VFRh - VFR Club Hellas


    Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Μοιραστείτε
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 20.02.11 14:05

    Καλο αυτο γιατι δεν εχω μετρο συγκρισης...
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 03.03.11 12:06

    Δυστυχώς η εξέλιξη σχετικά με την επισκευή του στροφόμετρου δεν ήταν θετική.... :(

    Το πήγα σε μάστορα που επισκευάζει κοντέρ/ταξίμετρα. Του το άφησα μια μέρα (κυκλοφορούσα με μια τρύπα μπροστά απ' το τιμόνι....) και όταν πήγα να το παραλάβω το συνδέσαμε αλλά πάλι δεν δούλευε. Μου είπε ότι καθάρισε κάποιες διαβρώσεις οι οποίες μπορεί να έκαναν κάποιο βραχυκύκλωμα αλλά εφόσον δεν δουλεύει, μάλλον έχει κάψει κάτι στην πλακέτα, η οποία απ' ότι μου είπε δεν επισκευάζεται γιατί είναι πολύ περίπλοκη και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά.... κι ότι τα κοντέρ των μοτοσυκλετών είναι απείρως πιο σύνθετα από των αυτοκινήτων.... Think

    Το ρεζουμέ είναι ότι μάλλον δεν αναλάμβανε να το πολυπαιδέψει (άσε που μάλλον δεν θα το ήθελα κι εγώ για να μην κάνει χειρότρη ζημιά πάνω στην άγνοιά του).

    Έχει κανείς καμία άποψη επί του θέματος; Να συνεχίσω να το ψάχνω ή να τα παρατήσω και να πάω για κανένα μεταχειρσμένο;

    P.S. Ίσως κάτι που θα μπορούσα να κάνω ακόμα για να σιγουρευτώ, θα ήταν κάποιος εθελοντής συμφορουμίτης να μου δώσει το δικό του να το δοκιμάσουμε στο δικό μου μπας και δεν είναι θέμα οργάνου.... λέμε τώρα...
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 03.03.11 12:15

    Μήτσο το δικό μου το έχω λυμένο, αν θές έρχεσαι , το φισάρεις κ το τσεκάρεις.
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 03.03.11 15:34

    Αν είναι στείλε μου pm με το κινητό σου να σε πέρω να το κανονίσουμε!
    avatar
    Mythos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2009
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : Non VFR
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από Mythos Την / Το 09.03.11 20:36

    να ρωτησω...στα χρηματα που πληρωσες λάδια αλλαξες..?? μπουζι..?? φίλτρο λαδιου..?
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 09.03.11 21:22

    Αν ειναι θεμιτο συνονοματε δωσε μου το γιατρο σου με Π.Μ. γιατι μολις αγορασα 2005 με47000 Κμ. και χρειαζεται σιγουρα ενα καλο τσεκ. Ηρθα στη HONDA μετα απο δωδεκα χρονια ευτυχους συμβιωσης με τρια KAWA (GPZ 550-ZX12-VERSUS) οποτε χρειαζομαι συστασεις για δοκιμασμενη και αξιοπιστη τεχνικη υποστηριξη. Θεωρω τη συγκεκριμενη μοτο αρκετα εξειδικευμενη για να την εμπιστευτει κανεις στο οποιοδηποτε συνεργειο.
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1281
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 09.03.11 21:56

    Mad ΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ 46.200 πρέπει και εγώ να το πάω κάπου στα 49.000 δηλαδή .. και τι να δω. confused
    avatar
    padelis
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
    Κράνος : SHOEI XR 1000

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από padelis Την / Το 09.03.11 23:01

    ΗΛΙΑΣ έγραψε: Mad ΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ 46.200 πρέπει και εγώ να το πάω κάπου στα 49.000 δηλαδή .. και τι να δω. confused

    αναλογως τι εχεις κανει μεχρι τωρα και τι εργασιες πρεπει/θελεις να γινουν!!!παντως τα 500+ γιουρια ειναι παρα πολλα για ενα service...κι εγω την πρωτη φορα 500 πληρωσα και πανε 4 χρονια που εχω να ξαναπαω σε μηχανικο!Ή πηγαινω οταν δεν εχω τα καταλληλα εργαλεια για να κανω τη δουλεια,αλλα τουλαχιστον με δικα μου ανταλλακτικα!
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 21.10.11 11:40

    Εχτες πήγα να παω κ εγω στον γιατρό..

    540€ για εργασία ? είναι πολλά τα λεφτά Άρη, και οσο καλά λόγια και αν εχω ακούσει για αυτον τόσα λεφτά για μια μοτοσυκλέτα η οποία δεν εχει κανένα απολύτως πρόβλημα θα την χαρακτήριζα παρανοϊκή..

    *Λάδι κινητήρα
    *Φίλτρο λαδιού
    *Φίλτρο βενζίνης
    *Μπουζί
    *Υγρά συμπλέκτη (αλλαγή)
    *Παραφλού (αλλαγή)
    *Λάδι στις μπουκάλες (αλλαγή)
    -----------------------------------------------------------------ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ----------------------------------------------------------------

    *καθαρισμός μπεκ
    *Ισιωμα ουράς (είναι λίγο στραβή η πινακίδα)
    *Αφαίρεση πλαστικών

    ----------------------------------------------------------------ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ----------------------------------------------------------------


    540€ εργατικά + 330 ανταλλακτικά = 870€ !!!!!!!!!!!! Wall Wall Wall


    Να πληρώσω 870 € για μια μοτοσυκλέτα που δεν εχει το παραμικρό πρόβλημα ???? Αντε γεια................ Mad
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 21.10.11 11:47

    Καλως ήρθες στον μαγικό κόσμο του V4 V-tec και της Honda!!!
    Το νούμερο είναι πολύ φουσκωμένο!
    Τα περισσότερα που έχω πληρώσει με υλικά του μάστορα και ρύθμιση βαλβίδων είναι γύρω στα 530ευρώ...
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 21.10.11 12:48

    Πλακα μας κανεις ετσι?
    σε ποιον πηγες, στο Χαιδαρι;?
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 21.10.11 12:58



    Knife

    κατι τετοια ακουω/διαβαζω και σκεφτομαι πως καλως κανω και κραταω το γλυψιμο σε Gasoil,Anastasi Razz
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7112
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 21.10.11 15:47

    Ενώ προσπαθώ να ξεπεράσω το σοκ, να ρωτήσω κάτι που δεν καταλαβαίνω; Η τιμή είναι χωρίς έλεγχο-ρύθμιση βαλβίδων; Γιατί αν περιλαμβάνεται και αυτό η τιμή είναι απλώς απίστευτα-υπερβολικά-σούπερ εξωφρενική, σε αντίθετη περίπτωση προτείνω να προμηθευτείς νιτρογλυκερίνη... Knupp

    Πάντως, δεν είναι φυσιολογικές τιμές αυτές που αναφέρεις.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 21.10.11 16:16

    πες μας ποιοςσ ειναι να μην παμε και στειλε μυνημα διαμαρτυριας στον Σαρακακη αν ειναο εξουσιοδοτημενος
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 21.10.11 16:25

    H τιμή είναι χωρίς έλεγχο-ρύθμιση βαλβίδων !!

    Για το παιδί που είπε "καλός ήρθα στον κόσμο του VFR vtec" θα πω οτι οι εργασίες που εχει βάλει και ζητάει τα αντερά του δεν εχει να κάνει αν είναι σε vfr, ολες οι εργασίες εχουν να κάνουν με υγρά και φίλτρα και οχι με την οποια ιδιαιτερότητα μπορεί να εχει ενας κινητήρας V4 !!
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 21.10.11 16:33

    mikemusic4 έγραψε: H τιμή είναι χωρίς έλεγχο-ρύθμιση βαλβίδων !!

    Για το παιδί που είπε "καλός ήρθα στον κόσμο του VFR vtec" θα πω οτι οι εργασίες που εχει βάλει και ζητάει τα αντερά του δεν εχει να κάνει αν είναι σε vfr, ολες οι εργασίες εχουν να κάνουν με υγρά και φίλτρα και οχι με την οποια ιδιαιτερότητα μπορεί να εχει ενας κινητήρας V4 !!

    Φιλε εγω δεν τα εδινα αυτα τα λεφτα... δεν ξερω τι θα εκανα, φασαρια θα εκανα, θα μαλωναμε, δεν ξερω...
    αλλα δεν υπηρχε περιπτωση για maintenance επισκεψη να φυγει σχεδον ενα χιλιαρικο....
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 21.10.11 17:48

    mikemusic4 έγραψε: H τιμή είναι χωρίς έλεγχο-ρύθμιση βαλβίδων !!

    Για το παιδί που είπε "καλός ήρθα στον κόσμο του VFR vtec" θα πω οτι οι εργασίες που εχει βάλει και ζητάει τα αντερά του δεν εχει να κάνει αν είναι σε vfr, ολες οι εργασίες εχουν να κάνουν με υγρά και φίλτρα και οχι με την οποια ιδιαιτερότητα μπορεί να εχει ενας κινητήρας V4 !!

    Συμφωνώ μαζί σου αλλά όταν ακούνε οι μάστορες V4 V-tec κάτι παθαίνουν... σκιάζονται... και ζητάνε πάρα πολλά λεφτά για να ασχοληθούν!
    Ο πιο κοντινός μου εξουσιοδοτημένος δεν έχει κάνει ποτέ σέρβις σε VFR και με κοίταξε περίεργα όταν τον ρώτησα...
    Γράψε μας αν θες ποιες εργασίες έχει να κάνει ο μάστορας?
    Όλοι σου λέμε για τη ρύθμιση βαλβίδων γιατί αυτή είναι μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία στο V-tec και όσο περισσότερο δουλεύει ο μάστορας τόσο περισσότερα εργατικά ζητάει!
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 21.10.11 18:17

    Στον μάστορα που πήγα υποτίθεται οτι είναι ο καλύτερος στα VFR και γι αυτο πήγα σε αυτον.

    Βαγγέλη το είχα γράψει και στο αρχικό μου ποστ για τις εργασίες :
    *Λάδι κινητήρα
    *Φίλτρο λαδιού
    *Φίλτρο βενζίνης
    *Μπουζί
    *Υγρά συμπλέκτη (αλλαγή)
    *Παραφλού (αλλαγή)
    *Λάδι στις μπουκάλες (αλλαγή)
    -----------------------------------------------------------------ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ----------------------------------------------------------------

    *καθαρισμός μπεκ
    *Ισιωμα ουράς (είναι λίγο στραβή η πινακίδα)
    *Αφαίρεση πλαστικών

    ----------------------------------------------------------------ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ----------------------------------------------------------------

    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 21.10.11 18:26

    Επειδή γράφεις "Κάποιες εργασίες" για αυτό ξαναρώτησα!
    Τα λεφτά που ζητάει είναι πάρα πολλά!
    Τι να σε πω εγώ το πήγαινα το μηχανάκι για τέτοιου είδους εργασίες στον κολλητό του προηγ. ιδιοκτήτη που το ξέρει το μηχανάκι από τότε που αγοράστηκε και έχει κάνει όλα τα σέρβις εκτός από ρύθμιση βαλβίδων!
    Βέβαια δε με βολεύει καθόλου να πηγαίνω στην Αθήνα κάθε φορά που θέλω κάτι για το μηχανάκι και ευτυχώς βρήκα πολύ καλό μάστορα πιο κοντά με τη βοήθεια ενός μέλους του φόρουμ!
    Κάποια πράγματα τα κάνω και μόνος μου.
    Αν θες τα στοιχεία του φίλου-μάστορα στην Αθήνα πες μου να σε στείλω πμ!
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 21.10.11 18:37

    Απλά τα εχω χωρίσει σε δυο ενότητες

    *Αναλώσιμα , λάδια, φίλτρα κτλ
    *Εργασίες, καθαρισμός μπεκ, λυσιμο πλαστικά ισιωμα ουράς (εχει χαμηλώσει 1cm οχι κάτι σοβαρό)
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 21.10.11 22:47

    540 για εργατικά?Ο τύπος θέλει σκότωμα.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2333
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 21.10.11 22:49

    mikemusic4 έγραψε:540€ εργατικά + 330 ανταλλακτικά = 870€ !!!

