Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

+21
DoctorAbo
Fanrider
Don John
vtecpatra
GIORGOS VFR
teacher
easy rider
Verbal Kint
dirty
chr1s_86
Rossifumi_46
Roberto
Παναγιώτης Κ.
vagelis78
DENTOCOP
tragos
XLGeorge
Ο φυσικός
tomakos
Caracal
anastasis
25 posters
Go down
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

4/5/2011, 2:05 am
Το πηνίο μου κάηκε!!!!

Παρότι νόμιζα ότι δεν θα συνέβαινε τέτοια βλάβη σε '06 τελικά έγινε.

Και επειδή έμεινα χωρίς μηχανή αποφάσισα να δράσω γρήγορα, διαβάζοντας στο δίκτυο κάποιες ώρες.

Επειδή το πηνίο και ο ανορθωτής πάνε πακέτο και μάλλον ο δεύτερος καίει το πρώτο είπα να αλλάξω και τα δύο.

Πως καίγεται >>>>> Από το ρεύμα της μπαταρίας που διαρρέει από τις διόδους του ανορθωτή και σταδιακά καταστρέφει το πηνίο.
Θεωρητικά αυτό δεν γίνεται αλλά κάποιες δίοδοι είναι ελαττωματικές ή ίσως καταστρέφονται στην πορεία.

Ο παρών ανορθωτής είναι ο SH689FA και είναι περασμένης τεχνολογίας. Οπότε αποφάσισα να βάλω έναν τεχνολογίας FET από ..... Yamaha Blush τον FH012AA και έρχεται με τα βύσματα

Είναι βέβαια της ίδια εταιρίας κατασκευής, shindengen, και με ικανότητα 50Α ενώ ο παλιός 35Α.

Για πηνίο διάλεξα ένα αμερικάνικο aftermarket (γιατί βιαζόμουνα βασικά αλλιώς θα έπαιρνα original) Rick's. Πάντως οι Αμερικάνοι, που είναι και δύσκολοι σε αυτά, λένε καλά λόγια.

Το πως θα τα μοντάρω και πως θα δουλέψουν.... όταν με το καλό έρθουν.


Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

4/5/2011, 2:19 am
Τι βλάβη σου βγάζει η καμένη γεννήτρια; Γειώνει κάποια φάση; Δεν βγάζει αγωγιμότητα κάποια φάση με άλλη φάση;
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

4/5/2011, 1:27 pm
Caracal wrote:Τι βλάβη σου βγάζει η καμένη γεννήτρια; Γειώνει κάποια φάση; Δεν βγάζει αγωγιμότητα κάποια φάση με άλλη φάση;

Όλες οι φάσεις βραχυκυκλώνανε με την γείωση. Δεν είχα το κουράγιο και τα εργαλεία να το ανοίξω....
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

4/5/2011, 2:20 pm
anastasis wrote:
Caracal wrote:Τι βλάβη σου βγάζει η καμένη γεννήτρια; Γειώνει κάποια φάση; Δεν βγάζει αγωγιμότητα κάποια φάση με άλλη φάση;

Όλες οι φάσεις βραχυκυκλώνανε με την γείωση. Δεν είχα το κουράγιο και τα εργαλεία να το ανοίξω....

Περίεργο, στη γιαγιά 750 που καίγονταν οι ανορθωτές (2 τον αριθμό) έβραζαν τις μπαταρίες και έλιωναν τα βίσματα τους
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

4/5/2011, 2:45 pm
tomakos wrote:
anastasis wrote:
Caracal wrote:Τι βλάβη σου βγάζει η καμένη γεννήτρια; Γειώνει κάποια φάση; Δεν βγάζει αγωγιμότητα κάποια φάση με άλλη φάση;

Όλες οι φάσεις βραχυκυκλώνανε με την γείωση. Δεν είχα το κουράγιο και τα εργαλεία να το ανοίξω....

Περίεργο, στη γιαγιά 750 που καίγονταν οι ανορθωτές (2 τον αριθμό) έβραζαν τις μπαταρίες και έλιωναν τα βίσματα τους

Αν δεν κάνω λάθος, η βλάβη του ανορθωτή ενδέχεται να έχει δύο διαφορετικά αποτελέσματα.
Είτε να υπερφορτίζει την μπαταρία, δηλαδή να στέλνει πάνω από 16V στις 5000 στροφές είτε να στέλνει τάση μικρότερη από 13,5V. Το "βράσιμο" και τελικά η καταστροφή της μπαταρίας συμβαίνει στην πρώτη περίπτωση, ενώ στη δεύτερη η μπαταρία απλά αποφορτίζεται και πιθανώς σώζεται. Όλα αυτά, βέβαια, με επιφυλάξεις και με το φόβο του Caracal που θα με διορθώσει μέσα στα επόμενα δευτερόλεπτα. lol!

Αναστάση εύχομαι γρήγορη, οικονομική και μόνιμη ανάρρωση. cheers
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

4/5/2011, 3:32 pm
anastasis wrote:
Caracal wrote:Τι βλάβη σου βγάζει η καμένη γεννήτρια; Γειώνει κάποια φάση; Δεν βγάζει αγωγιμότητα κάποια φάση με άλλη φάση;

Όλες οι φάσεις βραχυκυκλώνανε με την γείωση. Δεν είχα το κουράγιο και τα εργαλεία να το ανοίξω....

Αυτό σημαίνει ότι κάπου σε κάποια σπείρα, έχει λιώσει το διηλεκτρικό και ακουμπάει στο μέταλο. Ενδεχομένως και να σώζεται, αν είναι κάποιο πολύ οφθαλμοφανές σημείο, ρίχτου μια ματιά, μην το πετάξεις.

Συνήθως οι σπείρες που βρήσκονται χαμηλά, καίγεται το διηλεκτρικό τους με τα χρόνια από την θερμοκρασία των λαδιών, οπότε αν βγάλεις μια γεννήτρια με το κάτω 1/4 των σπειρών καψαλισμένες, άστα βράστα. Αν όμως ειναι ωραίο καφετί χρώμα, ρίχτου μια ματιά, μήπως κάποιο σημείο έχει απλά ξεφλουδίσει και με λίγη logo στιγμής σώνεται.

Κατά τα άλλα αυτά που λέει και ο Φυσικός, με χιούμορ ή χωρίς.

Πάμε και ένα μίνι οδηγό, να τον έχουμε πρόχειρο για μελλοντική χρήση, και όσοι δεν γνωρίζουν.

Οι αιτίες που χαλάει το όλο σύστημα είναι:

1α-παλιώνει και φθείρεται το διηλεκτρικό της γεννήτριας και κάποια στιγμή ακουμπάει μέταλο κάποια σπείρα. Αν δεν το αντιληφθούμε έγκαιρα, αυτό οδηγεί σε καψάλισμα των καλωδίων μέχρι την ανόρθωση και σε καταστροφή της ίδιας της ανόρθωσης. Αυτό το διαπιστώνουμε αν βγάζει αγωγιμότητα έστω και μία φάση με την γείωση. Συνήθως αυτό συμβαίνει ανά δεκαετία, δλδ με τα χρόνια. Απίθανο να συμβει σε φρέσκιες μοτοσυκλέτες.

1β-παλιώνει και φθείρεται το διηλεκτρικό τη γεννήτριας και κάποια στιγμή ΚΟΒΕΤΑΙ κάποιο νήμα. Η γεννήτρια τότε χάνει μια από τις φάσεις της, και μειώνεται η αποδοσή της. Αρχίζουν φαινόμενα τύπου φορτίζει-δεν φορτίζει, μέρα όλα καλά, νύχτα που ανάβουμε φώτα, την επομένη η μπαταρία ξελιγωμένη. Σε αυτήν την φάση δεν χαλάει κάτι άλλο, απλά ταλαιπωριόμαστε. Αυτό το διαπιστώνουμε είτε με το μάτι αν πάρουμε την γεννήτρια στο χέρι, ή αν μετρήσουμε αγωγιμότητες από φάση σε φάση, και μία από τις τρεις περιπτώσεις βγάζει άλλη τιμή, π.χ. 0.7Ω, 0.7Ω, 2Ω. Συνήθως αυτό συμβαίνει ανά δεκαετία, δλδ με τα χρόνια. Απίθανο να συμβει σε φρέσκιες μοτοσυκλέτες.

1γ-παλιώνει και φθείρεται το διηλεκτρικό της γεννήτριας και λίγες-λίγες οι σπείρες ακουμπάνε μεταξύ τους. Με τον τρόπο αυτό η γεννήτρια σταδιακά αρχίζει και έχει απώλειες σε τάση και ισχύ. Τα συμπτώματα είναι πάλι τύπου φορτίζω-δεν φορτίζω. Διακρίνεται αν βγάλουμε την γεννήτρια και την δούμε εντόνως καψαλισμένη. Δυστυχώς με μέτρηση αγωγιμότητας, αυτό του είδους η βλάβη δεν φαίνεται. Φαίνεται όμως αν μετρήσουμε AC τάση από φάση σε φάση. Αν κανονικά από φάση σε φάση έχουμε π.χ. 66Volt, θα παρατηρήσουμε πεσμένες τιμές, π.χ. 40Volt, 20Volt κ.ο.κ. Συνήθως αυτό συμβαίνει ανά δεκαετία, δλδ με τα χρόνια. Απίθανο να συμβει σε φρέσκιες μοτοσυκλέτες.

2α-Παραδίδει πνεύμα κάποια δίοδος μέσα στην ανόρθωση και μετατρέπεται σε πλήρη αγωγιμότητα. Βραχυκυκλώνει το όλο σύστημα, ρεύματα προερχόμενα από την γεννήτρια παίρνουν δρόμους που δεν πρέπει, εμφανίζονται υπερβολικές τάσεις στο σύστημα, και η πλήρης καταστροφή γεννήτριας-ανόρθωσης είναι στα προσεχώς. Διακρίνεται από τα πολύ έντονα καψαλισμένα βύσματα, εννίοτε και λιώσιμο της καλωδίωσης, και από το βράσιμο της μπαταρίας. Σε πολύ τραγικές περιπτώσεις καίγονται τα φώτα, και η ...ηλεκτρονική. Αν δούμε απροθυμίες στο γύρισμα της μίζας, άμεσα ελέγχουμε τα παραπάνω, μπας και την γλυτώσουμε πριν την καταστροφή και της γεννήτριας.

2β-παραδίδει πνεύμα κάποια δίοδος μέσα στην ανόρθωση και μετατρέπεται σε καθόλου αγωγιμότητα (κόβει το κύκλωμα).Συμπτώματα τύπου φορτίζω-δεν φορτίζω, που δεν προκαλούν περαιτέρω καταστροφές. Ανιχνεύεται με μέτρηση αντιστάσεων στους αγωγούς της ίδιας της ανόρθωσης. Κάθε ανόρθωση έχει και ένα πίνακα στο σέρβις μάνιουαλ, τι τιμές πρέπει να μετρήσουμε σε κάθε συνδυασμό. Και χωρίς αυτόν τον πίνακα όμως, μπορούμε εύκολα να διαπιστώσουμε την βλάβη, αν π.χ. οι δύο φάσεις με την π.χ. γείωση βγάζουν μια τιμή αντίστασης, και η τρίτη φάση βγάζει πολύ άλλη τιμή. Οι συνδυασμοί είναι αρκετοί, π.χ. φάσεις με γείωση, φάσεις με + (με το + του πολύμετρου στο πρώτο και το - στο δεύτερο) και οι ξανά οι ίδιοι συνδυασμοί με το + - το πολύμετρου ανάποδα. Οποιαδήποτε ''ασυμετρία'' στην μέτρηση κάποιας φάσης είναι κακό σημάδι.

3-χαλασμένη μπαταρία που δεν κρατάει το φορτίο της. Η μπαταρία έχει φτάσει στο όριο της ζωής της ή θέλει απεγνωσμένα κάποια συντήρηση. Αποτέλεσμα, κάθε πρωί, το σύστημα γεννήτριας-ανόρθωσης, να προσπαθεί ξανά και ξανά να την φορτίσει από την αρχή. Και εμείς ταλαιπωριόμαστε και το σύστημα αργά ή γρήγορα θα κουραστεί και θα παρουσιάσει βλάβη. Αλλαγή ή συντήρηση μπαταρίας. Για τον ίδιο λόγο, προληπτικά, αποφεύγουμε να φορτίσουμε πεσμένη μπαταρία (π.χ. από ακινησία) γράφοντας χιλιόμετρα και φροντίζουμε να την φορτίσουμε 24ώρες με ένα εξωτερικό φορτιστή ΠΡΙΝ κυκλοφορήσουμε την μοτοσυκλέτα, έτσι ώστε να μην κουράζουμε με αυτήν την δουλειά το σύστημα γεννήτριας-ανόρθωσης.

