Μετατροπες στο RC46
+10
Roberto
georgevfr
Vvag
glystras
Viking
Ταξιδευτής
NIKOS 13
CAPO1305
Leader
icex
14 posters
- ????????Guest
Μετατροπες στο RC46
18/1/2009, 10:58 pm
Re: Μετατροπες στο RC46
18/1/2009, 11:11 pm
Απο τις εξατμισεις εισαι ευχαριστημενος?
Μπαινουν ευκολα η πρεπει να λυσεις το μισο μηχανακι?
Απο θορυβο κανουν πολυ?
Αλαξε κατι στο μηχανακι?
Σε ζαλισα ε.
Μπαινουν ευκολα η πρεπει να λυσεις το μισο μηχανακι?
Απο θορυβο κανουν πολυ?
Αλαξε κατι στο μηχανακι?
Σε ζαλισα ε.
- ????????Guest
Re: Μετατροπες στο RC46
19/1/2009, 1:33 am
icex το εψαξα πολυ, υπαρχουν επιλογες αλλα με τις LEO VINCI δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα αλλο,δεν υπαρχουν σκασιματα καθολου.Νομιζω ειναι τωρα λιγο πιο ροπατος χαμηλα.Ποιοτικα ειναι πολυ καλες .Για θορυβο χωρις τις μπουκες αρκετος αλλα οχι να ενοχλει με τις μπουκες πολυ πιο υσυχο .Υπαρχουν video στο YouTube https://www.youtube.com/watch?v=Cse0UUsrIKE .Οσο για την τοποθετησει τους δεν ξερω γιατι τις βαλανε στην Honda μαζι με τις πλαινες βαλιτσες και τους πηρε περιπου 2 ωρες.Δεν νομιζω να εναι και τοσο δυσκολο.
- LeaderΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 33
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR 800 VTEC ABS 6/08
Κράνος : Schuberth S1 Flame Spirit
Re: Μετατροπες στο RC46
29/1/2009, 10:47 pm
Τι κόστος ειχαν οι LEO?
- LeaderΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 33
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR 800 VTEC ABS 6/08
Κράνος : Schuberth S1 Flame Spirit
Re: Μετατροπες στο RC46
29/1/2009, 11:09 pm
Μια χαρα! Γυρω στα 450 ευρω δηλαδή! Δεν μας στελνεις κανενα σετάκι?
- ????????Guest
Re: Μετατροπες στο RC46
29/1/2009, 11:17 pm
ΤΟ προβλημα φιλε μου ειναι το τελωνειο και τα μεταφορικα.Εχω κανει κανα δυο πακετα και βγηκαν ακριβοτερα.
- LeaderΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 33
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR 800 VTEC ABS 6/08
Κράνος : Schuberth S1 Flame Spirit
Re: Μετατροπες στο RC46
30/1/2009, 4:21 pm
Εχει κανεις υπ' όψιν του, που μπορουμε να βρουμε Leovince Carbon για VFR, μεσω Internet? Τις εχω βρει στο zimo-motorrad.de, που το θεωρω πολύ αξιοπιστο site 596 ευρω! Αν ενδιαφερόταν κανεις, για ομαδική αγορα, θα μπορουσαμε να ριξουμε την τιμη αρκετα! Απο προσωπικη εμπειρία, παραγγειλαμε πριν απο 3 χρονια 6 ζευγη Leovince και ειχαμε 40% έκπτωση!
- CAPO1305Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-03
Mηνύματα : 16
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 V-TEC ABS 2003
Κράνος : ARAI RX-7 GP DANY REPLICA
ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ
Re: Μετατροπες στο RC46
7/2/2009, 1:11 pm
χαιρεται απο Σαλονικα,
παλικαρια εχω κανει και εγω καποια πραματα στο RC46. οσον αφορα τις εξατμισεις εβαλα ενα σετακι laser X-TREME type: X0001. τις εβαλα μονος μου πολυ ευκολα και με λιγακι προσοχη. το θεμα ειναι να βγαλεις τις παλιες προσεχτικα γιατι ειναι και λιγακι βαριες και μονοκομματες!!! εγω ταυτοχρονα εβαλα και ενα ΚΝ επανω ωστε να παρει και λιγο καλυτερη αναπνοη. την αλλαγη δεν την περιμενα τοσο εντονη. τωρα για τα σκασιματα υπαρχουν λιγα μα δεν νομιζω οτι θα ενοχλησουν τοσο πολυ. εχει επισης homologation pass τους παραξενους αστυνομικους!!! το κιτ εχει 2 ειδων συγαστηρες ενα racing ενα street legal. διαλεγεις και βαζεις... τιμη γυρω στα 650. WWW.LASEREXHAUSTS.COM για περισσοτερες πληροφοριες. επισης οπως το πηρα ειχε μια ζελατινα φιμε ZERO GRAVITY , θερμαινομενα grip,εχω αλλαξει μπροστα ελατηρια τις OHLINS μαζι με λαδια φυσικα και ετοιμαζομαι να αλλαξω και το αμορτισερ πισω παλι με OHLINS (HO203) το βρηκα στο διαδικτυο γυρω στα 640 ευρω αλλα περιμενω να βρω πρωτα λεφτα και κατι τελευταιο οσον αφορα τα λαστιχα ... σαν τα ROSSO πιστευω οτι δεν εχουν ξαναβγαλει λαστιχο!!!!
παλικαρια εχω κανει και εγω καποια πραματα στο RC46. οσον αφορα τις εξατμισεις εβαλα ενα σετακι laser X-TREME type: X0001. τις εβαλα μονος μου πολυ ευκολα και με λιγακι προσοχη. το θεμα ειναι να βγαλεις τις παλιες προσεχτικα γιατι ειναι και λιγακι βαριες και μονοκομματες!!! εγω ταυτοχρονα εβαλα και ενα ΚΝ επανω ωστε να παρει και λιγο καλυτερη αναπνοη. την αλλαγη δεν την περιμενα τοσο εντονη. τωρα για τα σκασιματα υπαρχουν λιγα μα δεν νομιζω οτι θα ενοχλησουν τοσο πολυ. εχει επισης homologation pass τους παραξενους αστυνομικους!!! το κιτ εχει 2 ειδων συγαστηρες ενα racing ενα street legal. διαλεγεις και βαζεις... τιμη γυρω στα 650. WWW.LASEREXHAUSTS.COM για περισσοτερες πληροφοριες. επισης οπως το πηρα ειχε μια ζελατινα φιμε ZERO GRAVITY , θερμαινομενα grip,εχω αλλαξει μπροστα ελατηρια τις OHLINS μαζι με λαδια φυσικα και ετοιμαζομαι να αλλαξω και το αμορτισερ πισω παλι με OHLINS (HO203) το βρηκα στο διαδικτυο γυρω στα 640 ευρω αλλα περιμενω να βρω πρωτα λεφτα και κατι τελευταιο οσον αφορα τα λαστιχα ... σαν τα ROSSO πιστευω οτι δεν εχουν ξαναβγαλει λαστιχο!!!!
- NIKOS 13Μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-26
Mηνύματα : 247
Ηλικία : 46
Μοντέλο : cbr 1000rr
Κράνος : ARAI RX-7
Re: Μετατροπες στο RC46
7/2/2009, 3:41 pm
ΓΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ Η ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛ. ΠΟΙΟΣ ΤΥΠΟΣ?ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .ΝΙΚΟΣ
Re: Μετατροπες στο RC46
7/2/2009, 7:49 pm
CAPO1305 wrote:.............
Bαλε και καμια φωτογραφια ντε να δουμε να απολαυσουμε!
- VikingΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 230
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
Κράνος : Suomy Spec1R
Re: Μετατροπες στο RC46
11/3/2009, 8:31 pm
Τώρα μπορώ να γράψω κι εγώ εδώ!!!
-τελικά LeoVince aluminium
-φίλτρο αέρα BMC
-power commander III usb με χάρτη τις dynojet για τα προαναφερθέντα τελικά
-oxygen sensor eliminators της dynojet
και
-ζελατίνα MRA ελαφρώς φιμέ
-θερμαινόμενα grips της oxford
-τελικά LeoVince aluminium
-φίλτρο αέρα BMC
-power commander III usb με χάρτη τις dynojet για τα προαναφερθέντα τελικά
-oxygen sensor eliminators της dynojet
και
-ζελατίνα MRA ελαφρώς φιμέ
-θερμαινόμενα grips της oxford
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Μετατροπες στο RC46
12/3/2009, 9:37 am
Έχω κάνει και εγώ αλλαγές αλλά μου κάνει εντύπωση που δεν βλέπω πουθενά την καλύτερη αλλαγή για το VTEC.
Αλλάξτε το μπροστινό γρανάζι με ένα δόντι μικρότερο και θα πάρετε άλλο μηχανάκι.
Είναι πάμφθηνη αλλαγή. Ο κύκλος που μικραίνει την αλυσίδα μπροστά δεν επηρεάζει γλίστρες στο ψαλίδι ( το έχω τώρα 50.000 χλμ )
Στα καλά τώρα……με όποια ταχύτητα και να ανοίξεις γκάζι το μηχανάκι φεύγει…παντού γεμίζει όλες τις ταχύτητες εύκολα….. η απόκριση στο γκάζι βελτιώνετε….η τελική του μεγαλώνει( μιας και τώρα μπορεί να γεμίσει την 6)……και έχω την εντύπωση ότι έγινε και λίγο πιο οικονομικό μιας και δεν κουράζετε τώρα.
Στα αρνητικά ότι το κοντέρ θα χάνει ακόμα πιο πολύ αλλά το συνηθίζεις και τους ψαρώνεις όλους όταν ανεβάζεις βίντεο από Σέρρες και να φαίνεται το κοντέρ.
Η αλυσίδα δεν θέλει κόψιμο, ελάχιστο τέντωμα.
Αλλάξτε το μπροστινό γρανάζι με ένα δόντι μικρότερο και θα πάρετε άλλο μηχανάκι.
Είναι πάμφθηνη αλλαγή. Ο κύκλος που μικραίνει την αλυσίδα μπροστά δεν επηρεάζει γλίστρες στο ψαλίδι ( το έχω τώρα 50.000 χλμ )
Στα καλά τώρα……με όποια ταχύτητα και να ανοίξεις γκάζι το μηχανάκι φεύγει…παντού γεμίζει όλες τις ταχύτητες εύκολα….. η απόκριση στο γκάζι βελτιώνετε….η τελική του μεγαλώνει( μιας και τώρα μπορεί να γεμίσει την 6)……και έχω την εντύπωση ότι έγινε και λίγο πιο οικονομικό μιας και δεν κουράζετε τώρα.
Στα αρνητικά ότι το κοντέρ θα χάνει ακόμα πιο πολύ αλλά το συνηθίζεις και τους ψαρώνεις όλους όταν ανεβάζεις βίντεο από Σέρρες και να φαίνεται το κοντέρ.
Η αλυσίδα δεν θέλει κόψιμο, ελάχιστο τέντωμα.
- VikingΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 230
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
Κράνος : Suomy Spec1R
Re: Μετατροπες στο RC46
12/3/2009, 7:54 pm
Γεια σου ρε φίλε Glystra που μας ανάβεις φωτιές!!!
Φτηνή μετατροπή και εφόσον είναι δοκιμασμένη με καλά αποτελέσματα μάλλον θα γίνει κάποτε..
Κονταίνει την μετάδοση σωστά?Πώς γίνεται πιο οικονομικό?Δεν πρέπει να δουλεύει ψηλότερα στην ίδια ταχύτητα?
Φτηνή μετατροπή και εφόσον είναι δοκιμασμένη με καλά αποτελέσματα μάλλον θα γίνει κάποτε..
Κονταίνει την μετάδοση σωστά?Πώς γίνεται πιο οικονομικό?Δεν πρέπει να δουλεύει ψηλότερα στην ίδια ταχύτητα?
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Μετατροπες στο RC46
13/3/2009, 11:58 am
και εγώ αυτό περίμενα αλλά η 6η τώρα έχει πιο πολύ ροπή και τραβάει καλύτερα οπότε λιγότερο γκάζι.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Μετατροπες στο RC46
13/3/2009, 12:23 pm
glystras wrote: Έχω κάνει και εγώ αλλαγές αλλά μου κάνει εντύπωση που δεν βλέπω πουθενά την καλύτερη αλλαγή για το VTEC.
Αλλάξτε το μπροστινό γρανάζι με ένα δόντι μικρότερο και θα πάρετε άλλο μηχανάκι.
Είναι πάμφθηνη αλλαγή. Ο κύκλος που μικραίνει την αλυσίδα μπροστά δεν επηρεάζει γλίστρες στο ψαλίδι ( το έχω τώρα 50.000 χλμ )
Στα καλά τώρα……με όποια ταχύτητα και να ανοίξεις γκάζι το μηχανάκι φεύγει…παντού γεμίζει όλες τις ταχύτητες εύκολα….. η απόκριση στο γκάζι βελτιώνετε….η τελική του μεγαλώνει( μιας και τώρα μπορεί να γεμίσει την 6)……και έχω την εντύπωση ότι έγινε και λίγο πιο οικονομικό μιας και δεν κουράζετε τώρα.
Στα αρνητικά ότι το κοντέρ θα χάνει ακόμα πιο πολύ αλλά το συνηθίζεις και τους ψαρώνεις όλους όταν ανεβάζεις βίντεο από Σέρρες και να φαίνεται το κοντέρ.
Η αλυσίδα δεν θέλει κόψιμο, ελάχιστο τέντωμα.
Δεν' ν' κακόοοο...!
Κόστος;
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Μετατροπες στο RC46
13/3/2009, 3:44 pm
Να κάνω και μια άλλη ερώτηξη; Θα την κάνω.
Αν βάλω ελεύθερο φίλτρο τι διαφορές θα δω; (κατανάλωση, θερμοκρασία, επιδόσεις); Και βέβαια θα δω διαφορές χωρίς αφτερμάρκετ εξατμίσεις;
Κι αν είναι να βάλω, τι να βάλω; Πόσο έχουν περίπου τα φίλτρα (κόστος);
ThanxZ!!
Αν βάλω ελεύθερο φίλτρο τι διαφορές θα δω; (κατανάλωση, θερμοκρασία, επιδόσεις); Και βέβαια θα δω διαφορές χωρίς αφτερμάρκετ εξατμίσεις;
Κι αν είναι να βάλω, τι να βάλω; Πόσο έχουν περίπου τα φίλτρα (κόστος);
ThanxZ!!
- georgevfrΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-23
Mηνύματα : 386
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
Κράνος : Arai corcair rx 7
cover me with chocolate and throw me to the lesbians
Re: Μετατροπες στο RC46
13/3/2009, 9:58 pm
Φιλε Βαγγελη εγω που εβαλα προσφατα ενα φιλτρο ΚΝ ( περιπου 45 ευρο απο ebay) ειδα οτι γεμιζει πιο γρηγορα τωρα με οτι ταχυτητα και να εχεις, σε σχεσει με πριν βεβαια. Απο καταναλωση μαλλον τα ιδια δε υπαρχει αισθητη διαφορα. Παντος βαλτο αξιζει
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Μετατροπες στο RC46
4/2/2010, 3:41 pm
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Μετατροπες στο RC46
4/2/2010, 5:20 pm
ωραίο το repsol,πανέμορφο το up side down μπροστινο,αλλα με τετοιο μπροστινο το DCBS πάει περίπατο νομίζω...για ABS ούτε το συζητάω καν...όμορφη μετατροπή,τον καταλύτη όμως δεν τον έχει βγάλει...?!?
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Μετατροπες στο RC46
4/2/2010, 5:22 pm
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Μετατροπες στο RC46
4/2/2010, 5:26 pm
THEMISXXX wrote:αλλα με τετοιο μπροστινο το DCBS πάει περίπατο νομίζω...για ABS ούτε το συζητάω καν...
Γιατί αλήθεια;
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Μετατροπες στο RC46
4/2/2010, 6:53 pm
Κι εγώ. Να κοιτάξουμε Youtube μήπως έχει κάτι.kostasdirt wrote:ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ!!
Αν ρωτάς εμένα, δεν το έχω ψάξει. Απλά βρήκα τη φωτό στο VFRD και την έβαλα. Ο Velociraptor θα μπορούσε να βοηθήσει πιστεύω, αλλά είναι άφαντος το τελευταίο καιρό.apostat wrote:THEMISXXX wrote:αλλα με τετοιο μπροστινο το DCBS πάει περίπατο νομίζω...για ABS ούτε το συζητάω καν...
Γιατί αλήθεια;
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|