VFRh - VFR Club Hellas


    Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Μοιραστείτε
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2333
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 08.12.10 16:46

    Υποπερίπτωση: Μια και οι vtec βαλβίδες δουλεύουν πολύ λιγότερο από τις συμβατικές, αν θέλουμε να ελέγξουμε ή να ελέγξχουμε-ρυθμίσουμε ΜΟΝΟ τις συμβατικές βαλβίδες, η διαδικασία γίνεται συμβατικά και πολύ ευκολότερα, όπως στο Fi.

    ------------------

    Για τις υποκειμενικές κρίσεις τώρα.

    Τι παθαίνει ένα μοτέρ αν δεν ρυθμιστούν οι βαλβίδες; Τίποτα; Χμμμμ ίσως ΠΡΑΓΜΑΤΙ και να μην πάθει τίποτα, ειδικά για VFR είναι και το πιο πιθανό.

    Ίσως όμως και να καρφώσει κάποια στιγμή καμιά βαλβίδα πάνω σε κανά πιστόνι και να γίνει όλο το μοτέρ μύλος, και να μην συμφέρει η επισκευή του. Ή να καεί (λιώσει) κάποια βαλβίδα και να δημιουργήσει και πάλι σοβαρά προβλήματα.

    Το ότι κάποια βαλβίδα έχει μεγαλύτερο διάκενο και χτυπάει, ναι όντως μπορεί και να ψύχεται καλύτερα, γιατί ακουμπάει παραπάνω στην έδρα. ΟΜΩΣ αυτό ισχύει μέχρι ενός ορίου. Από ένα σημείο και πέρα, η βαλβίδα χτυπάει, σημαίνει ότι φτάνει με ταχύτητα στο κλεισιμό της, παραπάνω απόσο θα έπρεπε, και ειδικά στης ψηλέε στροφές, χτυπώντας η βαλβίδα στην έδρα της, αναπηδάει και λίγο, λόγω ελαστικής κρούσης. Με το πιστόνι να πλησιάζει επικίνδυνα, δεν νομίζω ότι τελικά το να χτυπάνε οι βαλβίδες είναι κάτι που σημαίνει απλά ''χάνω 1-2 ίππους''...

    Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να είμαστε ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΝΩΣΤΕΣ και να επιλέγουμε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ καταστάσεις τύπου ''μην φοβάσαι, αυτό και να μην το κάνεις δεν πειράζει'' όταν έχουμε να κάνουμε με την συντήρηση εξαρτημάτων που κάνουν 150 κινήσεις πάνω κάτω στο δευτερόλεπτο, και λίγο να φύγουν από τα αποδεκτά οριά τους, χτυπάει κάτι μέταλο με μέταλο και δεν μένει τπτ όρθιο.

    Εκτός αυτού, οι λογικές τύπου, ''άσε αυτό δεν πειράζει και να μην το κάνεις'' , να το ένα δεν πειράζει, να το άλλο δεν πειράζει, να το παράλλο δεν πειράζει, γίνεται στο τέλος η μηχανή χάρχαλο και απορούμε μετά γιατί... Και δυστυχώς και γνώστες να είμαστε είναι εύκολη παγίδα να αρχίσουμε να εφαρμόζουμε λογική ''δεν πειράζει'' ακόμα και σε πράγματα που τελικά...πειράζει!

    Θέλει λίγο προσοχή...


    -------------

    Στον φίλο που του ζητάνε 1500 ευρώ, ή κάτι δεν μας λές καλά (μήπως θα γίνουν και άλλες εργασίες; π.χ. αντικατάσταση ΚΑΙ καδενών, γλυστρών, μετάλων μπιελών και τέτοια πράγματα; ) ή είναι ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΑ ακριβή η τιμή που σου λένε. Στο έγραψα και χιουμοριστικά στο άλλο σου ποστ, ''τεντωτήρες θα αλλάξεις ή μοτέρ ολόκληρο;''

    Για ψάξτο λίγο καλύτερα....

    Αυτά...
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1281
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 08.12.10 16:55

    Vvag έγραψε:
    Velociraptor έγραψε:Ντάξυ, αυτό ήταν;


    Γράφετε που γράφετε, ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ δε μάθατε στο σχολείο; Μου βγάζετε τα μάτια κάθε φορά, ΕΛΕΟΣ.
    'ΝΤΑΞΕΙ, που είναι συντομογραφία του ΕΝΤΑΞΕΙ. 'ΝΤΑΞΕΙ τώρα, το' χουμε;

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

    Χιουμοράκι...