4-πρόσθετες καταναλώσεις στο σύστημα, εξαιτίας των οποίων, το σύστημα κουράζεται και φθείρεται, π.χ. εξτρά λάμπες σαν αυτά τα καραγκιοζιλίκια που βάζουν οι χωρίς μυαλό BMWκηδες, οι Varaderaκηδες και τώρα τελευταία και οι Tigerάκηδες όταν μαιμουδίζουν ο ένας με τον άλλο την μαλακία που κάποιος έκανε πρώτος, λες και θα διασχίσουν την Σαχάρα με 160km/h νύχτα χωρίς φεγγάρι (ενώ όλο κι όλο, άιντε να πάνε μέχρι για καφέ στο Πόρτο Ράφτη μέρα μεσημέρι...). Και καλά οι πρώτοι, έχουν δυναμό τύπου αυτοκινήτου που δεν μασάει, όλοι οι άλλοι με τις έτσι και αλλοιώς θνητές καταστάσεις τύπου γεννήτρια-ανόρθωση, που πάτε;
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

4/5/2011, 3:49 pm
Νομίζω ότι όταν καίγεται ο Ανορθωτής είναι από την αδυναμία του να δώσει το ρεύμα που του ζητάνε. Όταν ο ανορθωτής ζεσταίνεται η ικανότητά του μειώνεται αρκετά. Στους 60 βαθμούς ένας κοινός RR των 35 Αmp δίνει 17. Τα τέσσερα φώτα της VFR μαζί με τα δύο πίσω θέλουν τουλάχιστον 20 Amp και προσευχόμαστε να μην ανάψει το Blower......

Οι ανορθωτές MOSFET, αν και λίγο ακριβότεροι, έχουν λιγότερες θερμικές απώλειες και καταπονούνται λιγότερο. Ελπίζω, τουλάχιστον για το δικό μου, να μην ξανά ασχοληθώ.....

Όταν καίγεται το πηνίο είναι από διαρροή ρεύματος της μπαταρίας μέσω του ανορθωτή προς το πηνίο.

Από ότι διάβασα το πηνίο δεν μπορεί να καεί από υπερκατανάλωση ακόμα και αν το βραχυκυκλώσουμε!

XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

4/5/2011, 3:52 pm
Αναστάση, ευχομαι κι'εγω γρηγορη, φτηνη και μονιμη αναρρωση οπως λεει κι' ο Φυσικος αλλα τα νεα σου ειναι "alerting" με την εννοια οτι πιστευα οτι regulator/rectifier προβλημα δεν παιζει σε μπιφτεκια - και εγω κυκλοφορω το δικο μου στην Ευρωπη τελειως απροετοιμαστος για τετοιο ενδεχομενο Rolling Eyes

Και με την ευκαιρια, χαρηκα που τα ειπαμε κι'απο κοντα την περασμενη Δευτερα βραδυ στο ΣΥΜΟΦΕ.

cheers
tragos
tragos
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-06
Mηνύματα : 122
Ηλικία : 34
Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
Κράνος : agv k3 sv

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

8/5/2011, 5:22 pm
Με εβαλε σε σκεψεις αυτο το topic...
Γνωριζοντας οτι το πιο συνηθες προβλημα των nc21/nc24 ειναι το καψιμο του ανορθωτη θελω να ρωτισω τι πρεπει να κανω για να περιορισω την προωρη φθορα του! Δηλαδη τι δεν πρεπει να κανω, με ποιο τροπο καταπονηται το συστημα?
Ποιος ειναι ο τροπος να καταλαβω την σωστη λειτουργεια του συστηματος?
DENTOCOP
DENTOCOP
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI

It's all part of the charm.

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

9/5/2011, 1:11 am
Ρε παιδιά η λύση είναι απλή και δοκιμασμένη:μια τρύπα στο φαίρινγκ εκεί που αντιστοιχεί ο ανορθωτής,μια κομψή σχάρα απο μέσα και λύθηκε το πρόβλημα.

Ο ανορθωτής θα....αερίζεται καλά.

Οι μερακλήδες ας βάλουν και ανεμιστηράκι απο pc για καλύτερο αποτέλεσμα!!
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

9/5/2011, 8:07 am
DENTOCOP wrote:Ρε παιδιά η λύση είναι απλή και δοκιμασμένη:μια τρύπα στο φαίρινγκ εκεί που αντιστοιχεί ο ανορθωτής,μια κομψή σχάρα απο μέσα και λύθηκε το πρόβλημα.

