VFRh - VFR Club Hellas


    Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Μοιραστείτε
    avatar
    MR_LINKY
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/08/2013
    Mηνύματα : 11
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : coming soon
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από MR_LINKY Την / Το 20.08.13 4:38

    κατ'αρχην γεια σας και καλος σας βρήκα Smile 

    Θα ήθελα τη γνώμη σας για το αν είναι συνετή η αγορά ενος VFR800 vtec για πρώτη μηχανή μεγάλου κυβισμού.
    Οδηγώ απο τα 16 μου και είμαι 30 , αλλά ποτέ δεν είχα δικιά μου μοτοσυκλέτα. Η εμπειρία μου περιορίζεται σε βόλτες με μοτο τύπου vstrom-africa-transalp Κλπ.

    Ψάχνοντας μια value for money μοτοσυκλέτα μιας και τα χρήματα είναι λίγα (<3000,00) αρχικά είχα ρίξει τη προσοχή μου στα cbf600 μέχρι που ένας φίλος μου έριξε την ιδέα του vfr το οποίο ομολογώ ότι μου άρεσε πάρα πολύ.

    Είμαι 1,78 και 83 κιλά
    Θέλω σα τρελός να κάνω ταξίδια με μηχανή (όνειρο εδώ και χρόνια)
    Δεν είμαι κάφρος στην οδήγηση
    Για εντός πόλης μετακινήσεις έχω παπάκι οπότε δε θα τη "κάψω" στο σταμάτα ξεκίνα

    Θέλω να μάθω τα εξής:
    1)Είναι καλή ιδέα η αγορά του vfr για πρώτη μηχανή; ή καλύτερα να πάω σε cbf 600
    1)Όσα βλέπω είναι μοντέλα του 2002 με 50000+ χλμ . Θεωρείται ότι είναι πολλά και ότι από κάποια χλμ και μετά τα service του θα είναι φωτιά; δε μου τρέχουν απ τα μπατζάκια τα ευρώ και διαβάζω για 500 και 800 ευρώ service για το συγκεκριμένο...
    3)Εκτός από τους τεντοτήρες τι άλλο πρέπει να προσέξω;
    4)Περίπου ποια η εμπορική αξία τους σήμερα, ώστε να πετύχω μια ανάλογη καλή τιμή αγοράς;
    5)Η απουσία ABS είναι σημαντικό μειονέκτημα;

    Έχω βρει αυτά εδώ για αρχή και θα ήταν πολύ σημαντικό να διαβάσω τη γνώμη σας!!
    htt*://***.car.gr/classifieds/bikes/view/3743838/
    htt*://***.car.gr/classifieds/bikes/view/3844568/
    htt*://***.car.gr/classifieds/bikes/view/3946339/

    Υ.Γ Η τρίτη που έχω βάλει του 2006 θα μπορούσα να την πάρω μόνο αν ρίξει τη τιμή στα 2800-2900

    Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Vfr δαγκωτός !!!

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 20.08.13 7:32

    MR_LINKY έγραψε:κατ'αρχην γεια σας και καλος σας βρήκα Smile 

    Θα ήθελα τη γνώμη σας για το αν είναι συνετή η αγορά ενος VFR800 vtec για πρώτη μηχανή μεγάλου κυβισμού.
    Οδηγώ απο τα 16 μου και είμαι 30 , αλλά ποτέ δεν είχα δικιά μου μοτοσυκλέτα. Η εμπειρία μου περιορίζεται σε βόλτες με μοτο τύπου vstrom-africa-transalp Κλπ.

    Ψάχνοντας μια value for money μοτοσυκλέτα μιας και τα χρήματα είναι λίγα (<3000,00) αρχικά είχα ρίξει τη προσοχή μου στα cbf600 μέχρι που ένας φίλος μου έριξε την ιδέα του vfr το οποίο ομολογώ ότι μου άρεσε πάρα πολύ.

    Είμαι 1,78 και 83 κιλά
    Θέλω σα τρελός να κάνω ταξίδια με μηχανή (όνειρο εδώ και χρόνια)
    Δεν είμαι κάφρος στην οδήγηση
    Για εντός πόλης μετακινήσεις έχω παπάκι οπότε δε θα τη "κάψω" στο σταμάτα ξεκίνα

    Θέλω να μάθω τα εξής:
    1)Είναι καλή ιδέα η αγορά του vfr για πρώτη μηχανή; ή καλύτερα να πάω σε cbf 600
    1)Όσα βλέπω είναι μοντέλα του 2002 με 50000+ χλμ . Θεωρείται ότι είναι πολλά και ότι από κάποια χλμ και μετά τα service του θα είναι φωτιά; δε μου τρέχουν απ τα μπατζάκια τα ευρώ και διαβάζω για 500 και 800 ευρώ service για το συγκεκριμένο...
    3)Εκτός από τους τεντοτήρες τι άλλο πρέπει να προσέξω;
    4)Περίπου ποια η εμπορική αξία τους σήμερα, ώστε να πετύχω μια ανάλογη καλή τιμή αγοράς;
    5)Η απουσία ABS είναι σημαντικό μειονέκτημα;

    Έχω βρει αυτά εδώ για αρχή και θα ήταν πολύ σημαντικό να διαβάσω τη γνώμη σας!!
    htt*://***.car.gr/classifieds/bikes/view/3743838/
    htt*://***.car.gr/classifieds/bikes/view/3844568/
    htt*://***.car.gr/classifieds/bikes/view/3946339/

    Υ.Γ Η τρίτη που έχω βάλει του 2006 θα μπορούσα να την πάρω μόνο αν ρίξει τη τιμή στα 2800-2900

    Ευχαριστώ για το χρόνο σας.



    Φίλε μου για πολύ καιρό ήθελα να πάρω ένα cb600 όπως βλέπω κι εσύ μετά όμως απο πολύ μα πολύ ψάξιμο και δεδομένου ότι είμαι και εγω στην ίδια ηλικια με σενα και ήθελα κι εγώ μια πρώτη μηχανη μεγάλου κυβισμού για ταξίδια κυρίως συν το γεγονός οτι το budget μου ήταν κάπως περιορισμένο.Πριν απο 1μιση μηνα κατέληξα να μην πάρω ένα γυμνό μοτοσακό αλλά ένα με τα φέρινγκ του και τα λοιπά του για να μην βολοδέρνω στους πέντε ανέμους σαν βγώ στην εθνική έτσι λοιπόν πήρα το vfr.
    Τι να σου πώ άλλο πράμα 800κυβικά ντυμένο στιβαρό με κατανάλωση έτσι κι έτσι ενοώ όχι αυτά που άκουγα και σκιάχτηκα κάτι 10 λίτρα στα 100 και παραμύθια εγώ προσωπικά με ένα γέμισμα (23 λίτρα) έβγαλα 320+ km δικάβαλος με μπαμπάτσικια μαντάμ,πράγματα για camping και με νορμάλ πορεία 130-140 και που και που κανα vtecιασμα για να ανάψουν τα αίματα.Να προσθέσω οτι κάτι φίλοι μου χρόνια μηχανόβιοι μεγάλοι άνθρωποι μου είπαν οτι τα μοτέρ τους είναι άσπαστα και πάνε άνετα 300.000km με την σχετική συντήρηση βέβαια και φυσικά μου το πρότειναν κι εκείνοι έναντι του cb.Ελπίζω να βοήθησα κάπως για περισσότερες λεπτομέριες ας βοηθήσουν οι παλαιοί του forum που ξέρουν και καλύτερα
    Bye Bye Bye 
    Αυτά απο μένα τον νέο!newbie 

    Να το πάρεις το κορίτσι καλή επιλογή Thumbsup
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2329
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 20.08.13 10:32

    Αν δεν σε ενδιαφέρει το ABS, άσε τα Vtec και ψάξε για Fi. θα τα βρεις πολύ φτηνότερα, έχουν καλύτερο μοτέρ (κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια-δεν θα ασχοληθείς ποτέ με τεντωτήρες-ήχος φετίχ) και αυτά ΠΡΑΓΜΑΤΙ είναι άσπαστα μοτέρ, υπό χρήση που το επιδιώκει φυσικά.


    Πολύ πιο εύκολη ρύθμιση βαλβίδων στο Fi, που σημαίνει μπορεί να την κάνει ο γνωστός σου και έμπιστος μάστορας σε γήινες τιμές, ακόμη και ερασιτέχνης που πιάνουν τα χέρια του, και όχι ο απρόσωπος εξειδικευμένος-εξουσιοδοτημένος Honda που θα σε γδύσει αναγκαστικά στο vtec που η ρύθμιση βαλβίδων είναι Ομήρου Οδύσσεια.
    avatar
    MR_LINKY
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/08/2013
    Mηνύματα : 11
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : coming soon
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από MR_LINKY Την / Το 20.08.13 11:01

    Το FI δε μου αρέσει αισθητικά οπότε το απορρίπτω (όχι ότι το cbf είναι τρέλα αλλά λέμε τώρα) απ ότι καταλαβαίνω η συγκεκριμένη μηχανή χρειάζεται και κάποιο μάστορα να ξέρει τι του γίνεται, και δυστυχώς εδώ που μένω η λέξη εξειδίκευση είναι άγνωστη!

    Το ρύθμισα βαλβίδων κάθε πόσα χλμ γίνεται;(απ ότι καταλαβαίνω είναι το πιο δαπανηρό μέρος στου service) Οι τεντοτήρες εξ όσον διαβάζω παίζουν στα 40-50000 χλμ .
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2329
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 20.08.13 11:17

    Ε άμα δεν σου αρέσει αισθητικά, δώσε πιο πολλά λεφτά, για χειρότερο τεχνικά μοτέρ, με πιο δύσκολο σέρβις.

    Ρύθμιση βαλβίδων ανά 48000 χμ. Τεντωτήρες δεν είναι αναλώσιμο με στάνταρ χρόνο ζωής. Άλλος αλλάζει συχνά, άλλος ποτέ.

    Καλός μάστορας στο Δεδεαγάτς, με γνώσεις, είναι ο Αγοραστός, στον Απαλό είχε το συνεργείο του, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα όμως. Μου είχε μάθει κι εμένα πράγματα.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1059
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 20.08.13 11:28

    MR_LINKY έγραψε:
    Το ρύθμισα βαλβίδων κάθε πόσα χλμ γίνεται;(απ ότι καταλαβαίνω είναι το πιο δαπανηρό μέρος στου service) Οι τεντοτήρες εξ όσον διαβάζω παίζουν στα 40-50000 χλμ.
    Οι βαλβιδες στα VTEC θελουν θεωρητικα κοιταγμα/ρυθμισμα καθε 48Κ χιλιομετρα συμφωνα με τη Honda - το manual λεει καθε 24Κ αλλα αυτο ειναι κατι που εχει αναθεωρηθει απο τη Χονδα, με σχετικη οδηγια στα συνεργεια, τουλαχιστο στη Βρεταννια. Παρ'ολα αυτα, ενα πολυ μεγαλο μερος των κατοχων δεν ασχολουνται με βαλβιδες μεχρι τουλαχιστο τα 80-100Κ χμ, με την προϋποθεση βεβαια σωστης λιπανσης. Οι δυο μη-vtec βαλβιδες ανα κυλινδρο μπορουν να κοιταχτουν/ρυθμιστουν κανονικα, χωρις ειδικα εργαλεια και με γνωσεις καλου τοπικου συνεργειου ή σοβαρου ερασιτεχνη DIYer. Καποιοι κοιτανε μονο αυτες καθως οι βαλβιδες-vtec εχουν μεγαλυτερες ανοχες και δουλευουν μονο πανω απο τις 7000σαλ (δηλ. σαφως πολυ λιγοτερο απο τις αλλες).

    Οι μαμα τεντωτηρες τα παιζουν συνηθως μετα τα 50Κ χμ και αντικαθιστανται με αλλους ενισχυμενους (καινουργιος αριθμος ανταλλακτικου) που θεωρητικα θα αντεξουν πολυ περισοτερο. Στο δικο μου ακουσα για πρωτη φορα την αλυσιδα του εκκεντροφορου οταν ειναι το μοτερ κρυο στα 65Κ χμ (τωρα εχει 67Κ). Και δεν εχω κοιταξει ακομη βαλβιδες, μαλλον γυρω στα 100Κ.
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 20.08.13 18:26

    Καλώς ήρθες σύντεκνε.
    Εγώ λέω να πάρεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο.
    Το συγκεκριμένο που θες είναι ένας γρήγορος χιλιομετροφάγος.
    Έχει άλλο ένα μέλος στο αλεξ/πόλη που ίσως μπορεί να σε κατατοπίσει
    για το που να κάνεις σέρβις.
    Με το καλό λοιπόν και αν το πάρεις να τα λέμε και απο κοντά.
    avatar
    MR_LINKY
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/08/2013
    Mηνύματα : 11
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : coming soon
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από MR_LINKY Την / Το 20.08.13 20:27

    Ο αγοραστος στον απαλό κάποτε ηξερα οτι ήταν καλός τώρα πια δεν ξέρω γιατί αλλά ακούω τα χειρότερα!
    Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μου λέτε ότι υπάρχει μέλος απο αλεξανδρουπολη να πιναμε ένα καφέ και να έβλεπα τη μηχανή απο κοντά γιατί η αλήθεια είναι ότι πρέπει να έχω δει μόνο μια να κυκλοφορεί εδώ αραιά και που!

    Επίσης κάτι σημαντικό για μένα είναι η άνεση του συνεπιβάτη! Σ¨αυτο το σκέλος πως τα παει το vfr?

    Απο αυτά που βρήκα στο car.gr πιο θεωρείται ότι αξίζει περισσότερο για τα χρήματα που διαθέτω.
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 20.08.13 21:58

    Θα καταλάβεις, ότι το θέμα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ . . . ! ! ! Wink 

    http://www.vfrh.net/t4731-topic
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 20.08.13 23:57

    Κατα πολλούς το V-Tec έχει μια από τις πιο άνετες θέσεις συνοδηγού για spor-touring μηχανές και από τις δοκιμές που έχω κάνει με την κοπέλα μου είναι πολύ πιο άνετο για τον συνοδηγό από cbf και από τα γραναζωτά γιατί τα μαρσπιέ του συνοδηγού είναι χαμηλότερα, οπότε έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια. Δηλαδή είναι πιο ξεκούραστο για τους μη μαθημένους.
    Επίσης, μπορείς να βρείς στο ebay τις origilan πλαϊνές βαλίτσες σε λογική τιμή. Φαίνονται πολύ πιο όμορφες και ταιριάζουν τέλεια στο μηχανάκι. Ελπίζω να βοήθησα! Smile
    avatar
    MR_LINKY
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/08/2013
    Mηνύματα : 11
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : coming soon
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από MR_LINKY Την / Το 21.08.13 2:27

    Αδέρφια ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις γιατί η βοήθεια σας ήταν πολύτιμη.
    Κάτι τελευταίο.
    Έχω βρει μία στη Θεσσαλονίκη και μία στη Χρυσούπολη καβάλας τις οποίες έχω ποστάρει πιο πάνω πως σας φαίνονται;
    κλείνω προς Θεσσαλονίκη μεριά γιατί έχει πιο καλό εξοπλισμό και αφού είχε και πλαϊνές οπότε λογικά ο άνθρωπος τα κανε τα ταξιδάκια του.

