VFRh - VFR Club Hellas


    Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Μοιραστείτε
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 08.05.12 1:30

    Anastasis σκέφτομαι κι εγώ σοβαρά να ακολουθήσω τις "γραμμές" σου στο συγκεκριμένο mod για το δικό μου CBR :( ...

    Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω τα χρήματα που ζητάει η Ελληνική αντιπροσωπεία Shocked και δεν ξέρω αν είναι και η βέλτιστη λύση εν τέλει..

    Ο αντίστοιχος στάτης για το CBR βρέθηκε από το site της Rick's, οστώσο σε ανορθωτή δεν έχω καταλήξει ακόμα...
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 08.05.12 13:32

    Rossifumi_46 έγραψε:Anastasis σκέφτομαι κι εγώ σοβαρά να ακολουθήσω τις "γραμμές" σου στο συγκεκριμένο mod για το δικό μου CBR :( ...

    Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω τα χρήματα που ζητάει η Ελληνική αντιπροσωπεία Shocked και δεν ξέρω αν είναι και η βέλτιστη λύση εν τέλει..

    Ο αντίστοιχος στάτης για το CBR βρέθηκε από το site της Rick's, οστώσο σε ανορθωτή δεν έχω καταλήξει ακόμα...

    Δεν είμαι ικανοποιημένος από την λύση που έδωσα αλλά αυτήν έχω. Στην μπαταρία φτάνουν 13.6 V που δεν είναι αρκετά. Τυχαία παρατήρησα επίσης ότι τα καλώδια του πηνίου ζεσταίνονται υπερβολικά! Είδομεν αν ξαναχαλάσει. Δεν έχω όρεξη για μαστορέματα!
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 09.05.12 0:11

    anastasis έγραψε:Δεν είμαι ικανοποιημένος από την λύση που έδωσα αλλά αυτήν έχω. Στην μπαταρία φτάνουν 13.6 V που δεν είναι αρκετά. Τυχαία παρατήρησα επίσης ότι τα καλώδια του πηνίου ζεσταίνονται υπερβολικά! Είδομεν αν ξαναχαλάσει. Δεν έχω όρεξη για μαστορέματα!

    Κρίμα γαμώτο...


    Think Think Think
    Όσο για 'μένα, δεν έχω δώσει παραγγελία ακόμα, αλλά από την άλλη, να κάνω περιέλιξη ή να πάρω το μαμά πηνίο; Δε νομίζω..... Καλύτερη λύση φαντάζει αυτή εδώ.... confused
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 09.05.12 1:24

    Rossifumi_46 έγραψε:
    anastasis έγραψε:Δεν είμαι ικανοποιημένος από την λύση που έδωσα αλλά αυτήν έχω. Στην μπαταρία φτάνουν 13.6 V που δεν είναι αρκετά. Τυχαία παρατήρησα επίσης ότι τα καλώδια του πηνίου ζεσταίνονται υπερβολικά! Είδομεν αν ξαναχαλάσει. Δεν έχω όρεξη για μαστορέματα!

    Κρίμα γαμώτο...


    Think Think Think
    Όσο για 'μένα, δεν έχω δώσει παραγγελία ακόμα, αλλά από την άλλη, να κάνω περιέλιξη ή να πάρω το μαμά πηνίο; Δε νομίζω..... Καλύτερη λύση φαντάζει αυτή εδώ.... confused

    Να πάρεις το μαμά πηνίο από Αμερική. Έχει όσο το Rick's αλλά έρχεται πιο αργά.
    Για περιέλιξη το σκέπτομαι και εγώ. Το σύρμα αναφέρεται ως magnet wire και είναι διαμέτρου AWG 17 δηλαδή 1.15mm. Καλό θα είναι να αντέχει 200C και να έχει ενισχυμένη επίστρωση που να αντέχει στα χημικά.

    Αν και νομίζω ότι το βασικό είναι ο R/R. Δες πόση διαφορά στην θερμοκρασία έχει ο shunt R/R από τον series τόσο στον RR όσο και στο πηνίο:



    http://badweatherbikers.com/buell/messages/290431/645819.html?1312566505
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 09.05.12 2:17

    Ωραίος.. Σ' ευχαριστώ.. cheers
    I'll keep on searching...!

    Ο R/R Compu-fire 55402, ταιριάζει και στο δικό μου?
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 09.05.12 10:56

    anastasis έγραψε:
    Αν και νομίζω ότι το βασικό είναι ο R/R. Δες πόση διαφορά στην θερμοκρασία έχει ο shunt R/R από τον series τόσο στον RR όσο και στο πηνίο:



    http://badweatherbikers.com/buell/messages/290431/645819.html?1312566505

    Εκπληκτικες θερμικες φωτογραφιες! Τελικα ισως χρειαζεται μια αναβαθμιση ο ανορθωτης με τον Compu-fire 55402 ακομη και προληπτικα ωστε να καταπονειται θερμικα λιγοτερο το πηνιο - και φυσικα και ο ανορθωτης. Μπαινει στην TODO λιστα Wink

    Πριν παρω VFR ουτε που σκεφτομουνα για ανορθωτες/πηνια και τα σχετικα, "θαυμαστος VFRοκοσμος" Very Happy
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 09.05.12 13:13

    Rossifumi_46 έγραψε:Ωραίος.. Σ' ευχαριστώ.. cheers
    I'll keep on searching...!

    Ο R/R Compu-fire 55402, ταιριάζει και στο δικό μου?
    Το μόνο που έχω είναι μια εγκατάσταση σε VTEC. Καλό ψάξιμο Very Happy
    http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/66106-just-installed-a-compufire-series-regulator/

    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 09.05.12 13:48

    Λοιπόν, επειδή ο ανορθωτής εκεί που είναι δεν ψύχετε εγώ σκέφτηκα να φτιάξω μια βάση και να τον βάλω στο ύψος της κόρνας περίπου βιδωμένο σε μια πλάκα αλουμινίου ώστε να δέχεται αέρα μπροστά κάτω από τα φώτα Smile
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 19.07.12 16:53

    Παιδιά δεν άντεξα και τον πήρα τον Compu-fire 55402.

    Ένα θα πω Made in USA, απίστευτη ποιότητα κατασκευής που πλησιάζει στα όρια του gadget. Όπως και το Scotts, σε σημείο που σκέφτομαι ότι θα είναι κρίμα να κρυφτεί κάτω από το fearing. Καλώδια κορυφαία που κάνουν την μαμα HONDA να κοκκινίζει από ντροπή.

    Ο δε αντιπρόσωπος ΔΙΑΜΆΝΤΙ (USMotoman). Δήλωσε από μόνος του το προϊόν ως Commertial sample και Total Value 52$, για τους γνωστούς λόγους....

    Φωτογραφίες όταν πέσει η θερμοκρασία Very Happy
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 19.07.12 17:41

    Πως μπορούμε να μετρήσουμε αν υπάρχει διαρροή προς το πηνίο; Να αποσυνδέσω τη φίσα με τα 3 καλώδια και βάλω το βολτόμετρο σε δύο επαφές κάθε φορά;
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7112
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 19.07.12 18:02

    Όχι βολτόμετρο, αμπερόμετρο. Θες να μετρήσεις ένταση.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 19.07.12 18:26

    Ο φυσικός έγραψε:Όχι βολτόμετρο, αμπερόμετρο. Θες να μετρήσεις ένταση.

    Είναι AC. Υπάρχει τρόπος να δει κατεύθυνση;
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 24.07.12 22:33

    anastasis έγραψε:Παιδιά δεν άντεξα και τον πήρα τον Compu-fire 55402.

    Χαίρομαι! Πολύ καλή η αγορά σου..

    Φλέρταρα κι εγώ με τον συγκεκριμένο ανορθωτή οπότε περιμένω νέα από την τοποθέτηση και φωτογραφίες!

    Να πέφτει η θερμοκρασία και να ανεβαίνουν τα V! Καλά αποτελέσματα!
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 24.07.12 23:33

    Μια και σαν "παρτάκιας" δεν ενημέρωσα για τη δικιά μου περίπτωση (αν και CBR το μοντέλο), να πω ότι τελικά κατέληξα σε πηνίο αλλά και ανορθωτή από τον Rick's.

    Πηνίο επιλέχθηκε το 21-110 New OEM Style Honda Stator από τον Rick's με τιμή $ 140.00.



    Ανορθωτής ο Mosfet 10-120H Hot Shot Honda Rectifier-Regulator επίσης από τον Rick's με τιμή $ 150.00.



    Κόστος μεταφορικών και για τα δύο $ 47.95.
    Σύνολο $ 337.95 δηλαδή περίπου € 270.

    Καθώς επίσης και μία μπαταρία Bosch TTZ10S (από την τοπική αγορά αυτή!) αξίας € 75.

    Γενικό σύνολο € 345.

    Να προσθέσω ότι η εξυπηρέτηση από πλευράς Rick's ήταν άψογη! Απάντησαν σε κάθε e-mail μου και η ανταπόκρισή τους ταχύτατη, όπως και η αποστολή μέσω USPS (Priority Mail). Έδωσα παραγγελία Πέμπτη απόγευμα και Τρίτη πρωί το πακέτο είχε μπει Ελλάδα!

    Μέχρι τώρα συνεργάζονται μια χαρά και στη μπαταρία φτάνουν 14.8 - 14.9 V. Εύχομαι να συνεχίσουν.
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 25.07.12 10:18

    Τελωνειο πληρωσες;Κι αν οχι γιατι, λογω ποσου η οποιαδηποτε αλλου παραγοντα;
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 28.07.12 17:18

    Ο φυσικός έγραψε:Όχι βολτόμετρο, αμπερόμετρο. Θες να μετρήσεις ένταση.

    anastasis έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε:Όχι βολτόμετρο, αμπερόμετρο. Θες να μετρήσεις ένταση.

    Είναι AC. Υπάρχει τρόπος να δει κατεύθυνση;


    Πως μετράμε λοιπόν τη διαρροή ;
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 30.07.12 21:40

    Rossifumi_46 έγραψε:Μια και σαν "παρτάκιας" δεν ενημέρωσα για τη δικιά μου περίπτωση (αν και CBR το μοντέλο), να πω ότι τελικά κατέληξα σε πηνίο αλλά και ανορθωτή από τον Rick's.

    Πηνίο επιλέχθηκε το 21-110 New OEM Style Honda Stator ................

    Ανορθωτής ο Mosfet 10-120H Hot Shot Honda Rectifier-Regulator ..........

    ..............

    Μέχρι τώρα συνεργάζονται μια χαρά και στη μπαταρία φτάνουν 14.8 - 14.9 V. Εύχομαι να συνεχίσουν.

    Μπορείς να δεις με το χέρι σου αν η θερμοκρασία των καλωδίων πριν και μετά την φύσα του πηνίου είναι ίδια και αν είναι ζεστά προς το ανεκτό ή ζεστά προς το ανυπόφορο;

    Το βολτάζ σου φαίνεται πολύ καλό!
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 31.07.12 23:12

    dirty έγραψε:Τελωνειο πληρωσες;Κι αν οχι γιατι, λογω ποσου η οποιαδηποτε αλλου παραγοντα;

    Πέραν των χρεώσεων κατά την αγορά στην πιστωτική κάρτα που ανέφερα, δε μου ζητήθηκε κάτι άλλο. Ο πωλητής προθυμοποιήθηκε μόνος του να στείλει το πακέτο με την ταμπέλα "motorcycle repair parts" έτσι ώστε να μπεί σε μικρότερη κλίμακα χρώσης στο τελωνείο. Δεν ξέρω αν βοήθησε αυτό..

    cheers
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 31.07.12 23:58

    anastasis έγραψε:Μπορείς να δεις με το χέρι σου αν η θερμοκρασία των καλωδίων πριν και μετά την φύσα του πηνίου είναι ίδια και αν είναι ζεστά προς το ανεκτό ή ζεστά προς το ανυπόφορο;

    Λοιπόν, με έβαλες σε σκέψεις, έτσι έκανα μία νυχτερινή βολτίτσα μέσα στη πόλη για να το τσεκάρω.. Περίπου 4 χιλιόμετρα διένυσα χωρίς να συναντήσω ιδιαίτερη κίνηση, έτσι η θερμοκρασία του μοτέρ ήταν περίπου στους 80 °C. Όταν επέστρεψα και πάρκαρα το άφησα να ανέβει μέχρι τους 96 °C. Τόσο κατά τη διάρκεια της βόλτας, όσο και μετά, τα καλώδια ήταν ζεστά προς το ανεκτό, θα μπορούσα να τα κρατάω όλο το βράδυ..

    Μπορεί το μοτέρ να μη ζεστάθηκε όσο θα έκανε το μεσημέρι ανεβάζοντας θερμοκρασίες λειτουργίας βεντιλατέρ, έτσι ώστε να μπορώ να ακουμπήσω το πλαίσιο (που άλλες φορές ζεματάει!) στο σημείο που είναι οι φύσες και να τις τραβήξω λίγο έξω, πάντως νομίζω ότι και η θερμοκρασία των καλωδίων είχε περιθώρια να αυξηθεί μέσα στα πλαίσια του ανεκτού. Παρατήρησα επίσης ότι το καλώδιο πριν τη φύσα του πηνίου είναι πιο ζεστό σε σχέση με αυτό του R/R.

    [img][/img]

    Στο CBR αυτά βρίσκονται στην αριστερή πλευρά, πίσω από τη "γωνία" του πλαισίου. Στη φωτό, πάνω από το καπάκι του εμπρός γραναζιού διακρίνεται το μαύρο καλώδιο από το πηνίο, ενώ δεξιά απ' το πλαίσιο τα κόκκινα και κίτρινα καλώδια απ΄τον ανορθωτή.

    Αν και δε νομίζω ν' αλλάξει κάτι, θα το δω και σε πιο θερμές συνθήκες και θα γράψω. Ελπίζω να σε βοήθησα.

    cheers
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 01.08.12 14:08

    Rossifumi_46 έγραψε:
    anastasis έγραψε:Μπορείς να δεις με το χέρι σου αν η θερμοκρασία των καλωδίων πριν και μετά την φύσα του πηνίου είναι ίδια και αν είναι ζεστά προς το ανεκτό ή ζεστά προς το ανυπόφορο;

    Παρατήρησα επίσης ότι το καλώδιο πριν τη φύσα του πηνίου είναι πιο ζεστό σε σχέση με αυτό του R/R.


    Αυτό εννοούσα. Στο δικό μου τα καλώδια από την φύσα προς το πηνίο ζεσταίνονται απελπιστικά ενώ από την φύσα προς τον ανορθωτή έχουν θερμοκρασία περιβάλλοντος Think
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 01.08.12 17:44

    anastasis έγραψε:Αυτό εννοούσα. Στο δικό μου τα καλώδια από την φύσα προς το πηνίο ζεσταίνονται απελπιστικά ενώ από την φύσα προς τον ανορθωτή έχουν θερμοκρασία περιβάλλοντος Think

    Όντως, απορίας άξιο.. Think Πάντως η καλωδίωση στο πηνίο του Rick's είναι σαφώς πιο ενισχυμένη από το μαμά, δε συγκρίνεται νομίζω.

    Έκανα το test και δεύτερη φορά σήμερα το μεσημέρι που πήρα τη μηχανή μέσα στην πόλη ξανά. Το μοτέρ ανέβασε θερμοκρασία μέχρι τους 104 °C. Δεν άλλαξε κάτι "χειροπιαστό", η θερμοκρασία ήταν και πάλι στα επίπεδα του ανεκτού, μπορούσες να το κρατάς ανενόχλητος, απλά γενικώς όλα ήταν ένα "κλικ" πιο θερμά.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2334
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 01.08.12 20:21

    chr1s_86 έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε:Όχι βολτόμετρο, αμπερόμετρο. Θες να μετρήσεις ένταση.

    anastasis έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε:Όχι βολτόμετρο, αμπερόμετρο. Θες να μετρήσεις ένταση.

    Είναι AC. Υπάρχει τρόπος να δει κατεύθυνση;


    Πως μετράμε λοιπόν τη διαρροή ;

    Δεν μετράμε κάποια ''διαρροή'', μετράμε τα εξαρτηματα τα ίδια.

    Για την γεννήτριαμ ξεφισώνεις και μετράς αγωγιμότητα από το πλαίσιο σε κάθε φάση ξεχωριστά. Αν μια φάση έχει αγωγιμότητα με την γείωση, η γεννήτρια έχει θέμα.

    Επίσης μετρώντας αντίσταση από φάση σε φάση, πρέπει να μετράς στάνταρ τιμή π.χ. 0.7Ω. Αν σε κάποιο ζευγάρι φάσεων μετράς λάθος τιμή ή διαφορετική από τα άλλα ζευγάρια, πάλι έχει θέμα η γεννήτρια.

    Σε μέτρηση AC πρέπει μόλις στροφάρει το μοτέρ, φάση με φάση να έχει στάνταρ τάση π.χ. 66 Volt. Αν λέει λιγότερα ή περισσότερα, έχει πρόβλημα.

    Για την ανόρθωση το ίδιο σκεπτικό, καταρχήν πρέπει να έχει άπειρη αντίσταση ανάμεσα σε + και -, όπως και να βάλεις τα άκρα του πολύμετρου. Μετά για κάθε συνδυασμό π.χ. φάση 1 με - . πρέπει να μετράς συγκεκριμένη τιμή αντίστασης, η οποία ποικίλει πως βάζεις το πολύμετρο.

    (πως βάζεις το πολύμετρο= βάζεις το + και το - για να μετρήσεις, ή βάζεις το - και το + αντίστοιχα)

    Σε κάθε περίπτωση, αν δείς ότι φάση 1 με - για παράδειγμα έχει 10Ω, φάση 2 με - έχει 10Ω και φάση 3 με - έχει 20Ω, τότε προφανώς έχει πρόβλημα η ανόρθωση, οι συμμετρικές μετρήσεις στην ανόρθωση, πρέπει να βγάζουν και συμμετρικά αποτελέσματα.

    Αν όλα αυτά είναι ΟΚ, και ακόμα υποψιάζεσαι διαρροή όταν είναι σβηστό, τότε μετράς με Αμπερόμετρο, για κίνηση ρεύματος από το + της ανόρθωσης στο + της μπαταρίας.

    Φισάκια τηγανισμένα είναι κακό δείγμα ότι ΗΔΗ έχει κάτι καεί, π.χ. μία από τις φάσεις στην είσοδο του ανορθωτή.

    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 01.08.12 20:43

    Rossifumi_46 έγραψε:
    anastasis έγραψε:Αυτό εννοούσα. Στο δικό μου τα καλώδια από την φύσα προς το πηνίο ζεσταίνονται απελπιστικά ενώ από την φύσα προς τον ανορθωτή έχουν θερμοκρασία περιβάλλοντος Think

    .................. η θερμοκρασία ήταν και πάλι στα επίπεδα του ανεκτού, μπορούσες να το κρατάς ανενόχλητος, απλά γενικώς όλα ήταν ένα "κλικ" πιο θερμά.

    Σε μένα ένα κλικ από το να πάθω έγκαυμα Think
    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 414
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 19.08.12 17:56

    Να 'μαι και 'γωωωωωωωωωωωω.... Mad

    Μετα απο καινουρια μπαταρια,ξαναεμεινα παλι απο μπαταρια...οποτε καταλαβα οτι κατι αλλο φταιει. :(

    Διαβαζοντας πως μπορουμε να τσεκαρουμε ανορθωτη και πηνια παραθετω εδω τις μετρησεις μπας και καταλαβετε οι πιο ειδημονες
    τι παιζει με την γενητρια ή τον ανορθωτη ή....οτιδηποτε τελος παντων.

    Ρευμα στην μπαταρια.
    12.2 volt στο ρελαντι and dropping αν αναψω την μεγαλη σκαλα. Απο εκει και περα εαν αφεθει σβηνει η μια λαμπα του xenon απο πτωση τασης και αναβοσβηνει το φωτακι του ABS οταν φτασει γυρω στα 11,8 V και αρχιζουν και τα ρεταρισματα.

    13,8 με 14,3 Volt στις 5,000 rpm παιζωντας συνεχως μια πανω μια κατω...(ταση που δειχνει νορμαλ και με προβληματιζει...)

    Ωμικη αντισταση αναμεταξυ των φασεων του πηνιου = 0,6 Ω.
    Καμια φαση δεν εχει αγωγιμωτητα με το πλαισιο.

    Τασεις γεννητριας βαζωντας το πολυμετρο στην κλιμακα 0-200V εναλλασομενου ρευματος η οποια ειναι και η μικροτερη..

    1η φαση = 5,2 ρελαντι και 7,8 V στις 5.000 rpm
    2η φαση = 4,2 ρελαντι και 9,5 V στις 5.000 rpm
    3η φαση = 3,4 ρελαντι και 9,6 V στις 5.000 rpm

    Τα παραπανω νουμερα παιζουν συνεχως +/- 0,2V οποτε ειναι κατι σαν "μεσος ορος"

    Καλωδια ανορθωτη και φυσα σε πολυ καλη κατασταση. Καλωδια πηνιων και φυσα επισης σε καλη κατασταση.
    Θερμοκρασια καλωδιων φυσιολογικη-ανεκτη-δεν τρεχει τιποτα
    Και οι 2 φύσες παραδοξως εχουν μεγαλη ποσοτητα γρασσου, οπως επισης και η μπλε φυσα.
    Δεν εχω συναντησει γρασσο σε φυσες πουθενα οποτε δεν ξερω αν αυτο ειναι καλο...κακο...ή δεν εχει σχεση με το ολο προβλημα.

    Μετα απο μια βολτα 15+15 km και ξεκινωντας απο το σπιτι με 13,8 V ("οληνυχτις το φορτιζε") στην μπαταρια (με σβηστη μοτο)
    γυριζοντας παλι πισω, σβηνοντας και μετρωντας ειχα 12,8 V ("στο δρομο ξεφορτιζοταν")

    Αυριο θα το παω ηλεκτρολογο αλλα για να μη με πιασει αδιαβαστο θα ηθελα να ακουσω και τις γνωμες παθοντων και μη...
    avatar
    easy rider
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/10/2009
    Mηνύματα : 880
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
    Κράνος : full face (carbon bmw)

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από easy rider Την / Το 19.08.12 18:23

    Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω αλλά και ούτε να σε πάρω στον λαιμό μου έμενα όταν κάποια στιγμή είχε καταντήσει αηδία με το να ζητάει κάθε 1,5 χρόνο μπαταρία και περίπου στο 8μήνο λάμπες μπροστά άρχισα και ψαχνόμουν σχετικά με το τι παίζετε στα ρεύματα.
    Να μην στα πολυλογώ δεν είχα απώλειες, ο συναγερμός οκ και οι τιμές φορτίσεις μπαταρίας στα αποδεκτά όρια της Honda! Ωμική αντίσταση και τάση γεννήτριας δεν τσέκαρα οπότε δεν ξέρω να σου πω μέχρι που ένα πρωί έφυγα από το σπίτι όλα καλά! 5km απόσταση όλη κι όλη παρκάρισμα για κάτι δουλείες και όταν πήγα να ξεπαρκάρω πολύ απλά αρνιόταν να πάρει μπροστά.
    Την έβαλα μπροστά με καλώδια και την πήγα στον ηλεκτρολόγο με αποτέλεσμα καμένα πηνία !! Περιέλιξη στο υπάρχων πηνία και μετά την πήγα από Χανιά – Αλεξανδρούπολη συν κάτι καφεδάκια στα μέρη σας και μέχρι και σήμερα ΟΛΑ ΚΑΛΑ.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.11.18 14:00