Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

+38
GIORGOS VFR
sernodas
tomakos
pektis
kostas VFR800F
Νίκος
VEEFARIOS
tragos
pab-lo
Roberto
VfrOldschoolz
vagelis78
Fanrider
SCORPIOS
vtecpatra
dirty
easy rider
da_beazt
georgevfr
Vvag
padelis
chr1s_86
VEFALIFT
DENTOCOP
Caracal
Ο φυσικός
XLGeorge
teacher
DoctorAbo
Παναγιώτης Κ.
Rossifumi_46
alexandervf
sotosvfr
ELENA
Apsilos
anastasis
apostat
Ledbyzeppelin
42 posters
Go down
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

10/8/2016, 4:21 pm
Το πρόβλημα δεν είναι όταν υπάρχει ροή αέρα αλλά όταν δεν υπάρχει.

Το να μετακινηθεί το ψυγείο θα έχει αποτέλεσμα μόνο αν είναι μεγαλύτερο.
sernodas
sernodas
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2015-05-04
Mηνύματα : 15
Ηλικία : 46
Μοντέλο : bros-transalp-glx

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

11/8/2016, 10:08 am
Διαβασα ολο το ποστ μιας κ φτανει κ μενα η βεφα μου κοντα τα 50χιλ km κ το θεμα πυνια με απασχολεί, ειδα της τιμες των Volt που αναφερονται απ του χρηστες κ βαση αυτων βγαίνει το συμπέρασμα αν εχουν κλασει τα πυνια η οχι...


Πιστευω οτι ειναι λαθος τροπος αυτος... η τιμες των βολτ που περνούμε ειναι τιμες που πρωτα εχουν περασει απο μπαταρια λαμπες ανορθωτή κ γενικα ολο το ηλ. κυκλωμα της μοτο με αποτελεσμα τα νουμερα να ειναι πλασματικά.Για το δικο μου βολτομετρακι εχω κλεψει ρευμα απο τις ψειρες στο φανάρι εχω μια ενδειξη που μολις αλλαξει θα αρχίσω να ανησυχώ,τα νουμερα που βλεπω δεν εχουν καμια σχεση με οτι αναφερετε σε αυτο το ποστ κατι 11,2 κατι 12 κανα 13 αναλογος της καταναλώσεις που ειναι on κ το χρονο λειτουργίας.

Να καταληξω λοιπόν στο συμπέρασμα το βολτομετρο ας λεει οτι θελει αρκη οι τιμες να ειναι στανταρ πχ με φωτα κ βεντιλατερ 11.2 με 11.5, σε ρελαντι 13,2 με 13 σε στρωμα που φωσκωνει απ την μπριζα 12 με 11 κ παει λεγοντας(η τιμες που αναφερω ειναι θεωρητικές) η μεγαλη αλλαγη των νουμερων που εχουν ως στανταρ θα πρέπει να ανησυχήσουν το χρηστη .


Τωρα ο ελεγχος των πυνιων θα πρεπει να γινετε με το μετρημα στην εξοδο των πυνιων με βολτομετρο σε θεση εναλλασσόμενο κ να περνουμε ταση ΝΟΜΙΖΩ 125v +- (θα το κοιταξω κ θα επανελθω) μεταξη των τυλιγμάτων 1.2.3 ετσι απομονώνουμε τα πυνια κ μπορουμε να δουμε αν εχουν σωστη ταση ολα τα τυλίγματα μας!!

Αυτα μακρια απο μας!!

Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

11/8/2016, 10:31 am
Γιωργο, ευχαριστουμε για τη φωτο. Φυλο αλουμινιου ειχα βαλει και εγω.

Ενα φυλο βακελιτη, οπως λεει ο Tomakos, ειναι πιο σωστη επιλογη. Προσφέρει ακομα καλυτερη μονωση.

Εχω βαλει και ανεμιστηρα απο τροφοδοτικο υπολογιστη. Θα σας ανεβασω φωτο μολις γυρισω στην εδρα και λυσω τη μηχανη.

Αφου βγαζετε 60k με τα πηνια ειστε τυχεροι. Εμενα χτυπανε καθε 30k και παντα σε ταξιδι. Καθολου ευχαριστο.

Δεν μπορω να ξερω τωρα τι φταιει. Πρεπει πρωτα να μετρησω το κυκλωμα, να ελεγχθουν οι φισες, κτλ.
Θα σας ενημερωσω.

