VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
+6
horrorshow_gr
sotosvfr
XLGeorge
VEFALIFT
Ο φυσικός
panosko
10 posters
- panoskoΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2012-09-29
Mηνύματα : 5
Ηλικία : 52
Μοντέλο : Fazer1000
Κράνος : AGV
VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
3/11/2015, 11:29 pm
Ειμαι μεταξύ VFR800 (2004-2006) ή CBR1100XX (2004) .... για πείτε καμια γνώμη...
Για να βοηθήσω, είμαι της ταχύτητας, αλλά και αρκετά touring μεγάλων ή μικρών αποστάσεων συνηθως δικάβαλο και με αποσκευές. Κλείνω 60-40 προς το XX γιατι διαβαζω πολυ καλές κριτικές, κι επίσηςμε φοβιζει λιγο η συντηρηση του vfr.
Για να βοηθήσω, είμαι της ταχύτητας, αλλά και αρκετά touring μεγάλων ή μικρών αποστάσεων συνηθως δικάβαλο και με αποσκευές. Κλείνω 60-40 προς το XX γιατι διαβαζω πολυ καλές κριτικές, κι επίσηςμε φοβιζει λιγο η συντηρηση του vfr.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
3/11/2015, 11:50 pm
Για να σταθμίσεις σωστά όσα θα γράψω, να σου πω πως έχω ένα VFR 750 εδώ και πολλά (πολλά) χρόνια και είχα στα χέρια μου ένα ΧΧ για έναν μήνα, δανεικο από ένα φίλο. Δεν με θεωρώ γρήγορο οδηγό (ούτε χελώνα) και σίγουρα δεν τρελαίνομαι να πηγαίνω με 200+ στις εθνικές.
Το XX μου είχε φανεί (όπως έγραφε κάποτε το ΜΟΤΟ) σαν ένα VFR που είχε πάρει αναβολικά. Εξαιρετικά παρόμοια αίσθηση, σε μεγαλύτερο όγκο, με σαφέστατα περισσότερο γκάζι. Μου άρεσε; Ναι, αλλά όχι τόσο ώστε να δώσω το VFR (βέβαια, το έχω συνηθίσει και αγαπήσει τόσο πολύ που δεν έχει μεγάλη αξία η γνώμη μου). Το ΧΧ για εμένα, υπερτερεί σε ταξίδι στην εθνική από άποψη επιδόσεων αλλά δεν θα ήθελα να το στρίβω σε στραμπουλιγμένες διαδρομές (πάντα σε σχέση με το VFR).Το ΧΧ έχει, επίσης, αρκετά πιο σκυφτή θέση οδήγησης, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα καλό ή κακό.
Η συντήρηση του VFR δεν είναι θέμα. Χρεώνεται συνήθως ακριβά αλλά είναι κάτι που χρειάζεται σπάνια.
Μία ακόμα σημείωση. Το ΧΧ αν και είναι ποιοτικό δεν έχει την ποιότητα του VFR.
Αλλά αφού σου αρέσει το ΧΧ ίσως πρέπει να του ορμήσεις. Κανένα από τα δύο μηχανάκια δεν θα σε απογοητεύσει αφού σου αρέσουν τα ασφάλτινα ταξίδια.
Το XX μου είχε φανεί (όπως έγραφε κάποτε το ΜΟΤΟ) σαν ένα VFR που είχε πάρει αναβολικά. Εξαιρετικά παρόμοια αίσθηση, σε μεγαλύτερο όγκο, με σαφέστατα περισσότερο γκάζι. Μου άρεσε; Ναι, αλλά όχι τόσο ώστε να δώσω το VFR (βέβαια, το έχω συνηθίσει και αγαπήσει τόσο πολύ που δεν έχει μεγάλη αξία η γνώμη μου). Το ΧΧ για εμένα, υπερτερεί σε ταξίδι στην εθνική από άποψη επιδόσεων αλλά δεν θα ήθελα να το στρίβω σε στραμπουλιγμένες διαδρομές (πάντα σε σχέση με το VFR).Το ΧΧ έχει, επίσης, αρκετά πιο σκυφτή θέση οδήγησης, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα καλό ή κακό.
Η συντήρηση του VFR δεν είναι θέμα. Χρεώνεται συνήθως ακριβά αλλά είναι κάτι που χρειάζεται σπάνια.
Μία ακόμα σημείωση. Το ΧΧ αν και είναι ποιοτικό δεν έχει την ποιότητα του VFR.
Αλλά αφού σου αρέσει το ΧΧ ίσως πρέπει να του ορμήσεις. Κανένα από τα δύο μηχανάκια δεν θα σε απογοητεύσει αφού σου αρέσουν τα ασφάλτινα ταξίδια.
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
3/11/2015, 11:58 pm
Έχεις Fazer 1000, συνήθως δικάβαλος-φορτωμένος, μάλλον μονόδρομος η XX επιλογή
Ν' απολαύσεις, ότι επιλέξεις !
Ν' απολαύσεις, ότι επιλέξεις !
- panoskoΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2012-09-29
Mηνύματα : 5
Ηλικία : 52
Μοντέλο : Fazer1000
Κράνος : AGV
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
3/11/2015, 11:59 pm
Ο φυσικός wrote: σαν ένα VFR που είχε πάρει αναβολικά.
Πολύ σωστη η απάντηση σου....οντως ετσι ειναι, η θεση οδηγησης πάντως διορθώνεται βάζοντας τα clipons του VFR.
Απο πλευράς κατανάλωσης διαβασα καπου ειναι σχεδόν ιδια (ισχυει?)
Θα δω τι θα κανω κι αμα γινει τλικα η κινηση θα ποσταρω εδω ο,τι παρω απο τα δυο.
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 12:06 am
panosko wrote:
Απο πλευράς κατανάλωσης διαβασα καπου ειναι σχεδόν ιδια (ισχυει?)
Αθήνα-Καμμένα Βούρλα κι επιστροφή, η ΧΧ έκαψε κάτι λιγότερο από τη VFR, με ίδιο σβέλτο ρυθμό.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 10:01 am
Οταν εψαχνα να παρω sport touring μηχανακι πριν 11 χρονια κοιταξα κι'εγω τα Bird και Busa παραλληλα με το VFR VTEC. Οι λογοι που τελικα πηρα το VFR ητανε οτι το ηθελα και σαν μηχανακι καθε μερας προς/απο δουλεια στην κινηση και ειναι σαφως πολυ πιο μανιτζεβελο απο τα αλλα δυο, η λιγοτερο σκυφτη και με διπλωμενα ποδια θεση οδηγησης, το οτι ειχε (πολυ καλο) ABS και ..η εμφανιση του.
Εχοντας ζησει μαζι του 11 χρονια και αν εβγαζα απο την εξισωση την χρηση πολης (που στην Ελλαδα ειναι ετσι κι'αλλιως προβληματικη ΚΑΙ με το VFR λογω θερμοκρασιων) τοτε θαπαιρνα το Bird (αλλα οχι το Busa). Στο VFR λειπει γκαζι/ροπη σε σχεση με τα μεγαλα hyper sports touring, ιδιως δικαβαλος με αποσκευες. Επισης ενω ειναι θεωρητικα καλυτερο σε στραμπουλιγμενους επαρχιακους απ'αυτους που ειναι γεματη (ακομα) η Ελλαδα, τελικα ουτε το VFR ειναι καταλληλο/ευχαριστο για τετοιους δρομους, εκει θελει καρατιμονα και τροχους 19/17" (ή και μεγαλυτερους ). Αυτα τα μηχανακια ειναι στο στοιχειο τους στις εθνικες, σε σχετικα ανοιχτους επαρχιακους με καλο οδοστρωμα και σε στροφιλικια τυπου Αραχωβας, Δομοκου κλπ Και εκει το Bird ειναι εξ'ισου καλο.
Αν τοχα παρει, θα τουβαζα clip-ons απο VFR, θα τουβαζα αποστατες τιμονιου και θα του χαμηλωνα τα μαρσπιε - τα δυο τελευταια ταχω κανει και στο VFR. Το μονο θεμα που δεν λυνεται σε σχεση με το VFR ειναι οτι τα μαρσπιε της συνεπιβατηδας ειναι σχετικα ψηλα και δεν κατεβαινουν λογω εξατμισεων, αλλα αυτο ειναι θεμα μονο αν η συνεπιβατηδα ειναι ..κορμι δηλ. 1.75μ και πανω.
Πιστευω οτι εχοντας Fazer 1000, η επιλογη του Bird ειναι μονοδρομος οπως ειπε κι'ο Vefalift.
Εχοντας ζησει μαζι του 11 χρονια και αν εβγαζα απο την εξισωση την χρηση πολης (που στην Ελλαδα ειναι ετσι κι'αλλιως προβληματικη ΚΑΙ με το VFR λογω θερμοκρασιων) τοτε θαπαιρνα το Bird (αλλα οχι το Busa). Στο VFR λειπει γκαζι/ροπη σε σχεση με τα μεγαλα hyper sports touring, ιδιως δικαβαλος με αποσκευες. Επισης ενω ειναι θεωρητικα καλυτερο σε στραμπουλιγμενους επαρχιακους απ'αυτους που ειναι γεματη (ακομα) η Ελλαδα, τελικα ουτε το VFR ειναι καταλληλο/ευχαριστο για τετοιους δρομους, εκει θελει καρατιμονα και τροχους 19/17" (ή και μεγαλυτερους ). Αυτα τα μηχανακια ειναι στο στοιχειο τους στις εθνικες, σε σχετικα ανοιχτους επαρχιακους με καλο οδοστρωμα και σε στροφιλικια τυπου Αραχωβας, Δομοκου κλπ Και εκει το Bird ειναι εξ'ισου καλο.
Αν τοχα παρει, θα τουβαζα clip-ons απο VFR, θα τουβαζα αποστατες τιμονιου και θα του χαμηλωνα τα μαρσπιε - τα δυο τελευταια ταχω κανει και στο VFR. Το μονο θεμα που δεν λυνεται σε σχεση με το VFR ειναι οτι τα μαρσπιε της συνεπιβατηδας ειναι σχετικα ψηλα και δεν κατεβαινουν λογω εξατμισεων, αλλα αυτο ειναι θεμα μονο αν η συνεπιβατηδα ειναι ..κορμι δηλ. 1.75μ και πανω.
Πιστευω οτι εχοντας Fazer 1000, η επιλογη του Bird ειναι μονοδρομος οπως ειπε κι'ο Vefalift.
- sotosvfrΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2012-09-06
Mηνύματα : 481
Ηλικία : 54
Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
Κράνος : arai & shoei x spirit II
"Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 5:40 pm
Όσον αφορά το θέμα της οικονομίας έχοντας κάνει αρκετά ευρωπαικά ταξίδια με φίλο που είχε xx 2004 οι κατανάλωση του vtec μου, με μέση ταχύτητα ταξιδιού 160χλμ. ήταν η ίδια, ή ελαφρώς μεγαλύτερη (1-2 ευρώ στο γέμισμα) από το xx. Aυτό σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει η κατανάλωση αλλά για μένα δεν ήταν κριτήριο. Δεν βάζει μέτρο στον έρωτα.. Ελπίζω να βοήθησα.
- horrorshow_grΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2011-12-12
Mηνύματα : 841
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr 1100xx 04
Κράνος : arai ''chaser''
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 5:44 pm
VEFALIFT wrote:panosko wrote:
Απο πλευράς κατανάλωσης διαβασα καπου ειναι σχεδόν ιδια (ισχυει?)
Αθήνα-Καμμένα Βούρλα κι επιστροφή, η ΧΧ έκαψε κάτι λιγότερο από τη VFR, με ίδιο σβέλτο ρυθμό.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 7:17 pm
horrorshow_gr wrote:VEFALIFT wrote:panosko wrote:
Απο πλευράς κατανάλωσης διαβασα καπου ειναι σχεδόν ιδια (ισχυει?)
Αθήνα-Καμμένα Βούρλα κι επιστροφή, η ΧΧ έκαψε κάτι λιγότερο από τη VFR, με ίδιο σβέλτο ρυθμό.
Μπρε στάματα να κάνεις τον ηρακλέα και βοήθα το παϊδάκι
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 10:21 pm
κατα την ταπεινη μου γνωμη και εχοντας οδηγησει και τα δυο λεω οτι εξαρταται τι θες και τι προτεραιοτητες βαζεις
Αν προκειται να κινησαι σε ανοιχτους δρομους , φορτωμενος, και με ψηλες ταχυτητες τοτε η επιλογη του ΧΧ υπερτερει σημαντικα
Αν ομως θελεις κατι που να ειναι και ευελικτο στην πολη και πιο ζυγισμενο σε βαρος και να κινειται χωρις να κουραζει τοσο σε κλειστο στροφιλικι, αλλα να ταξιδευει ανετα στους ανοικτους τοτε το VFR ειναι καλυτερη επιλογη
Για την καταναλωση ισχυει οτι ισχυει σε ολα.
οταν ενας μικροτερος κινητηρας πιεζεται καιει περισσοτερο απο εναν μεγαλυτερο , ετσι το ΧΧ των 150+ ιππων εμφανιζεται οικονομικοτερο(ποσο δεν ξερω) στο ταξιδι σε σχεση με την VFR αλλα οχι στην πολη.
Απο την αλλη ο μυθος οτι τα V ειναι πιο δυσκολα στην συντηρηση απο τα εν σειρα , εχει καταρευσει χρονια τωρα . Ολα εχουν πλεον τον ιδιο βαθμο δυσκολιας και οι οποιες διαφορες ειναι μικρες.
Τελειωνοντας οτι τραβαει η ψυχη σου ειναι το σωστο ασχετως τι γραφουμε εμεις εδω.
Καλη επιλογη
Αν προκειται να κινησαι σε ανοιχτους δρομους , φορτωμενος, και με ψηλες ταχυτητες τοτε η επιλογη του ΧΧ υπερτερει σημαντικα
Αν ομως θελεις κατι που να ειναι και ευελικτο στην πολη και πιο ζυγισμενο σε βαρος και να κινειται χωρις να κουραζει τοσο σε κλειστο στροφιλικι, αλλα να ταξιδευει ανετα στους ανοικτους τοτε το VFR ειναι καλυτερη επιλογη
Για την καταναλωση ισχυει οτι ισχυει σε ολα.
οταν ενας μικροτερος κινητηρας πιεζεται καιει περισσοτερο απο εναν μεγαλυτερο , ετσι το ΧΧ των 150+ ιππων εμφανιζεται οικονομικοτερο(ποσο δεν ξερω) στο ταξιδι σε σχεση με την VFR αλλα οχι στην πολη.
Απο την αλλη ο μυθος οτι τα V ειναι πιο δυσκολα στην συντηρηση απο τα εν σειρα , εχει καταρευσει χρονια τωρα . Ολα εχουν πλεον τον ιδιο βαθμο δυσκολιας και οι οποιες διαφορες ειναι μικρες.
Τελειωνοντας οτι τραβαει η ψυχη σου ειναι το σωστο ασχετως τι γραφουμε εμεις εδω.
Καλη επιλογη
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 10:22 pm
κατα την ταπεινη μου γνωμη και εχοντας οδηγησει και τα δυο λεω οτι εξαρταται τι θες και τι προτεραιοτητες βαζεις
Αν προκειται να κινησαι σε ανοιχτους δρομους , φορτωμενος, και με ψηλες ταχυτητες τοτε η επιλογη του ΧΧ υπερτερει σημαντικα
Αν ομως θελεις κατι που να ειναι και ευελικτο στην πολη και πιο ζυγισμενο σε βαρος και να κινειται χωρις να κουραζει τοσο σε κλειστο στροφιλικι, αλλα να ταξιδευει ανετα στους ανοικτους τοτε το VFR ειναι καλυτερη επιλογη
Για την καταναλωση ισχυει οτι ισχυει σε ολα.
οταν ενας μικροτερος κινητηρας πιεζεται καιει περισσοτερο απο εναν μεγαλυτερο , ετσι το ΧΧ των 150+ ιππων εμφανιζεται οικονομικοτερο(ποσο δεν ξερω) στο ταξιδι σε σχεση με την VFR αλλα οχι στην πολη.
Απο την αλλη ο μυθος οτι τα V ειναι πιο δυσκολα στην συντηρηση απο τα εν σειρα , εχει καταρευσει χρονια τωρα . Ολα εχουν πλεον τον ιδιο βαθμο δυσκολιας και οι οποιες διαφορες ειναι μικρες.
Τελειωνοντας οτι τραβαει η ψυχη σου ειναι το σωστο ασχετως τι γραφουμε εμεις εδω.
Καλη επιλογηscooter
Αν προκειται να κινησαι σε ανοιχτους δρομους , φορτωμενος, και με ψηλες ταχυτητες τοτε η επιλογη του ΧΧ υπερτερει σημαντικα
Αν ομως θελεις κατι που να ειναι και ευελικτο στην πολη και πιο ζυγισμενο σε βαρος και να κινειται χωρις να κουραζει τοσο σε κλειστο στροφιλικι, αλλα να ταξιδευει ανετα στους ανοικτους τοτε το VFR ειναι καλυτερη επιλογη
Για την καταναλωση ισχυει οτι ισχυει σε ολα.
οταν ενας μικροτερος κινητηρας πιεζεται καιει περισσοτερο απο εναν μεγαλυτερο , ετσι το ΧΧ των 150+ ιππων εμφανιζεται οικονομικοτερο(ποσο δεν ξερω) στο ταξιδι σε σχεση με την VFR αλλα οχι στην πολη.
Απο την αλλη ο μυθος οτι τα V ειναι πιο δυσκολα στην συντηρηση απο τα εν σειρα , εχει καταρευσει χρονια τωρα . Ολα εχουν πλεον τον ιδιο βαθμο δυσκολιας και οι οποιες διαφορες ειναι μικρες.
Τελειωνοντας οτι τραβαει η ψυχη σου ειναι το σωστο ασχετως τι γραφουμε εμεις εδω.
Καλη επιλογηscooter
- horrorshow_grΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2011-12-12
Mηνύματα : 841
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr 1100xx 04
Κράνος : arai ''chaser''
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 10:23 pm
ανετες προσπερασεις γεματο παντου χωρις ξυλο απο τον αερα....
και παιρνει και αλλο φορτωμα...
δεν ειναι fazer αλλα ειναι μια επενδση για τα γεραματα(αφου δεν θα παρουμε συνταξη,ας εχουμε ενα χχ)
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 10:28 pm
Είπα και εγώ, δεν θα εμφανιστεί ο Horror στο θέμα;
- horrorshow_grΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2011-12-12
Mηνύματα : 841
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr 1100xx 04
Κράνος : arai ''chaser''
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
4/11/2015, 11:39 pm
Ο φυσικός wrote:Είπα και εγώ, δεν θα εμφανιστεί ο Horror στο θέμα;
μονο για περιορισμενο αριθμο παραστασεων....γαμω τις πολυεθνικες μου...ελπιζω να κανονισετε κατι για σκ και να σας μπορεσω να σας δω
- GIORGOS VFRΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
7/11/2015, 10:50 am
Επίσης λάβε υπόψιν σου την ενδεχόμενη φορολόγηση των συνολικών κυβικών που κατέχεις,προσθέτοντας συνήθως ένα μικρότερο ''παπί'' ή σκούτερ,συν το αυτοκίνητο που μάλλον διαθέτεις,και πράξε αναλόγως...
Re: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)
25/11/2015, 8:37 pm
Είχα VFR VTEC και τώρα έχω xx. Η διαφορά στην θέση οδήγησης είναι ότι το xx είναι πιο σπορ και όχι επειδή είναι πιο σκυφτό αλλά περισσότερο επειδή είναι πιο μακριά τα clipon σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα όποτε αναγκαστικά σε κάνει να σκύβεις. Μπορούν να μπούμε τα clipon από το VTEC μόνο όχι από το παλιότερο VFR όπου σε σηκώνουν λίγο πιο ψηλά αλλά θα αλλάξουν και την κλίση τους λίγο σε πιο ανοιχτά. Εγώ τα είχα βάλει αλλά δεν με βόλεψαν και έβαλα πάλι τα μαμά με αποστάτες.
Σε κατανάλωση μου καίει γύρω στα 7,5 - 8 μέσα στην πόλη και σε ταξίδι αν πας normal μέχρι 150 - 160 αν θυμάμαι καλά γύρω στα 6lt /100klm. Είναι πολύ γραμμικός ο κινητήρας του και έχει το γκάζι της αρκούδας παντού αλλά χωρίς να τρομάζει. Σε κλειστά στροφιλίκια το VFR είναι πιο ευκολοδήγητο γιατί έχει και μικρότερες διαστάσεις.
Τα μοντέλα μετά το 2001 δεν βγάζουν προβλήματα εκτός ίσως από 1-2 ηλεκτρολογικά χαζό προβλήματα που λύνονται εύκολα. Τα πριν το 2001 είχανε θέμα με ανορθωτη όπως και γενικότερα τα Honda.
Να έχεις στο μυαλό σου όμως ότι κανένα από τα δυο δεν είναι για κάθε μέρα στην πόλη. Βγάζουν τραγική ζέστη και τα βεντιλατερ δουλεύουν φουλ!! Στο xx αν δεν ξεκινήσεις και είσαι κολλημένος σε φανάρια και κίνηση δεν θα σβήσει ποτέ. Μόλις όμως βρεις λίγο ανοιχτό δρόμο έρχεται πάλι στα φυσιολογικά του. Το VFR δεν θυμάμαι λεπτομέρειες αλλά και αυτό έβραζε. Έτσι δουλεύουν βέβαια και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Θα πρέπει οπωσδήποτε να έχεις και δεύτερο μηχανάκι μικρότερο για μέσα στην πόλη.
Αυτά μου έρχονται τώρα, αν μπορώ να βοηθήσω σε άλλη απορία μου λες
Σε κατανάλωση μου καίει γύρω στα 7,5 - 8 μέσα στην πόλη και σε ταξίδι αν πας normal μέχρι 150 - 160 αν θυμάμαι καλά γύρω στα 6lt /100klm. Είναι πολύ γραμμικός ο κινητήρας του και έχει το γκάζι της αρκούδας παντού αλλά χωρίς να τρομάζει. Σε κλειστά στροφιλίκια το VFR είναι πιο ευκολοδήγητο γιατί έχει και μικρότερες διαστάσεις.
Τα μοντέλα μετά το 2001 δεν βγάζουν προβλήματα εκτός ίσως από 1-2 ηλεκτρολογικά χαζό προβλήματα που λύνονται εύκολα. Τα πριν το 2001 είχανε θέμα με ανορθωτη όπως και γενικότερα τα Honda.
Να έχεις στο μυαλό σου όμως ότι κανένα από τα δυο δεν είναι για κάθε μέρα στην πόλη. Βγάζουν τραγική ζέστη και τα βεντιλατερ δουλεύουν φουλ!! Στο xx αν δεν ξεκινήσεις και είσαι κολλημένος σε φανάρια και κίνηση δεν θα σβήσει ποτέ. Μόλις όμως βρεις λίγο ανοιχτό δρόμο έρχεται πάλι στα φυσιολογικά του. Το VFR δεν θυμάμαι λεπτομέρειες αλλά και αυτό έβραζε. Έτσι δουλεύουν βέβαια και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Θα πρέπει οπωσδήποτε να έχεις και δεύτερο μηχανάκι μικρότερο για μέσα στην πόλη.
Αυτά μου έρχονται τώρα, αν μπορώ να βοηθήσω σε άλλη απορία μου λες
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|