    Έτσι από ένα προαίσθημα...Τσαλίκης;
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από mak Την / Το 21.10.11 23:10

    !?!?!?! Αν είναι δυνατόν?? Shocked Shocked Μερικοί δεν έχουν το θεό τους τελικά!! Wall Wall Προφανώς το παραπάνω συνεργείο δεν αποτελεί επιλογή, θα σου πρότεινα λοιπόν να περάσεις μια βόλτα από τον Θαλασσινό. Προσωπικά, είχω μείνει ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση, την ποιότητα εργασίας αλλά και από θέμα κόστους.

    Δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων Honda
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 21.10.11 23:47

    Don John έγραψε:

    Knife

    κατι τετοια ακουω/διαβαζω και σκεφτομαι πως καλως κανω και κραταω το γλυψιμο σε Gasoil,Anastasi Razz


    Kι εγω σε Φυσικό Wink :_hi:

    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1151
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 22.10.11 0:00

    Για το λόγο αυτό λοιπόν πριν αφήσουμε στο συνεργείο τη μηχανή μας, ρωτάμε πόσο θα είναι το κόστος αναλυτικά (ανταλλακτικά και εργασία).

    Πέρνουμε όσες προσφορές νομίζουμε και αποφασίζουμε, ποιος μας γεμίζει το μάτι και ποιος μας συμφέρει. Βέβαια, όσο και να γεμίσει το μάτι μας από τον υπέρτατο μηχανικό, ειδικό Honda και πιο ειδικό ακόμη στα V4, εμένα δεν με πείθει κανένας.

    Ξέρω και είμαι προετοιμασμένος ότι από τα 10 πράγματα που πρέπει να κάνουν θα γίνουν στην καλύτερη τα μισά. Τουλάχιστο μην τα πληρώσω χρυσάφι. Δεν εμπιστεύομαι κανέναν όσες συστάσεις και να έχει. Και όταν προτείνω κάποιον δεν πετάω και δάφνες μαζί.
    Βρείτε μου έναν για παράδειγμα που χρησιμοποιεί ροπόκλειδο όπου αναφέρει το manual, έστω και αν είναι απλές δουλειές.

    Κανείς μα κανείς, και ειδικά από τους εξουσιοδοτημένους, δεν θα κάνει αυτό που λέει ο κατασκευαστής, και ακόμη πιο πέρα κανείς δεν θα ασχοληθεί λεπτομερώς με τη μηχανή σου. Αν γίνει από κάποιον, αυτός ο κάποιος θα είσαι εσύ.

    Ο νέος φίλος πλήρωσε τόσα χρήματα για αλλαγή υγρών φρένων και ανάθεμα αν τα έχουν αλλάξει όπως προβλέπεται, γιατί από όσο γνωρίζω είναι μανικάκι με το CBS.

    To manual της Honda αναφέρει ακριβώς για κάθε εργασία το χρόνο που θα δαπανηθεί. Αυτό που μπορείς λοιπόν να κάνεις είναι να το διαβάσεις και να προσθέσεις τους χρόνους, πολλαπλασιάζεις με το κόστος της εργατοώρας και παίρνεις το τελικό κόστος εργασίας. Έτσι δουλεύουν τα εξουσιοδοτημένα, εκτός αν εσύ κάνεις κάποια άλλη συμφωνία.

    Ακούγομαι απόλυτος το ξέρω, αλλά έχω σιχαθεί πλέον το κάθε Ελληναρά-μηχανικαρά, όχι μόνο στα συνεργεία μοτοσυκλετών αλλά και γενικότερα.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.10.18 6:46