Go down
Drake
Drake
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-08
Mηνύματα : 243
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800VTEC
Κράνος : Arai RX7 Gp

The Avenger

Αισθηση vfr800 vtec Empty Αισθηση vfr800 vtec

17/6/2014, 12:09 am
Πηρα σημερα το μηχανακι να παω μια βολτουλά να δω πως ειναι να δοκιμασω και τα φρεσκα bridgestone s20....

Απογοητευτικα....

Μακαρι να φταιει οτι δεν εχει ανοιχτει για service Ποτε,η αισθηση και η αποκριση στο γκαζι ειναι πραγματικα πολυ κακη...και μονιμος ακουω ηχους απο τον κινητηρα και εχω κουλους κραδασμους....το μηχανακι εχει 40.000χλμ by the way....

Οσο για την αισθηση του μπροστινου....τοσο ανασφαλεια ουτε με το cbf600 δεν ενοιωσα ποτε,διαρκως νοιωθω οτι γλυστραει.....

Μακαρι με το γενικο service και την επισκευη τπυ μπροστινου να διορθοθει η κατασταση,αλλιως η μαλλον καλοεμαθα πολυ στο 1200 η το μηχανακι ειναι πραγματικα πολυ πισω σε γεωμετρια και αποκριση κινητηρα...

Περιμενα κατι πολυ καλυτερο απο τη μοτοσυκλετα που ειχα σαν ειδωλο απο παιδακι....
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Αισθηση vfr800 vtec Empty Re: Αισθηση vfr800 vtec

17/6/2014, 3:11 pm
Drake wrote:

το μηχανακι εχει 40.000χλμ by the way....

Οσο για την αισθηση του μπροστινου....τοσο ανασφαλεια ουτε με το cbf600 δεν ενοιωσα ποτε,διαρκως νοιωθω οτι γλυστραει.....


Το 800 χρειάζεται βελτιώσεις, ειδικά στις αναρτήσεις, που δεν είναι αναγκαίες για το 1200.
Για το μπροστινό να πάρεις λάδια από τον Σαρακάκη αυθεντικά HONDA. Οτιδήποτε άλλο θα σε μπερδέψει.
Τώρα για την πίσω ανάρτηση, που σίγουρα είναι τελειωμένη στα 40Κ, τα πράγματα είναι ακριβά.
Semiaz
Semiaz
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2

Αισθηση vfr800 vtec Empty Re: Αισθηση vfr800 vtec

17/6/2014, 3:38 pm
Εγώ άλλαξα ελατήρια μπρος πίσω και άλλαξε πολύ το μηχανάκι. Σέρβις στο πίσω αμορτισέρ.
Κόστος 200Ε τα ελατήρια μπρος πίσω μαζί με τα μπροστινά λάδια + 80Ε σέρβις αμορτισέρ + εργατικά μπροστινού.

http://www.hyperpro-shop.de

Αν τα λάστιχα δεν έχουν δουλευτεί μη περιμένεις καλή συμπεριφορά.

Με το γκάζι παίζει και να καλόμαθες με το 1200. Μη ξεχνάς ότι είχε νέο ψεκασμό και 65 άλογα παραπάνω. Στο 800 για να έχεις άμεση απόκριση σε απότομες γκαζιές θέλεις 8000 στροφές και πάνω. 

Ότι άλλο θες σου στέλνω το skype μου μπες να τα πούμε.
Drake
Drake
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-08
Mηνύματα : 243
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800VTEC
Κράνος : Arai RX7 Gp

The Avenger

Αισθηση vfr800 vtec Empty Re: Αισθηση vfr800 vtec

17/6/2014, 3:56 pm
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια,αν δεν φτιαξουν τα πραγματα μετα απο ολικο σερβις σε τετραπεταλουδα,ψεκασμο,βαλβιδες και μπροστινο θα τα ξαναπουμε.....

Το πισω καλο ειναι σχετικα,το sag για εμενα που ειναι 80 κιλα με ρουχα κρανη μποτες κτλ ερχεται.....και το σαγ στο μπροστινο που το μετρησα ειναι οκ,απλα δεν δουλεβουν καθολου καλα οι συμπιεσεις και οι αποσβεσεις....

