TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ
+9
gasoil
Athanor
gazoza
VEFALIFT
Παναγιώτης Κ.
anastasis
Caracal
vagelis78
Fanrider
13 posters
Re: TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ
14/6/2013, 12:15 am
Deja Vu
Αντί να στο πει ένα manual, μπορείς να το σκεφτείς από μόνος σου:
Όχι με ''λογική'' φιλόλογου (το κάνω επειδή το είπε ο τάδε), αλλά με λογική Μαθηματικού (το κάνω ΓΙΑΤΙ συμβαίνει το τάδε φαινόμενο ΑΡΑ πρέπει να είναι έτσι)
Οι πυκνές σπείρες πάνε στην ακίνητη μεριά (=πάνω), ΓΙΑΤΙ θέλεις να έχεις την ''ελαφριά'' μεριά στην κινούμενη μάζα, δλδ στην μη-αναρτώμενη. Και η ελαφριά μεριά είναι αυτή με τις αραιές σπείρες.
Αντί να στο πει ένα manual, μπορείς να το σκεφτείς από μόνος σου:
Όχι με ''λογική'' φιλόλογου (το κάνω επειδή το είπε ο τάδε), αλλά με λογική Μαθηματικού (το κάνω ΓΙΑΤΙ συμβαίνει το τάδε φαινόμενο ΑΡΑ πρέπει να είναι έτσι)
Οι πυκνές σπείρες πάνε στην ακίνητη μεριά (=πάνω), ΓΙΑΤΙ θέλεις να έχεις την ''ελαφριά'' μεριά στην κινούμενη μάζα, δλδ στην μη-αναρτώμενη. Και η ελαφριά μεριά είναι αυτή με τις αραιές σπείρες.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ
14/6/2013, 1:36 am
Επισης deja vu και ας ξεκαθαρισω κατι: το οτι με τις πυκνες σπειρες κατω εχει μεγαλυτερο φερομενο βαρος το καταλαβαινει οποιος ξερει στοιχειωδη φυσικη. Επισης οποιος εχει στοιχειωδη κριση ευκολα επισης συμπεραινει οτι η διαφορα που κανει ειναι απειρελαχιστη σε σχεση με ολο το αλλο φερομενο βαρος της μπροστινης αναρτησης. Οπως ακομη περισοτερο απειρελαχιστη ειναι η διαφορα που κανει σε σχεση με το χαμηλωμα του κεντρου βαρους αν μπουνε οι σπειρες απο κατω. Αυτο που σιγουρα δεν ειναι απειρελαχιστο ειναι η διαφορα του ογκου λαδιου που εκτοπιζουν οι σπειρες στην μια και αλλη τοποθετηση ελατηριου και εχει σιγουρα επιδραση στον ογκο αερα που πρεπει ν'αφησει κανεις.
Ο Αναστασης με παρεπεμψε εμμεσα στο οτι το λεει το Honda manual, οποτε ισως και να ειναι ο σωστος τροπος - γι'αυτο αποφασισα να τα βαλω ετσι τα ελατηρια. Απο την αλλη, σε δυο Honda που εχω (VFR και Τρανσαλπ) η μαμα τοποθετηση ητανε με τις πυκνες σπειρες κατω και επισης το Honda manual χρησιμοποιει ανακριβη αγγλικη γλωσα, οποτε ισως να εννοει το αντιθετο. Κατα τη γνωμη μου σιγουρα δεν ειναι μονοδρομος η μια ή η αλλη τοποθετηση αλλα εφ'οσον σκεφτομαι να παιξω με τον ογκο αερα, τελικα για μενα δεν παιζει και πολυ ρολο. Αρκετα απο μενα επι του θεματος.
Ο Αναστασης με παρεπεμψε εμμεσα στο οτι το λεει το Honda manual, οποτε ισως και να ειναι ο σωστος τροπος - γι'αυτο αποφασισα να τα βαλω ετσι τα ελατηρια. Απο την αλλη, σε δυο Honda που εχω (VFR και Τρανσαλπ) η μαμα τοποθετηση ητανε με τις πυκνες σπειρες κατω και επισης το Honda manual χρησιμοποιει ανακριβη αγγλικη γλωσα, οποτε ισως να εννοει το αντιθετο. Κατα τη γνωμη μου σιγουρα δεν ειναι μονοδρομος η μια ή η αλλη τοποθετηση αλλα εφ'οσον σκεφτομαι να παιξω με τον ογκο αερα, τελικα για μενα δεν παιζει και πολυ ρολο. Αρκετα απο μενα επι του θεματος.
Re: TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ
14/6/2013, 1:44 am
Το κέντρο βάρους από ένα ελατήριο είναι κατά μεγάλο παράγοντα μικρότερης σημασίας από την μη-αναρτώμενη μάζα, που είναι το δεύτερο πιο σημαντικό πράγμα στην μοτοσυκλέτα μετά τα λάστιχα.
Η διαφορά στην στάθμη δεν έχει νόημα, γιατί όσο χάνεις σε στάθμη από τις σπείρες, αντίστοιχα το αντίθετο συμβαίνει στον αέρα. Και πιο απλά, ο όγκος του ελατηρίου, ίδιος είναι όπως και να το βάλεις.
Η διαφορά στην στάθμη δεν έχει νόημα, γιατί όσο χάνεις σε στάθμη από τις σπείρες, αντίστοιχα το αντίθετο συμβαίνει στον αέρα. Και πιο απλά, ο όγκος του ελατηρίου, ίδιος είναι όπως και να το βάλεις.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: TEXNIKO: ΠΗΡΟΥΝΙΑ
14/6/2013, 8:01 am
Ογκωδέστατες πλεροφορίες
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|