VFRh - VFR Club Hellas


    Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Μοιραστείτε
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.11.13 23:39

    Παιδες, ας περιορισουμε λιγο το σπαμ σ'αυτο το νημα του οποιου στοχος ειναι να υπαρχουν ολες οι σχετικες πληροφοριες μαζεμενες ωστε να μπορουμε ολοι να χαιρομαστε απροβληματιστα τα βιτεκια μας..
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 09.11.13 0:17

    VFGeorge έγραψε:
    ... επιθεωρηθηκε παλι η περιφημη μπλε φισα, 1.5 χρονο απο την τελευταια φορα στα 52Κχμ και με πολλα ταξιδια σε δυο καλοκαιρια με ψηλες θερμοκρασιες. Για πρωτη φορα λοιπον, η επαφη του πρασινου καλωδιου της γειωσης της φισας ειχε ψιλομαυρισει και τα καλωδια της γειωσης ειχανε "σκληρυνει", στα 67Κ χμ. Εγινε λοιπον bypass της φισας με γεφυρωμα οπως παραπανω ...
    Η προσφατη επιθεωρηση της φισας επιβεβαιωσε το γεγονος οτι οι κλιματολογικες συνθηκες παιζουνε μεγαλο ρολο στις βλαβες υπερθερμανσης του ηλεκτρικου κυκλωματος με τις γνωστες συνεπειες που εχουν αναφερθει προηγουμενως στο νημα.

    Και εξηγουμαι: το βιτεκι μου περασε τα πρωτα 6 καλοκαιρια της ζωης του στο Νησι (2005 εως και 2010) και τα επομενα 3 στην Ελλαδα (2011 εως και 2013), εχοντας χρησιμοποιηθει τα τελευταια 3 χρονια σε παρα πολλα ταξιδια με ψηλες καλοκαιρινες θερμοκρασιες. Ανοιξαμε και επιθεωρησαμε την αριστερη μπλε φισα με τον Γιωργο-Teacher τον Απριλη του 2012, δηλ. μετα απο ενα καλοκαιρι σε ψηλες θερμοκρασιες, και βρεθηκε τοσο τελεια τοσο που ο Γιωργος μου ελεγε "το δικο σου VFR ειναι απο αλλο (Αγγλο) μπαμπα" Very Happy καθως ητανε αθικτη και τα καλωδια μαλακα σαν καινουργια. Οταν την ξανανοιξαμε προχθες μετα απο αλλα 15Κ χμ, πολλα απο τα οποια σε 2 ακομη Ελληνικα καλοκαιρια, η επαφη της γειωσης ειχε ψιλομαυρισει και τα σχετικα καλωδια ειχανε αρχισει να ξεροψηνονται.

    Ειναι προφανες οτι ενω τα ηλεκτρικα φορτια ειναι περιπου τα ιδια, αντε λιγο μεγαλυτερα στην Ελλαδα οπου δουλευει συχνοτερα το βεντιλατερ, οι ψηλοτερες θερμοκρασιες τις Ελλαδας ανεβαζουν τη θερμοκρασια λειτουργιας και την εκπεμπομενη θερμοτητα οποτε σε συνδυασμο με την υπερθερμανση των καλωδιων λογω υποδιαστασιοποιησης του ηλεκτρικου κυκλωματος δημιουργουν ολα αυτα τα προβληματα σε καλωδια και φισες. Παρομοια προβληματα ειναι απο πολυ σπανια εως ανυπαρκτα στη βορεια Ευρωπη ενω ειναι κοινος τοπος στην Ελλαδα, την Καλιφορνια και υποθετω σε αλλα ζεστα κλιματα. Το ιδιο ισχυει σε ενα βαθμο και για τα πηνια, καθως υψηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου εχουν σαν συνεπεια υψηλοτερη θερμοκρασια λειτουργιας των πηνιων - αν και καμμενα πηνια δεν ειναι τελειως σπανια στη βορεια Ευρωπη, ιδιως σε μηχανακια με αρκετα χιλιομετρα (>80Κ). Οι λυσεις σε ολα τα παραπανω προβληματα ειναι γνωστες και εχουν συζητηθει σ'αυτο και σε αλλα σχετικα νηματα.
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 09.11.13 16:55

    VFGeorge έγραψε:Παιδες, ας περιορισουμε λιγο το σπαμ σ'αυτο το νημα του οποιου στοχος ειναι να υπαρχουν ολες οι σχετικες πληροφοριες μαζεμενες ωστε να μπορουμε ολοι να χαιρομαστε απροβληματιστα τα βιτεκια μας..
    Sorry αν εξελήφθη ως ειρωνεία ή οτιδήποτε άλλο!Απλώς έκανα μία απόπειρα αυτοσαρκασμού,ίσως αποτυχημένη... Σαφώς και συμμετέχω-διαβάζω το συγκεκριμένο forum που γράφουν γνώστες τεχνικών θεμάτων,τόσο γενικών,όσο και εξειδικευμένων για το συγκεκριμένο μοντέλο,και διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον οποιαδήποτε ανάλυση και τις γνώμες όλων των μελών,αξιολογώντας και φιλτράροντάς τις.
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2028
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 21.12.13 12:41

    Xτές το βράδυ έμεινα από φώτα,η περιβόητη μπλέ φύσα πάλι

     " />

     " />


    επιδιορθώθηκε άμεσα σήμερα πρωί,γεφύρωμα στην γείωση και το καλώδιο των φώτων(μαύρο κόκκινο καλωδιο στην μπλέ φύσα), και όλα καλά!

    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 21.12.13 15:56

    vtecpatra έγραψε:Xτές το βράδυ έμεινα από φώτα,η περιβόητη μπλέ φύσα πάλι


     " />


    επιδιορθώθηκε άμεσα σήμερα πρωί,γεφύρωμα στην γείωση και το καλώδιο των φώτων(μαύρο κόκκινο καλωδιο στην μπλέ φύσα), και όλα καλά!


    Αντί για "γεφύρωμα" δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί άλλη μια ελεύθερη επαφή παράλληλα;
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2028
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 21.12.13 16:19

    Αναστάση ,'οσον αφορά την γείωση,χρησιμοποιησα την κεντρική φύσα της γείωσης με πολλαπλές γειώσεις που μου είχε παρουσιάσει βλάβη πέρυσι,την οποία την ξήλωσα και την γεμίσαμε με καλάι και από εκεί τράβηξα μια γραμμή γείωσης στο πλαίσιο.

    οι φωτό είναι πρίν την επέμβαση και φαίνεται οι πολλαπλές γειώσεις που είχαν και το πρόβλημα

     " />

     " />

    υπόψιν ότι η συγκεκριμένη πολλαπλή γείωση είναι καλυμένη και κλεισμένη από την μαμα χόντα



    Στο γεφύρωμα που έκανα σήμερα στο καλώδιο για το ρεύμα των φώτων χρησιμοποίησα καλώδιο  καλής ποιότητας και παρέμβαλα και φυσάκι ενδιάμεσα για να μπορώ να το αποσυνδέω σε περίπτωση που θέλω να βγάλω την δευτερεύουσα καλωδίωση.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 14.05.14 13:19

    VFGeorge έγραψε:
    teacher έγραψε:
    Η μαμά Honda ή μάλλον η Αμερικάνικη Honda γι' αυτό βάζει ρεύμα κατευθείαν από τον ανορθωτή στα φώτα και τις γειώσεις τις στέλνει πιο κοντά από ότι στον αρχικό σχεδιασμό. Δηλαδή το θέμα είναι να μετριάσουμε την κατανομή φορτίων....
    Αυτο ειναι κατι αλλο που πρεπει να γινει στα μηχανακια 2002-2005, στην Αμερικη εγινε ανακληση γι'αυτο το θεμα. Οπως ειναι, το ρευμα για τα φωτα κανει το γυρο του μηχανακιου (sic) επιβαρυνοντας το κυκλωμα αντι ναρχεται κατευθειαν απο τον ανορθωτη, επιβαρυνοντας το υποδιαστασιοποιημενο ηλεκτρικο κυκλωμα. Η λυση ειναι παρθει ρευμα κατευθειαν απο τον ανορθωτη που γινεται ή με επεμβαση στο συστημα με καλωδια χοντρης διατομης ή με αγορα και τοποθετηση της πλεξουδας ανακλησης 32401-MCW-D02. Αυτη θα ειναι και η επομενη ηλεκτρο-δουλεια στο μηχανακι μου, μαζι με την τοποθετηση διακοπτη που να κλεινει το βεντιλατερ.

    Αν δεν τοχετε κανει αυτο, επισης ΚΑΝΤΕ ΤΟ.

    Ξαναδιαβαζα το παραπανω και αυτα που εχω γραψει δεν ειναι ακριβη, οποτε διορθωνω εδω. Το οτι το στα μοντελα 2002-05 το ρευμα ερχεται για τα φωτα ερχεται απο τη μπαταρια και οχι κατευθειαν απο τον ανορθωτη οπως στα μοντελα >= 2006 εχει ηδη γραφτει παραπανω. Το προβλημα ομως ειναι οτι δεν υπαρχει βελτιωμενη μπροστινη υπο-πλεξουδα (front sub-harness) για τα ευρωπαϊκα μοντελα που το διορθωνει αυτο και που να μπορει ν'αγορασει κανεις απο τη Χονδα. Ρωτησα γι'αυτο το θεμα μεχρι και απ'ευθειας την Χονδα Βρεταννιας και το επιβεβαιωσα αφου ειχα ηδη ψαξει πολυ στο Ιντερνετ. Ο μονος τροπος να γινει αυτο ειναι με "χειρουργικη επεμβαση" στην υπαρχουσα πλεξουδα, κατι που εχει κανει μονο ο Γιωργος-Teacher εδω μεσα και που ειναι πολυ μεγαλη δουλεια. Μπορουμε βεβαια απλα να το αφησουμε ετσι και να ελεγχουμε/καθαριζουμε συχνα τις φισες, κατι που ολοι ηδη κανουμε  Rolling Eyes 

    Το αλλο θεμα ομως ειναι η μικρη διατομη του καλωδιου της μπαταριας που παει στην ασφαλεια (starter battery cable) το οποιο ειναι ανεπαρκες και "ψηνεται" οποτε μπορει να δημιουργησει προβλημα. Αυτο πρεπει οπωσδηποτε ν'αλλαξει με παχυτερο καλωδιο για να μη δημιουργηθει θεμα, κατι που ειναι απλα θεμα χρονου να συμβει στο Ελληνικο κλιμα. Αυτο δεν ειναι δυσκολο να το κανει καποιος μονος του αλλα αν εχει ακρη για αγορα απο Αμερικη μεσω φιλου, αυτο το καλωδιο με κωδικο 32401-MCW-D02 κοστιζει $54 ή €35. Βεβαια η DIY αντικατασταση ειναι κατα πολυ φτηνοτερη.
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1864
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 14.05.14 18:30

    DIY = do it yourself?
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 14.05.14 23:41

    nikos-ex victor έγραψε:DIY = do it yourself?

    Of course Ex μου, οπως θαλεγε και ο Ντοτορε Very Happy

     cheers 
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1153
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 17.05.14 1:52

    Να αναφέρω και εγώ τα δικά μου θέματα με το VFR.

    1. Ανορθωτής και κατά συνέπεια....
    2. Πηνίο
    3. Κεντρική καλωδίωση (μοναδικός στο πλανήτη,.....μάλλον)
    4. Καλωδίωση μπαταρίας (αυτή με την 30Α ασφάλεια, CABLE STARTER BATTERY)


    Θα πρότεινα, να κρατήσουμε αυτό το θέμα στο πνεύμα του τίτλου του δηλαδή, απλή καταγραφή των προβλημάτων και συζήτηση πάνω σε αυτά.
    Οι όποιες εργασίες επισκευής να αναλύονται σε ξεχωριστό θέμα στην ενότητα "Ηλεκτρικά".
    Συνεπώς, θα μπορούσαμε σε αυτο το θέμα να παραθέτουμε μόνο το σύνδεσμο του θέματος σχετικό με την επισκευή της κάθε βλάβης.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.11.18 13:06