    Blush

    Edit: Φτουυυ το διόρθωσε!!! Doh!
    .... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Whistle Whistle
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 08.12.10 18:40

    Πριν 4 χρόνια, όταν πλησίαζα το σέρβις των 24KKm, ρώτησα στο Γερμανικό VFR Φόρουμ την γνώμη τους. Ανάμεσα σε αυτούς που απαντούσαν, ξεχώριζε ένα μέλος που έκανε μπαμ για τις γνώσεις του. Είναι μηχανικός της Honda, ειδικευμένος στα VFR. Τον ρώτησα λοιπόν με ΠΜ (για να μην τον εκθέσω) τι γνώμη έχει.
    Η απάντησή του ήταν, ότι έχει ελέγξει πάνω από 150 VFR και ποτέ, κανένα δεν χρειάστηκε το παραμικρό, όχι μόνο στις 24KKm, αλλά ούτε στις 48KKm.
    Από τα υπόλοιπα που μου είπε, αποφάσισα και στο VFR να συνεχίσω αυτό που έκανα τα τελευταία 30 χρόνια με διάφορες μηχανές, με απόλυτη επιτυχία: Να αλλάζω τα λαδάκια μου με συνέπεια, και να αφουγκράζομαι την μηχανή μου. Θα μου το πει όταν θέλει κάτι. Το κάνω εδώ και 75KKm και με την Βέφα, επίσης με απόλυτη επιτυχία. Wink

    Προσοχή! Δεν δίνω σε καμία περίπτωση την συμβουλή να το κάνουν όλοι έτσι. Υπάρχουν πολλοί που έχουν.. βαρηκοΐα. Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 08.12.10 18:46

    Πάντως έφτασα αισίως τα 40.000 χλμ και η μηχανή μου έχει τον ίδιο ακριβώς ήχο που είχε όταν βγήκε από τη βιτρίνα... Thumbsup Thumbsup Thumbsup
    Τώρα στα 27 μου και να έχω βαρυκοΐα... λες;! Blink Razz Razz


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 08.12.10 19:07

    Αυτό και ήθελα. Να ανοίξω μια κουβέντα. Αν και τελικά είναι αρκετά δύσκολο να μιλάς για τεχνικά πράγματα εκλαικευμένα και ευχάριστα. Βεβαίως και υπερέβαλα σε κάποια σημεία ποιητικη αδεία. Το ξανάπα άλλωστε.
    Οταν λέω ποτέ δεν εννοώ συν απειρο. Ελεος. Αν κάνει σαν ducati εχεις σοβαρό θέμα. Μηχάνημα είναι. Κλίμα καλλιεργώ. Τα σχόλια του τύπου το λέει το manual είναι σωστά, αλλα δεν είναι επιχειρήματα. Ειλικρινά ζητώ να μην ακολουθήσετε αυτά που λέω οσοι δεν τα κατανοείτε. Εχετέ το στο πίσω μέρος του μυαλού σας.

    Και Μιχάλη η σειρά σου. Δεν είδα σοβαρές αντιρήσεις. Αυτά που σκάναρες τα λέει και το manual. Μπορεί να είναι και το manual - βαριέμαι να το τσεκάρω - αν επιμείνεις θα το κάνω
    Το εργαλειάκι που εχεις στο link λέει 25 ευρώ. Βάλε και τα μεταφορικά. Πόσο κανει? .Επί 4 γιατί τέσσερα θέλεις Εκτός και αν κάνεις ολη την δουλειά τέσσερεις φορές.
    Για την τιμή των lifter θα συμφωνήσω. Τα θυμάμαι πιο ακριβά αλλα εχεις δίκιο.Γύρω στα 150 τα 3. Ρεαλιστικό - αν και μεταξύ μας αν δεν το πρόσεξες δίνει μεγαλύτερη ανοχή στις vtec βαλβίδες.
    Επίσης εντύπωση μου κάνει αυτό που αναφέρεις για αναπήδηση. Δεν το έχω ξανακούσει. Το υποθέτεις ή το γνωρίζεις τεκμηριωμένα ??


    Θέλω ολοι να παραδεχθείτε οτι μόνο δυο διαφωνίες με τον Μιχάλη είναι αθλος. Smile

    Για τον Μιχάλη lol!

    Σε πειράζω ε.. cheers
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 08.12.10 19:17

    Vvag έγραψε:Τώρα στα 27 μου και να έχω βαρυκοΐα... λες;! Blink Razz Razz
    Μιλάμε για τα αυτιά της ψυχής. Razz
    Αυτά ωριμάζουν με τα χρόνια. Τώρα εσύ με 27 ψωροχρονάκια, έχεις αυτάκια ποντικιού. Ο gasoil και εγώ (και μερικοί ακόμα) είμαστε φτιάκαδες σαν ελέφαντες. Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2333
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 08.12.10 19:53

    Η σοβαρή μου αντίρρηση δεν ήταν (πέραν αστεισμού) στο τεχνικό μέρος, ήταν αυτό το ''σιγά μην το κάνει κανείς'' λες και η διαδικασία είναι αποστολή στον Άρη.Μια μπελαλίδικη μεν, ρύθμιση βαλβίδων δε, που και ερασιτέχνης μηχανικός την κάνει σε ένα απόγευμα αν έχει τα εργαλεία και τα ανταλλακτικά που χρειάζονται.

    Κάνε ρύθμιση βαλβίδων σε CBR1000RR 06-07 για παράδειγμα, που το δύσκολο είναι ότι πρέπει να λυθούν ΤΕΛΕΙΩΣ φιλτρόκουτο, πλαστικά, φέρινγκ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και είναι ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ στο λύσιμο με άπειρα δεσιματάκια, κλιψάκια, σκατουλάκια, και έλα να σου πω μετά για VFR και vtec βαλβίδες που είναι τυφλή διαδικασία...

    Χωρίς να είμαι και σίγουρος, δεν επιμένω, δεν το κατάλαβα αυτό σαφώς από το εγχειρίδιο, νομίζω το εργαλείο είναι σετ, δεν χρειάζεται αγορά 4 φορές...

    Η αναπήδηση συμβαίνει όταν το ελατήριο δεν καταφέρνει να τιθασεύσει την βαλβίδα, και αυτή κοπανάει με ταχύτητα στην έδρα της, λόγω υπερστροφίας. Έχει γράψει και ο Χοιδάς σε κάποιο R&D για το θέμα, και σε (παλιότερα) μοτοπεριοδικά έχω διαβάσει και είναι κάτι το γενικά γνωστό. Τα αποτελέσματά της είναι προφανώς καταστροφικά.

    Αυτός ειναι και ο λόγος που όσο πιο πολύστροφο είναι ένα μοτέρ, τόσο πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων χρειάζεται, αφενός για να προλαβαίνουν να τραβήξουν πίσω την βαλβίδα όταν αυτή επιστρέφει με τρομερή αδράνεια, αφετέρου για να μην την αφήσουν να αναπηδήσει όταν αυτή χτυπάει με ορμή στην έδρα, με μειονέκτημα όταν δουλεύει σε χαμηλές στροφές, να ξοδεύουμε ενέργεια σε ελατήρια που δεν χρειάζεται.

    Ε δεν θέλει και πολύ κλικ-κλικ, όταν το διάκενο έχει βγει ΜΑΚΡΑΝ εκτός ορίου, και η βαλβίδα κοπανάει αφρενάριστη στην έδρα, τι θα κάνει, δεν θα αναπηδήσει, και μετά ''γειά σου πιστονάκι'';


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Velociraptor στις 08.12.10 20:01, 1 φορά
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 08.12.10 20:00

    Όταν φτάσει ο κινητήρας σε κατάσταση που ακούγονται οι βαλβίδες, πρέπει ασυζητητί να ρυθμιστούν. Δεν ξέρω για το αναπήδημα (αν και ακούγεται λογικό), αλλά και μόνο ότι χτυπάνε με ορμή πάνω στις βάσεις, θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην παραμόρφωση, και των βαλβίδων, και των βάσεων, και των οδηγών. Δεν θέλει και πολύ. Ένα απειροελάχιστο διάκενο στην βάση, θα αφήσει τα καυσαέρια να διαρρεύσουν με πολύ μεγάλη ταχύτητα και θα ανεβάσει την θερμοκρασία στα ύψη.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 08.12.10 20:16

    Απόλυτα σύμφωνος ως προς την δυνατότητα του εγχειρίματος. Προσωπικά εαν το έκρινα αναγκαίο θα το έκανα χαλαρά. Και όπως ξέρεις, έχω φτάσει πολύ πιο βαθειά στο μοτέρ. Για την αναγκαιότητα όμως και όχι για την δυνατότητα, εκανα την κουβέντα. Και βέβαια έβαλα και τον παράγοντα κόστος -για μένα-
    Αφού το έχεις διαβάσει για την αναπήδηση, πάω πάσο. Να πώ μόνο οτι δεν έχει μόνο ένα ελατήριο επαναφοράς η κάθε βαλβίδα αλλά δύο. Και αυτό για τον λόγο, του ότι οι σχεδιαστές θέλουν, οταν η συχνότητα ανοιγοκλείματος της βαλβίδας (και του ελατηριου κατ επέκταση), συμπέσει με την ιδιοσυχνότητα του ελατηρίου, το δεύτερο ελατήριο να δουλεύει, μιας και εχοντας διαφορετικά χαρακτηριστικα (διαμετρο - παχος - μηκος), εχει και διαφορετική ιδιοσυχνότητα.

    cheers
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 08.12.10 20:20

    Vvag έγραψε:Τώρα στα 27 μου και να έχω βαρυκοΐα... λες;! Blink Razz Razz

    Γράφετε που γράφετε, ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ δε μάθατε στο σχολείο; Μου βγάζετε τα μάτια κάθε φορά, ΕΛΕΟΣ. lol!


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 08.12.10 20:31

    Αυτο με την αναπηδηση το εχω διαβασει και γω , αλλα νομιζω οτι πλεον υσχιει για παλιοτερους κινητηρες , εξαλου για να φτασει να γινει κατι τετοιο πρεπει να κανει σα ντουκατι και να 'σε τέλεια κουφος . Very Happy
    avatar
    grigoris
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/11/2009
    Mηνύματα : 311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από grigoris Την / Το 17.12.10 10:00

    Πολύ ωραίο θεματάκι,παιδιά!!!!!
    Είναι από αυτά που χαίρεσαι να διαβάζεις ,να προβληματίζεσαι,να παρθέτεις την άποψη σου και να μαθαίνεις!
    Κατα αρχήν θα συμφωνήσω απόλυτα ως προς τον προβληματισμό αναγκαιότητα -κόστος με τον αγαπητό gasoil!Σίγουρα σε ένα καλοσχεδιασμένο μοτέρ όπως τα τελευταία VFR,η διαδικασία της μέτρησης διακένου στα πρώτα 24000χμ είναι υπερβολή(και σκοπιμότητα της εταιρείας,από την μια για να καλύψει τυχόν ατέλειες,από την άλλη για να ''δώσει'' επιπλέον χρήματα στους εξουσιοδοτημμένους συνεργάτες της),Αν τώρα το μοτερ σου δεν ''ακούγεται" καλά,σαφώς και να μπεις στον κόπο και στα έξοδα!
    Αν έχεις "βαρυκοΐα'',τι κάνεις όμως;Το πας σε κάποιον έμπιστο μάστορα και αυτός θα ακούσει και θα επιβεβαιώσει αν χρειάζεται ή όχι ρύθμιση!
    Στα 48000 και στα 72000 ισχύουν μια από τα ίδια!
    Αν τώρα ξεπεράσεις τα 100.000 μάλλον θα δώσω δίκιο στον Μιχάλη!Σίγουρα χρειάζεται μέτρηση!Οι πιθανότητες να πάθει κάτι(αν ακόυγεται καλά) ελάχιστες, όμως υπαρκτές!΄Βέβαια αν το δεις οικονομοτεχνικά,σίγουρα η οικονομική απαξίωση της μοτο σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα αναλώσιμα που θα θέλουν άλλαγμα(αμορτισέρ,ρουλεμαν,δισκόπλακες,εξατμίσεις κλπ)αυξάνουν τον προβληματισμό για το αν αξίζει το έξοδο για κάτι τέτοιο!
    Όλα αυτά δεν ισχύουν για κάποιον που θέλει να κρατήσει την μοτο του μέχρι τα βαθειά του γεράματα είτε θέλει να την βλέπει απολαμβάνοντας οτι οπτικά αλλά και λειτουργικά είναι σε άψογη κατάσταση!
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 25.12.10 23:42

    γεια σας πιαδια και χρονια πολλα σε ολους .
    Για να καταθεσω και εγω την εμπειρια μου θα σας πω οτι αγορασα την vfr μου (5 gen) με 35000 χλμ.
    οπωσ διαπιστωσα ημουν ο πρωτος που εφτασε μεχρι τιςβαλβιδες .Σε αυτα ταχιλιομετρα βρεθηκαν συνολικα 5 βαλβιδες εκτος προδιαγραφων (κλειστες) εκ των οποιων οι 2 σε επικινδυνο βαθμο (εισαγωγης ) .Νομιζω πως τα χιλιομετρικα ορια που δίνει ο κατασκευαστης πρεπει να τηρουνται ασχετα αν δεν υπαρχουν ευρηματα σε ολους.
    αν ειχα ακουσει τα εφυσηχαστικα σχολια πολλων συμπεριλαμβανομενου και συνεργειαδων τωρα πιθανων να μιλουσα για καμενες βαλβιδες.
    θα προσπαθησω να ανεβασω σχετικες φωτο(αν τα καταφερω)