Στο γκαζι το θεμα δεν ειναι η αποκριση η η γραμικοτητα...το 1200 εχει και σκατα αποκριση και γραμικοτητα...

το θεμα ειναι η καθολου ομαλη λειτουργια,ολο σκορτσαρει....

το 1200 βεβαια ηταν τρενο,αν εξερεσεις οτι για το highside που εφαγα 50% εφτεγε και ο αξονας....
Semiaz
Semiaz
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2

Αισθηση vfr800 vtec Empty Re: Αισθηση vfr800 vtec

17/6/2014, 3:59 pm
Το γκάζι του 800 δε σκορτσάρει κανονικά. Κάνε το σέρβις του και μιλάμε.
Κάνε συνάντηση και με κανένα παιδί από Αθήνα να τα συγκρίνετε αν θέλεις.
Νομίζω θα βγάλεις πιο ορθά συμπεράσματα.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Αισθηση vfr800 vtec Empty Re: Αισθηση vfr800 vtec

17/6/2014, 9:49 pm
Εχοντας το 800, εχοντας οδηγησει σε εκτεταμμενο τεστ το 1200 και απο αυτα που διαβαζω δε νομιζω οτι οι αναρτησεις του 1200 ειναι "αλλου" σε σχεση με το 800 VTEC. Το μπροστινο εχει λιγο μεγαλυτερη ακαμψια λογω upside-down αλλα αν κρινω απο αυτα που διαβαζω στο Βρεταννικο φορουμ - και εδω το 1200 εχει πουλησει απο αρκετα εως πολυ - οι αναρτησεις του 1200 δεν ειναι εφαμιλης ποιοτητας με το υπολοιπο μηχανακι. Πολυ αλλαζουν σχετικα νωρις ελατηρια/λαδια μπροστα για "ν'ακουει" επισης η ρυθμιση της αποσβεσης και αρκετοι αλλαζουν και αμορτισερ με κατι καλυτερο πχ Ohlins. Η διαφορα που βλεπεις σε σχεση με το δικο σου 1200 (με την ευκαιρια RIP και ποτε ξανα) ειναι πιθανα οτι εχει να κανει με το οτι αυτο ητανε σχετικα καινουργιο ενω το 800 εχει 40Κ χμ που ειναι ακριβως το σημειο που το αμορτισερ "τα παιζει" - τα λαδια του μπροστινου ταχουν παιξει νωριτερα..

Για να μην ψαχνεις χιμαιρες, παρε να οδηγησεις ενα σχετικα καινουργιο ή παλιοτερο αλλα καλοστημενο 800αρι κανενος συμφορουμιτη για να δεις το "σημειο αναφορας". Σχετικα με το μπροστινο, αν δε θες να πας σε αφτερμαρκετ μια φτηνη λυση ειναι η αλλαγη λαδιων με λιγο παχυτερα (εχει 10αρι απο μαμα, εγω ειχα βαλει 12.5 - μιξη 10 με 15 Bell Ray 50-50) και η αυξηση της σταθμης του λαδιου κατα 1εκ σε σχεση με το κενο αερα που δινει η Χονδα. Το ειχα κανει αυτο στο δικο μου ακριβως στα 40000χμ και ξανανοιωσε/καλυτερεψε. Βεβαια αργοτερα στα 64000χμ εβαλα ελατηρια/λαδια Wilbers (και πισω Ohlins) και εγινε ακομη καλυτερο. Αυτα αλλα επαναλαμβανω πρεπει να οδηγησεις ενα σχετικα καινουργιο ή καλοστημενο μηχανακι για να μην ψαχνεις κατι που δεν υπαρχει.
Drake
Drake
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-08
Mηνύματα : 243
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800VTEC
Κράνος : Arai RX7 Gp

The Avenger

Αισθηση vfr800 vtec Empty Re: Αισθηση vfr800 vtec

18/6/2014, 12:02 am
VFGeorge wrote:Εχοντας το 800, εχοντας οδηγησει σε εκτεταμμενο τεστ το 1200 και απο αυτα που διαβαζω δε νομιζω οτι οι αναρτησεις του 1200 ειναι "αλλου" σε σχεση με το 800 VTEC. Το μπροστινο εχει λιγο μεγαλυτερη ακαμψια λογω upside-down αλλα αν κρινω απο αυτα που διαβαζω στο Βρεταννικο φορουμ - και εδω το 1200 εχει πουλησει απο αρκετα εως πολυ - οι αναρτησεις του 1200 δεν ειναι εφαμιλης ποιοτητας με το υπολοιπο μηχανακι. Πολυ αλλαζουν σχετικα νωρις ελατηρια/λαδια μπροστα για "ν'ακουει" επισης η ρυθμιση της αποσβεσης και αρκετοι αλλαζουν και αμορτισερ με κατι καλυτερο πχ Ohlins. Η διαφορα που βλεπεις σε σχεση με το δικο σου 1200 (με την ευκαιρια RIP και ποτε ξανα) ειναι πιθανα οτι εχει να κανει με το οτι αυτο ητανε σχετικα καινουργιο ενω το 800 εχει 40Κ χμ που ειναι ακριβως το σημειο που το αμορτισερ "τα παιζει" - τα λαδια του μπροστινου ταχουν παιξει νωριτερα..

Για να μην ψαχνεις χιμαιρες, παρε να οδηγησεις ενα σχετικα καινουργιο ή παλιοτερο αλλα καλοστημενο 800αρι κανενος συμφορουμιτη για να δεις το "σημειο αναφορας". Σχετικα με το μπροστινο, αν δε θες να πας σε αφτερμαρκετ μια φτηνη λυση ειναι η αλλαγη λαδιων με λιγο παχυτερα (εχει 10αρι απο μαμα, εγω ειχα βαλει 12.5 - μιξη 10 με 15 Bell Ray 50-50) και η αυξηση της σταθμης του λαδιου κατα 1εκ σε σχεση με το κενο αερα που δινει η Χονδα. Το ειχα κανει αυτο στο δικο μου ακριβως στα 40000χμ και ξανανοιωσε/καλυτερεψε. Βεβαια αργοτερα στα 64000χμ εβαλα ελατηρια/λαδια Wilbers (και πισω Ohlins) και εγινε ακομη καλυτερο. Αυτα αλλα επαναλαμβανω πρεπει να οδηγησεις ενα σχετικα καινουργιο ή καλοστημενο μηχανακι για να μην ψαχνεις κατι που δεν υπαρχει.

Οπως ειπα και πιο πριν,θα κανω service στο μπροστινο και βλεπουμε,το πισω το αφηνω ακομα σε δευτερη μοιρα...

Για το 1200 τωρα το μπροστινο ηταν αψογο,ειχα 45.000χλμ και στην μαμα ρυθμιση δεν ειχε τερματισει ποτε,και ειχα ακομα 9 κλικ αποσβεση αν τα χρειαζομουν,,,,
Το ελατηριο πισω για τα κιλα μου ηταν τελειο...στο 800 δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να πετυχενει δυναμικο και στατικο sag με το μαμα ελατηριο,στο 1200 απο μαμα για κιλα αναβατη 80 ολα ηταν αψογα...η αποσβεση επαναφορας βεβαια στο πισω απλα δεν υπηρχε...
Τελος μηχανακι ξενο για να πιεσω λιγο να δω τι νοιωθω δεν παιρνω,χωρις παρεξηγηση,ο διαολος εχει πολλα ποδαρια και δεν ειναι να παιζουμε με αυτα,ευχαριστω παιδια για τις γνωμες...

Για αμορτισερ θα πηγαινα σε hyperpro ελατηριο μπροστα και ολοκληρο πισω αλλα ο αντωνης απο το kshock μου ειπε μακρια,αλαξε εργοστασιο λεει η Hyperpro και ολο προβληματα βγαζουν...

Με προβληματιζει οτι η ohlins δεν δινει ελατηρια για το μπροστα μετα το 2005  Shocked Shocked Shocked 
τουλαχιστον αυτο λεει ο αντιπροσωπος...

ειδωμεν,περιμενω κατι λεφτα για να κανω τα σερβις που θελω γιατι δεν παιζει σαλιο,και βλεπουμε....
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Αισθηση vfr800 vtec Empty Re: Αισθηση vfr800 vtec

18/6/2014, 12:48 am
Drake wrote:

Για το 1200 τωρα το μπροστινο ηταν αψογο,ειχα 45.000χλμ και στην μαμα ρυθμιση δεν ειχε τερματισει ποτε,και ειχα ακομα 9 κλικ αποσβεση αν τα χρειαζομουν,,,,


Και 145.000 να είχες δεν θα τερμάτιζε, αλλά θα ήταν "σούπα". Αυτό οφείλεται στο μέγεθος του αεροθαλάμου που δρα ως μη γραμμικό ελατήριο. Και είναι έτσι γιατί η HONDA δεν ξέρει αν θα ανεβείς εσύ με τα 80 σου κιλά ή κάποιος με 120.

Drake wrote:

Για αμορτισερ θα πηγαινα σε hyperpro ελατηριο μπροστα .....

Με προβληματιζει οτι η ohlins δεν δινει ελατηρια για το μπροστα μετα το 2005  


Κάθε ελατήριο έχει τρία χαρακτηριστικά, είτε το κάνει η oehlins είτε η οποιαδήποτε εταιρία.
Τα μόνα που οφείλεις να κοιτάξεις σε ένα ελατήριο είναι η σκληρότητα, το μήκος, και καλό είναι να είναι γραμμικό. Αλλιώς παίρνεις κάτι χωρίς λόγο. Αν πας πάνω από 0,95 θα πρέπει να κάνεις και reshimming.

Και επαναλαμβάνω, καλό είναι να πάρεις λάδι HONDA όχι διότι είναι ποιοτικότερο από τα υπόλοιπα αλλά διότι η ρευστότητά του ταιριάζει με τις βαλβίδες.

http://www.sonicsprings.com/catalog/product_info.php?cPath=25_126&products_id=389&osCsid=a80e589aae0671faf35b28eafeea9ddb
Semiaz
Semiaz
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2

Αισθηση vfr800 vtec Empty Re: Αισθηση vfr800 vtec

18/6/2014, 11:17 am
Drake wrote:Για αμορτισερ θα πηγαινα σε hyperpro ελατηριο μπροστα και ολοκληρο πισω αλλα ο αντωνης απο το kshock μου ειπε μακρια,αλαξε εργοστασιο λεει η Hyperpro και ολο προβληματα βγαζουν...

3 μήνες πριν με συμβούλεψε από ελατήρια να βάλω Hyperpro.
Εκτός αν αναφέρεσαι στη μπουκάλα. Δε συζητήσαμε για τη μπουκάλα.
Drake
Drake
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-10-08
Mηνύματα : 243
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800VTEC
Κράνος : Arai RX7 Gp

The Avenger

Αισθηση vfr800 vtec Empty Re: Αισθηση vfr800 vtec

18/6/2014, 3:37 pm
Semiaz wrote:
Drake wrote:Για αμορτισερ θα πηγαινα σε hyperpro ελατηριο μπροστα και ολοκληρο πισω αλλα ο αντωνης απο το kshock μου ειπε μακρια,αλαξε εργοστασιο λεει η Hyperpro και ολο προβληματα βγαζουν...

3 μήνες πριν με συμβούλεψε από ελατήρια να βάλω Hyperpro.
Εκτός αν αναφέρεσαι στη μπουκάλα. Δε συζητήσαμε για τη μπουκάλα.

Ελατηρια εννοειται οτι προτεινει hyperpro....ειναι και εξουσιοδοτημενο service της hyperpro στην ελλαδα,μου ειπε για τα αμορτισερ.....
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum