Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
+6
nikos-ex victor
mpet
gabadoo
XLGeorge
vtecpatra
hellasman08
10 posters
- hellasman08Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-22
Mηνύματα : 1
Ηλικία : 54
Μοντέλο : HONDA VFR 800 VTEC 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
30/5/2012, 9:20 am
Καλή σας μερα.
Έχω ένα VFR 800 VTEC του 2004 και ψάχνω μέταλα γιατί χτυπησε ο στρόφαλος. ξέρει κανείς που μπορώ να τον φτιάξω ή να βρω μέταλα εκτός αντιπροσωπείας ?
Έχω ένα VFR 800 VTEC του 2004 και ψάχνω μέταλα γιατί χτυπησε ο στρόφαλος. ξέρει κανείς που μπορώ να τον φτιάξω ή να βρω μέταλα εκτός αντιπροσωπείας ?
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
30/5/2012, 10:08 am
Καλημέρα,μπορεις να ριξεις μια ματια εδω
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
30/5/2012, 12:59 pm
Οριστε?
Ρε παιδια, τι αλλο θ'ακουσουμε για VFR? FI που αφηνει κατοχο απο βαλβιδα, VTEC εδω που θελει ολικη επισκευη κινητηρα, ενος αλλου Αγγλου κατοχου διαλυθηκε ο συμπλεκτης και κομματακια φραξανε διοδους λαδιου δημιουργωντας σοβαρο προβλημα και ..ποιος ξερει τι αλλο. Ολα αυτα παραβλεποντας τα ηλεκτρικα και τα γνωστα προβληματα τους..
Φιλε, ψαξε κατα τη γνωμη μου για μεταχειρισμενο κινητηρα απο "breaker" αλλιως η επισκευη μπορει να βγει πολυ ακριβη σε βαθμο που δεν αξιζει.
Καλα ξεμπερδεματα
Ρε παιδια, τι αλλο θ'ακουσουμε για VFR? FI που αφηνει κατοχο απο βαλβιδα, VTEC εδω που θελει ολικη επισκευη κινητηρα, ενος αλλου Αγγλου κατοχου διαλυθηκε ο συμπλεκτης και κομματακια φραξανε διοδους λαδιου δημιουργωντας σοβαρο προβλημα και ..ποιος ξερει τι αλλο. Ολα αυτα παραβλεποντας τα ηλεκτρικα και τα γνωστα προβληματα τους..
Φιλε, ψαξε κατα τη γνωμη μου για μεταχειρισμενο κινητηρα απο "breaker" αλλιως η επισκευη μπορει να βγει πολυ ακριβη σε βαθμο που δεν αξιζει.
Καλα ξεμπερδεματα
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
30/5/2012, 5:57 pm
Τελικα ολα σπανε!!!!!!!!
- mpetΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2012-06-10
Mηνύματα : 21
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR Vtec ABS, T-Max
Κράνος : Schuberth
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
14/6/2012, 1:36 pm
Αν μπορούσε ο φίλος να μας ενημερώσει σχετικά με την αιτία της βλάβης και μετά να κατεβάσουμε πλερέζες σχετικά με την αξιοπιστία της αγαπημένης μας. Στο κάτω κάτω, ακόμα και η καλύτερη μηχανή μπορεί να χαλάσει.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
16/1/2013, 9:11 pm
Ανακινω αυτο το θεμα καθως εχουμε προσφατα αλλο θεμα μπιελας και θα ητανε καλο να μαθαιναμε ποια ητανε τελικα η αιτια αυτης της προηγουμενης βλαβης με τις μπιελες. Hellasman08 ενημερωσε μας αν "ακους", αν και απο τοτε δεν εχεις ξαναγραψει..
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
16/1/2013, 9:39 pm
δεν νομίζω ότι μας παρακολουθεί πλέον........
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 9:58 am
προβοκάτορας;
- ΠΑΝΕΑΣΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation
Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 12:17 pm
Nα πω κι εγώ, ότι, πριν γίνει η ζημιά σε εμένα, είχε τρυπήσει ένα κολάρο, έχανε νερά και είχε δουλέψει κάποιες φορές με μεγάλη θερμοκρασία χωρίς να δουλέψει το βεντιλαντέρ. Έφτασε κάποια στιγμή στους 124 και αναβόσβηνε η ένδειξη. Μέχρι να βγώ από την κίνηση, μπορεί να είχε πάει κι άλλο. Συμπλήρωσα, αλλά μετά από ένα μήνα, τα ίδια. Εστιάζω εκεί το πρόβλημα. Να "άρπαξε" το στέλεχος της βαλβίδας ή ο οδηγός της και να μην έκλεισε σωστά και βρήκε στο πιστόνι και να μου έκανε την ζημιά. Δεν έχω καθήσει να το δω παραπέρα, αλλά όταν το κάνω, θα σας γράψω το "πόρισμα".
Τώρα, το να γράψει κάποιος ότι έχω αυτό το πρόβλημα χωρίς να έχει γράψει τα συμπτώματα, δεν μπορούμε να ξέρουμε για ποιό λόγω έγινε.
Και μιάς και είχα ρωτήσει και για μέταλλα στροφάλου, αν θυμάμαι καλά, είχαν 7€ το ένα.
Τώρα, το να γράψει κάποιος ότι έχω αυτό το πρόβλημα χωρίς να έχει γράψει τα συμπτώματα, δεν μπορούμε να ξέρουμε για ποιό λόγω έγινε.
Και μιάς και είχα ρωτήσει και για μέταλλα στροφάλου, αν θυμάμαι καλά, είχαν 7€ το ένα.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 1:15 pm
ΠΑΝΕΑΣ wrote:Nα πω κι εγώ, ότι, πριν γίνει η ζημιά σε εμένα, είχε τρυπήσει ένα κολάρο, έχανε νερά και είχε δουλέψει κάποιες φορές με μεγάλη θερμοκρασία χωρίς να δουλέψει το βεντιλαντέρ. Έφτασε κάποια στιγμή στους 124 και αναβόσβηνε η ένδειξη. Μέχρι να βγώ από την κίνηση, μπορεί να είχε πάει κι άλλο. Συμπλήρωσα, αλλά μετά από ένα μήνα, τα ίδια. Εστιάζω εκεί το πρόβλημα. Να "άρπαξε" το στέλεχος της βαλβίδας ή ο οδηγός της και να μην έκλεισε σωστά και βρήκε στο πιστόνι και να μου έκανε την ζημιά. Δεν έχω καθήσει να το δω παραπέρα, αλλά όταν το κάνω, θα σας γράψω το "πόρισμα".
Ειναι κι'αυτη μια πιθανη εκδοχη για το θεμα που ειχες με τη βαλβιδα, thanks Πανεα Το να δουλευει ο κινητηρας με τοσο ψηλες θερμοκρασιες δεν ειναι καλο ουτε για μεταλλα ουτε για τα πηνια.
Γι'αυτο και αυτο το θεμα με τον αναποδο ανεμιστηρα πρεπει να φτιαχτει ωστε να τον σβηνει κανεις. Οπως εχω ξαναγραψει, τα πρωτα δυο χρονια που τοχα θυμαμαι κατεβαινα νοτια Γαλλια τα καλοκαιρια με ζεστη και εβλεπα 115'C σε κατι ανηφορες με μεγαλες ταχυτητες οπου εμπαινε το βεντιλατερ και ..ξεχναγε να κλεισει.
- chonchonΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2012-02-09
Mηνύματα : 25
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda VFR 900 Ramair
Κράνος : Ghosts dont use them !
Archi-Biftecarios
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 2:24 pm
VFGeorge wrote:Ανακινω αυτο το θεμα καθως εχουμε προσφατα αλλο θεμα μπιελας και θα ητανε καλο να μαθαιναμε ποια ητανε τελικα η αιτια αυτης της προηγουμενης βλαβης με τις μπιελες. Hellasman08 ενημερωσε μας αν "ακους", αν και απο τοτε δεν εχεις ξαναγραψει..
Από πληροφορίες το μέλος έβαλε στο κινητήρα του Xtra παρθένο ελαιόλαδο Κρήτης και ο θόρυβος σταμάτησε !
- ΠΑΝΕΑΣΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation
Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 2:41 pm
Γιώργο, το ότι δεν ξεκινούσε το βεντιλαντέρ, είναι ότι λόγω η "βαλβίδα" που είναι να διαβάσει την θερμοκρασία του νερού, βρίσκεται στο ψηλότερο σημείο του ψυγείου. Όταν δεν έχει υγρά, δεν δίνει εντολή στο βεντιλαντέρ να ξεκινήσει. Εμένα, δεν είχε, με αποτέλεσμα την άνοδο της θερμοκρασίας του.