Το σιγουρο ειναι οτι αυτο το ρημαδο κυκλωμα ειτε βγαζει 60 ειτε 30, ειναι κακο σχεδιασμενο. Κατι συμβαινει και ζοριζεται με αποτελεσμα να μην αντεχει.


Last edited by Roberto on 29/5/2018, 5:57 pm; edited 1 time in total
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

11/8/2016, 8:45 pm
Παναγιωτη, το κυκλωμα ειναι σιγουρα κακοσχεδιασμενο Mad  Παντως ειναι σχετικα σπανιο να τα παιξουν τα μαμισια πηνια σε λιγοτερο απο 50Κ χμ, εχει συμβει βεβαια. Περιελιξεις και αφτερμαρκετ βαστανε σαφως λιγοτερο - εως πολυ λιγο καποια..

Η πλακετα απο βακελιτη (και πιθανα το ανεμιστηρακι) ειναι καλη ιδεα αλλα μονο για τον μαμισιο shunt και οχι mosfet ανορθωτη. Οι mosfet και σειριακοι ανορθωτες δεν ανεβαζουν θερμοκρασιες, να πω οτι ο κυριος λογος που βαλαμε πλακετα ητανε για να "περιστρεψουμε" τον Compu-fire κατα 90' ωστε να ειναι οι ψυκτρες παραλληλες με τη ροη του αερα καθως εχει σχεδιαστει για αμερικανικα μηχανακια που μαλλον εχουν βιδες πανω-κατω αντι αριστερα-δεξια.

Ειχα προχθες βγαλει τα πλαϊνα φαιρινγκ για να αλλαξω ψυκτικο και εκανα καποιες διαδρομες ετσι αφου το αλλαξα. Ο σειριακος Compu-fire δεν ζεσταινεται σχεδον καθολου, ητανε απλα χλιαρος ακομα και σε διαδρομη σε - σχετικα απλωμενο - αστικο περιβαλλον.


EDIT: Σε ταξιδι στην Ευρωπη θα επαιρνα ενα δευτερο σετ πηνια (αλλαζονται σχετικα ευκολα ακομη και στην ακρη του δρομου αν ξερει κανεις) οπως επισης και τον μαμισιο ανορθωτη που εχω καβατζα (τον αντικατεστησα προληπτικα με τον σειριακο Compu-fire στα 62Κ χμ). Αλλα ειναι απαραδεκτο για sports touring μηχανακι να χρειαζεται τοση προσοχη για να βγει κανεις μακρινο ταξιδι..
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

16/9/2016, 12:26 am
VFGeorge wrote:

EDIT: Σε ταξιδι στην Ευρωπη θα επαιρνα ενα δευτερο σετ πηνια (αλλαζονται σχετικα ευκολα ακομη και στην ακρη του δρομου αν ξερει κανεις) οπως επισης και τον μαμισιο ανορθωτη που εχω καβατζα (τον αντικατεστησα προληπτικα με τον σειριακο Compu-fire στα 62Κ χμ). Αλλα ειναι απαραδεκτο για sports touring μηχανακι να χρειαζεται τοση προσοχη για να βγει κανεις μακρινο ταξιδι..

Φυσικά και αλλάζουν εύκολα αν....βρεις κάτι να χτυπήσεις το καπάκι για να το βγάλεις. Δλδ, θα πρέπει να κουβαλάς μια μεγάλη ματσόλα μαζί σου ή να είσαι τόσο τυχερός και να βρεις ένα κομμάτι καδρόνι.
Τα λέω αυτά γιατί σήμερα άλλαζα πηνίο και το καπάκι δεν έβγαινε με τίποτα.

Γιώργο, σε παρακαλώ βρες μου λύση Smile , μην μου πεις ότι στα ταξίδια πρέπει να κουβαλάω και την ματσόλα!
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

16/9/2016, 9:32 am
Roberto wrote:
Γιώργο, σε παρακαλώ βρες μου λύση Smile , μην μου πεις ότι στα ταξίδια πρέπει να κουβαλάω και την ματσόλα!

Φορωντας τις μποτες της μηχανης (που θα φορας στα ταξιδια), το πλακωνεις στις κλωτσιες (αν και δεν φταιει αυτο, το πηνιο απο μεσα φταιει)! Very Happy
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

18/9/2016, 12:59 am
Με αφορμή την ζημιά που είχα φέτος, θέλω να σημείωσω κάποια πράγματα για να γνωρίζουν όσοι δεν έχουν εμπειρία με αυτη τη ζημιά και κυρίως για μια χαλαρή αντιμετώπιση αν συμβεί σε ταξίδι.

Συμπτώματα:
Υποθέτωντας ότι υπάρχει μόνιμα τοποθετημένο βολτόμετρο, όταν αυτό αρχίσει να έχει ανώμαλες ενδείξεις, η ζημιά έχει γίνει ήδη και είναι μη αναστρέψιμη, όπως πολύ καλά έχουν πει Caracal και Anastasis, αν δεν κάνω λάθος.

Σε σωστή λειτουργία η μηχανή μου είχε μόνιμα 14,9 volt στη μπαταρία. Κάποια στιγμή είδα 14,7 και μετά πάλι ανεβηκε 14, 8 με 14,9. Σε κάθε περίπτωση δεν είχε την σταθερότητα που είχε πριν. Τότε είπα...δεν είναι κάτι να ανησυχώ....Όμως το πιο πιθανό να ήταν η αρχή της ζημιάς.

Η σύγχηση στις μετρήσεις ήταν έντονη. Χαρακτηριστικά θα πω ότι κάποια στιγμή η μηχανή δεν πήρε μπροστά με τη μίζα, αφού η μπαταρία πλέον είχε 11,8 volt και την έβαλα με σπρώξιμο. Αφού πήρε συνέχισα να έχω 14,8volt εν κινήση.
Ευτυχώς τα VFR παίρνουν με σπρώξιμο, άντε να είχαμε κανένα βρυκόλακα δικύλινδρο!  Smile

Από εκείνο το σημείο, γνώριζα ότι δεν θα πάω πολύ μακρυά. Όμως, έκανα περίπου 300χλμ και θα μπορούσα να κάνω πιο πολλά. Ήταν αρκετά για να φτάσω στην επόμενη μου διανυκτέρευση. 

Διάγνωση:
Ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται στο κεφαλαίο 17 του service manual, παίρνεις κάποιες μετρήσεις ώστε να ελεγχθούν πηνίο, ανορθωτής και καλωδίωση.

Η καλωδίωση βρέθηκε χωρίς βραχυκύκλωμα.

Ο ανορθωτής βρέθηκε καμμένος. Το επιβεβαίωσα επίσης μετρώντας τον με το πολύμετρο στην λειτουργία για διόδους.

Πάμε τώρα στο ενδιαφέρον κομμάτι.
Όσο αναφορά το πηνίο, το service manual αναφέρει ότι μετράς την ωμική του αντίσταση. Οι μετρήσεις της αντίστασης που πήρα ήταν μεταξύ των ορίων.  Άρα, κανένα πρόβλημα.
Όμως, έχοντας 13 volt στη μπαταρία, κάτι δεν μου πήγαινε καλά οπότε μετρήσα και το παραγόμενο ρεύμα του πηνίου.
Πρώτη μέτρηση, η μηχανή κρύα και στο ρελάντι. Όλες οι φάσεις έβγαζαν 20-22 volt rms. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μπορεί και να το γλυτώσαμε το πηνίο, σκέφτηκα.
Την επόμενη μέρα είπα να επαναλάβω την μέτρηση. Το αφήνω να ζεσταθεί, μετράω στο ρελάντι, 1η φάση 21v, 2η στα 4v, η 3η έβγαλε 12volt. H ανομοιομορφία των μετρήσεων υπήρχε και στις 5.000σαλ.
Εκει πλέον επιβεβαίωσα ότι πήραμε στο χέρι και το πηνίο.


Επισκευή:
Φυσικά και μπορεί να γίνει στην μέση του δρόμου ή πιο άνετα στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου (για να υπάρχει καφεδάκι και να μην φοράς τη στολή), εφόσον έχεις μαζί σου ένα σετ καλά εργαλεία και όχι αυτά της μηχανής.
Τα πιο δύσκολα σημεία είναι να ξεκολλήσεις το πλαϊνό καπάκι και να περάσεις το καλώδιο στην απέναντι πλευρά.
Για το δεύτερο, δεν χρειάζεται να λυθεί τίποτα. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα σκληρό σύρμα ή ένα κομμάτι λεπτό σχοινί, ώστε να πιαστεί το φις του πηνίου και να περάσει απέναντι.


Last edited by Roberto on 18/9/2016, 2:37 am; edited 2 times in total
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

18/9/2016, 1:27 am
Roberto εξαιρετική τόσο η ανάλυση όσο και η περιγραφή. cheers

Εύχομαι πολλά και αξιόπιστα χιλιόμετρα.
vagelis78
vagelis78
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

19/9/2016, 12:16 am
Ευχαριστούμε. Οχι τίποτα άλλο, ετσι για να ξερουμε......

Για παν ενδεχόμενο ρε παιδί μου. Very Happy
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

19/9/2016, 12:43 pm
Παναγιωτη, ενδιαφερον το οτι ειχες θεμα ανορθωτη στο VTEC, γραψε και σε ποσα χιλιομετρα. Εισαι ο δευτερος εδω μεσα μετα τον Σκορπιο, αναρωτιεμαι αν υπαρχουν κι'αλλοι.. Rolling Eyes


Οποιαδηποτε, ακομα και μικρη διαφορα, και ανεβοκατεβασμα της τασης που βλεπουμε στο βολτομετρο ειναι σημα alarm, σταματαμε και κοιταμε τι παιζει ωστε να μπορεσουμε να οδηγησουμε (χωρις φωτα) μεχρι ασφαλες σημειο για αντικατασταση. Ειναι η μεταβολη της τασης απο τις συνηθεις τιμες που εχει σημασια και ΟΧΙ η απολυτη τιμη, οπως εγραψα πιο πανω εγω πχ στο δικο μου βλεπω 13.9-14.0V αντι για τα 14.9 του Ροβερτο (με διαφορετικο ανορθωτη βεβαια).
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

19/9/2016, 6:17 pm
VFGeorge wrote:Παναγιωτη, ενδιαφερον το οτι ειχες θεμα ανορθωτη στο VTEC, γραψε και σε ποσα χιλιομετρα. Εισαι ο δευτερος εδω μεσα μετα τον Σκορπιο, αναρωτιεμαι αν υπαρχουν κι'αλλοι.. Rolling Eyes


Κι εγώ,κι εγώ! lol! Στα 70 χιλιάδες χλμ με πηνία μαζί.Αντικαταστάθηκε με αυτόν που φοράνε τα R1,τεχνολογία και χαρακτηριστικά μην με ρωτάτε,προσπαθώ να το απωθήσω από τη μνήμη...
ermis
ermis
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-04-06
Mηνύματα : 127
Ηλικία : 58
Μοντέλο : vfr vtec 2004 abs blue, xciting 500 ABS, RX8 COSMO, Clio 3 tce
Κράνος : shoei xr 1100, nolan n90

Ο Φτερωτός, οικονομικός σας σύμβουλος!!

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

19/9/2016, 9:03 pm
Και εγω στα 25χ αλλαξα ανορθωτη με μαμα Honda.Μεχρι σημερα στα 50χ δουλευει ακομα..... Thumbsup
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

19/9/2016, 9:09 pm
ermis wrote:Και εγω στα 25χ αλλαξα ανορθωτη με μαμα Honda.Μεχρι σημερα στα 50χ δουλευει ακομα..... Thumbsup

Γιαννη εσυ πας αναποδα,πρωτα ανορθωτη και μετά silent
ermis
ermis
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-04-06
Mηνύματα : 127
Ηλικία : 58
Μοντέλο : vfr vtec 2004 abs blue, xciting 500 ABS, RX8 COSMO, Clio 3 tce
Κράνος : shoei xr 1100, nolan n90

Ο Φτερωτός, οικονομικός σας σύμβουλος!!

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

19/9/2016, 11:07 pm
Πιπερι στο στομα θα σου βαλω...vtec patra! Mad
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

21/9/2016, 9:22 pm
Τελικά μαζευτήκαμε πολύ με ανορθωτή. silent
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

21/9/2016, 9:43 pm
Σήμερα έμεινε από ανορθωτή καλός φίλος με CB 500. Θα ξέρει για τα πηνία αύριο...
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

21/9/2016, 10:12 pm
του πηνίου το καγκελο grrr
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

23/9/2016, 4:49 pm
Για δε με λέτε...πως σας φαίνεται αυτη η μμπαταρία?

http://postimg.org/image/k5zygkgtv/
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

23/9/2016, 5:58 pm
H ονομαστικη ταση δεν λεει απολυτως τιποτα . Σημασια εχει η χωρητικοτητα. Ειχα μπαταρια που εδειχνε 12,8 μολις ανοιγες διακοπτη επεφτε στα 10 και μολις παταγες μιζα κατεβαινε στα 4.
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

23/9/2016, 6:06 pm
Verbal Kint wrote:Για δε με λέτε...πως σας φαίνεται αυτη η μμπαταρία?

http://postimg.org/image/k5zygkgtv/

Θα έλεγα ότι είναι και γ@μώ τις μπαταρίες ,βεβαίως βεβαιως!

Αλλά σίγουρα κάποιο λάκο έχει η φάβα Think
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

23/9/2016, 7:32 pm
VEEFARIOS wrote:H ονομαστικη ταση δεν λεει απολυτως τιποτα . Σημασια εχει η χωρητικοτητα. Ειχα μπαταρια που εδειχνε 12,8 μολις ανοιγες διακοπτη επεφτε στα 10 και μολις παταγες μιζα κατεβαινε στα 4.


Αν όταν γυρίζες κλειδι (οόχι μμίζα κκλειδί λεμε) εέδειχνε 0,5 τι θα ψυλιαζοσουν?  Το μμόνο που μμπορούσε να "σσηκώσει"  ήταν το ρρολόι που εέσβηνε και ααυτό μμετά ααπό 5"...
Οτιδήποτε αάλλο ηήταν ννεκρό. ΟΟτιδήποτε λλέμε

Μολις γγυρίζες το κκλειδί στο Off ξαναπηγαινε στα 13V.

(Browser από κινητο)
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

23/9/2016, 8:08 pm
ο πιο συνηθισμενος λογος για να αλλαξεις μπαταρια. μου εχει συμβει παμπολες φορες σε μοτο και auto.
Eνας απλος και αξιοπιστος τροπος για να εκτιμησης την κατασταση μιας μπαταριας ειναι η αντισταση στο φορτιο . δηλαδη ποσο γρηγορα πεφτει το βολταζ πχ με φωτα αναμενα σε δεδομενο χρονο εγω το ελεγχω στα 30δευτερα.Αν πλησιαζει τα 11 βολτ η μπαταρια προγραματιζεται για αντικατασταση.
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

26/9/2016, 10:39 pm
Για το λόγο ότι δεν ήθελα να περιμένω να έρθει το πηνίο από Αμερική και να κάνω μετατροπές στη φίσα του ανορθωτή, πήρα τα παρακάτω από το γερμανικό e-bay. Ήρθαν σε 3 μέρες και η επισκευή έγινε γρήγορα.

Πηνίο

Ανορθωτής

Φλάντζα

Συνολικό κόστος: 267,50€

Ο ανορθωτής είναι ίδιος με τον original και Made in Japan παρακαλώ.
Το πηνίο μιλάει άπταιστα κινέζικα και καντονέζικα. Ένα προβληματισμό για την διάρκεια ζωής του τον έχω.

Μέχρι στιγμής έχω κάνει 300χλμ. Η μηχανή δείχνει να δουλεύει σωστά. Στο ρελαντί έχει 12,9v και όσο αυξάνουν οι στροφές ανεβαίνει η τάση μέχρι τα 15v, όπου και μένει σταθερή.
Παραδόξως, αν το βεντιλατέρ ανοίξει εν κινήση βλέπω 15,2v.

Με πηνίο, ανορθωτή Honda, είχα 14,9v σταθερό από το ρελαντί. Αν άνοιγε το βεντιλατέρ η τάση έπεφτε περίπου στα 14,0.

Περίεργα πράγματα.....Ο χρόνος θα δείξει.
TAKIS-SOL
TAKIS-SOL
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100

εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

4/11/2016, 3:23 pm
Παιδες καλησπερα..
Την κυριακη σε βολτα ειχα μια ψιλοδιακοπη στο δρομο..και μετα απο λιγο ενα σβησιμο ολικο στο δρομο(ευτηχως πηρε μπροστα καπακι)
Εχω βολτομετρακι εδω και καιρο..και μου δειχνει κουλες τιμες(με μπαταρια καινουργια)...13,4 STO δρομο..και με φωτα παλι στο δρομο..παει και στα 12.9
Μαλλον εχω θεμα..+ οτι ο ανορθωτης ζεματαει
Μηπως(λεω εγω )να την γλυτωσω με εναν αλλον γνησιο ανορθωτη?
Η βαζουμε βαθια το χερι στην τσεπη και παω και για πηνια? help2

VFR 800 F1 1998
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

4/11/2016, 5:06 pm
TAKIS-SOL wrote:Παιδες καλησπερα..
Την κυριακη σε βολτα ειχα μια ψιλοδιακοπη στο δρομο..και μετα απο λιγο ενα σβησιμο ολικο στο δρομο(ευτηχως πηρε μπροστα καπακι)
Εχω βολτομετρακι εδω και καιρο..και μου δειχνει κουλες τιμες(με μπαταρια καινουργια)...13,4 STO δρομο..και με φωτα παλι στο δρομο..παει και στα 12.9
Μαλλον εχω θεμα..+ οτι ο ανορθωτης ζεματαει
Μηπως(λεω εγω )να την γλυτωσω με εναν αλλον γνησιο ανορθωτη?
Η βαζουμε βαθια το χερι στην τσεπη και παω και για πηνια? help2

VFR 800 F1 1998

Πριν λιγο καιρο ειχα και εγω περιπου το ιδιο προβλημα με αποτελεσμα να μεινω απο μπαταρια
Για κοιτα την φισα που ερχεται απο τα πηνεια στον ανορθωτη! Στην περιπτωση μου ειχε λειωσει και ειχε καει ενα μερος των καλωδιων. Αντικατασταθηκε το καμμενο τμημα της καλωδιωσης και ολα καλα.
ουτε πηνια ουτε ανορθωτης!........τουλαχιστον προς το παρον silent

Υ.Γ Μην παραλειψεις πριν απο οτιδηποτε να ελεγχεις οτι δεν εχεις κανα χαλαρο πολο στην μπαταρια
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

4/11/2016, 5:12 pm
Δες και αυτό εδώ το βίντεο πως μετράμε τις φάσεις του  πηνίου ωμική αντίσταση και βολτ  
για να βγάλουμε συμπέρασμα , όταν είχα και γω θέμα με μειωμένη τάση  έκανα τον ίδιο  ελενχο είχα σωστά ρεύματα  άλλαξα ανορθωτή και εντάξει.  

TAKIS-SOL
TAKIS-SOL
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100

εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

4/11/2016, 6:10 pm
Να στε καλα παληκαρια για την αμεση απαντηση
Ευχαριστω cheers cheers cheers cheers
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

20/3/2017, 1:14 am
Roberto wrote:Για το λόγο ότι δεν ήθελα να περιμένω να έρθει το πηνίο από Αμερική και να κάνω μετατροπές στη φίσα του ανορθωτή, πήρα τα παρακάτω από το γερμανικό e-bay. Ήρθαν σε 3 μέρες και η επισκευή έγινε γρήγορα.

Ο ανορθωτής είναι ίδιος με τον original και Made in Japan παρακαλώ.
Το πηνίο μιλάει άπταιστα κινέζικα και καντονέζικα. Ένα προβληματισμό για την διάρκεια ζωής του τον έχω.

Ο χρόνος θα δείξει.

Ο χρόνος έδειξε. Το κινέζικο πήνιο κάηκε σαν πάπια Πεκίνου σε 2.000χλμ
Ευτυχώς είχα ήδη παραγγείλει αυθεντικό από Αμέρικα και σήμερα το έβαλα. Καλοφάγωτο και αυτό!
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

20/3/2017, 1:48 pm
Roberto wrote:
Ο χρόνος έδειξε. Το κινέζικο πήνιο κάηκε σαν πάπια Πεκίνου σε 2.000χλμ
Ευτυχώς είχα ήδη παραγγείλει αυθεντικό από Αμέρικα και σήμερα το έβαλα. Καλοφάγωτο και αυτό!

Τελικα πηνια μονο τα μαμα, τελεία. Ευχομαι παλι γρηγορα στο δρομο Παναγιωτη! cheers
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 10 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

3/4/2017, 8:06 pm
Ενας φιλος μολις αγορασε ενα Blackbird του 2001, το πρωτο με το ψηφιακο καντραν. Το μηχανακι εχει πανω ενα mosfet ανορθωτη απο καποιο Γιαμαχα καθως ειχε καψει τον δικο του αλλα εχει καμενα πηνια.

Ξερει μηπως κανεις τι χρειαζεται απο πηνια το Blackbird ωστε να βγαλει καποια σεβαστα χιλιομετρα? Για παραδειγμα, οπως οι βιτεκαδες βαζουμε τα μαμισια καθως οποιαδηποτε αλλα καιγονται γρηγορα, τι πηνια θελει το Blackbird? Ευχαριστω προκαταβολικα για οποιαδηποτε απαντηση.

ΥΓ Δεν ηξερα οτι καινε και τα μαυροπουλια πηνια, νομιζα μονο ανορθωτες.. Rolling Eyes
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum