VFRh - VFR Club Hellas


    Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Μοιραστείτε
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 04.07.14 14:28

    VFGeorge έγραψε:Ελεος ρε παιδια με τα ηλεκτρικα θεματα των VFR  Mad  τελικα για ναναι κανεις σιγουρος πρεπει ν'αλλαζει το πηνιο με μαμα καθε 50Κ χμ, ναχει εναν ανορθωτη μαζι στα ταξιδια (και φυσικα βολτομετρο για να δειξει δυσλειτουργια) και να "βαζει προδερμ" τακτικα στις φισες  Rolling Eyes Τελικα τα Ducati ισως να θελουν και λιγοτερο νταντεμα  Laughing  Εγω παντως ισως παρω BMW για να σωθω Razz αλλα ελα που δεν κανω πλακα  Shocked


    Καλα ξεμπερδεματα Γεωργιε VFR, κοιταξε αν μπορεις τον τυπου series Compu-fire απο Αμερικη αλλα δεν μπαινει κατ'ευθειαν, θελει λιγο κοψε-ραψε και γυρισμα με πλακετα κατα 90' ωστε οι ψυκτρες να ειναι παραλληλα με τη ροη του αερα.
    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!Ό,τι με φωτίσει ο... Μεγαλοδύναμος,όταν αποφασίσω να το φτιάξω!
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 04.07.14 15:10

    Πάντως το μεγάλο πρόβλημα μάλλον είναι η αντοχή του πηνίου.

    Ως λύση βλέπω να παραγγείλουμε ένα σύρμα από Αμερική που αντέχει περισσότερο και να περιελίγουμε από αυτό.

    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 04.07.14 15:50

    Ανανεώνω τους συνηθέστερους ανορθωτές/σταθεροποιητές (R/R)


    1. Shindengen SH689FA: Shunt,  o OEM του VTEC
    2. Shindengen FH020AA: Shunt MOSFET
    3. Shindengen SH775: Series
    4. Compu-fire 55402: Series MOSFET
    5. Cycle Electric CE 605 SB: Series


    1, 4


    2.


    3.


    5.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 05.07.14 11:05

    anastasis έγραψε:
    Ανανεώνω τους συνηθέστερους ανορθωτές/σταθεροποιητές (R/R)

    1. Shindengen SH689FA: Shunt,  o OEM του VTEC
    2. Shindengen FH020AA: Shunt MOSFET
    3. Shindengen SH775: Series
    4. Compu-fire 55402: Series MOSFET
    5. Cycle Electric CE 605 SB: Series

    Ευχαριστουμε Αναστασιε  Thumbsup 

    Υποθετω οτι ολοι οι αλλοι εκτος του OEM χρειαζονται καποιο κοψε-ραψε για να μπουνε, σωστα? Ειναι ισως δυνατον να αγοραστει ξεχωριστα / μπει η φισα του OEM SH689FA πανω στους αλλους ωστε να μπορουν να κουμπωσουν σαν τον OEM?

    Ο λογος που το ρωταω αυτο ειναι οτι καποιοι αντικαθιστουν προληπτικα τον ανορθωτη με καποιον τυπου series και θα ητανε καλο να μη γινει κοψε/ραψε ωστε να μπορει ο μαμισιος-καβαντζα να μπει πανω κατ'ευθειαν αν ο καινουργιος βγαλει καποιο προβλημα.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7112
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 05.07.14 14:58

    Giorgo VFR εύχομαι γρήγορα, μόνιμα και οικονομικά ξεμπερδέματα.  cheers 


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    Semiaz
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 343
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR800A8
    Κράνος : X Spirit 2

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Semiaz Την / Το 05.07.14 16:16

    Διαβάζοντας το παρόν thread μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά κι έτσι έβαλα το βολτόμετρο σήμερα πάνω στο μηχανάκι.

    Έχουμε και λέμε:
    Σβηστό: 13V (τόσο λέει και το manual - για τα υπόλοιπα δε βρήκα τίποτε)
    Στο ζέσταμα ρελαντί: 12,6V
    Σε πορεία: 14,6V
    Σταμάτημα στο φανάρι: 15V (Σαν πολλά δεν είναι;)

    Ήρθε η ώρα να αλλάξω ανορθωτή;

    Γιατί αν πράγματι ο ανορθωτής μπορεί να κάψει πηνεία όπως γράφει ο Αναστάσης παραπάνω δε το ρισκάρω να δώσω 400άρα.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 05.07.14 17:23

    Semiaz έγραψε:

    Ήρθε η ώρα να αλλάξω ανορθωτή;


    ΟΧΙ
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 05.07.14 18:00

    Ο φυσικός έγραψε:Giorgo VFR εύχομαι γρήγορα, μόνιμα και οικονομικά ξεμπερδέματα.  cheers 
    Ευχαριστώ,κι ελπίζω να καταφέρω ν'ακολουθήσω στην επόμενη χειμερινή ή θερινή Πανελλήνια. cheers 
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 05.07.14 18:01

    Shindengen FH020AA: Shunt MOSFET. Αυτός θα μπει,με κόστος 150€.
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2028
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 05.07.14 18:17

    Τον ίδιο πηρα και γώ.

    [img][/img]

    Τον τοποθετησαμε στο ίδιο σημείο με τον μαμά,απλά χρειάζεται μια βασούλα για να τοποθετηθεί σωστά.

    Φτοαξαμε μια από αλουμίνιο και την βαψαμε για είναι και ωραίο στην εμφάνιση.

    [img][/img]

    αφού κολλήσαμε και τα καλώδια των πηνείων με τα καλώδια προς τον ανορθωτή(δεν θέλω φίσσες γιατί ανάβουν και χαλάνε) με κολητήρι γκαζιού λόγω πολύ χοντρών καλωδίων.



    Μετά το πέρας των εργασιών και αφού μας πήρε αργάμιση διαπιστώσαμε με τρόμο ότι ήταν τα ΠΗΝΕΙΑ.


    Τα είχαμε μετρήσει τα ατιμα και εδειχναν οκ.

    [img][/img]


    Κανόνισα να τα δώσω για περιέλιξη την Τρίτη και παράγγειλα ήδη και ενα Ricks για καβάτζα και αχρειαστο ναναι.

    Θα επανέλθω για τα περαιτέρω.


    avatar
    Semiaz
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 343
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR800A8
    Κράνος : X Spirit 2

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Semiaz Την / Το 06.07.14 10:19

    anastasis έγραψε:
    ΟΧΙ


    Είχα την εντύπωση ότι η τάση θα έπρεπε να είναι σταθερή σε όλη τη διάρκεια της πορείας μου.

    Πως θα το καταλάβω λοιπόν ότι κοντεύει έτσι ώστε να αλλάξω προληπτικά τον ανορθωτή για να μην επηρρεαστεί κάποιο άλλο ηλεκτρολογικό εξάρτημα;;
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 06.07.14 16:31

    Semiaz έγραψε:
    anastasis έγραψε:
    ΟΧΙ


    Είχα την εντύπωση ότι η τάση θα έπρεπε να είναι σταθερή σε όλη τη διάρκεια της πορείας μου.

    Πως θα το καταλάβω λοιπόν ότι κοντεύει έτσι ώστε να αλλάξω προληπτικά τον ανορθωτή για να μην επηρρεαστεί κάποιο άλλο ηλεκτρολογικό εξάρτημα;;


    Το ζήτημα είναι πως ξέρεις ότι αυτό οφείλεται στον σταθεροποιητή και όχι στο πηνίο.

    Το ότι ο σταθεροποιητής καταστρέφει το πηνίο οφείλεται στην αρχή/τρόπο λειτουργίας της σταθεροποίησης, κατά την οποία για να διατηρηθεί η τάση σταθερή προκαλούνται σκόπιμα στιγμιαία βραχυκυκλώματα κάθε φορά που η τάση εξόδου υπερβαίνει τα 14,5V. Έτσι το πηνίο συνεχώς λειτουργεί στο μέγιστο. Συνεπώς με τους παραδοσιακούς σταθεροποιητές όσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχει η μηχανή, πχ ανοιχτά φώτα, τόσο ο σταθεροποιητής δουλεύει σε χαμηλότερη θερμοκρασία.

    Αν και δεν είμαι ειδικός, από αυτά που διαβάζω, νομίζω ότι όταν η τάση είναι ανεπαρκής τότε φταίει το πηνίο. Αν η τάση μηδενίσει ακόμα και με καλό πηνίο τότε είναι ο σταθεροποιητής. Θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι το πηνίο φθείρεται (σιγά σιγά) ενώ ο σταθεροποιητής καταστρέφεται στην στιγμή.
    avatar
    Semiaz
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 343
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR800A8
    Κράνος : X Spirit 2

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Semiaz Την / Το 06.07.14 16:46

    Μάλιστα. Και πάλι είχα την εντύπωση ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Ότι δηλαδή ο ανορθωτής σου δίνει σημάδια φθοράς μέσω της τάσης που δείχνει το βολτόμετρο ενώ το πηνίο τεντώνει μια κι έξω.

    Σε γενικές γραμμές έχω ακούσει ότι δουλεύει το μηχανάκι περίπου στα 14,5Βολτ με μέγιστο τα 15 Βολτ. Από εκεί και πάνω ή κάτω έχεις θέμα.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 06.07.14 18:17

    Semiaz έγραψε:Μάλιστα. Και πάλι είχα την εντύπωση ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Ότι δηλαδή ο ανορθωτής σου δίνει σημάδια φθοράς μέσω της τάσης που δείχνει το βολτόμετρο ενώ το πηνίο τεντώνει μια κι έξω.

    Σε γενικές γραμμές έχω ακούσει ότι δουλεύει το μηχανάκι περίπου στα 14,5Βολτ με μέγιστο τα 15 Βολτ. Από εκεί και πάνω ή κάτω έχεις θέμα.



    Τα σύρματα που έχει το πηνίο καλύπτονται από ένα οργανικό υλικό το οποίο έχει διάρκεια ζωής ανάλογα με το πόσο κοντά πλησιάζουμε στην χαρακτηριστική του θερμοκρασία, συνήθως 180 - 200 βαθμούς. Αυτό δεν σημαίνει ότι στους 210 βαθμούς θα καεί αυτομάτως, αλλά ότι η ζωή του μειώνεται δραματικά. Επίσης ανάμεσα και πάνω από το σύρματα υπάρχει μία κόλα οργανική για να τα κρατάει σταθερά και αυτή με παράλληλα χαρακτηριστικά. Όταν τρυπήσει η μόνωση, αρχικά σε μία από τις τρεις φάσεις, τότε πάλι παράγεται ρεύμα, λιγότερο, αλλά πλέον η θερμοκρασία ανεβαίνει δραματικά μέχρι και στους 800 βαθμούς οπότε καίει και τα διπλανά τυλίγματα.

    Ο ανορθωτής (R/R) πάλι είναι διπλός. Ένα κύκλωμα ανόρθωσης  και ένα σταθεροποίησης. Το πρώτο μετατρέπει τι εναλλασσόμενο ρεύμα σε συνεχές και το δεύτερο σταθεροποιεί την τάση.  Το προβληματικό, αλλά φθηνό, είναι το κύκλωμα σταθεροποίησης που παράγει υπερβολική θερμότητα η οποία μπορεί να καταστρέψει το κύκλωμα. Αν κατά την καταστροφή παραμείνει κλειστό (το συνηθέστερο) δεν δίνει καθόλου τάση. Αν παραμείνει ανοιχτό θα δώσει υπερβολική τάση μέχρι και 70-100 βολτ.

    R/R με επαρκή ψύξη δεν νομίζω ότι μπορεί να καταστραφεί.

    Για το πηνίο, η αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης γίνεται είτε με χρήση σειριακών R/R οι οποίοι όμως δεν δείχνουν ως τώρα και πολύ αξιόπιστοι, είτε με σύρμα πηνίου με επικάλυψη ML το οποίο είναι δυσεύρετο.
    avatar
    Semiaz
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 343
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR800A8
    Κράνος : X Spirit 2

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Semiaz Την / Το 06.07.14 19:50

    Μάλιστα. Ευχαριστώ που μοιράστηκες τις γνώσεις σου.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.07.14 12:53

    anastasis έγραψε:
    Ανανεώνω τους συνηθέστερους ανορθωτές/σταθεροποιητές (R/R)

    1. Shindengen SH689FA: Shunt,  o OEM του VTEC
    2. Shindengen FH020AA: Shunt MOSFET
    3. Shindengen SH775: Series
    4. Compu-fire 55402: Series MOSFET
    5. Cycle Electric CE 605 SB: Series

    Αν και ο Compu-fire φαινεται να συνδυαζει τα καλυτερα χαρακτηριστικα (Series και Mosfet), τελικα φαινεται οτι οι Series ανορθωτες δεν ειναι ακομη τελειως αξιοπιστοι και εχουν αναφερθει περιπτωσεις αστοχιων σε λιγα σχετικα χιλιομετρα. Γι'αυτον το λογο ενας Shunt Mosfet ειναι μαλλον η καλυτερη επιλογη δηλ. ο Shindengen FH020AA οπως εκανε "το παιδι απο την Πατρα" και θα κανει και Γεωργιος-VFR  Wink  Ο λογος που το λεω αυτο ειναι οτι σε αλλα Honda με προβληματα ανορθωτων, βαζοντας Shunt Mosfet φαινεται να λυνονται και ο ανορθωτης να κραταει καλα σε βαθος χρονου/χιλιομετρων.

    Λιγο καλυτερη ψυξη με κανενα ανεμιστηρακι απο μητρικη υπολογιστη επισης βοηθαει.

    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.07.14 13:01

    VFGeorge έγραψε:
    anastasis έγραψε:
    Ανανεώνω τους συνηθέστερους ανορθωτές/σταθεροποιητές (R/R)

    1. Shindengen SH689FA: Shunt,  o OEM του VTEC
    2. Shindengen FH020AA: Shunt MOSFET
    3. Shindengen SH775: Series
    4. Compu-fire 55402: Series MOSFET
    5. Cycle Electric CE 605 SB: Series

    Υποθετω οτι ολοι οι αλλοι εκτος του OEM χρειαζονται καποιο κοψε-ραψε για να μπουνε, σωστα? Ειναι ισως δυνατον να αγοραστει ξεχωριστα / μπει η φισα του OEM SH689FA πανω στους αλλους ωστε να μπορουν να κουμπωσουν σαν τον OEM?

    Ο λογος που το ρωταω αυτο ειναι οτι καποιοι αντικαθιστουν προληπτικα τον ανορθωτη με καποιον τυπου series και θα ητανε καλο να μη γινει κοψε/ραψε ωστε να μπορει ο μαμισιος-καβαντζα να μπει πανω κατ'ευθειαν αν ο καινουργιος βγαλει καποιο προβλημα.

    Επανερχομενος yet again στο θεμα, αυτο που χρειαζεται ειναι μια θηλυκη φισα παρομοια με της μαμας απο την πλευρα του πηνιου και δυο αρσενικες για τον ανορθωτη: η μια να μπει πανω στον ανορθωτη που εχουμε στη μηχανη και η δευτερη στον ανορθωτη-καβαντζα για τα ταξιδια ωστε να μπορει να αλλαχτει σε ελαχιστο χρονο στην ακρη του δρομου. Θα το ψαξω το θεμα εν καιρω αλλα αν καποιος ξερει που μπορουμε να βρουμε τετοιες φισες, please shout  Very Happy
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 590
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 09.07.14 0:19

    Βιαστικά και γρήγορα ένα link:
    http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Connectors/connectors.html
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 09.07.14 1:08

    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 10.07.14 12:24

    GIORGOS VFR έγραψε:
    vtecpatra έγραψε:
    Προσθέστε κι εμένα στο club,για τρίτη φορά παρακαλώ!(Πέρυσι με πηνία και μετά με μπλε φίσα και... πράσινα άλογα!Φέτος,με ανορθωτή).Διακοπές vs ηλεκτρικά,σημειώσατε 2!Εν'ολίγοις,πήγα με μηχανή και γύρισα με λεωφορείο Crying or Very sad ,κάτι συνηθισμένο μάλλον με τα vfr!
    Κι επειδή η... ευρωραγία συνεχίζεται,και τα πηνία μου είναι αρπαγμένα,μπορεί κάποιος να βοηθήσει,αν γνωρίζει κάποιον με μεταχειρισμένα πηνία;Για καινούργιο δεν συζητάμε,για περιέλιξη ούτε,αν δεν βρεθούν μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση,θα καταλήξω στην πρόταση του ''vtecpatra'',δηλαδή για παραγγελία από ΗΠΑ.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7112
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 10.07.14 12:33



    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 10.07.14 12:39

    Τάκη,σ'ευχαριστώ για το link!
    Η ελληνική γλώσσα μας παρέχει άφθονες επιλογές,τουλάχιστον για να διακωμωδούμε και να εξορκίζουμε την πίκρα μας! Crying or Very sad 
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 590
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 10.07.14 18:11

    Πηνίο που δοκίμασα από ebay, έπειτα από ανταλλαγή email με τον πωλητή και διαβεβαίωση ότι είναι φτιαγμένο με ενισχυμένο σύρμα και πολύ καλής ποιότητας πάστα/ρητίνη...... μου κράτησε λίγο περισσότερο από 200Km Smile
     Bash  Bash  Bash  Bash 


    Για τα φις/καλώδια κτλ κτλ... ότι πιο "κατάλληλο" σε λογικές τιμές και από Ελλάδα, ίσως είναι από εδώ:

    http://www.xenophonvenieris.gr/




    Θα περάσω να πάρω μερικά να τα δώ πόσο ποιοτικά είναι μιας και θεωρητικά κάνουν για τη διατομή αγωγών που θέλουμε... Να γίνει ξεκάθαρο ότι είναι λύση φτιάξτο μόνος σου που ξέρεις να το κλείσεις μετά... γιατί σε καμία περίπτωση δεν αγγίζουν την ποιότητα της μαμά φίσας ή άλλης ενδεδειγμένης φίσας που έχουν οι ανορθωτές...
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 10.07.14 18:48

    teacher έγραψε:Πηνίο που δοκίμασα από ebay, έπειτα από ανταλλαγή email με τον πωλητή και διαβεβαίωση ότι είναι φτιαγμένο με ενισχυμένο σύρμα και πολύ καλής ποιότητας πάστα/ρητίνη...... μου κράτησε λίγο περισσότερο από 200Km Smile
     Bash  Bash  Bash  Bash 


    Για τα φις/καλώδια κτλ κτλ... ότι πιο "κατάλληλο" σε λογικές τιμές και από Ελλάδα, ίσως είναι από εδώ:

    http://www.xenophonvenieris.gr/




    Θα περάσω να πάρω μερικά να τα δώ πόσο ποιοτικά είναι μιας και θεωρητικά κάνουν για τη διατομή αγωγών που θέλουμε... Να γίνει ξεκάθαρο ότι είναι λύση φτιάξτο μόνος σου που ξέρεις να το κλείσεις μετά... γιατί σε καμία περίπτωση δεν αγγίζουν την ποιότητα της μαμά φίσας ή άλλης ενδεδειγμένης φίσας που έχουν οι ανορθωτές...


    Δάσκαλε δεν κάνουν. Τα θηλυκά δεν έχουν γλώσσα. Εγώ προσανατολίζομαι για  κλέμα πορσελάνης

    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 17.07.14 10:53

    VFGeorge έγραψε:
    anastasis έγραψε:
    Ανανεώνω τους συνηθέστερους ανορθωτές/σταθεροποιητές (R/R)

    1. Shindengen SH689FA: Shunt,  o OEM του VTEC
    2. Shindengen FH020AA: Shunt MOSFET
    3. Shindengen SH775: Series
    4. Compu-fire 55402: Series MOSFET
    5. Cycle Electric CE 605 SB: Series

    Αν και ο Compu-fire φαινεται να συνδυαζει τα καλυτερα χαρακτηριστικα (Series και Mosfet), τελικα φαινεται οτι οι Series ανορθωτες δεν ειναι ακομη τελειως αξιοπιστοι και εχουν αναφερθει περιπτωσεις αστοχιων σε λιγα σχετικα χιλιομετρα. Γι'αυτον το λογο ενας Shunt Mosfet ειναι μαλλον η καλυτερη επιλογη δηλ. ο Shindengen FH020AA οπως εκανε "το παιδι απο την Πατρα" και θα κανει και Γεωργιος-VFR  Wink  Ο λογος που το λεω αυτο ειναι οτι σε αλλα Honda με προβληματα ανορθωτων, βαζοντας Shunt Mosfet φαινεται να λυνονται και ο ανορθωτης να κραταει καλα σε βαθος χρονου/χιλιομετρων.

    Εψαξα προσφατα λιγο παραπανω στα αμερικανικα φορουμ για αναβαθμισμενους ανορθωτες σε σχεση με τον OEM και περιπτωσεις αστοχιας. Σχετικα με τον series Compu-fire 55402, υπαρχουν δυο περιπτωσεις αστοχιας και εχει αναφερθει οτι επειδη ειναι φτιαγμενος για Harley, εχει θεμα σε ψηλες σαλ οπου και δινει ταση απο 15-17V  Surprised  Και οι δυο αστοχιες συνεβησαν αμεσως μετα απο ανεβασματα πανω απο 10Κ σαλ - μεχρι εκει η ταση ειναι ok. Θα τεσταρω τον δικο μου σε καποια φαση αλλα μονο στατικα καθως δεν εχω βαλει βολτομετρακι στη μηχανη, Γιωργο-Teacher/Ανασταση στην επομενη βολτα ριξτε μια καλη γκαζια με 2α/3η και τσεκαρετε τι λεει το βολτομετρο (αφου βεβαια εχετε πρωτα κανει μια δεηση στον Θεο των VFR  Laughing). Παντως τον εχουν βαλει αρκετοι σε VFR εδω και χρονια και στους περισοτερους φαινεται να κραταει.

    Επισης ο series Shindengen SH775 δεν χαιρει εκτιμησης απ'οτι διαβασα καθως ειναι σχετικα φτηνος και αναξιοπιστος ("it sucks" συμφωνα με τους αμερικανους). Για τον series Cycle Electric CE 605 SB δεν υπαρχουν ακομη αρκετα στοιχεια αλλα και οι Cycle Electric φτιαχνονται κυριως για Harley. Και γι'αυτον τον λογο και η Compu-fire και η Cycle Electric δεν θα αναγνωρισουν εγγυηση οταν μπουνε πανω σε αλλες μηχανες πχ VFR.

    Υπενθυμιζω οτι οι series ανορθωτες δεν τραβανε μονιμα το φουλ ρευμα απο το πηνιο και γι'αυτον τον λογο το ζεσταινουν λιγοτερο και επιμηκυνουν την ζωη του, σε αντιθεση με τους shunt.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.10.18 7:13