Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

+26
Verbal Kint
vtecpatra
GIORGOS VFR
VEEFARIOS
VEFALIFT
anastasis
teacher
grigoris
Vvag
Don John
Ο φυσικός
karapialis
posnightmist
nsadib
Fanrider
ΗΛΙΑΣ
mak
vagelis78
nikos-ex victor
apostat
KiloMeater
ΠΑΝΕΑΣ
Roberto
SCORPIOS
xristos280
XLGeorge
30 posters
Go down
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

20/7/2015, 3:05 pm
Αργυρη, γενικα τα VTEC δουλευουν πιο ζεστα απο τα FI αν και οι τελευταιες γενιες των FI δουλευουν πιο ζεστα και κοντα στα VTEC, νομιζω λογω euro-2 compliance (βλεπε chris_86 που εχει αναφερει παρομοιες θερμοκρασιες). Τα δε VTEC απο το 2006 και μετα που ειναι euro-3 compliant δουλευουν ακομη πιο ζεστα Shocked

Στις εθνικες που ταξιδευω συνηθως με 160χμω (οταν δεν το καρυδωνω), με εξωτερικη θερμοκρασια 33-35'C το μοτερ δουλευει κοντα στους 100'C, με 37-38'C ανεβαινει στους 103'C και θελει προσοχη να μην παει στους 105 και μπει το βεντιλατερ με το γνωστο προβλημα. Αν καποιος εχει βαλει διακοπτη απενεργοποιησης του βεντιλατερ, το θεμα λυνεται αλλα ειναι ακομη μια εγνοια. Γενικα, αυτη η ιδεα της αναποδης φορας του ενος βεντιλατερ στα VTEC και FI ητανε σαφως ill-conceived..
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

22/8/2015, 10:44 am
Αν και... εξαφανίστηκα για διάφορους προσωπικούς μου λόγους,άσχετους με τη μοτοσυκλέτα γενικά,ή το ''VFRh'',ας ποστάρω κι εγώ την εμπειρική μου διαπίστωση,αν και είναι γνωστό σε όλους:η οριακή εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος που το σύστημα ψύξης καταφέρνει να διαχειριστεί,είναι οι 30-32°,ανάλογα βέβαια με τις κλίσεις και το φορτίο του vfr.Μετά,το παίρνεις απόφαση ότι πας για πηνία μια ώρα αρχύτερα... :(
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

23/8/2015, 2:01 am
Giorgo VFR ελπίζω να είσαι καλά και να σε ξαναδούμε σύντομα. cheers cheers

Συγγνώμη για το σπαμ.
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

24/8/2015, 9:40 am
Ο φυσικός wrote:Giorgo VFR ελπίζω να είσαι καλά και να σε ξαναδούμε σύντομα. cheers cheers

:_hi:
ΠΑΝΕΑΣ
ΠΑΝΕΑΣ
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

24/8/2015, 1:40 pm
VEEFARIOS wrote:Για την ιστορια και μονο μιας και το fi εχει αρκετα κοινα αλλα και διαφορες απο το vtec,αυτη την εποχη ,με αντιστοιχες εξωτερικες θερμοκρασιες ,κινουμενος με 14ο-160 οι θερμοκρασιες μου βρισκονται μεταξυ 78-82
απο τα 180+ μεχρι κοντα στην τελικη ανεβαινει προοδευτικα μεχρι 90-92. αν κοψεις για μερικα λεπτα γυρω στα 120 ξανακατεβαινουν γυρω στους 78-80.
Στην πολη δε που το χρησιμοποιω κατα κορον το μεγιστο που εχω δει ειναι 106-108. Σημειωτεον εχω αλλαξει προσφατα θερμοστατη, για προληπτικους λογους
σε οτι αφορα την καταναλωση για ταχυτητες 140-160 εχω απο 6,2-6,5 λιτρα /100. Νομιζω οτι ειναι το ιδιο η περιπου το ιδιο και στα vteck

Γενικά, το δικό μου Fi δουλεύει στους 83~84 (εκεί ανοίγει και ο θερμοστάτης) και έχω δει ότι σε ελαφριά ανηφόρα αλλά με δύο άτομα και τριβάλιτσο στα 120, φτάνει στους 85~86. Θα πάει 90+ μόνο όταν σταματήσω, που σταματά και η ψύξη του τότε.
Σε πιο ζεστές μέρες, το έχω δει να φτάνει και 104 αλλά ήταν δικάβαλο με κυνηγητό σε γνωστό δρόμο (από Καρπενήσι για Λαμία) με τον Dirty και τον Verbal από πίσω, με 35άρια και συνεχείς επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις (έκανα το λαγό).
Από κατανάλωση όμως, όπως μου είχε πει και ο Παναγιώτης Κ., μου καίει ένα λίτρο παραπάνω από τα δικά σας. 7,5 στα 100 με μέση ταχύτητα 150.
Παίζει καμία ρύθμιση;;;
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

24/8/2015, 3:46 pm
Υπάρχει λύση στο πρόβλημά σου φίλε Πάνο και λέγεται Vtec,α! αυτη την φορά να πάρεις και το σωστό χρώμα..... Razz Razz Razz Razz
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

24/8/2015, 4:19 pm
ΠΑΝΕΑΣ wrote:
VEEFARIOS wrote:Για την ιστορια και μονο μιας και το fi εχει αρκετα κοινα αλλα και διαφορες απο το vtec,αυτη την εποχη ,με αντιστοιχες εξωτερικες θερμοκρασιες ,κινουμενος με 14ο-160 οι θερμοκρασιες μου βρισκονται μεταξυ 78-82
απο τα 180+ μεχρι κοντα στην τελικη ανεβαινει προοδευτικα μεχρι 90-92. αν κοψεις για μερικα λεπτα γυρω στα 120 ξανακατεβαινουν γυρω στους 78-80.
Στην πολη δε που το χρησιμοποιω κατα κορον το μεγιστο που εχω δει ειναι 106-108. Σημειωτεον εχω αλλαξει προσφατα θερμοστατη, για προληπτικους λογους
σε οτι αφορα την καταναλωση για ταχυτητες 140-160 εχω απο 6,2-6,5 λιτρα /100. Νομιζω οτι ειναι το ιδιο η περιπου το ιδιο και στα vteck

Γενικά, το δικό μου Fi δουλεύει στους 83~84 (εκεί ανοίγει και ο θερμοστάτης) και έχω δει ότι σε ελαφριά ανηφόρα αλλά με δύο άτομα και τριβάλιτσο στα 120, φτάνει στους 85~86. Θα πάει 90+ μόνο όταν σταματήσω, που σταματά και η ψύξη του τότε.
Σε πιο ζεστές μέρες, το έχω δει να φτάνει και 104 αλλά ήταν δικάβαλο με κυνηγητό σε γνωστό δρόμο (από Καρπενήσι για Λαμία) με τον Dirty και τον Verbal από πίσω, με 35άρια και συνεχείς επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις (έκανα το λαγό).
Από κατανάλωση όμως, όπως μου είχε πει και ο Παναγιώτης Κ., μου καίει ένα λίτρο παραπάνω από τα δικά σας. 7,5 στα 100 με μέση ταχύτητα 150.
Παίζει καμία ρύθμιση;;;

Πανο δεν ξερω αν παιζει ρυθμιση. για να αγγιξω 7+ λιτρα πρεπει να κινουμαι  πανω απο τα 170, ομως το μηχανακι μου εχει μονο 69,000χλμ καθε 20,000 ριχνω καθαριστικο μπεκ στη βενζινη και καθαριζω τους αυλους του αερα (throttle bodies) με σπρευ. Εχω εφαιρεσει και ταπωσει pair valve,και απενεργοποιησει την flapper valve.
συχρονισα σωματα ολα το ιδιο, και οχι οπως προτεινει η Honda.
αυτα αλλα δεν ξερω αν κανουν την διαφορα
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

3/9/2015, 6:30 pm
GIORGOS VFR wrote:Αν και... εξαφανίστηκα για διάφορους προσωπικούς μου λόγους,άσχετους με τη μοτοσυκλέτα γενικά,ή το ''VFRh'', ας ποστάρω κι εγώ την εμπειρική μου διαπίστωση, αν και είναι γνωστό σε όλους:η οριακή εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος που το σύστημα ψύξης καταφέρνει να διαχειριστεί,είναι οι 30-32°, ανάλογα βέβαια με τις κλίσεις και το φορτίο του vfr. Μετά, το παίρνεις απόφαση ότι πας για πηνία μια ώρα αρχύτερα...  :(

Συνονοματε welcome back, εκεινο τον καφε να πιουμε καποτε, ελπιζω μεσα στο φθινοπωρο Rolling Eyes

Οσο για τις θερμοκρασιες περιβαλλοντος που μπορει να διαχειριστει το VTEC χωρις να δουλευει μονιμα πανω απο τους 100'C καπου εκει ειναι, 32-33'C max. Τα πηνια τελικα πρεπει να τα δουμε ως αναλωσιμα, καθε 50-60Κ χμ να αλλαζονται προληπτικα..
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

5/9/2015, 9:20 pm
VFGeorge wrote:

Συνονοματε welcome back, εκεινο τον καφε να πιουμε καποτε, ελπιζω μεσα στο φθινοπωρο Rolling Eyes

Ομοίως το ίδιο ελπίζω! cheers
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

6/9/2015, 11:45 pm
VFGeorge wrote:Την περασμενη βδομαδα εκανα 2100χμ με το VFR για δουλεια και αναψυχη, τα περισοτερα σε αυτοκινητοδρομους, και επιβεβαιωσα και παλι το ποσο καλο/ανετο/ασφαλες/"πιπερατο" ειναι το μηχανακι για ταξιδια σε ανοιχτους δρομους Cool  Απο την αλλη, οταν εμπλεξα δικαβαλος σε στραμπουλιγμενα στροφιλικια σε Πηλιο και ορεινα Τρικαλα νοσταλγησα το Τρανσαλπακι.

Αλλα λογω καλοκαιριου/ζεστης, ηρθε παλι στο προσκηνιο αυτη η ιστορια με το βεντιλατερ Mad Για παραδειγμα, ανεβαινοντας χθες Μαλακασα προς Αθηνα με 33-34'C, μπηκε το βεντιλατερ για ολα τα χιλιομετρα της ανηφορας και μετα στην κατηφορα αναγκαστηκα να παω με 70-80χμω για να πεσει στους 98'C και να σβησει. Επισης μπηκε οταν τελικιασα το μηχανακι απο Θερμοπυλες προς Λαμια, κανοντας ατυπη κοντρα με ενα BMW M3, και η θερμοκρασια ανεβηκε στους 111'C, αυτο αργα το απογευμα με εξωτερικη θερμοκρασια 31'C. Εχω βαρεθει αυτη την ιστορια καθε καλοκαιρι, πρεπει τελικα να βαλω ενα διακοπτακι για να απενεργοποιω το βεντιλατερ σε ανοιχτους δρομους.




Εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις καμια φυσαλλιδα στον θερμοστατη και παιρνεις λαθος ενδειξεις ?? Με τιποτα δεν φτανω πανω απο 90 βαθμους εκει στα 160km/h σε θερμοκρασιες 35C+.(Με σκετο αποσταγμενο νερο μεσα) Ειχα τετοιες υψηλες θερμοκρασιες και τελικα δεν ειχε γινει σωστη εξαερωση. Μια σωστη και επανηλθε στα γραδα του (Thanks Αναστάση)


ΠΑΝΕΑΣ wrote:
Γενικά, το δικό μου Fi δουλεύει στους 83~84 (εκεί ανοίγει και ο θερμοστάτης) και έχω δει ότι σε ελαφριά ανηφόρα αλλά με δύο άτομα και τριβάλιτσο στα 120, φτάνει στους 85~86. Θα πάει 90+ μόνο όταν σταματήσω, που σταματά και η ψύξη του τότε.
Σε πιο ζεστές μέρες, το έχω δει να φτάνει και 104 αλλά ήταν δικάβαλο με κυνηγητό σε γνωστό δρόμο (από Καρπενήσι για Λαμία) με τον Dirty και τον Verbal από πίσω, με 35άρια και συνεχείς επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις (έκανα το λαγό).
Από κατανάλωση όμως, όπως μου είχε πει και ο Παναγιώτης Κ., μου καίει ένα λίτρο παραπάνω από τα δικά σας. 7,5 στα 100 με μέση ταχύτητα 150.
Παίζει καμία ρύθμιση;;;


Απενεργοποιησε τις 8 βαλβιδες στις χαμηλομεσαιες στροφες, και αλλαξε την ρυθμιση του ψεκασμου ΟΤΑΝ γινεται αυτο και εισαι ενταξει...  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad  Tsopa
ΠΑΝΕΑΣ
ΠΑΝΕΑΣ
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

7/9/2015, 10:03 am
ΠΑΝΕΑΣ wrote:
Γενικά, το δικό μου Fi δουλεύει στους 83~84 (εκεί ανοίγει και ο θερμοστάτης) και έχω δει ότι σε ελαφριά ανηφόρα αλλά με δύο άτομα και τριβάλιτσο στα 120, φτάνει στους 85~86. Θα πάει 90+ μόνο όταν σταματήσω, που σταματά και η ψύξη του τότε.
Σε πιο ζεστές μέρες, το έχω δει να φτάνει και 104 αλλά ήταν δικάβαλο με κυνηγητό σε γνωστό δρόμο (από Καρπενήσι για Λαμία) με τον Dirty και τον Verbal από πίσω, με 35άρια και συνεχείς επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις (έκανα το λαγό).
Από κατανάλωση όμως, όπως μου είχε πει και ο Παναγιώτης Κ., μου καίει ένα λίτρο παραπάνω από τα δικά σας. 7,5 στα 100 με μέση ταχύτητα 150.
Παίζει καμία ρύθμιση;;;


Απενεργοποιησε τις 8 βαλβιδες στις χαμηλομεσαιες στροφες, και αλλαξε την ρυθμιση του ψεκασμου ΟΤΑΝ γινεται αυτο και εισαι ενταξει...  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad  Tsopa[/quote]

Δεν έχω Vtec Κώστα. Είναι το Fi το δικό μου. Μπορώ να αλλάξω την ρύθμιση του ψεκασμού; Και αν ναι, πως;

Αν μου βρεις τον τρόπο, κερνάω χαλβά Φαρσάλων. Ξέρεις εσύ... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

7/9/2015, 11:13 am
Verbal Kint wrote:
VFGeorge wrote:
Αλλα λογω καλοκαιριου/ζεστης, ηρθε παλι στο προσκηνιο αυτη η ιστορια με το βεντιλατερ Mad Για παραδειγμα, ανεβαινοντας χθες Μαλακασα προς Αθηνα με 33-34'C, μπηκε το βεντιλατερ για ολα τα χιλιομετρα της ανηφορας και μετα στην κατηφορα αναγκαστηκα να παω με 70-80χμω για να πεσει στους 98'C και να σβησει. Επισης μπηκε οταν τελικιασα το μηχανακι απο Θερμοπυλες προς Λαμια, κανοντας ατυπη κοντρα με ενα BMW M3, και η θερμοκρασια ανεβηκε στους 111'C, αυτο αργα το απογευμα με εξωτερικη θερμοκρασια 31'C. Εχω βαρεθει αυτη την ιστορια καθε καλοκαιρι, πρεπει τελικα να βαλω ενα διακοπτακι για να απενεργοποιω το βεντιλατερ σε ανοιχτους δρομους.

Εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις καμια φυσαλλιδα στον θερμοστατη και παιρνεις λαθος ενδειξεις ?? Με τιποτα δεν φτανω πανω απο 90 βαθμους εκει στα 160km/h σε θερμοκρασιες 35C+.(Με σκετο αποσταγμενο νερο μεσα) Ειχα τετοιες υψηλες θερμοκρασιες και τελικα δεν ειχε γινει σωστη εξαερωση. Μια σωστη και επανηλθε στα γραδα του (Thanks Αναστάση)

Verbal, εξαερωση ψυκτικου κυκλωματος δεν εχω κανει ποτε Blush  Καλη ιδεα ευχαριστω Thumbsup Αναστασηηηη, το βαζω θεμα συζητησης στην agenda για τον επομενο καφε μας Wink
ΠΑΝΕΑΣ
ΠΑΝΕΑΣ
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

7/9/2015, 11:34 am
VFGeorge wrote:
Verbal Kint wrote:
VFGeorge wrote:
Αλλα λογω καλοκαιριου/ζεστης, ηρθε παλι στο προσκηνιο αυτη η ιστορια με το βεντιλατερ Mad Για παραδειγμα, ανεβαινοντας χθες Μαλακασα προς Αθηνα με 33-34'C, μπηκε το βεντιλατερ για ολα τα χιλιομετρα της ανηφορας και μετα στην κατηφορα αναγκαστηκα να παω με 70-80χμω για να πεσει στους 98'C και να σβησει. Επισης μπηκε οταν τελικιασα το μηχανακι απο Θερμοπυλες προς Λαμια, κανοντας ατυπη κοντρα με ενα BMW M3, και η θερμοκρασια ανεβηκε στους 111'C, αυτο αργα το απογευμα με εξωτερικη θερμοκρασια 31'C. Εχω βαρεθει αυτη την ιστορια καθε καλοκαιρι, πρεπει τελικα να βαλω ενα διακοπτακι για να απενεργοποιω το βεντιλατερ σε ανοιχτους δρομους.

Εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις καμια φυσαλλιδα στον θερμοστατη και παιρνεις λαθος ενδειξεις ?? Με τιποτα δεν φτανω πανω απο 90 βαθμους εκει στα 160km/h σε θερμοκρασιες 35C+.(Με σκετο αποσταγμενο νερο μεσα) Ειχα τετοιες υψηλες θερμοκρασιες και τελικα δεν ειχε γινει σωστη εξαερωση. Μια σωστη και επανηλθε στα γραδα του (Thanks Αναστάση)

Verbal, εξαερωση ψυκτικου κυκλωματος δεν εχω κανει ποτε Blush  Καλη ιδεα ευχαριστω  Thumbsup  Αναστασηηηη, το βαζω θεμα συζητησης στην agenda για τον επομενο καφε μας Wink

Η εξαέρωση είναι πολύ απλή Γιώργο. Το αναφέρει και στο manual πως γίνεται. Λίγο ψυκτικό χρειάζεσαι αν χρειαστεί να συμπληρώσεις.
Βάζεις να δουλέψει ο κινητήρας για 10~15 δευτερόλεπτα, σβήνεις, συμπληρώνεις αν χρειαστείς και επαναλαμβάνεις μέχρι να δεις ότι δεν θα χρειαστεί άλλο.

Κώστα, ο σένσορας για τη θερμοκρασία του ψυκτικού, βρίσκεται στο αριστερό ψυγείο και στο μπροστά και πάνω μέρος αυτού. Εκεί είναι εύκολο να εγκλωβιστεί αέρας και όχι τόσο εύκολα στο θερμοστάτη.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

7/9/2015, 12:50 pm
ΠΑΝΕΑΣ wrote:
Η εξαέρωση είναι πολύ απλή Γιώργο. Το αναφέρει και στο manual πως γίνεται. Λίγο ψυκτικό χρειάζεσαι αν χρειαστεί να συμπληρώσεις.
Βάζεις να δουλέψει ο κινητήρας για 10~15 δευτερόλεπτα, σβήνεις, συμπληρώνεις αν χρειαστείς και επαναλαμβάνεις μέχρι να δεις ότι δεν θα χρειαστεί άλλο.

Πανο ευχαριστω, ναι το τσεκαρα, απλα πρεπει να βγει το πλαϊνο φαιρινγκ για να εχει κανεις προσβαση στην ταπα του ψυγειου, ή πιθανα αρκει το εσωτερικο μαυρο πλαστικο - θα το τσεκαρω. Θα το κανω συντομα μηπως και μειωθουν οι θερμοκρασιες λειτουργιας με τη ζεστη, ειδωμεν..

Ενα θεμα λιγοτερο λοιπον στον επομενο καφε με Ανασταση Very Happy
ΠΑΝΕΑΣ
ΠΑΝΕΑΣ
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

7/9/2015, 12:54 pm
VFGeorge wrote:
ΠΑΝΕΑΣ wrote:
Η εξαέρωση είναι πολύ απλή Γιώργο. Το αναφέρει και στο manual πως γίνεται. Λίγο ψυκτικό χρειάζεσαι αν χρειαστεί να συμπληρώσεις.
Βάζεις να δουλέψει ο κινητήρας για 10~15 δευτερόλεπτα, σβήνεις, συμπληρώνεις αν χρειαστείς και επαναλαμβάνεις μέχρι να δεις ότι δεν θα χρειαστεί άλλο.

Πανο ευχαριστω, ναι το τσεκαρα, απλα πρεπει να βγει το πλαϊνο φαιρινγκ για να εχει κανεις προσβαση στην ταπα του ψυγειου, ή πιθανα αρκει το εσωτερικο μαυρο πλαστικο - θα το τσεκαρω. Θα το κανω συντομα μηπως και μειωθουν οι θερμοκρασιες λειτουργιας με τη ζεστη, ειδωμεν..

Ενα θεμα λιγοτερο λοιπον στον επομενο καφε με Ανασταση Very Happy

Κανονίστε αυτό τον καφέ με τον Αναστάση να τον πιείτε στα Καμμένα Βούρλα. Μου χρωστάς και εμένα ένα. Wink Wink Wink Wink Wink Wink
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

7/9/2015, 4:27 pm
ΠΑΝΕΑΣ wrote:
Κανονίστε αυτό τον καφέ με τον Αναστάση να τον πιείτε στα Καμμένα Βούρλα. Μου χρωστάς και εμένα ένα. Wink Wink Wink Wink Wink Wink

Καμμενα ή Λαμια, καφεδακι θα πιουμε συντομα Wink Very Happy
VEFALIFT
VEFALIFT
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100

Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

7/9/2015, 11:13 pm
VFGeorge wrote:
ΠΑΝΕΑΣ wrote:
Κανονίστε αυτό τον καφέ με τον Αναστάση να τον πιείτε στα Καμμένα Βούρλα. Μου χρωστάς και εμένα ένα. Wink Wink Wink Wink Wink Wink

Καμμενα ή Λαμια, καφεδακι θα πιουμε συντομα Wink Very Happy

Γιώργο μήπως χαιρετήθηκες με GSXR στην έξοδο γι' Άγιο Κων/νο τον Αύγουστο, γιατί εγώ χαιρέτησα κάποιον με Transalp . . . Bye
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

8/9/2015, 11:24 am
VEFALIFT wrote:
Γιώργο μήπως χαιρετήθηκες με GSXR στην έξοδο γι' Άγιο Κων/νο τον Αύγουστο, γιατί εγώ χαιρέτησα κάποιον με Transalp . . . Bye

Δημητρη πολυ πιθανον, αν ητανε στις 24 ημουνα σιγουρα εγω, εβγαινα για μπανιο στο Ασπρονερι και καφε στο Prova/Καμμενα on my way to Ελατη Τρικαλων. Στο μελλον θαχω το νου μου για κανενα GXSR σε Αγιο και Καμμενα Wink
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

9/9/2015, 1:03 am
VFGeorge wrote:
Verbal Kint wrote:
VFGeorge wrote:
Αλλα λογω καλοκαιριου/ζεστης, ηρθε παλι στο προσκηνιο αυτη η ιστορια με το βεντιλατερ Mad Για παραδειγμα, ανεβαινοντας χθες Μαλακασα προς Αθηνα με 33-34'C, μπηκε το βεντιλατερ για ολα τα χιλιομετρα της ανηφορας και μετα στην κατηφορα αναγκαστηκα να παω με 70-80χμω για να πεσει στους 98'C και να σβησει. Επισης μπηκε οταν τελικιασα το μηχανακι απο Θερμοπυλες προς Λαμια, κανοντας ατυπη κοντρα με ενα BMW M3, και η θερμοκρασια ανεβηκε στους 111'C, αυτο αργα το απογευμα με εξωτερικη θερμοκρασια 31'C. Εχω βαρεθει αυτη την ιστορια καθε καλοκαιρι, πρεπει τελικα να βαλω ενα διακοπτακι για να απενεργοποιω το βεντιλατερ σε ανοιχτους δρομους.

Εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις καμια φυσαλλιδα στον θερμοστατη και παιρνεις λαθος ενδειξεις ?? Με τιποτα δεν φτανω πανω απο 90 βαθμους εκει στα 160km/h σε θερμοκρασιες 35C+.(Με σκετο αποσταγμενο νερο μεσα) Ειχα τετοιες υψηλες θερμοκρασιες και τελικα δεν ειχε γινει σωστη εξαερωση. Μια σωστη και επανηλθε στα γραδα του (Thanks Αναστάση)



Verbal, εξαερωση ψυκτικου κυκλωματος δεν εχω κανει ποτε Blush  Καλη ιδεα ευχαριστω  Thumbsup  Αναστασηηηη, το βαζω θεμα συζητησης στην agenda για τον επομενο καφε μας Wink




Κανεις οτι ακριβως γραφει το manual απλως οταν βαλεις μπρος και το αφησεις να ηρεμησει ανοιξε το καπακι και γειρε το μηχανακι 45+ μοιρες αριστερα ωστε αν εχει αερα στο αριστερο ψυγειο να βγει. Ισως χρειαστεις και 2ο ατομο για να μη σου φυγει η μεση σε περιπτωση υπερβολης (παθων) Εμενα πηρε 1-2 φλυτζανακια του καφε (ελληνικου!) νερο ακομα. Μαλλον αυτο το "κενο" που ηταν επανω στο αριστερο ψυγειο εκανε τον αισθητηρα να μετραει αντι θερμοκρασια νερου...θερμοκρασια ατμου που ειναι μαλλον ανωτερη (υποθέτω...φυσικος δεν ειμαι). Δεν ξερω εαν ειναι αυτη επακριβως η εξηγηση παντως μετα απο αυτο και κανοντας το ιδιο σε αλλες 2 αλλαγες υγρων στο ψυγειο, ποτε δεν μου δουλεψε "ψηλα" σε πορεια.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

9/9/2015, 2:16 pm
Verbal Kint wrote:
VFGeorge wrote:
Verbal Kint wrote:
Εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις καμια φυσαλλιδα στον θερμοστατη και παιρνεις λαθος ενδειξεις ?? Με τιποτα δεν φτανω πανω απο 90 βαθμους εκει στα 160km/h σε θερμοκρασιες 35C+.(Με σκετο αποσταγμενο νερο μεσα) Ειχα τετοιες υψηλες θερμοκρασιες και τελικα δεν ειχε γινει σωστη εξαερωση. Μια σωστη και επανηλθε στα γραδα του (Thanks Αναστάση)

Verbal, εξαερωση ψυκτικου κυκλωματος δεν εχω κανει ποτε Blush  Καλη ιδεα ευχαριστω  Thumbsup  Αναστασηηηη, το βαζω θεμα συζητησης στην agenda για τον επομενο καφε μας Wink

Κανεις οτι ακριβως γραφει το manual απλως οταν βαλεις μπρος και το αφησεις να ηρεμησει ανοιξε το καπακι και γειρε το μηχανακι 45+ μοιρες αριστερα ωστε αν εχει αερα στο αριστερο ψυγειο να βγει. Ισως χρειαστεις και 2ο ατομο για να μη σου φυγει η μεση σε περιπτωση υπερβολης (παθων) Εμενα πηρε 1-2 φλυτζανακια του καφε (ελληνικου!) νερο ακομα. Μαλλον αυτο το "κενο" που ηταν επανω στο αριστερο ψυγειο εκανε τον αισθητηρα να μετραει αντι θερμοκρασια νερου...θερμοκρασια ατμου που ειναι μαλλον ανωτερη (υποθέτω...φυσικος δεν ειμαι). Δεν ξερω εαν ειναι αυτη επακριβως η εξηγηση παντως μετα απο αυτο και κανοντας το ιδιο σε αλλες 2 αλλαγες υγρων στο ψυγειο, ποτε δεν μου δουλεψε "ψηλα" σε πορεια.

Verbal-Κωστα, ευχαριστω για το tip με το γυρσιμο, αυτα δεν τα λεει το manual Wink Thumbsup cheers
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

25/9/2015, 9:45 pm
VFGeorge wrote:Εκανα προσφατα το Αθηνα-Τρικαλα-Βολος-Αθηνα λογω μιας συναντησης στο πανεπιστημιο Θεσσαλιας. Στο Αθηνα-Τρικαλα εσκισα ανηλεως το VFR καθως ητανε Σαββατο και επρεπε να προλαβω τα μαγαζια ανοιχτα στα Τρικαλα. Στο Αθηνα-Λαμια δεν επεσα πουθενα κατω απο 180χμω και εσπασα το ατομικο μου ρεκορ Αθηνα - Καμμενα Βουρλα: 1 ωρα και 5 λεπτα απο την εξοδο της Αχαρνων μεχρι το παρκαρισμα μπροστα στο Φλοισβο για ενα καφε. Με αναλογη συνεχεια μεχρι τη Λαμια, η καταναλωση ειτανε 8.6 λτ / 100 χμ, λογικη θαλεγα καθως κινηθηκα συνεχως με ταχυτητες 180-200χμω. Παντως απο αποψη οικονομιας, η "βελτιστη" ταχυτητα ειναι τα σταθερα 160χμω δηλ. λιγο πριν μπει το VTEC, οπου καιει ~6.7 λτ / 100χμ.

Επανελαβα χθες το σκισιμο του VFR αλλα στην αντιθετη κατευθυνση απο το παραπανω. Ηρθα Τρικαλα-Αθηνα και επειδη αργησα να ξεκινησω λογω διαφορων απροοπτων και καθως ειχα καποια υποχρεωση το βραδυ στην Αθηνα, το εσκισα το VFRακι Surprised Very Happy Ταξιδεψα παντου με σταθερα 180χμω και ανεβοκατεβηκα τον Δομοκο οντας μονιμα στη ζωνη του VTEC. Σταματησα για ενα καφε στα πεταχτα στο Prova στα Καμμενα και απο κει ημουνα στην Shell μετα την εισοδο της Αχαρνων σε 1 ωρα και 8 λεπτα (αλλα σταματησα/πληρωσα μονο τις Αφιδνες απο τα 3 διοδια για να μη ριξω την μωτ Blush)

Εβαλα βενζινη στα Τρικαλα πριν φυγω, στην Avin μετα τις γραμμες του τρενου στη Λαμια και στην Shell της Αχαρνων. Η καταναλωση με τετοιες ταχυτητες ητανε ακριβως 7.9λτ/100χμ και στα δυο σκελη του ταξιδιου, που και παλι την βρισκω πολυ λογικη (φορτωμενος με δυο σχετικα μικρα σακ-βουαγιαζ στο πισω μερος της σελας). Οπως εχω ξανα-ματα-γραψει, σε ταξιδια σε τετοιους ανοιχτους δρομους και στροφιλικια με καλη ασφαλτο τυπου Δομοκου, το μηχανακι ειναι στο στοιχειο του Thumbsup Rock

ΥΓ Και με την ευκαιρια/ευκολια του γκαραζ των Τρικαλων, εξαερωσα το κυκλωμα ψυξης, θα δειξει αν η θερμοκρασιες λειτουργιας παραμενουν ψηλες του χρονου το καλοκαιρι.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

2/3/2016, 12:25 am
Οπως εγραψα στο νημα της καταναλωσης, την Παρασκευη 19-2-2016 εκανα το (Τρικαλα-)Καρδιτσα-Αθηνα με συνεχεις ταχυτητες 190-210χμω στα ανοιχτα κομματια και ανεβοκατεβασμα Δομοκου παιζοντας πινγκ-πονγκ με τον κοφτη. Φουλαρισα βενζινη Shell στην Καρδιτσα, συμπληρωσα 10€ καπου κοντα στην Αταλαντη γιατι δε θα μ'εβγαζε και ξαναφουλαρισα στη Shell της Αχαρνων μολις μπηκα στην Αθηνα. Η καταναλωση με τετοιες συνθηκες ητανε 8.8λτ/100χμ που την βρισκω πολυ λογικη.

Θεωρω αυτη την καταναλωση των 9λτ/100χμ την μεγιστη σε μεγαλο ταξιδι, καθως ειναι αδυνατο τουλαχιστο για μενα να ταξιδευω με μεγαλυτερη συνεχη ταχυτητα απ'αυτη. Τα 200-210 κοντερισια ειναι το πλαφον οταν εχει και καποιο αερα, καθως ταξιδευοντας ετσι για μεγαλα διαστηματα το κεφαλι του αναβατη "κουδουνιζει". Σ'αυτες τις ταχυτητες το κρανος παιζει πολυ μεγαλο ρολο και για μενα τα καλυτερα κρανη για τετοιες ταχυτητες ειναι της Arai. Σ'αυτο το ταξιδι φοραγα το Shoei XR1100 και αυτο συντελεσε στη μεγαλυτερη κουραση, με το Arai Chaser ειναι σαφως καλυτερα σε ταχυτηρες των 200+χμω.

Και ας αναφερω και ενα "ευτραπελο". Καθως ειχε μπλοκα, ειχα το νου μου αλλα δεν βρηκα τιποτα μεχρι τα διοδια της Τραγανας. Αμεσως μετα εχει εκεινα τα ωραια ανηφορικα στροφιλικια και μετα μια ευθεια κατηφορα-ανηφορα που ανεβαινει στο ψηλοτερο σημειο και μετα αρχιζουν πιο ανοιχτες στροφες που κατεβαζουν στην πεδιαδα του Καστρου. Εχοντας ανέβει λοιπον τα στροφιλικια με 200αρες, συνεχιζω στην κατηφορο-ανηφορα με 210χμω και φτανοντας κοντα στην κορυφη οπου εχει μια ανοιχτη δεξια στροφη, ερχεται o απολυτος πανικος: βλεπω κορυνες να κλεινουν το δρομο και μια σειρα τρακτερ παρκαρισμενα πισω τους, κατω απο τη γεφυρα που υπαρχει απο πανω Surprised Τα φρενα-αγκυρες του VFR ομως δουλεψανε καλα και ισα που καταφερα να κοψω αρκετη ταχυτητα να μπω στην εξοδο που ανεβαζει στη γεφυρα afraid

Εκει επιασα κουβεντα με τους αγροτες και τους παρακαλεσα να με αφησουν να περασω καθως μπορουσα να κατεβω παλι στην Εθνικη μετα τα τρακτερ. Μου ειπαν οτι θα μ'αφησουνε μονο αν κανω σουζα Laughing εγνεψα καταφατικα και τσιμπισα λιγο συμπλεκτη οπως χουφτωσα την 1η αφου ξεκινησα (πρωτη φορα που τοκανα αυτο με το VFR Blush) Κατεβηκα λοιπον σε μια τελειως αδεια Εθνικη για χιλιομετρα και τα πρωτα αυτοκινητα μπηκανε λιγο μετα το Καστρο Thumbsup Απο κει και μετα η Αθηνα με τετοιες ταχυτητες ειναι πολυ κοντα Wink
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

2/3/2016, 12:43 am
Αλλα μου μπηκανε ιδεες για το 1200αρι. Πηγα προσφατα στη Χονδα να δω και να δοκιμασω το καινουργιο Africa 1000 και ειδα τα επομενα. Και παιζουνε μεταχειρισμενα ενος χρονου με ελαχιστα χιλιομετρα σε πολυ καλες τιμες.


Η λεζαντα θα μπορουσε και ναναι: GET OUT OF MY WAY!

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 IMG_0386


Αυτο το titanium blade metallic ειναι ολα τα λ7 αλλα και το pearl glare white πιο "αγωνιστικο" Cool

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 IMG_0385


Αν γινει η αλλαγη, ο τιτλος του νηματος πρεπει ν'αλλαξει σε "Tαξιδευοντας καρα-γρηγορα με το VFR" Very Happy  Και φυσικα θα παιξει το ECU reflash του αμερικανου Don Guhl που δινει αλλα 10+ αλογα και βγαζει τους κοφτες τελικης σε 5η και 6η ταχυτητα. Υπαρχουν βιντεακια που δειχνουν τελικη μετρημενη με GPS λιγο πανω απο 290χμω.
pab-lo
pab-lo
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2012-02-04
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 52
Μοντέλο : GSXR 750 L, VFR400R NC21, HONDA DREAM 100
Κράνος : nolan N102

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

2/3/2016, 7:09 pm
Γιωργο κανεις μεγαλες αλητείες τελικα ε; Και πολυ καλα κανεις χεχε (αν δεν θυμασαι, Κωστας - Σαββας μετρο Πανορμου Smile )
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

5/3/2016, 1:45 pm
pab-lo wrote:Γιωργο κανεις μεγαλες αλητείες τελικα ε; Και πολυ καλα κανεις χεχε (αν δεν θυμασαι, Κωστας - Σαββας μετρο Πανορμου Smile  )

Ελα ρε Κωστα, οχι και "μεγαλες αλητειες", μια σουζιτσα εκανα για να περασω το μπλοκο Very Happy  Οσο για το ταξιδι με ψηλες ταχυτητες, γι'αυτο εχει φτιαχτει το VFR Wink

cheers
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

7/3/2016, 6:29 pm
Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 979951 I love you Πολύ όμορφα τα άτιμα..
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

4/9/2016, 10:55 am
Την περασμενη Τεταρτη εκανα το εξοδος Αχαρνων - Αγιος Κωνσταντινος 55 λεπτα πηγαινοντας συνεχως με 190-200χμω. Μετα το μπανακι στο Ασπρονερι, στο κομματι Καμμενα-Λαμια ειδα 252χμω (και ειχε και αερα) οταν με "προκαλεσε" ενα μαυρο Cayenne που πηγαινε με 180-190χμω, αρα υγεια μοτερ αριστη μετα απο σχεδον 90000 χμ Thumbsup Εβαλα βενζινη στη Shell στην εξοδο της Λαμιας και η μεση καταναλωση ητανε 8.1λτ/100χμ, μου φαινεται οτι το μηχανακι μου καιει ακομα λιγοτερο τωρα που εστρωσε για καλα (οπως ξανα-ματα-ειπα, το 44αρι πισω γραναζι βοηθαει) Cool
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

13/9/2017, 11:09 pm
Παρα το γεγονος οτι εχω πια και το CRF, εκανα περιπου 2500χμ με το VFR απο τον Ιουνη μεχρι τωρα και ειχα την ευκαιρια να συγκρινω ενα on-OFF (με 21/18 τροχους) με ενα sports tourer.

Για να μην ανοιξω μεγαλη κουβεντα, να πω απλα οτι για ταξιδι σχετικα υψηλων ταχυτητων σε ανοιχτους δρομους (>=160χμω) το VFR απλα δεν παιζεται, το δε πατημα του στο δρομο απο τα 170-180χμω και μετα ειναι απλα ..βραχος. Επισης η προστασια σαφως καλυτερη σε πολυ ψηλες ταχυτητες και χωρις στροβιλισμους που ειναι η "αχχιλειος πτερνα" ολων των on-off. Παντου αλλου, δηλ. μεχρι 150-160χμω και σε κλειστοτερους δρομους και ψiλο-χαλασμενα οδοστρωματα το Africa ..rulezz. Σε δε κλειστα ορεινα στροφιλικα θα ριξει και σε SS καθως στριβει φανταστικα παρα τον 21" τροχο μπροστα και η καρατιμονα του βοηθαει τα μαλα να το πιασει κανεις "απ'τα κερατα". (Και φυσικα παει απιστευτα στο χωμα, σαν ενα μεγαλο εντουρο.)


Επανερχομενος στο VFR, αυτο το θεμα με το αντιθετο βεντιλατερ με ταλαιπωρησε ΚΑΙ φετος το καλοκαιρι καθως δεν εχω βαλει ακομη εκεινο τον διακοπτη απενεργοποιησης, αν και μουχει παρει ο Γιωργος Teacher ολα τα σχετικα ..καποια χρονια πριν Rolling Eyes Τουλαχιστο αν το ξερει κανεις, κοβει ταχυτητα για να βγει το βεντιλατερ και ξανανοιγει. Αλλα θελει προσοχη γενικα σε θερμοκρασιες απο 35-36'C και πανω οπου οδηγει κανεις με το βλεμμα στη θερμοκρασια μοτερ και αν παει στους 104'C κοβει για να αποφυγει να μπει το βεντιλατερ εν κινησει.
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

24/10/2017, 1:50 am
Δεν πρέπει να ξεχνάμε επίσης την άνεση που προσφέρει η VFR στον αναβάτη σε όλα τα είδη δρόμων. Η καλή κάλυψη απο τον αέρα, η απουσία κραδασμών και το απορροφητικό πλαίσιο σε κρατούν ξεκούραστο. Έτσι μπορείς να διανύσεις πολλά χλμ. σε μία μέρα με υψηλές ταχύτητες.
Βεβαίως ο καθένας έχει τις αντοχές του, αλλά σε συζητήσεις με αναβάτες άλλων sport touring μηχανών, τα 800χλμ. την ημέρα τους φαίνονται ακατόρθωτα.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect! - Page 4 Empty Re: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

24/10/2017, 1:55 pm
Roberto wrote:Δεν πρέπει να ξεχνάμε επίσης την άνεση που προσφέρει η VFR στον αναβάτη σε όλα τα είδη δρόμων. Η καλή κάλυψη απο τον αέρα, η απουσία κραδασμών και το απορροφητικό πλαίσιο σε κρατούν ξεκούραστο. Έτσι μπορείς να διανύσεις πολλά χλμ. σε μία μέρα με υψηλές ταχύτητες.
Βεβαίως ο καθένας έχει τις αντοχές του, αλλά σε συζητήσεις με αναβάτες άλλων sport touring μηχανών, τα 800χλμ. την ημέρα τους φαίνονται ακατόρθωτα.

Πολυ σωστα τα παραπανω, το προσωπικο ρεκορ μου ειναι 1100χμ σε μια μερα δικαβαλος διβαλιτσος - σε αυτοκινητοδρομους βεβαια, εκτος απο τα πρωτα στριφτερα 100χμ. Γενικα, σε σχετικα ανοιχτους δρομους το VFR καταβροχθιζει μεγαλες αποστασεις για πλακα, εχω κανει παρα πολλες φορες 800χμ τη μερα στην Ευρωπη.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum