Περί κατανάλωσης
+3
anastasis
VEFALIFT
kostas VFR800F
7 posters
- kostas VFR800FΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4
Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες
Περί κατανάλωσης
21/3/2015, 7:27 pm
Γειά σας η μέτρηση κατανάλωσης που έκανα στο RC79 είναι 16,6lt/km το fi με συντηρητικη οδήγηση έκαιγε 20,4lt/km σημαντική διαφορά τι λέτε;
και ψηλά το fi πήγαινε καλύτερα, σε ανάρτησεις φρένα φώτα είναι βελτιωμένο και χαμηλά μεσαίες το νέο, προστασια σελα θέση οδήγησης υπέρ του fi.
και ψηλά το fi πήγαινε καλύτερα, σε ανάρτησεις φρένα φώτα είναι βελτιωμένο και χαμηλά μεσαίες το νέο, προστασια σελα θέση οδήγησης υπέρ του fi.
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Περί κατανάλωσης
21/3/2015, 8:56 pm
kostas VFR800F wrote:Γειά σας η μέτρηση κατανάλωσης που έκανα στο RC79 είναι 16,6lt/km το fi με συντηρητικη οδήγηση έκαιγε 20,4lt/km σημαντική διαφορά τι λέτε;
και ψηλά το fi πήγαινε καλύτερα, σε ανάρτησεις φρένα φώτα είναι βελτιωμένο και χαμηλά μεσαίες το νέο, προστασια σελα θέση οδήγησης υπέρ του fi.
Μάλλον Km/lt ήθελες να γράψεις Κώστα . . .
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Περί κατανάλωσης
21/3/2015, 10:03 pm
VEFALIFT wrote:kostas VFR800F wrote:Γειά σας η μέτρηση κατανάλωσης που έκανα στο RC79 είναι 16,6lt/km το fi με συντηρητικη οδήγηση έκαιγε 20,4lt/km σημαντική διαφορά τι λέτε;
και ψηλά το fi πήγαινε καλύτερα, σε ανάρτησεις φρένα φώτα είναι βελτιωμένο και χαμηλά μεσαίες το νέο, προστασια σελα θέση οδήγησης υπέρ του fi.
Μάλλον Km/lt ήθελες να γράψεις Κώστα . . .
Αλλά και πάλι, το καινούργιο καίει 20% περισσότερο από το FI;
- kostas VFR800FΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4
Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες
Re: Περί κατανάλωσης
21/3/2015, 11:40 pm
Δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο τα χιλιόμετρα δεν έχει ανοίξει ο κινητήρας ακόμη...στα 380km που το μέτρησα τα 80 ήταν εντός πόλης αλλά και πάλι είναι μεγάλη διαφορά.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Περί κατανάλωσης
22/3/2015, 1:09 am
kostas VFR800F wrote:Δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο τα χιλιόμετρα δεν έχει ανοίξει ο κινητήρας ακόμη...στα 380km που το μέτρησα τα 80 ήταν εντός πόλης αλλά και πάλι είναι μεγάλη διαφορά.
Ειναι πολυ νωρις ακομη και ο κινητηρας ειναι σφιχτος. Μετρησε το μετα τα 6000χμ και την δευτερη αλλαγη λαδιου. Επισης οι συνθηκες μετρησης πρεπει ναναι παρομοιες με το πως μετρουσες το FI.
- ΝίκοςΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Περί κατανάλωσης
22/3/2015, 12:48 pm
Σε ξένα forum πάντως, λένε ότι το RC79 είναι αρκετά πιο οικονομικό από τα προηγούμενα.
- kostas VFR800FΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4
Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες
Re: Περί κατανάλωσης
22/3/2015, 5:46 pm
Ίσως αν ανοίξει ο κινητήρας
Re: Περί κατανάλωσης
23/3/2015, 2:45 am
Πολύ μεγάλη διαφορά μου φαίνεται, μήπως κάτι δεν μετράς αντίστοιχα Κώστα; Κάτι πρέπει να σου έχει ξεφύγει, για ξαναδες και μετά το στρώσιμο.
Τα μοτέρ στο στρώσιμο καίνε συνήθως λίγο περισσότερο λόγω περισσότερων τριβών στρωσίματος. Προσοχή όμως, περισσότερο σε σχέση με μετά το στρώσιμο αλλά με ίδιες στροφές κινητήρα, άνοιγμα γκαζιού και οδήγηση που γινόταν και στο στρώσιμο. Αν στο στρώσιμο μετράμε κατανάλωση με οδήγηση στρωσίματος, και μετά το στρώσιμο μετράμε με κυνήγι ''πρωταθλήματος''...
Τα μοτέρ στο στρώσιμο καίνε συνήθως λίγο περισσότερο λόγω περισσότερων τριβών στρωσίματος. Προσοχή όμως, περισσότερο σε σχέση με μετά το στρώσιμο αλλά με ίδιες στροφές κινητήρα, άνοιγμα γκαζιού και οδήγηση που γινόταν και στο στρώσιμο. Αν στο στρώσιμο μετράμε κατανάλωση με οδήγηση στρωσίματος, και μετά το στρώσιμο μετράμε με κυνήγι ''πρωταθλήματος''...
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|