VFRh - VFR Club Hellas


    VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Μοιραστείτε
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 31.01.11 10:04

    Ο χειμώνας που διανύουμε είναι ο πρώτος που συμβιώνω με το VFR. Τώρα λοιπόν που έχει πέσει αρκετά η θερμοκρασία, παρατηρώ κάτι που μου φαίνεται τουλάχιστον περίεργο έως εκνευριστικό... Mad
    Ως γνωστόν, η θερμοκρασία νερού που πρέπει να έχει ο κινητήρας για να λειτουργήσει το VTEC, είναι οι 65 βαθμοί. Επίσης, είναι ο γνωστό, ότι το σύστημα ψύξης της μηχανής, υποβοηθείται από τον σχεδιασμό των fairing, όπου σε ταχύτητες άνω των 80-100 km/h βοηθά στην επαγωγή της θερμότητας (διορθώστε με αν κάνω λάθος...).
    Αυτό που με ξενερώνει λοιπόν όταν συνδυάζονται τα παραπάνω με συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας και υγρασίας, είναι ότι η θερμοκρασία του νερού διατηρείται πολύ δύσκολα άνω των 65 βαθμών. αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι υπό τέτοιες συνθήκες, δεν μπορείς να έχεις διαθέσιμη όλη τη δύναμη του κινητήρα. Ειδικά στην περίπτωσή μου, που οι δρόμοι που χρησιμοποιώ είναι κυρίως λεωφόροι (Κατεχάκη, Παραλιακή-Κηφισός) και όχι κέντρο, ουσιαστικά σπάνια βλέπω θερμοκρασίες VTEC.
    Όλο αυτό λοιπόν μου κάνει λίγο σε φάουλ του VTEC... δεν μ' αρέσει να μην μπορώ να εκμεταλλευτώ πλήρως τις (ομολογουμένως εξαιρετικές) δυνατότητες του VTEC και να έχω περιορισμους... καιρού... :(
    Οι υπόλοιποι κάτοχοι VTEC τι λέτε; Έχετε το ίδιο θέμα; Ποιες είναι οι απόψεις σας;
    Coffee

    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 31.01.11 10:29

    Κάποιο πρόβλημα έχεις φίλε, πιθανόν με τον θερμοστάτη που σου μένει σταθερά ανοιχτός.

    Από Παπάγο που μένω, μετά από κάποια πρόχειρη προθέρμανση μέχρι να βάλω γάντια κράνος και παλάσκες, έχω θερμοκρασία VTec όταν μπαίνω στην Περιφερειακή Υμηττού.
    Γενικά δεν έχει μεγάλη διαφορά, είτε χειμώνας είναι είτε Καλοκαίρι. Ακόμα και με μείον βαθμούς αν πάω στο κέντρο, κάποια στιγμή θα ανάψουν βεντιλατέρ με 104 βαθμούς. Σε τέτοιους δρόμους που λες, είμαι γύρω στους 90 βαθμούς.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 31.01.11 10:58

    Επιτέλους!!! Έλυσες το αιώνιο πρόβλημα των V-Tec με τις υψηλές θερμοκρασίες!!! Σε ζηλεύω!!! lol! lol! lol! lol!

    Και για να μιλήσουμε σοβαρά, μάλλον ο Στάθης έχει δίκιο.
    V-Tec και να μη φτάνει θερμοκρασίες βεντιλατέρ για πλάκα, δε νοείται... δες το!

    cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 31.01.11 11:10

    καποιο προβλημα εχεις
    ισως εκεινη η βαλβιδα που αφηνει το νερο να κυκλοφορεί και προς/απο το ψυγειο μονο μετα παο μι θερμοκρασια (60? 65?) σου εχει κολλήσει και ειναι ανοικτή συνέχεια με αποτέλεσμα να εχεις θερμοκρασίες νερού ανάλογα τις θερμοκρασιές περιβάλλοντως
    (ψυχρόαιμο VFR!!!)
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 31.01.11 11:49

    Καλοκαίρι δεν έχω κανένα πρόβλημα΄(χτυπάει τις κατοστάρες του) όπως και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Αλλά Βύρωνα Ηράκλειο από Κατεχάκη βράδυ με κρύο σπάνια θα πάει πάνω από 70... 90 σε καμία περίπτωση....
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 31.01.11 11:57

    Όπως έχει πεί και ο Μέγας Φιλόσοφος και Στοχαστής: "καδένας με τον πόνο του.........."


    Razz Razz Razz

    Υ.Γ. Αλήθεια, τί κάνει αυτή η ψυχή;
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 31.01.11 12:04

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:Υ.Γ. Αλήθεια, τί κάνει αυτή η ψυχή;

    Μοντάρει το 750.
    Αλλά όπως όλοι οι Μεγάλοι Φιλόσοφοι και Στοχαστές, θέλει το χρόνο του (στην κυριολεξία)... Razz Razz Razz


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2333
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 31.01.11 12:46

    Ναι, παίζει με τις τάπες των συμπλεκτών για καλύτερη ωρίμανση...

    Επι του θέματος. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει αφαιρέσει τον υδραυλικό θερμοστάτη ή έχει χαλάσει (αν και αυτοί όταν χαλάνε, μένουν κλειστοί, όχι ανοικτοί...).


    Aν ασχολείσαι μπορείς να το τσεκάρεις και μόνος σου. Αν όχι, εμπρός λοιπόν καλέ μου μάστοραααααα....

    Μπορείς και απλά να μην κάνεις τπτ απολύτως και να το αφήσεις ως έχει. Δεν έχεις θέμα στην Ελλάδα. Απλά θα έχεις λίγο το νού σου, στο πολύ κρύο για 1-2 μήνες τον χρόνο, να το ζεσταίνεις λίγο παραπάνω, εν κινήσει ζέσταμα πάντα, και αν πέσει πολύ η θερμοκρασία να μην το σκίζεις. Αν είναι όμως να πας Φλώρινα, Φινλανδία κ.ο.κ. φτιάχτο.
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 31.01.11 12:59

    Α γεια σου αυτο ηθελα να πω.... Wink
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 31.01.11 16:31

    Απ τα γραφομενα σου Δημητρη,μαλλον εχεις κολημενο θερμοστατη σε ανοιχτη θεση,οποτε τα υγρα του ψυγειων εχουν συνεχη ροη,απο και προς το μοτερ,ενω κανονικα ανοιγει απο τους 80 αρχικα εως τους 84 β.πληρως.
    Με τον μοτερ κρυο εχεις ποιο πλουσιο μιγμα,οποτε πιο μεγαλη καταναλωση και πιο πολλα καταλοιπα και επικαθισεις σε καποια σημεια του μοτερ,βαλβιδες πιστονια, μπουζι,κλπ.
    Ισως και ελαχιστα πιο πολλες φθορες λογω θερμοκρασιας λιπαντικου και ανοχων.
    Ο θερμοστατης τωρα ειναι αναμεσα στους κυλινδρους και αρκετα χαμηλα,για προσβαση σ αυτον πρεπει να βγουν με την σειρα που σου γραφω,ρεζερβουαρ,φιλτρο και φιλτροκουτι κυριως,τα μπεκ με την βαση τους,τη μπεκιερα δηλαδη,και βεβαια τα υγρα των ψυγειων ανοιγοντας ενα κολαρο κατω αριστερα στην αντλια.
    Ανοιγεις το συστημα που εχει τον θερμοστατη μεσα,τον καταλαβαινεις απ τους σωληνες ψυκτικου που εχει..
    Αφου βαλεις καινουργιον κοιτας και το λαστιχακι φλαντζα για τυχον φθορες.
    Τα υγρα ξαναμπαινουν απο την ταπα του δεξιου ψυγειου,γεμιζεις βαζεις εμπρος και αφου φθασει 104 β και το βεντιλατερ παρει εμπρος,σβηνεις και συμπληρωνεις οσο ακομα χρειαζετε.
    Ολα αυτα αφου εχεις βγαλει βεβαια και το δεξι φαιριγκ.
    Αν κανεις αυτη την δουλεια μονος η σε μαστορα δωσε με την ευκαιρια τα μπεκ για ενα καθαρισμα,συνηθως το θελουν και βλεπεις διαφορα σε δυναμη και οικονομια
    Wink
    Για την ωρα πηγαινε το δυνατον με πιο λιγες στροφες,και εξω απ το vtec,εως 160 χλμ με εκτη ταχ.δηλαδη,και δεν θαχεις κανενα προβλημα εως οτου το φτιαξεις.
    Για να ξερεις ο θερμοστατης κανει κοντα στα 50 ευρω και τον κωδικο του τον εχω απ τον Γιαννη τον Bravo που τον αλλαξε,και απ εξω εχει περιπου ιδια τιμη.
    Αυτα Δημητρακο,κι οτι θελεις,ακομα και βοηθεια στο μαστορεμα ειμαι μεσα. Smile
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 31.01.11 17:39

    Ευχαριστω πολυ παιδια για τις συμβουλες. Τωρα που το κοιταξα ειδα οτι εχει χασει και ψυκτικο υγρο οποτε μαλλον κατι θα παιζει...
    Συνεπως αλλο ενα πραγμα που θα γινει προσεχως στον μαστορα εκτος απο αλλαγη τεντωτηρες, ελεγχο βαλβηδων και επιδιορθωση στροφομετρου....
    Ρε παιδια μηπως το δικο μου VFR ειναι ιταλικο....; Suspect Neutral Suspect
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 31.01.11 18:18

    Χαχαχα, εδώ πέρα που ταξιδεύω μονίμως με θερμοκρασίες κάτω του 0 δεν έχω τέτοιο θέμα πάντως! Μια χαρά ανεβάζει θερμοκρασία, βέβαια έχω πολύ καιρό να δω πάνω από 80 βαθμούς!
    avatar
    salas
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 27/02/2015
    Mηνύματα : 7
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : Honda Astrea Supra 100 - Honda VFR 800 VTEC
    Κράνος : HJC IS-17

    Απ: VTEC ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ.... 2

    Δημοσίευση από salas Την / Το 30.03.15 13:03

    Σήμερα το πρωί ερχόμενος στη δουλειά με το Vtec μοντέλο 2002 δεν ανέβασε πάνω απο 62 βαθμούς θερμοκρασία κινητήτηρα.
    Η απόσταση περίπου 22 χλμ.

    Ο αέρας άντε να είχε 3 με 5 βαθμούς κελσίου. Είναι φυσιολογικό ; Πως μπορώ να δοκιμάσω αν έχω θέμα με το θερμοστάστη ;

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.10.18 6:43