Το καλοκαίρι, αντιμετώπισα το εξής θέμα. Όταν έφτανε στους 104 και ξεκινούσε το βεντιλαντέρ, με 42 βαθμούς υπό σκιά (μπορεί και παραπάνω), δεν μπορούσε να κατεβάσει θερμοκρασία μόνο του. Έφτανε μέχρι 108 περίπου και δούλευε υπερωρίες. Αυτό το θέμα το είχα όμως μέσα σε κίνηση με πολύ μικρές ταχύτητες. Σε πορεία, δεν είδα να ανεβάζει πάνω από 87~88 και αυτό σε ζόρια. Αλλιώς, είναι κοντά στους 83~85. Στους 84 ανοίγει ο θερμοστάτης στα Fi. Τσέκαρα και υγρά και λάδια και ήταν όλα εντάξει. Από ότι είδα, μετά από 12.000χιλ. με τα ίδια λάδια (IPONE 10-40), δεν έκαψε λαδάκι παρόλο που πέρασε "θερμό" καλοκαίρι.
Λόγω ότι ο "νέος" κινητήρας, έχανε λίγα λαδάκια από το ψευτοκάπακο, είπα μήπως είχε κάποιες επικαθήσεις μαζί με σκόνη επάνω στο ψυγείο και δεν περνούσε σωστά ο αέρας ή χαλούσε την ροή και την ταχύτητα του αέρα και δεν είχε σωστή ψύξη. Αυτό που σκέφτηκα, είναι ένα μικρότερο βεντιλαντέρ και στο άλλο ψυγείο και να δουλεύουν και τα δύο ταυτόχρονα. Έχει χώρο, αλλά όχι τόσο όσο το άλλο ψυγείο. Αν στροφάρει και με περισσότερες στροφές (αρκεί να μην έχει απώλεια στήριξης ) θα είχε την ίδια απόδοση και με το μαμά βεντιλατέρ. Και φυσικά, η ροή που έχουν, είναι η σωστή. Αν το κάνεις να γυρίσει τον αέρα ανάποδα, σε πορεία, το μόνο που θα καταφέρεις (γνώμη μου πάντα), είναι να "σταματήσεις" την ροή του αέρα προς το ψυγείο και να έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα.
Και ένα τελευταίο. Αν ο κινητήρας είναι υπερβολικά ψυχρός, κάτω από τους 80 βαθμούς π.χ., το μόνο που θα καταφέρεις, είναι να του προξενίσεις περισσότερες φθορές. Στο "παραθυράκι" που δίνει η Honda, ο κινητήρας, θα είναι στα καλύτερά του από πλευράς απόδοσης και φθοράς.
Το καλοκαίρι, αντιμετώπισα το εξής θέμα. Όταν έφτανε στους 104 και ξεκινούσε το βεντιλαντέρ, με 42 βαθμούς υπό σκιά (μπορεί και παραπάνω), δεν μπορούσε να κατεβάσει θερμοκρασία μόνο του. Έφτανε μέχρι 108 περίπου και δούλευε υπερωρίες. Αυτό το θέμα το είχα όμως μέσα σε κίνηση με πολύ μικρές ταχύτητες. Σε πορεία, δεν είδα να ανεβάζει πάνω από 87~88 και αυτό σε ζόρια. Αλλιώς, είναι κοντά στους 83~85. Στους 84 ανοίγει ο θερμοστάτης στα Fi. Τσέκαρα και υγρά και λάδια και ήταν όλα εντάξει. Από ότι είδα, μετά από 12.000χιλ. με τα ίδια λάδια (IPONE 10-40), δεν έκαψε λαδάκι παρόλο που πέρασε "θερμό" καλοκαίρι.