    Ξέρουμε κάποιο σοβαρό συνεργείο που θα μπορούσα να πάω για να τη τσεκάρω;
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 21.08.13 10:18

    MR_LINKY έγραψε:
    Θέλω να μάθω τα εξής:
    1)Είναι καλή ιδέα η αγορά του vfr για πρώτη μηχανή; ή καλύτερα να πάω σε cbf 600
    2)Όσα βλέπω είναι μοντέλα του 2002 με 50000+ χλμ . Θεωρείται ότι είναι πολλά και ότι από κάποια χλμ και μετά τα service του θα είναι φωτιά; δε μου τρέχουν απ τα μπατζάκια τα ευρώ και διαβάζω για 500 και 800 ευρώ service για το συγκεκριμένο...
    3)Εκτός από τους τεντοτήρες τι άλλο πρέπει να προσέξω;
    4)Περίπου ποια η εμπορική αξία τους σήμερα, ώστε να πετύχω μια ανάλογη καλή τιμή αγοράς;
    5)Η απουσία ABS είναι σημαντικό μειονέκτημα;
    1) Το CBF λόγω θέσης οδήγησης και βάρους είναι εξαιρετικά πιο ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα, ειδικά για πρώτη μηχανή είναι ταμάμ. Απ' την άλλη όμως, όχι πως θα σε δυσκολέψει το VFR. Άλλωστε, μόνο το γεγονός ότι θες τη μοτοσυκλέτα σου για ταξίδια, δεν είσαι "κάφρος" όπως λες και μέσα στην πόλη μετακινείσαι με παπί, λέει από μόνο του "πάρε VFR"..! Απλά εφόσον δεν είχες ξανά μεγάλη μηχανή, χρειάζεται συνήθεια ο χειρισμός της καθώς πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα 250 κιλών (γεμάτη) με ημι-σκυφτή θέση οδήγησης. Κατά τ' άλλα για την κατηγορία της, ταξιδεύει εκπληκτικά κι είναι πολύ άνετη τόσο για τον οδηγό, όσο και για το συναναβάτη.

    2) Το θέμα με τα service είναι ψιλομύθος. Εγώ για έλεγχο - ρύθμιση βαλβίδων συν άλλα πράγματα (τακάκια κλπ) είχα πληρώσει αν θυμάμαι καλά γύρω στα 350 ευρώ. Κατά τ' άλλα πρόκειται για μία απ' τις πιο αξιόπιστες μοτο που κυκλοφορούν στην αγορά. Πέρα απ' τα λαδάκια και τα λοιπά αναλώσιμα όποτε προβλέπεται, σπανίως θα χρειαστεί κάτι άλλο. Τα χιλιόμετρα πάντως μην τα φοβηθείς. Τα VFR αντέχουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα παραπάνω απ' τις 50.000 και δουλεύουν με την ίδια όρεξη..!!

    3) Οι τεντωτήρες δεν είναι τόσο θέμα, εγώ φτάνω αισίως τα 70.000χλμ και δεν έχουν κάνει κιχ. Εκεί που πονάνε τα VFR (και όλα τα Honda λίγο-πολύ) είναι ανορθωτής-πηνίο. Κάνε μία μέτρηση με ένα πολύμετρο στη μηχανή που θα δεις, να δεις αν η τάση (καλά το' πα ή θα φάω ξύλο;!) που παίρνεις είναι σωστή. Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να βλέπεις μεταξύ 13.5 - 14 V στις 5000 στροφές (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος).

    4) Εξαρτάται τη μηχανή που θα πάρεις (χρονολογία - χιλιόμετρα - "προίκα"). Γενικά όμως, επειδή στην Ελλάδα είναι μια πολύ παρεξηγημένη μηχανή (αφού όλοι τη συγκρίνουν με supersport - κι έτσι είναι "βαριά" και "αργή") έχει πολύ χαμηλή εμπορική αξία, οπότε παίρνεις μια πραγματικά εξαιρετική μοτοσυκλέτα για τα λεφτά που δίνεις.

    5) Κατά τη γνώμη μου, εφόσον η μηχανή βγαίνει με ABS, βρες μία με ABS. Μία φορά να σου χρειαστεί και να σε σώσει από πτώση, αρκεί. Εγώ που έψαχνα πριν 5 χρόνια μεταχειρισμένη και δεν έβρισκα με ABS, αποφάσισα να βάλω ένα χρόνο παραπάνω δόσεις και να πάω σε καινούρια, μόνο γι αυτό το λόγο...


    Τα link που έχεις βάλει δε φαίνονται. Στη Θεσσαλονίκη καλά συνεργεία είναι ο Αραμπατζής και το Bike Therapy. Ο Κώστας (Kortomalteze) που είναι στην Αλεξανδρούπολη, δεν το πάει στην πόλη, αλλά στο Μαλαμίδη στην Κομοτηνή.

    Κλείνοντας, στις μηχανές, όπως και με τις γυναίκες, να πάρεις αυτό που σου κάνει περισσότερο "κλικ" (περι αισθητικής ο λόγος...). Καλό ψάξιμο και με το καλό το νέο σου μοτό!!

    Υ.Γ. Χαιρετίσματα στην Αλεξανδρούπολη..!! 8 μήνες βολόδερνα στα μέρη σου με το VFRάκι μου (φαντάρος γαρ). cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 21.08.13 12:55

    Αυτή είναι στη Καβάλα . . . ;

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3844568/
    (Έχει γίνει αλλαγή χρώματος ! )

    κι αυτή στη Θεσσαλονίκη . . . ;

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3743838/
    avatar
    MR_LINKY
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/08/2013
    Mηνύματα : 11
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : coming soon
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από MR_LINKY Την / Το 21.08.13 18:08

    Ακριβώς αυτές είχα βρει με προτίμηση στη θεσσαλονικη!
    Η Καβάλα απορρίπτεται
    Η θεσσαλονικη πως σας φαίνεται ;
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1059
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 21.08.13 18:28

    Αν μπορουσες να δωσεις κατι παραπανω, θα σε συμβουλευα να αποφυγεις τα μοντελα 2002 και 2003 με τις μαυρες ζαντες και να κοιταξεις για μοντελο 2004/2005 ή ακομη καλυτερα 2006 και πανω. Τα μοντελα 2004/05 εχουν διαφορετικη χαρτογραφηση απο τα 2002/03 και γενικα ειναι πολυ ομαλα στη μεταβαση στη ζωνη VTEC, κατι που δεν συμβαινει στην πλειοψηφια των 2002/03. Εμφανισιακα, τα 2004/05 εχουνε ασημι ζαντες και αναγλυφο λογοτυπο VFR. Τα μοντελα απο 2006 και μετα εχουνε επισης αλλη χαρτογραφηση και εχουνε λυμενα τα ηλεκτρικα θεματα για τα οποια εγινε η ανακληση στην Αμερικη στα μοντελα 2002/03/04/05. Επισης σ'αυτα το VTEC μπαινει λιγο χαμηλοτερα και ειναι λιγοτερο εμφανης η μικρη τρυπα στις μεσαιες. Εμφανισιακα εχουνε επιπλεον ασπρα φλας και ασπρο στροφομετρο.
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 21.08.13 18:43

    Το vfr έχει πολύ άνετη θέση συνοδηγού για αυτή την κατηγορία πάντα.
    Όποια ανέβηκε πάνω και για πολλά χλμ δεν με παραπονέθηκε ποτέ.Razz 
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 21.08.13 18:45

    MR_LINKY έγραψε:Η Καβάλα απορρίπτεται
    Η θεσσαλονικη πως σας φαίνεται ;
    Ωραία πόλη, μεγάλη, με θάλασσα, κόσμο, μια χαρά!! lol! lol! lol! lol! lol! 


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    MR_LINKY
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/08/2013
    Mηνύματα : 11
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : coming soon
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από MR_LINKY Την / Το 21.08.13 20:30

    lol! :l
    Ωραία το έγραψα !

    Δυστυχώς τα τάλαντα ειναι περιορισμένα και δε μπορω να φτάσω πάνω απο τρία χιλιαρικα με τίποτα!αν η μηχανή της θεσσαλονικης δεν αξιζει τότε θα περιμένω κάτι καλύτερο!

    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 414
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 22.08.13 6:55

    Προσπαθεις να παρεις με 3.000 € μοτοσυκλετα με αρχικη τιμη αγορας 14.000 €.

    Την δινει ο αλλος 2890 Θεσσαλονικη βαλιτσωμενη και σου ξυνιζει?
    Τι να πουν και καποιοι τοτε που προ κρισης εσταξαν τα διπλα και βαλε για ιδιες μηχανες?

    Anyway...καλες αγορες να εχεις.

    @VVag Το παιδι εχει ερθει σε καφε στο Rover αν θυμασαι....
    Μικρος ο κοσμος.Cool
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 22.08.13 8:39

    Verbal Kint έγραψε:
    Την δινει ο αλλος 2890 Θεσσαλονικη βαλιτσωμενη και σου ξυνιζει?
    Μόνο βαλιτσωμένη . . . ; Μέχρι Canander του δίνει μαζί, αλλά αμα δεν εχτιμάει ο άνθρωπας  . . . lol! lol! lol! lol! lol! lol!
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 22.08.13 9:59

    Verbal Kint έγραψε:
    @VVag Το παιδι εχει ερθει σε καφε στο Rover αν θυμασαι....
    Μικρος ο κοσμος.Cool
    Τώρα που το λες κάτι μου λέει. Μικρή η Θεσσαλονίκη θα έλεγα. Razz 


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    MR_LINKY
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/08/2013
    Mηνύματα : 11
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : coming soon
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από MR_LINKY Την / Το 22.08.13 10:14

    Δε μου ξυνιζει καθόλου δείχνει καλή και σχετικά προσεγμένη! Θα ήμουν αχάριστος αν έλεγα ότι τη δίνει πολλά! Γνωρίζω τη πραγματική της αξία σαν μοτοσυκλέτα αλλά η εμπορικότητά της ειναι μηδαμινή σήμερα και ως αγοραστης κοιτάζω να πάρω όσα περισσότερα γίνεται με τα χρήματα που διαθέτω! Το ξέρω ότι ειναι μ@λακια γιατί έχω βρεθεί στην ίδια θέση να πουλάω αμάξι πένα αλλά λόγω Alfa Romeo να μη χτυπάει το τηλέφωνο για ένα χρόνο μέχρι που αναγκαστικά το έδωσα τσάμπα!

    Απλά κοιτώντας τις αγγελίες στο forum βλέπω ότι μηχανές με abs και αρχική 4+ τελικά έπεσαν στα 3000 και μου μπαίνουν ιδέες! Αλλά για να πω τη πάσα αλήθεια ντρέπομαι να πάρω κάποιον που πουλάει 4+ μοτο με abs και να του κάνω πρόταση για 3000 άσχετα αν αυτοί είναι οι νόμοι της αγοράς!

    Ξαναλέω για να μη παρεξηγηθώ η μηχανή είναι τσάμπα αλλά μου κάνει εντύπωση το δεύτερο κοστούμι και τα χτυπήματα στα μαγουλα (μάλλον πέτρες) τα οποία έχει βάψει στο χέρι (τσαπατσουλια)
    avatar
    da_beazt
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/03/2010
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
    Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2

    Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από da_beazt Την / Το 22.08.13 23:40

    Αγαπητέ φίλε,

    Εγώ έχω CBF 600S με ABS και έχω οδηγήσει VFR 800 με ABS (του Ββαγγ που σου έγραψε ένα σεντόνι παραπάνω). Με το CBF έχω κάνει 19.000 χλμ με το VFR 400χλμ.

    Μέχρι ενός βαθμού μπορείς να κάνεις παρόμοια πράγματα με τις 2 αυτές μοτοσυκλέτες. Σε κίνηση μέσα στην πόλη το CBF υπερτερεί καθώς έχει τιμόνι και κιβώτιο ταχυτήτων που σε βοηθάει να κινείσαι με 6η στην πόλη χωρίς να σκορτσάρει και χωρίς να αλλάζεις διαρκώς ταχύτητες.

    Σε ταξίδι (400 - 770 χλμ την ημέρα) το βασικό για μένα είναι η θέση οδήγησης. Αν δεν είσαι εντάξει με το σκυφτό VFR τότε η πιο όρθια θέση του CBF ϊσως σε βολέψει καλύτερα. Πάντως και τα 2 φορτώνονται άνετα με βαλίτσες και αναλόγως τον οδηγό έχουν και παρόμοιες καταναλώσεις.

    Το εμφανισιακό το αφήνω στην άκρη και παραπέμπω στην άποψη του inspector Callahan για τις απόψεις. Πάντως μη το πάρεις μαύρο. Ότι και αν πάρεις. VFR κόκκινο και CBF μολυβί. Εκτός και αν θες να είσαι λάθος (σε αυτή την περίπτωση για να μην ξεχνιόμαστε εγώ είμαι ο Callahan οπότε η δική μου γνώμη είναι σωστή).

    Πριν αποφασίσεις βρες τα μηχανάκια και αν μπορείς κάνε μια βόλτα. Μετά το vtec το CBF θα σου φανεί ένα ξερό κούτσουρο χωρίς αναρτήσεις, φρένα και επιτάχυνση. Α και θα έχει και ασάφειες σε στροφές και απότομα φρεναρίσματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλή μηχανή. Απλά το VFR είναι ανώτερο σε αναρτήσεις, φρένα και επιτάχυνση.

    Αν πάρεις το CBF (με abs ε) και κάνεις τα τρίτα σου χλμ και σου φαίνεται λίγο μάλλον θα μπορείς να το δώσεις σε μια τιμή 2000€ - 2500€ για να πάρεις κάτι άλλο. Αν πάρεις το VFR και δε σε αρέσει και δεν έχει abs μάλλον θα το παντρευτείς ή θα χωρίσετε λόγω σκοτωμού (της τιμής).

    Σημ: το cbf, μοντέλο 2005 με abs, μπαγκαζιέρα, κάλυμμα bagster και 32000χλμ το είχα πάρει 3500€ το 2011 από τον 1ο ιδιοκτήτη.

    Αν σου αρέσει εμφανισιακά το VTEC, αν σου αρέσει η θέση οδήγησης κάνε λίγη υπομονή και πάρτο με ABS.

    α εδώ είναι και η επίσημη παρουσίαση του vtec http://www.vfrh.net/t4698-topic

    ακόμα αναμένεται κάποιος να μου δώσει fi να οδηγήσω για να σας φτιάξω κριτική του στυλ "οδηγώντας 3 γενιές vfr - ποιο είναι το καλύτερο;"
    avatar
    MR_LINKY
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/08/2013
    Mηνύματα : 11
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : coming soon
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από MR_LINKY Την / Το 23.08.13 0:24

    Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις!!!
    Αυτό που σίγουρα θα κάνω ειναι να δοκιμάσω απο βδομάδα ένα bandit που έχω ευκαιρο και ειναι κοντά στο cbf αν και πιο βαρύ και ελπίζω να καταφέρω να πιω ένα καφέ με το Κώστα (kortomalteze) απο το forum και να δω και το vfr!

    Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση και ειδικά το Κώστα που προσφέρθηκε να κάνουμε τη συνάντηση και απο βδομάδα ελπίζω να επιστρέψω με θετικές εντυπώσεις απο το vfr!
    avatar
    MR_LINKY
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/08/2013
    Mηνύματα : 11
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : coming soon
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αγορά VFR 800 vtec(Πρώτη μηχανή)

    Δημοσίευση από MR_LINKY Την / Το 09.09.13 16:45

    Το Σάββατο που μας πέρασε βρέθηκα με το Κώστα (kortomalteze) και ήπιαμε ένα καφέ σε πολύ ωραίο κλίμα και μπορώ να πω ότι με κάλυψε πλήρως σε όσα θέματα με απασχολούσαν σε σχέση με το VFR .

    Επίσης θα ήθελα να τον ευχαριστήσω δημόσια για τη πρωτοβουλία που πήρε να επικοινωνήσει πρώτος μαζί μου και να με βοηθήσει σε όσα θέματα είχα απορίες. Οπότε νομίζω ότι η αναζήτηση ξεκινά κι ελπίζω σύντομα να βρεθεί η νύφη!!! (Είπαμε ότι είναι παντρειά η Βέφα)


    Κώστα ευχαριστώ και πάλι!!!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.08.18 8:01