VFRh - VFR Club Hellas


    TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ

    Μοιραστείτε
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2333
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 14.06.13 0:15

    Deja Vu



    Αντί να στο πει ένα manual, μπορείς να το σκεφτείς από μόνος σου:

    Όχι με ''λογική'' φιλόλογου (το κάνω επειδή το είπε ο τάδε), αλλά με λογική Μαθηματικού (το κάνω ΓΙΑΤΙ συμβαίνει το τάδε φαινόμενο ΑΡΑ πρέπει να είναι έτσι)

    Οι πυκνές σπείρες πάνε στην ακίνητη μεριά (=πάνω), ΓΙΑΤΙ θέλεις να έχεις την ''ελαφριά'' μεριά στην κινούμενη μάζα, δλδ στην μη-αναρτώμενη. Και η ελαφριά μεριά είναι αυτή με τις αραιές σπείρες.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 14.06.13 1:36

    Επισης deja vu και ας ξεκαθαρισω κατι: το οτι με τις πυκνες σπειρες κατω εχει μεγαλυτερο φερομενο βαρος το καταλαβαινει οποιος ξερει στοιχειωδη φυσικη. Επισης οποιος εχει στοιχειωδη κριση ευκολα επισης συμπεραινει οτι η διαφορα που κανει ειναι απειρελαχιστη σε σχεση με ολο το αλλο φερομενο βαρος της μπροστινης αναρτησης. Οπως ακομη περισοτερο απειρελαχιστη ειναι η διαφορα που κανει σε σχεση με το χαμηλωμα του κεντρου βαρους αν μπουνε οι σπειρες απο κατω. Αυτο που σιγουρα δεν ειναι απειρελαχιστο ειναι η διαφορα του ογκου λαδιου που εκτοπιζουν οι σπειρες στην μια και αλλη τοποθετηση ελατηριου και εχει σιγουρα επιδραση στον ογκο αερα που πρεπει ν'αφησει κανεις.

    Ο Αναστασης με παρεπεμψε εμμεσα στο οτι το λεει το Honda manual, οποτε ισως και να ειναι ο σωστος τροπος - γι'αυτο αποφασισα να τα βαλω ετσι τα ελατηρια. Απο την αλλη, σε δυο Honda που εχω (VFR και Τρανσαλπ) η μαμα τοποθετηση ητανε με τις πυκνες σπειρες κατω και επισης το Honda manual χρησιμοποιει ανακριβη αγγλικη γλωσα, οποτε ισως να εννοει το αντιθετο. Κατα τη γνωμη μου σιγουρα δεν ειναι μονοδρομος η μια ή η αλλη τοποθετηση αλλα εφ'οσον σκεφτομαι να παιξω με τον ογκο αερα, τελικα για μενα δεν παιζει και πολυ ρολο. Αρκετα απο μενα επι του θεματος.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2333
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 14.06.13 1:44

    Το κέντρο βάρους από ένα ελατήριο είναι κατά μεγάλο παράγοντα μικρότερης σημασίας από την μη-αναρτώμενη μάζα, που είναι το δεύτερο πιο σημαντικό πράγμα στην μοτοσυκλέτα μετά τα λάστιχα.

    Η διαφορά στην στάθμη δεν έχει νόημα, γιατί όσο χάνεις σε στάθμη από τις σπείρες, αντίστοιχα το αντίθετο συμβαίνει στον αέρα. Και πιο απλά, ο όγκος του ελατηρίου, ίδιος είναι όπως και να το βάλεις.
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 14.06.13 8:01

    Ογκωδέστατες πλεροφορίες Very Happy

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.10.18 6:10