VFRh - VFR Club Hellas


    Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Μοιραστείτε
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2334
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 19.08.12 19:03

    Verbal Kint έγραψε:
    12.2 volt στο ρελαντι and dropping αν αναψω την μεγαλη σκαλα.

    1η φαση = 5,2 ρελαντι και 7,8 V στις 5.000 rpm
    2η φαση = 4,2 ρελαντι και 9,5 V στις 5.000 rpm
    3η φαση = 3,4 ρελαντι και 9,6 V στις 5.000 rpm


    Για το 12.2 και ντρόπινγκ, κακά τα νέα φοβάμαι...

    Για τις φάσεις, κάτι μέτρησες λάθος, μετράμε από φάση σε άλλη φάση, τάση AC, με τις φάσεις ασύνδετες στην καλωδίωση. Καλές τιμές στις 5000rpm είναι περίπου 66Volt (εξήντα έξι)

    ή κάπως αλλοιώς μέτρησες (υποψιάζομαι μετρησες από φάση σε γείωση, που είναι άκυρη μέτρηση) ή είναι για πέταμα η γεννήτριά σου.
    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 414
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 20.08.12 3:09

    Caracal έγραψε:
    Verbal Kint έγραψε:
    12.2 volt στο ρελαντι and dropping αν αναψω την μεγαλη σκαλα.

    1η φαση = 5,2 ρελαντι και 7,8 V στις 5.000 rpm
    2η φαση = 4,2 ρελαντι και 9,5 V στις 5.000 rpm
    3η φαση = 3,4 ρελαντι και 9,6 V στις 5.000 rpm


    Για το 12.2 και ντρόπινγκ, κακά τα νέα φοβάμαι...

    Για τις φάσεις, κάτι μέτρησες λάθος, μετράμε από φάση σε άλλη φάση, τάση AC, με τις φάσεις ασύνδετες στην καλωδίωση. Καλές τιμές στις 5000rpm είναι περίπου 66Volt (εξήντα έξι)

    ή κάπως αλλοιώς μέτρησες (υποψιάζομαι μετρησες από φάση σε γείωση, που είναι άκυρη μέτρηση) ή είναι για πέταμα η γεννήτριά σου.

    Ναι, σωστα υποψιαστηκες οτι μετρησα φαση σε γειωση.
    Με τα ρευματα δεν τα παω καλα και φοβηθηκα μην καψω τιποτα...
    Με τις φυσες ομως των πηνιων ασυνδετες στην καλωδιωση... θα μπορεσει το μηχανακι να δουλεψει μονο απο την μπαταρια...???
    Anyway, θα το διαπιστωσω αυριο μετρωντας με τον τροπο που ειπες και θα παραθεσω τα αποτελεσματα.
    Ευχαριστω!
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2334
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 20.08.12 11:25

    Αν μπορείς να σβήνεις τα φώτα, μια αποβραδύς φορτισμένη μπαταρία με εξωτερικό φορτιστή, βγάζει αρκετά χιλιόμετρα, ακόμα και αν αποσυνδέσεις τελείως το κύκλωμα φόρτισηες της μηχανής.

    Αν όμως τα φώτα δεν σβήνουν, σε 20-30 λεπτά...
    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 414
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 20.08.12 14:00

    Το χρονικο ενος προδιαγεγραμμένου θανατου.
    Κοινως, αμα δεν ζεσταινει ο ανορθωτης, αν δεν ζεσταινουν λιγο τα καλωδια, σαν τι ταση περιμενεις να δεις απο την γεννητρια... Neutral

    25 - 25 - 15 (χονδρικα) οι τασεις αναμεταξυ των φασεων.

    Τωρα εχουμε το ερωτημα...περιελξη ή καινουρια γεννητρια?
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2334
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 20.08.12 15:21

    Ζωή σε λόγου μας... Αν ξέρεις μάστορα να κάνει σωστή περιέλιξη, ναι, αλλά έτσι γενικά.. καινούρια!

    Υπόψην, καμιά φορά (μου έχει τύχει) μπορεί η βλάβη στην γεννήτρια να είναι ένα σημείο που έχει κοπεί ένας αγωγός. Τον κολλάς με καλάι και κόλα λογκο για μόνωση και είναι ντάξει πάλι η γεννήτρια.

    Εμένα είχε κοπεί σε σημείο ένωσης (δλδ όπως έρχεται το μασούρι του καλώδιου από τον κατασκευαστή και τοποθετείται πάνω στην γεννήτρια, αν τελείωσει, ενώνουν με επόμενο μασούρι, ε αυτό το σημείο είχε ξεκολλήσει εμένα).

    Για να γίνει αυτό πρέπει βέβαια να πάρεις την γεννήτρια στο χέρι, άρα πλαινό καπάκι, εξολκέας βολάν, θέλει λίγη δουλειά.

    95% βέβαια δεν θα ειναι ένα σημείο κομμένο αλλά καψαλισμένο όλο το κάτω μέρος της γεννήτριας, αλλά για αυτό το 5% να γλυτώσεις την αλλαγή γεννήτριας... αν σε παίρνει ψάξτο.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 20.08.12 16:21

    Verbal Kint έγραψε:.....

    Τωρα εχουμε το ερωτημα...περιελξη ή καινουρια γεννητρια?

    Εξαρτάται από το σύρμα. Αν σου βάλει κοινό σύρμα κρίμα ο κόπος σου.

    Νομίζω ότι πρέπει να είναι τουλάχιστον διπλής επικάλυψης, αντοχής >200βαθμούς και ανθεκτικό στο λάδι.
    Από ότι έχω διαβάσει γιατί δεν το έχω δοκιμάσει, το Polyester A/I Topcoat NEMA MW35 AWG17 ή AWG16 θα είναι εντάξη. Τουλάχιστον 50 μέτρα.

    http://www.mwswire.com/pdf_files/mws_tech_book/page2_3.pdf
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=706033&page=14
    http://www.ebay.com/itm/17-AWG-Gauge-Enameled-Copper-Magnet-Wire-200C-1-5lb-237ft-Magnetic-Coil-Winding-/251044502177?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a736b1aa1#ht_4259wt_1396
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 22.08.12 6:33

    Caracal έγραψε:

    Σε κάθε περίπτωση, αν δείς ότι φάση 1 με - για παράδειγμα έχει 10Ω, φάση 2 με - έχει 10Ω και φάση 3 με - έχει 20Ω, τότε προφανώς έχει πρόβλημα η ανόρθωση, οι συμμετρικές μετρήσεις στην ανόρθωση, πρέπει να βγάζουν και συμμετρικά αποτελέσματα.

    Αν όλα αυτά είναι ΟΚ, και ακόμα υποψιάζεσαι διαρροή όταν είναι σβηστό, τότε μετράς με Αμπερόμετρο, για κίνηση ρεύματος από το + της ανόρθωσης στο + της μπαταρίας.



    Οπότε με αυτές τις μετρήσεις τσεκάρουμε αν υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει αυτό που λέει ο anastasis εδώ;;

    anastasis έγραψε:
    Ειδικός δεν είμαι. Από όσα έχω διαβάσει αυτές τις μέρες το πηνίο καίγεται διότι φταίει ο ανορθωτής, ο οποίος αφήνει ρεύμα να διαρρέει από την μπαταρία προς το πηνίο.



    υγ: δεν έχω κάποιο πρόβλημα στο σύστημα φόρτισης αλλά θέλω να κάνω όλους τους προληπτικούς ελέγχους...
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2334
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 22.08.12 11:25

    chr1s_86 έγραψε:
    Caracal έγραψε:

    Σε κάθε περίπτωση, αν δείς ότι φάση 1 με - για παράδειγμα έχει 10Ω, φάση 2 με - έχει 10Ω και φάση 3 με - έχει 20Ω, τότε προφανώς έχει πρόβλημα η ανόρθωση, οι συμμετρικές μετρήσεις στην ανόρθωση, πρέπει να βγάζουν και συμμετρικά αποτελέσματα.

    Αν όλα αυτά είναι ΟΚ, και ακόμα υποψιάζεσαι διαρροή όταν είναι σβηστό, τότε μετράς με Αμπερόμετρο, για κίνηση ρεύματος από το + της ανόρθωσης στο + της μπαταρίας.



    Οπότε με αυτές τις μετρήσεις τσεκάρουμε αν υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει αυτό που λέει ο anastasis εδώ;;

    anastasis έγραψε:
    Ειδικός δεν είμαι. Από όσα έχω διαβάσει αυτές τις μέρες το πηνίο καίγεται διότι φταίει ο ανορθωτής, ο οποίος αφήνει ρεύμα να διαρρέει από την μπαταρία προς το πηνίο.



    υγ: δεν έχω κάποιο πρόβλημα στο σύστημα φόρτισης αλλά θέλω να κάνω όλους τους προληπτικούς ελέγχους...

    Με αυτές τις μετρήσεις, τσεκάρεις περιπτώσεις που ο ανορθωτής ξέρουμε ότι έχει πρόβλημα. Αν σε αυτές τις μετρήσεις κάτι βγει λάθος, ο ανορθωτής έχει πρόβλημα. Προσοχή όμως: Αν σε αυτές τις μετρήσεις βγούν όλα σωστά, δεν σημαίνει ότι σίγουρα είναι καλός.

    Η γεννήτρια καίγεται γιατί 1) είναι μέσα στα καυτά λάδια του κινητήρα, και κάποια στιγμή το διηλεκτρικό αφού ψήνεται, ψήνεται, ψήνεται και κάποτε χαλάει και κάνει κάποια επαφή που δεν πρέπει. Συνήθως αρχίζουν και ''εννοποιούνται'' σπείρες, οπότε πέφτει και η ικανότητα τάσης. Αν η γεννήτρια έχει π.χ. 1000 σπείρες και οι 300 έχουν γίνει επαφή μεταξύ τους, ε μετά είναι σαν να δουλεύουν οι 700... 2) χαλάει ο ανορθωτής και την βραχυκυκλώνει, οπότε προσπαθεί να δημιουργήσει άπειρο ρεύμα και ... λιώνει (περίπτωση καψαλισμένων φις φάσεων)

    Για την περίπτωση 1, αν δείτε φωτογραφίες καμμένων γεννητριών, θα δείτε ότι είναι κυρίως καψαλισμένες στο κάτω μέρος, ακριβώς εκεί που τρέχει το λάδι πάνω τους. Να δείτε κι εδώ στο ίδιο το θέμα >>> http://www.vfrh.net/t3182p12-topic#64388

    Η γεννήτρια παράγει ισχυρά ρεύματα όσο δουλεύει, και όλο αυτό μέσα σε ένα καυτό κινητήρα. Και αντέχει χρόνια έτσι. Μια διαρροή της μπαταρίας θα την χάλαγε;
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 29.11.12 23:09

    anastasis έγραψε:
    Rossifumi_46 έγραψε:
    anastasis έγραψε:Αυτό εννοούσα. Στο δικό μου τα καλώδια από την φύσα προς το πηνίο ζεσταίνονται απελπιστικά ενώ από την φύσα προς τον ανορθωτή έχουν θερμοκρασία περιβάλλοντος Think

    .................. η θερμοκρασία ήταν και πάλι στα επίπεδα του ανεκτού, μπορούσες να το κρατάς ανενόχλητος, απλά γενικώς όλα ήταν ένα "κλικ" πιο θερμά.

    Σε μένα ένα κλικ από το να πάθω έγκαυμα Think

    Τώρα που κάηκε το Ricks μέτρησα το πάχος καλωδίων και συρμάτων.

    καλώδιο Honda 1,63mm Ricks 1,29mm
    σύρμα Honda 1,15mm Ricks 1,02mm

    Για αυτό καίγανε τα καλώδια!!!

    Επίσης είδα ότι το Honda είναι Delta ενώ το Ricks είναι Star.
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 02.12.12 23:34

    anastasis έγραψε:Τώρα που κάηκε το Ricks μέτρησα το πάχος καλωδίων και συρμάτων.

    καλώδιο Honda 1,63mm Ricks 1,29mm
    σύρμα Honda 1,15mm Ricks 1,02mm

    Για αυτό καίγανε τα καλώδια!!!

    Επίσης είδα ότι το Honda είναι Delta ενώ το Ricks είναι Star.

    Διατομές, αστέρες και τρίγωνα.. Ενδιαφέρουσες συγκρίσεις!

    Να πω την αλήθεια δεν είχα μετρήσει διατομή στο καλώδιο, πάντως σ' εμένα στο μαμά, το καλώδιο που έφευγε απ' το πηνίο ήταν πιο φτωχά μονωμένο.

    Και το Ricks κάηκε όπως αναφέρεις; Υπήρχε πιθανότητα να μην έκανε "χωριό" με τον ανορθωτή που είχες επιλέξει;
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 02.12.12 23:51

    Τι να σου πω. Πάντως χθες που το ξετύλιξα είδα ότι από τις τρεις στρώσεις σπειρών, την μία πάνω στην άλλη που έχει κάθε πηνιάκι, η εντελώς καμένη ήταν η μεσαία και η καλύτερη η εσωτερική κοντά στον πυρήνα. Αυτό μου μοιάζει για υπερβολική κατανάλωση.

    Από βδομάδα θα ετοιμάσω άλλο ένα πηνίο προσεκτικά γιατί δεν είμαι και πολύ σίγουρος για την πρώτη μου προσπάθεια.

    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 414
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 03.12.12 0:20

    Ενα καλο ερωτημα θα ηταν που βρισκουμε μεταχειρισμενο πυρηνα πηνιου απο VFR για να πραξουμε και εμεις το ιδιο.... Think
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 06.02.13 12:47

    Βρήκα αυτό το άρθρο ενός τύπου που έκανε αξιοθαύμαστη δουλειά ξανα τυλίγοντας το πηνίο του.

    Χρησιμοποίησε το καλύτερο υλικό που υπάρχει με προδιαγραφές MW-16C και αντοχή στους 240 βαθμούς



    Δεν φτάνει μόνο αυτό. Χρησιμοποίησε θερμοηλεκτρικό ζεύγος για να μετρά εν κινήση την θερμοκρασία του πηνίου



    Σε θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 38C το πηνίο ανέπτυξε θερμοκρασία 160C και αυτό με ανορθωτή σειριακό. Καταλαβαίνετε τι γίνεται με τον συνηθισμένο shunt που διαθέτουν οι μηχανές και ως γνωστόν αντλεί το μέγιστο ρεύμα συνεχώς.

    Και επειδή τα κοινά σύρματα που χρησιμοποιούνται είναι στην καλύτερη περίπτωση 180-200C, τα πηνία τινάζουν τα πέταλα. Στην Ελλάδα σύρμα με προδιαγραφή ML ή MW-16C δεν βρήκα και δεν νομίζω να υπάρχει.

    Respect
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7112
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 06.02.13 16:04



    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2334
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 06.02.13 16:35

    anastasis έγραψε:ως γνωστόν αντλεί το μέγιστο ρεύμα συνεχώς.

    Αιντε ξανά μανά η ίδια υπέρτατη ανοησία, εσύ κι ο άλλος... Δεν βαριέστε ε;

    :(
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 06.02.13 16:58


    Μακάρι να ήταν τόσο απλό. Πρέπει να είναι AWG 17 ή 1,15mm και τουλάχιστον διπλής μόνωσης και μόνο 1 λίμπρα!!! Μάλλον θέλει κατευθείαν στο εργοστάσιο.

    http://www.mwswire.com/awgsearch2.asp
    http://www.mwswire.com/contact.htm

    ή εδώ

    http://wiretron.com/magnet.html

    Ο τύπος με το Buel αναφέρει ότι το κόστος είναι 2,8$ το μέτρο για 50 μέτρα και 0.54$ το μέτρο για 300 μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι τα 50 μέτρα κοστίζουν 140$ ενώ τα 300 μέτρα 160$!!!!!!
    Τριακόσια μέτρα παράγουν 6 πηνία ενώ 50 μέτρα μόνον ένα!!!

    http://www.badweatherbikers.com/buell/messages/290431/674357.html
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 590
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 08.02.13 14:32

    Επιτέλους ήρθε και το δικό μου....... κερνάω καφέ, σουβλάκι κτλ κτλ... για παρέα στο βγάλε-βάλε Smile









    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7112
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 08.02.13 16:19

    Καλοφόρετο Γιώργο. Για μένα φραπέ μέτριο γάλα και ένα δίπιτο με χοιρινό καλαμάκι.

    Τα λέμε αύριο ή μεθαύριο γκαραζάκι.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 08.02.13 16:57

    teacher έγραψε:Επιτέλους ήρθε και το δικό μου....... κερνάω καφέ, σουβλάκι κτλ κτλ... για παρέα στο βγάλε-βάλε Smile


    μέσα Smile
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 17.07.13 10:12

    Παιδες, ανακινω αυτο το θεμα καθως θα ητανε ενδιαφερον να διαπιστωθει αν τα πηνια στα VTEC καιγονται "νομοτελειακα" στην Ελλαδα. Οποτε αναφερτε αν εχει κανει κανεις πανω απο 70Κ χμ και εχει ακομη τα μαμα πηνια.

    Το δικο μου εχει 66Κ χμ με τα μαμα αλλα τα 35Κ απο αυτα τα χιλιομετρα γινανε στο "δροσερο" κλιμα του Νησιου Laughing 
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 17.07.13 10:21

    VFGeorge έγραψε:Παιδες, ανακινω αυτο το θεμα καθως θα ητανε ενδιαφερον να διαπιστωθει αν τα πηνια στα VTEC καιγονται "νομοτελειακα" στην Ελλαδα. Οποτε αναφερτε αν εχει κανει κανεις πανω απο 70Κ χμ και εχει ακομη τα μαμα πηνια.

    Το δικο μου εχει 66Κ χμ με τα μαμα αλλα τα 35Κ απο αυτα τα χιλιομετρα γινανε στο "δροσερο" κλιμα του Νησιου Laughing 
    Στα 61000 χλμ,http://www.vfrh.net/t4679-topic
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2028
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 17.07.13 11:53

    Παρ΄ολες τις ηλεκτρικές ατυχίες μου οδεύω ολοταχώς στα 70000 κμ ,¨εχω ακριβώς 66434 κμ στο κοντέρ,πιστεύω ότι δεν αντιμετώπισα ακόμα πρόβλημα καθότι πρόλαβα αρκετές βλάβες με την εγκαιρη πρόληψη.Συσκεκριμένα στον τελευταίο έλενχο η φίσα των πηνείων ο ένας ακροδέκτης ήταν αναμένος αρκετά.

    Η φίσα καταργήθηκε τελείως,κολλήθηκαν τα καλώδια με κόλληση μεταξύ τους και μετά μονώθηκαν με θερμοσυστελόμενο.



    Θα δείξει..... εδω είμαστε και θα τα λέμε.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 17.07.13 18:01

    1. Honda πηνία και R/R: 80.000 χλμ <<<< κάηκαν τα πηνία και ο R/R αντικαταστάθηκε προληπτικά.

    2. Rick's πηνία και FH012AA R/R: 15.500 χλμ <<<< κάηκαν τα πηνία και ο R/R δεν λειτουργούσε ικανοποιητικά και αντικαταστάθηκε. Τύλιξα νέα πηνία μόνος μου.

    3. Δικά μου πηνία (δεν τα πρόσεξα αρκετά) και Compufire 55402 R/R: 2.200 χλμ <<<< κάηκαν τα πηνία. Τύλιξα μόνος μου δεύτερη φορά πηνία. Κράτησα το ίδιο ανορθωτή.

    4. Δικά μου πηνία (200C Imide-Amide+ Polyester , και Compufire 55402 R/R: 4.100 χλμ <<<< αυτά δουλεύουν μέχρι τώρα άψογα.

    5. Προγραμματίζω μια τελική έκδοση πηνίων με MW16C σύρμα (240C διπλής ή τριπλής επικάλυψης) και JB WELD ρητίνη (290C). Αυτά νομίζω ότι είναι πρακτικά άφθαρτα αλλά τα υλικά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα (και βαριέμαι πολύlol! οπότε όσο πάειlol!).
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 17.07.13 19:12

    anastasis έγραψε:

    5. Προγραμματίζω μια τελική έκδοση πηνίων με MW16C σύρμα (240C διπλής ή τριπλής επικάλυψης) και JB WELD ρητίνη (290C). Αυτά νομίζω ότι είναι πρακτικά άφθαρτα αλλά τα υλικά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα (και βαριέμαι πολύlol! οπότε όσο πάει:lol!Smile.

    Ενταξει βρεRolling Eyes 
    Δεν βιαζομαι και τοσοWink 
    Μεχρι να φτασω τα "θεωρητικα" 70.000 χιλ., η να την παθω νωριτερα, προλαβαινεις ανετα να ετοιμασεις και τα δικα μουSmile 
    Μη μου αγχωνεσαι Cool 
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7112
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 17.07.13 19:22

    Το γεφύρι της Αναστάρτας! (Πέρα από την πλάκα πολύ σε χαίρομαι!)


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.11.18 13:31