Λόγω ότι ο "νέος" κινητήρας, έχανε λίγα λαδάκια από το ψευτοκάπακο, είπα μήπως είχε κάποιες επικαθήσεις μαζί με σκόνη επάνω στο ψυγείο και δεν περνούσε σωστά ο αέρας ή χαλούσε την ροή και την ταχύτητα του αέρα και δεν είχε σωστή ψύξη. Αυτό που σκέφτηκα, είναι ένα μικρότερο βεντιλαντέρ και στο άλλο ψυγείο και να δουλεύουν και τα δύο ταυτόχρονα. Έχει χώρο, αλλά όχι τόσο όσο το άλλο ψυγείο. Αν στροφάρει και με περισσότερες στροφές (αρκεί να μην έχει απώλεια στήριξης ) θα είχε την ίδια απόδοση και με το μαμά βεντιλατέρ. Και φυσικά, η ροή που έχουν, είναι η σωστή. Αν το κάνεις να γυρίσει τον αέρα ανάποδα, σε πορεία, το μόνο που θα καταφέρεις (γνώμη μου πάντα), είναι να "σταματήσεις" την ροή του αέρα προς το ψυγείο και να έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα.
Και ένα τελευταίο. Αν ο κινητήρας είναι υπερβολικά ψυχρός, κάτω από τους 80 βαθμούς π.χ., το μόνο που θα καταφέρεις, είναι να του προξενίσεις περισσότερες φθορές. Στο "παραθυράκι" που δίνει η Honda, ο κινητήρας, θα είναι στα καλύτερά του από πλευράς απόδοσης και φθοράς.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 3:09 pm
Πανεα, ενδιαφερον το οτι δεν ξεκιναει το βεντιλατερ με λιγοτερα υγρα στο ψυγειο
Μου κανει εντυπωση που με τοσο ψηλες εξωτερικες θερμοκρασιες το μηχανακι σου δουλευει στους 85'C, τα μπιφτεκια τουλαχιστο το καλοκαιρι παιζουν 90-100 σε πορεια με ταχυτητα. Η και παραπανω με 38αρια και πανω, οποτε αν περασει τους 105'C αναβει το βεντιλατερ, ο "αναποδος" ανεμιστηρας ακυρωνει τη ροη του αερα στο ενα ψυγειο και η θερμοκρασια ..τραβαει την ανηφορα με τα βεντιλατερ να κανουν υπερωριες Εκει ειναι που απλα χρειαζεται απεμπλοκη του βεντιαλατερ, ολα αυτα εχουν γραφτει αλλου.
Μου κανει εντυπωση που με τοσο ψηλες εξωτερικες θερμοκρασιες το μηχανακι σου δουλευει στους 85'C, τα μπιφτεκια τουλαχιστο το καλοκαιρι παιζουν 90-100 σε πορεια με ταχυτητα. Η και παραπανω με 38αρια και πανω, οποτε αν περασει τους 105'C αναβει το βεντιλατερ, ο "αναποδος" ανεμιστηρας ακυρωνει τη ροη του αερα στο ενα ψυγειο και η θερμοκρασια ..τραβαει την ανηφορα με τα βεντιλατερ να κανουν υπερωριες Εκει ειναι που απλα χρειαζεται απεμπλοκη του βεντιαλατερ, ολα αυτα εχουν γραφτει αλλου.
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 4:00 pm
ΠΑΝΕΑΣ wrote: Στους 84 ανοίγει ο θερμοστάτης στα Fi.
84 στην οθόνη του οργάνου ή 84 στο χώρο του θερμοστάτη; Γιατί αν θυμάμαι καλά ο αισθητήρας της θερμοκρασίας είναι σε διαφορετικό σημείο από το θερμοστάτη ;
VFGeorge wrote:
Μου κανει εντυπωση που με τοσο ψηλες εξωτερικες θερμοκρασιες το μηχανακι σου δουλευει στους 85'C, τα μπιφτεκια τουλαχιστο το καλοκαιρι παιζουν 90-100 σε πορεια με ταχυτητα. Η και παραπανω με 38αρια και πανω, οποτε αν περασει τους 105'C αναβει το βεντιλατερ, ο "αναποδος" ανεμιστηρας ακυρωνει τη ροη του αερα στο ενα ψυγειο και η θερμοκρασια ..τραβαει την ανηφορα με τα βεντιλατερ να κανουν υπερωριες Εκει ειναι που απλα χρειαζεται απεμπλοκη του βεντιαλατερ, ολα αυτα εχουν γραφτει αλλου.
Και το δικό μου FI έτσι είναι, τα γνωστά δηλαδή
- ΠΑΝΕΑΣΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation
Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 4:15 pm
chr1s_86 wrote:ΠΑΝΕΑΣ wrote: Στους 84 ανοίγει ο θερμοστάτης στα Fi.
84 στην οθόνη του οργάνου ή 84 στο χώρο του θερμοστάτη; Γιατί αν θυμάμαι καλά ο αισθητήρας της θερμοκρασίας είναι σε διαφορετικό σημείο από το θερμοστάτη ;
Chris, 84 λέει στο manual, αλλά, 84 θα πρέπει να έχει όλο το κύκλωμα. Ο αισθητήρας της θερμοκρασίας του νερού, αν δεν κάνω λάθος, είναι στο ψυγείο που έχει το βεντιλατέρ, ψηλά.
- ΠΑΝΕΑΣΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation
Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 4:22 pm
VFGeorge wrote:Πανεα, ενδιαφερον το οτι δεν ξεκιναει το βεντιλατερ με λιγοτερα υγρα στο ψυγειο
Μου κανει εντυπωση που με τοσο ψηλες εξωτερικες θερμοκρασιες το μηχανακι σου δουλευει στους 85'C, τα μπιφτεκια τουλαχιστο το καλοκαιρι παιζουν 90-100 σε πορεια με ταχυτητα. Η και παραπανω με 38αρια και πανω, οποτε αν περασει τους 105'C αναβει το βεντιλατερ, ο "αναποδος" ανεμιστηρας ακυρωνει τη ροη του αερα στο ενα ψυγειο και η θερμοκρασια ..τραβαει την ανηφορα με τα βεντιλατερ να κανουν υπερωριες Εκει ειναι που απλα χρειαζεται απεμπλοκη του βεντιαλατερ, ολα αυτα εχουν γραφτει αλλου.
Γιώργο, τα Fi, τουλάχιστον τα πρώτα, δεν έχουν καταλύτη και δεν χρειάζεται να δουλεύουν σε τόσο υψηλές θερμοκρασίες (πρέπει να παίζει και αυτό ρόλο).
Ο ανεμιστήρας από τα βεντιλατέρ, τραβάει αέρα από την μέσα μεριά του φαίρινκ και τον βγάζει έξω από τα πλάγια. Αυτή είναι η λογική του, γιατί αλλιώς, θα εμποδιζόταν από την κίνηση της μοτοσυκλέτας. Το να βάλεις κάποιον άλλο να γυρίζει ανάποδα;;; Γιατί;;; Μόνο σταματημένος θα μπορούσε να δουλεύει.
Αν βρείς κάπου το θέμα που λες, βάλτο να το δω!!!
Έλα να τα πούμε και από κοντά!!! Κερνάω ή
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
18/1/2013, 4:30 pm
ΠΑΝΕΑΣ wrote:
Έλα να τα πούμε και από κοντά!!! Κερνάω ή
Μονο καφε (που τον εχουμε καθυστερησει ενα διχρονακι ) καθως μετα τη Λαμια εχει αναβαση Δομοκου Το ποιος κερναει το συζηταμε
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
19/1/2013, 6:52 pm
ΠΑΝΕΑΣ wrote:
Ο ανεμιστήρας από τα βεντιλατέρ, τραβάει αέρα από την μέσα μεριά του φαίρινκ και τον βγάζει έξω από τα πλάγια. Αυτή είναι η λογική του, γιατί αλλιώς, θα εμποδιζόταν από την κίνηση της μοτοσυκλέτας. Το να βάλεις κάποιον άλλο να γυρίζει ανάποδα;;; Γιατί;;; Μόνο σταματημένος θα μπορούσε να δουλεύει.
Μα αυτό νομίζω ότι συμβαίνει, γι αυτό και έχουμε πρόβλημα το καλοκαίρι με μεγάλες ταχύτητες.
- ΠΑΝΕΑΣΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation
Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...
Re: Έχω πρόβλημα με τις μπιέλες...............ξερει κανεις που θα βρω μεταλλα εκτός αντιπροσωπείας ?
21/1/2013, 12:15 am
VFGeorge wrote:ΠΑΝΕΑΣ wrote:
Έλα να τα πούμε και από κοντά!!! Κερνάω ή
Μονο καφε (που τον εχουμε καθυστερησει ενα διχρονακι ) καθως μετα τη Λαμια εχει αναβαση Δομοκου Το ποιος κερναει το συζηταμε
Σε πάω και πιό πάνω από την Λαμία. Θα σε πάω μέχρι το "16" αλλά θα είμαι με το CB...
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|