Ο ανορθωτής θα....αερίζεται καλά.

Οι μερακλήδες ας βάλουν και ανεμιστηράκι απο pc για καλύτερο αποτέλεσμα!!

Τα βου φρου, σε κάθε μοντέλο τον ανορθωτή τον έχουν σε διαφορετικό σημείο Wink
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

16/5/2011, 2:54 pm
Ο ανορθωτής/σταθεροποιητής (R/R) ήρθε και το πηνίο αναμένεται μέσα στην βδομάδα. Στο μεταξύ ανακάλυψα και άλλα ενδιαφέροντα με το θέμα.

Οι R/R είναι δύο βασικών τύπων λειτουργίας οι Shunk (βραχυκυκλώματος) και οι Series, οι δε shunk χωρίζονται σε απλούς και MOSFET.

Shunk απλός: SH689FA o OEM του VTEC
Shunk MOSFET: FH012AA αυτός που παρήγγειλα
Series: Compu-fire 55402

Ο πρώτος είναι παλιάς τεχνολογίας και έχει προβλήματα με υπερθέρμανση και κάποτε είναι πιθανόν να καταστραφεί και να καταστρέψει και το πηνίο.
Ο δεύτερος είναι οικονομικότερος σε κατανάλωση και προστατεύεται καλύτερα.
Ο τρίτος είναι ο πιο καινούργιος και ο πιο οικονομικός στην κατανάλωση. Υπάρχουν δε μόνο δύο προϊόντα για μηχανές. Κοστίζει γύρω στα 175$.

Όσο λιγότερη η κατανάλωση, τόσο χαμηλότερη η θερμοκρασία λειτουργίας και τόσο πιο πολύ κρατάει
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

18/5/2011, 3:02 pm
Ήρθε και το πηνίο και μένει η τοποθέτηση (και να αγοράσω μία φλάντζα!)

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Dscf37491
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

1/6/2011, 9:21 pm
Το καμένο Shocked

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Dscf3771

Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

1/6/2011, 9:28 pm
anastasis wrote:Το καμένο Shocked

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Dscf3771


Να ζήσουμε να την θυμόμαστε... lol!
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

1/6/2011, 10:30 pm
Στων Ψαρρών την ολόμαυρη ράχη! Εντυπωσιακά καμμένη.

Απροβλημάτιστα χιλιόμετρα από εδώ και στο εξής. cheers
vagelis78
vagelis78
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

2/6/2011, 11:54 am
Εαν επιτρεπεται ποσο πηγε το "μαλλι" για ανορθωτη και πηνιο μαζι με μεταφορικα?

Υ.Γ Καλοφτιαχτη και καλες βολτες ευχομαι.
Παναγιώτης Κ.
Παναγιώτης Κ.
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

Ride hard, die young.........

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

2/6/2011, 12:22 pm
anastasis wrote:Το καμένο Shocked

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Dscf3771

Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό;

Το ρεφραίν απο εδώ:



Άει, αει αει αει αει αει αειά, το πηνίο..............
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

2/6/2011, 12:25 pm
vagelis78 wrote:Εαν επιτρεπεται ποσο πηγε το "μαλλι" για ανορθωτη και πηνιο μαζι με μεταφορικα?

Υ.Γ Καλοφτιαχτη και καλες βολτες ευχομαι.

$295=205 Euro



Item title: YAMAHA SHINDENGEN FH012AA REGULATOR W/CONNECTORS
Web address: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380331509165
Seller User ID: jasonmotoelectrix
Your total is:
$104.99 per item
$13.50 shipping/handling
-----
$118.49 = Total

Seller
asylum-motorcycles-parts
RICK'S STATOR HONDA VFR800FI INTERCEPTOR 02-05
Item# 200531462986 $132.95 USD 1 $132.95 USD

Shipping and handling $43.70 USD
Total $176.65 USD





vagelis78
vagelis78
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

2/6/2011, 9:46 pm
anastasis wrote:
vagelis78 wrote:Εαν επιτρεπεται ποσο πηγε το "μαλλι" για ανορθωτη και πηνιο μαζι με μεταφορικα?

Υ.Γ Καλοφτιαχτη και καλες βολτες ευχομαι.

$295=205 Euro



Item title: YAMAHA SHINDENGEN FH012AA REGULATOR W/CONNECTORS
Web address: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380331509165
Seller User ID: jasonmotoelectrix
Your total is:
$104.99 per item
$13.50 shipping/handling


-----
$118.49 = Total

Seller
asylum-motorcycles-parts
RICK'S STATOR HONDA VFR800FI INTERCEPTOR 02-05
Item# 200531462986 $132.95 USD 1 $132.95 USD

Shipping and handling $43.70 USD
Total $176.65 USD











Ευχαριστω.

Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup

Ο λογος που ρωταω ειναι για να συγκρινω την "λυπητερη" πληρωσε ενας φιλος τον Σεπτεμβριο μονο για πηνιο.

Το νουμερο 550 ευρω. Wacko Wacko Wacko

Σε συνεργειο αρα και με τα εργατικα μεσα.
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

3/6/2011, 11:47 am
Αναστάση, εύχομαι να μην σε προβληματίσει ξανά! Thumbsup





Υ.Γ. Θερμή παράκληση....μην μιλάτε άλλο για τιμές, πέφτω ψυχολογικά. crrazy
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

3/6/2011, 1:06 pm
vagelis78 wrote:


Ο λογος που ρωταω ειναι για να συγκρινω την "λυπητερη" πληρωσε ενας φιλος τον Σεπτεμβριο μονο για πηνιο.

Το νουμερο 550 ευρω. Wacko Wacko Wacko

Σε συνεργειο αρα και με τα εργατικα μεσα.

Αν άλλαξε μόνο πηνίο μάλλον θα το ξανακάψει. Καλό είναι να αλλάξει και τον ανορθωτή/σταθεροποιητή κατά προτίμηση με τον Compu-fire 55402
vagelis78
vagelis78
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

3/6/2011, 5:17 pm
anastasis wrote:
vagelis78 wrote:


Ο λογος που ρωταω ειναι για να συγκρινω την "λυπητερη" πληρωσε ενας φιλος τον Σεπτεμβριο μονο για πηνιο.

Το νουμερο 550 ευρω. Wacko Wacko Wacko

Σε συνεργειο αρα και με τα εργατικα μεσα.

Αν άλλαξε μόνο πηνίο μάλλον θα το ξανακάψει. Καλό είναι να αλλάξει και τον ανορθωτή/σταθεροποιητή κατά προτίμηση με τον Compu-fire 55402


Ναι ε? Surprised Surprised Surprised

Ειναι σιγουρο αυτο? Μην του το πω και παθει τσαμπα το εγκεφαλικο? Laughing Laughing Laughing
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

3/6/2011, 5:41 pm
vagelis78 wrote:
anastasis wrote:
vagelis78 wrote:


Ο λογος που ρωταω ειναι για να συγκρινω την "λυπητερη" πληρωσε ενας φιλος τον Σεπτεμβριο μονο για πηνιο.

Το νουμερο 550 ευρω. Wacko Wacko Wacko

Σε συνεργειο αρα και με τα εργατικα μεσα.

Αν άλλαξε μόνο πηνίο μάλλον θα το ξανακάψει. Καλό είναι να αλλάξει και τον ανορθωτή/σταθεροποιητή κατά προτίμηση με τον Compu-fire 55402


Ναι ε? Surprised Surprised Surprised

Ειναι σιγουρο αυτο? Μην του το πω και παθει τσαμπα το εγκεφαλικο? Laughing Laughing Laughing

Ειδικός δεν είμαι. Από όσα έχω διαβάσει αυτές τις μέρες το πηνίο καίγεται διότι φταίει ο ανορθωτής, ο οποίος αφήνει ρεύμα να διαρρέει από την μπαταρία προς το πηνίο.

vagelis78
vagelis78
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

5/6/2011, 9:41 pm
Καποιος αλλος που το ξερει σιγουρα μπορει να μας "φωτισει"?

Γιατι ειναι σημαντικο νομιζω αυτο. Think
Rossifumi_46
Rossifumi_46
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-05-19
Mηνύματα : 264
Ηλικία : 39
Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

-Quarantasei-

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

8/5/2012, 1:30 am
Anastasis σκέφτομαι κι εγώ σοβαρά να ακολουθήσω τις "γραμμές" σου στο συγκεκριμένο mod για το δικό μου CBR :( ...

Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω τα χρήματα που ζητάει η Ελληνική αντιπροσωπεία Shocked και δεν ξέρω αν είναι και η βέλτιστη λύση εν τέλει..

Ο αντίστοιχος στάτης για το CBR βρέθηκε από το site της Rick's, οστώσο σε ανορθωτή δεν έχω καταλήξει ακόμα...
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

8/5/2012, 1:32 pm
Rossifumi_46 wrote:Anastasis σκέφτομαι κι εγώ σοβαρά να ακολουθήσω τις "γραμμές" σου στο συγκεκριμένο mod για το δικό μου CBR :( ...

Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω τα χρήματα που ζητάει η Ελληνική αντιπροσωπεία Shocked και δεν ξέρω αν είναι και η βέλτιστη λύση εν τέλει..

Ο αντίστοιχος στάτης για το CBR βρέθηκε από το site της Rick's, οστώσο σε ανορθωτή δεν έχω καταλήξει ακόμα...

Δεν είμαι ικανοποιημένος από την λύση που έδωσα αλλά αυτήν έχω. Στην μπαταρία φτάνουν 13.6 V που δεν είναι αρκετά. Τυχαία παρατήρησα επίσης ότι τα καλώδια του πηνίου ζεσταίνονται υπερβολικά! Είδομεν αν ξαναχαλάσει. Δεν έχω όρεξη για μαστορέματα!
Rossifumi_46
Rossifumi_46
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-05-19
Mηνύματα : 264
Ηλικία : 39
Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

-Quarantasei-

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

9/5/2012, 12:11 am
anastasis wrote:Δεν είμαι ικανοποιημένος από την λύση που έδωσα αλλά αυτήν έχω. Στην μπαταρία φτάνουν 13.6 V που δεν είναι αρκετά. Τυχαία παρατήρησα επίσης ότι τα καλώδια του πηνίου ζεσταίνονται υπερβολικά! Είδομεν αν ξαναχαλάσει. Δεν έχω όρεξη για μαστορέματα!

Κρίμα γαμώτο...


Think Think Think
Όσο για 'μένα, δεν έχω δώσει παραγγελία ακόμα, αλλά από την άλλη, να κάνω περιέλιξη ή να πάρω το μαμά πηνίο; Δε νομίζω..... Καλύτερη λύση φαντάζει αυτή εδώ.... confused
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

9/5/2012, 1:24 am
Rossifumi_46 wrote:
anastasis wrote:Δεν είμαι ικανοποιημένος από την λύση που έδωσα αλλά αυτήν έχω. Στην μπαταρία φτάνουν 13.6 V που δεν είναι αρκετά. Τυχαία παρατήρησα επίσης ότι τα καλώδια του πηνίου ζεσταίνονται υπερβολικά! Είδομεν αν ξαναχαλάσει. Δεν έχω όρεξη για μαστορέματα!

Κρίμα γαμώτο...


Think Think Think
Όσο για 'μένα, δεν έχω δώσει παραγγελία ακόμα, αλλά από την άλλη, να κάνω περιέλιξη ή να πάρω το μαμά πηνίο; Δε νομίζω..... Καλύτερη λύση φαντάζει αυτή εδώ.... confused

Να πάρεις το μαμά πηνίο από Αμερική. Έχει όσο το Rick's αλλά έρχεται πιο αργά.
Για περιέλιξη το σκέπτομαι και εγώ. Το σύρμα αναφέρεται ως magnet wire και είναι διαμέτρου AWG 17 δηλαδή 1.15mm. Καλό θα είναι να αντέχει 200C και να έχει ενισχυμένη επίστρωση που να αντέχει στα χημικά.

Αν και νομίζω ότι το βασικό είναι ο R/R. Δες πόση διαφορά στην θερμοκρασία έχει ο shunt R/R από τον series τόσο στον RR όσο και στο πηνίο:

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 645820

http://badweatherbikers.com/buell/messages/290431/645819.html?1312566505
Rossifumi_46
Rossifumi_46
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-05-19
Mηνύματα : 264
Ηλικία : 39
Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

-Quarantasei-

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

9/5/2012, 2:17 am
Ωραίος.. Σ' ευχαριστώ.. cheers
I'll keep on searching...!

Ο R/R Compu-fire 55402, ταιριάζει και στο δικό μου?
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum