.


    Από το προφίλ τους, δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να βγάλεις συμπέρασμα αν ήθελαν άλλαγμα. Βγάζεις μερικά συμπεράσματα για την λειτουργία του κινητήρα σου μόνο.

    Πολυ σωστο και αν θες μπες εδω και ριξε μια ματια
    http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 04.11.09 20:47

    karapialis έγραψε:μπες εδω και ριξε μια ματια
    http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html

    ...και τα μπουζί του vVag βγαίνουν στην θέση 14, The Best. Thumbsup

    Κράτησέ τα Βαγγέλη, και ξαναβάλτα στις 75 χιλιάδες μέχρι τις 100. Χωρίς πλάκα, το εννοώ. Wink


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 04.11.09 21:10

    apostat έγραψε:...και τα μπουζί του vVag βγαίνουν στην θέση 14, The Best. Thumbsup

    Κράτησέ τα Βαγγέλη, και ξαναβάλτα στις 75 χιλιάδες μέχρι τις 100. Χωρίς πλάκα, το εννοώ. Wink

    Κι ακόμα καλύτερα μπορώ να πω!! Blink

    Χρειάζεται όμως να καταντήσουν σαν τα υπόλοιπα για να τα αλλάξουμε; 'Η μήπως είναι καλό να τα αλλάζουμε πιο πριν;

    Θα τα κρατήσω και βλέπουμε...


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 04.11.09 21:17

    αφού τα έβγαλες σίγα μη τα ξαναβάλεις....απλά πρέπει να εμπιστεύεσαι πιο πολύ εμάς από τον μηχανικό σου (όλοι έχουμε πληρώσει κερατιάτικα και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε)

    απλά το ξεχνάς και πας παρακάτω......για πες με τα καινούργια λάδια πως ακούγετε;;;
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 04.11.09 21:23

    glystras έγραψε:αφού τα έβγαλες σίγα μη τα ξαναβάλεις....απλά πρέπει να εμπιστεύεσαι πιο πολύ εμάς από τον μηχανικό σου (όλοι έχουμε πληρώσει κερατιάτικα και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε)

    απλά το ξεχνάς και πας παρακάτω......για πες με τα καινούργια λάδια πως ακούγετε;;;

    Neutral

    Δε νομίζω πως έχει καμία τρελή διαφορά... αυτό που με νοιάζει περισσότερο είναι αν θα δω διαφορές στις θερμοκρασίες. Το οδήγησα για πολύ λίγο, από το Χαιδάρι μέχρι το Περιστέρι, όταν οδηγηθεί περισσότερο θα έχω πιο καθαρή εικόνα για όλα!! Smile
    Αυτό που σίγουρα μου φάνηκε διαφορετικό, μετά την αλλαγή λαδιών του μπροστινού, είναι μια πιο ανάλαφρη αίσθηση... Εκεί που θα φανεί καλά βέβαια θα είναι στο πρώτο στροφιλίκι... Very Happy


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 04.11.09 21:25

    Vvag έγραψε:
    Χρειάζεται όμως να καταντήσουν σαν τα υπόλοιπα για να τα αλλάξουμε;

    Όχι βέβαια!
    Τα μπουζί Ιριδίου αλλάζονται στις 50.000 χλμ. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι στα τελευταία τους. Και αυτή η αλλαγή, προληπτική είναι ουσιαστικά.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 04.11.09 21:26

    Vvag έγραψε:Δε νομίζω πως έχει καμία τρελή διαφορά...

    Με τέτοια πράγματα σε αυτά τα χιλιόμετρα βλέπεις τρομερές διαφορές αν έχεις κανένα Lifan. Η Βέφα, καινούρια ήταν, καινούρια είναι. Wink


    _________________
    Στάθης
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 04.11.09 21:31

    Vvag έγραψε:
    Αυτό που σίγουρα μου φάνηκε διαφορετικό, μετά την αλλαγή λαδιών του μπροστινού, είναι μια πιο ανάλαφρη αίσθηση... Εκεί που θα φανεί καλά βέβαια θα είναι στο πρώτο στροφιλίκι... Very Happy

    με 100 ευρώ βάζεις άλλα ελατήρια και παίρνεις άλλο μηχανάκι άπω τα επιγείων must στις αλλαγές που θα κάνεις μέχρι την άνοιξη Rolling Eyes
    μην το αμελήσεις είναι και θέμα ασφάλειας
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 04.11.09 21:35

    glystras έγραψε:
    με 100 ευρώ βάζεις άλλα ελατήρια και παίρνεις άλλο μηχανάκι άπω τα επιγείων must στις αλλαγές που θα κάνεις μέχρι την άνοιξη Rolling Eyes
    μην το αμελήσεις είναι και θέμα ασφάλειας

    Think

    Έχει τόσο μεγάλη διαφορά ρε Βασίλη; Τα παιδιά τις προάλλες που έχουν βάλει (Vasilakos, Georgevfr και άλλοι) μου λέγανε ότι είναι ελάχιστη η διαφορά... Κι απ' όσο ξέρω τώρα που άλλαξε λάδια μου έβαλε πιο παχύρευστο λάδι (νομίζω, μπορεί να λέω και μ@λ@κίες)...


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Tinder
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/05/2009
    Mηνύματα : 1139
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    "once punk... always punk" μάλλον

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από Tinder Την / Το 04.11.09 22:06

    karapialis έγραψε:Και εγω πολλα τα βλεπω τα λεφτα και ιδιαιτερα εφοσον του πηγες ολα τα ανταλλακτικα,δηλαδη αν επαιρνες τα ανταλλακτικα απο εκει τι θα σου επαιρνε.
    Δεν ξερω αν εκανε ελεγχο βαλβιδων ή μηπως κατι αλλο,παντως σε επιασε λιγο των κ..ο νομιζω.

    Ναί ρε Βαγγέλη δεν σου έκανε έλεγχο βαλβίδων ? Neutral
    Σαν πολλά μου φαίνονται χωρίς.
    avatar
    georgevfr
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/02/2009
    Mηνύματα : 379
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
    Κράνος : Arai corcair rx 7

    cover me with chocolate and throw me to the lesbians

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από georgevfr Την / Το 04.11.09 23:07

    Ο ιδιος μαστορας εμενα με αλλαγη λαδιων και φιλτρου , αλλαγη φιλτρου αερα που εγω το πηγα , ελατηρια WP και λαδι μπροστινου (δικα του) , μου πηρε 330
    Τα ελατηρια εκαναν περιπου 140 e , τα λαδια με το φιλτρο 60 - 65 e και τα υπολοιπα 130 e εργασια . Δεν ξερω αν ειναι ακραια τιμη ή οχι αλλα αυτον τον μαστορα πρεπει να τον παιζεις αλλιως . Πρωτα του λες τι θες να κανεις στη μηχανη σου και μετα ρωτας τιμη και μετα του πας την μηχανη σου Wink
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 04.11.09 23:16

    Τουλάχιστον είναι μάστορας....
    (αν λέμε για τον ίδιο , Καβάλας - Χαιδάρι)
    avatar
    georgevfr
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/02/2009
    Mηνύματα : 379
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
    Κράνος : Arai corcair rx 7

    cover me with chocolate and throw me to the lesbians

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από georgevfr Την / Το 04.11.09 23:31

    Ναι τον ιδιο λεμε
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 05.11.09 0:24

    VFR2004 έγραψε:
    Ναί ρε Βαγγέλη δεν σου έκανε έλεγχο βαλβίδων ? Neutral
    Σαν πολλά μου φαίνονται χωρίς.

    Βαλβίδες λέει (όπως και οι περισσότεροι εδώ) στις 50.000. Είναι πολύ νωρίς ακόμα. Άλλωστε δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο τον ήχο της από όταν είχε 0 χλμ... Very Happy

    KiloMeater έγραψε:Τουλάχιστον είναι μάστορας....
    (αν λέμε για τον ίδιο , Καβάλας - Χαιδάρι)

    Τον ίδιο λέμε. Έτσι φαίνεται, ότι είναι... Smile


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 05.11.09 9:41

    Vvag έγραψε:
    glystras έγραψε:μην το αμελήσεις είναι και θέμα ασφάλειας
    Έχει τόσο μεγάλη διαφορά ρε Βασίλη; Τα παιδιά τις προάλλες που έχουν βάλει (Vasilakos, Georgevfr και άλλοι) μου λέγανε ότι είναι ελάχιστη η διαφορά... Κι απ' όσο ξέρω τώρα που άλλαξε λάδια μου έβαλε πιο παχύρευστο λάδι (νομίζω, μπορεί να λέω και μ@λ@κίες)...

    από 2006 και μετά η μαμά Honda βελτίωσετα ελατήρια οπότε δεν τίθεται θέμα επικινδύνου, υπερέβαλα εδώ… Blush

    τα καλύτερα ελατήρια για μένα είναι τα προοδευτικά της Hyperpro τα οποία τα έχω συγκρίνει με μάμα ( μετά 2006 ) και έχουν διαφορά. Δεν ξέρω τι ελατήρια έχουν βάλει τα παιδιά.
    Η λύση για σένα είναι απλή, οδηγάς μηχανάκι με αλλαγμένα πιρούνια και αποφασίζεις, πάντως είναι από τις πιο φτηνές αλλαγές.

    Πιο μεγάλο ιξώδες χωρίς άλλα ελατήρια σημαίνει καλύτερη συμπεριφορά στα αργά κλειστά κομμάτια και καλύτερη αίσθηση φρεναρίσματος αλλά χάνεις τις στροφές με πολλά χιλιόμετρα και αν η στροφή έχει μικρά σαμαρακια θα σου ανοίγει την τροχιά

    (Με λίγα λόγια ρύθμιση για Μέγαρα Whistle )
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 05.11.09 13:05

    konstantinosv4 έγραψε:200 ευρω εργασια

    Μία απ' τα ίδια δηλαδή με περίπου τον ίδιο φόρτο εργασίας...


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    konstantinosv4
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/07/2009
    Mηνύματα : 315
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : honda v-tec
    Κράνος : x-lite 801

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από konstantinosv4 Την / Το 05.11.09 13:18

    Αυτος ειναι κ ο λογος που εγραψα ωστε να μπορει ο καθενας να κανει τις συγκρισεις του Very Happy Very Happy
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 05.11.09 13:41

    glystras έγραψε:
    (Με λίγα λόγια ρύθμιση για Μέγαρα Whistle )

    ντιν - νταν.... (το καμπανάκι) Very Happy
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 05.11.09 15:35

    KiloMeater έγραψε:
    glystras έγραψε:
    (Με λίγα λόγια ρύθμιση για Μέγαρα Whistle )

    ντιν - νταν.... (το καμπανάκι) Very Happy


    Rock Rock Rock


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 05.11.09 17:13

    τα βρισκω παρα πολλα τα λεφτα ,το πολυ 150 επρεπε να σου παρει με δικα σου υλικα
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 05.11.09 17:59

    Βαγγελη εγραψα οτι μου φανηκαν πολλα χωρις βεβαια διαθεση .... καταλαβαινεις γιατι εχουμε γνωριστει κι ολας.

    Απλα επειδη απο οτι υπολογιζω ο Σαρακακης χρεωνει το καθε μπουζι 30 ευρω. οπερ σημαινει χοντρα χοντρα κανενα 120 ευρω για μπουζι,

    Τωρα αν βαλουμε τα λαδακια αντιπροσωπιας τα οποια χρεωνονται 13 ευρω το λιτρο,δηλαδη συνολο λαδακια να πουμε 40 ευρω πανω κατω ετσι(λαδια τα οποια τα παιρνουν με τα βαρελια και μετα τα βαζουν στα κουτια τους...)

    Τωρα για τακακια δεν ξερω τιμη αντιπροσωπιας αλλα κραταω τα 195 ευρω που εγραψες(τα παραγγελνω και εγω απο εξωτερικο)
    Κανοντας εναν γρηγορο υπολογισμο ειμαστε μεχρι τωρα στα 355 + 200 εργατικα
    = 555 ευρω. afraid

    Αν βαλουμε τωρα και κανενα φιλτρο λαδιου,υγρα φρενων,λαδακια για το μπροστινο..κτλ

    Με τους απιστευτους,αυτα ειναι που με τρελαινουν γιατι αν επαιρνες απο εκεινον τα ανταλλακτικα ,θα επρεπε να σου παρει δηλαδη κανενα 600 ευρω για προληπτικο service και μια μηχανη που δεν χρειαζεται στην κυριολεξια τιποτα.
    Σε περιπτωση τωρα που κατα τον ελεγχο βαλβιδων επρεπε να ρυθμισει κι ολας τι γινεται...
    ΕΛΕΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟ
    Υ.Γ. Με τρελαινει ο τροπος που σκεφτονται και οτι λεφτα γλυτωσες απο τα ανταλλακτικα που εφερες, τα μοιραζεσαι στην τελικη με το μαστορα
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 05.11.09 18:12

    karapialis έγραψε:Βαγγελη εγραψα οτι μου φανηκαν πολλα χωρις βεβαια διαθεση .... καταλαβαινεις γιατι εχουμε γνωριστει κι ολας.

    Απλα επειδη απο οτι υπολογιζω ο Σαρακακης χρεωνει το καθε μπουζι 30 ευρω. οπερ σημαινει χοντρα χοντρα κανενα 120 ευρω για μπουζι,

    Τωρα αν βαλουμε τα λαδακια αντιπροσωπιας τα οποια χρεωνονται 13 ευρω το λιτρο,δηλαδη συνολο λαδακια να πουμε 40 ευρω πανω κατω ετσι(λαδια τα οποια τα παιρνουν με τα βαρελια και μετα τα βαζουν στα κουτια τους...)

    Τωρα για τακακια δεν ξερω τιμη αντιπροσωπιας αλλα κραταω τα 195 ευρω που εγραψες(τα παραγγελνω και εγω απο εξωτερικο)
    Κανοντας εναν γρηγορο υπολογισμο ειμαστε μεχρι τωρα στα 355 + 200 εργατικα
    = 555 ευρω. afraid

    Αν βαλουμε τωρα και κανενα φιλτρο λαδιου,υγρα φρενων,λαδακια για το μπροστινο..κτλ

    Με τους απιστευτους,αυτα ειναι που με τρελαινουν γιατι αν επαιρνες απο εκεινον τα ανταλλακτικα ,θα επρεπε να σου παρει δηλαδη κανενα 600 ευρω για προληπτικο service και μια μηχανη που δεν χρειαζεται στην κυριολεξια τιποτα.
    Σε περιπτωση τωρα που κατα τον ελεγχο βαλβιδων επρεπε να ρυθμισει κι ολας τι γινεται...
    ΕΛΕΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟ
    Υ.Γ. Με τρελαινει ο τροπος που σκεφτονται και οτι λεφτα γλυτωσες απο τα ανταλλακτικα που εφερες, τα μοιραζεσαι στην τελικη με το μαστορα


    Neutral Neutral Neutral Τι να πεις... ας όψεται η εγγύηση που κρατάει ακόμα κάνα χρόνο διαφορετικά ό,τι μπορούσα θα το' κανα μόνος μου... είναι πολλά τα λεφτά... :(

    Παρεπιπτώντος μιας και ανέφερες τιμές, για να ξέρουμε τι μας γίνεται:

    Μπουζί
    Σαρακάκης: 30€
    Silver: 12€

    Τακάκια
    Σαρακάκης: 65€
    Silver: 25€

    Λάδια
    Σαρακάκης: 13€ (Honda)
    Λαμπριανίδης: 9.5€ (Torco)

    Κέρδος: πάνω από 100%!!!!!!! Mad


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    xapos_kil
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 148
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : VFR 800 08
    Κράνος : Shoei XR 1000

    Απ: Φροντίδα και προδέρμ στα 23.000 χλμ

    Δημοσίευση από xapos_kil Την / Το 25.11.09 23:08

    Σημερα εκανα κ γω το σερβις των 24.000χλμ Οποτε λαδια 10-30W της honda + το φιλτρακι . . + ελεγχος διακενα βαλβιδων.. Ολα καλα μεσα στα ορια 190 ευρω φιλικη τιμη..


    Πως ακουγεται ; πολλα ; στα 18000 ειχα αλλαξη υγρα φρενων κ συμπλεκτη + τακακια πισω !!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.11.18 14:20