    ναστε ολοι καλα.
    avatar
    grigoris
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/11/2009
    Mηνύματα : 311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από grigoris Την / Το 26.12.10 10:29

    VEEFARIOS έγραψε:γεια σας πιαδια και χρονια πολλα σε ολους .
    Για να καταθεσω και εγω την εμπειρια μου θα σας πω οτι αγορασα την vfr μου (5 gen) με 35000 χλμ.
    οπωσ διαπιστωσα ημουν ο πρωτος που εφτασε μεχρι τιςβαλβιδες .Σε αυτα ταχιλιομετρα βρεθηκαν συνολικα 5 βαλβιδες εκτος προδιαγραφων (κλειστες) εκ των οποιων οι 2 σε επικινδυνο βαθμο (εισαγωγης ) .Νομιζω πως τα χιλιομετρικα ορια που δίνει ο κατασκευαστης πρεπει να τηρουνται ασχετα αν δεν υπαρχουν ευρηματα σε ολους.
    αν ειχα ακουσει τα εφυσηχαστικα σχολια πολλων συμπεριλαμβανομενου και συνεργειαδων τωρα πιθανων να μιλουσα για καμενες βαλβιδες.
    θα προσπαθησω να ανεβασω σχετικες φωτο(αν τα καταφερω)

    ναστε ολοι καλα.
    Καλώς τον και χρόνια πολλά και σε σένα!
    Οι έστω και ελάχιστα κλειστές βαλβίδες είναι πολύ πιο πρόβλημα από ότι οι ανοιχτές!
    Όντως θα είχες πρόβλημα αν τις άφηνες έτσι!
    Είσαι σίγουρος οτι τα χμ ήταν παραγματικά;Την αγόρασες από γνωστό ή όχι;
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 27.12.10 1:54

    http://img684.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img684/1155/0034iu.jpg
    http://img833.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img833/8103/xrst044.jpg
    http://img684.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img684/233/xrst050.jpg
    http://img214.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img214/3994/xrst043.jpg
    ελπιζω οι φωτο να ειναι ορατες.
    οχι για τα χλμ δεν παιρνω ορκο μιας και δεν ηταν γνωστου, δελεαρ μονο η τιμη (2800) και το οτι ειχα στο παρελθον rc24
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 26.01.11 10:30

    Τελικά άλαξε ή ρύθμισε κάποιος βαλβίδες για να μας πει πόσο κοστίζει?
    avatar
    padelis
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
    Κράνος : SHOEI XR 1000

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από padelis Την / Το 26.01.11 17:15

    SCORPIOS έγραψε:Τελικά άλαξε ή ρύθμισε κάποιος βαλβίδες για να μας πει πόσο κοστίζει?
    νομιζω οτι ειναι στο "χερι" του καθε μηχανικου το ποσο που θα σε παρει......
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 16.10.11 14:30

    Ανακινω αυτο το θεμα καθως υπαρχει η εντυπωση οτι οι βαλβδες VTEC δουλευουν μονο οταν μπαινει το VTEC και καθως εχουνε μεγαλυτερες ανοχες δεν χρειαζονται ποτε ρυθμιση. Ειναι φυσικα σαφες οτι αυτες οι βαλβιδες ανοιγουν πανω απο τις 6800σαλ οταν το εισερχομενο λαδι παιζει ρολο "πειρου" και πιεζει ολη την βαλβιδα. Αλλα το εκκεντρο φυσικα πιεζει το στελεχος τησ βαλβιδας (οι VTEC δεν εχουν καπελοτα) σε ΟΛΟ το φασμα στροφων οποτε υπαρχει σαφως μια καταπονηση που μπορει να οδηγησει σε ανοχες εκτος οριων.
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 26.10.11 17:23

    Και με το τελευταίο ποστ μπερδεύτηκα τελείως..

    Είναι πάντως μια συντήρηση που στο εγχειρίδιο γράφει οτι χρειάζεται κάθε 48k
    avatar
    Binzis
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/09/2013
    Mηνύματα : 128
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : Vfr800 v-tec ABS
    Κράνος : Shoei xr1000

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από Binzis Την / Το 22.10.13 9:39

    Το διάβασα όλο από την αρχή…Smile 
    Κοντεύω στα 48.000χλμ και η “γνωστή” ερώτηση που προφανώς απασχόλησε και θα απασχολήσει πολλούς ακόμα…είναι να ανοιχτεί ο κινητήρας για έλεγχο ή όχι και αν ναι που;

    Έχω μπερδευτεί λιγουλάκι και καθώς νέος…αγχωθεί…!!!
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 22.10.13 10:44

    Binzis έγραψε:Το διάβασα όλο από την αρχή…Smile 
    Κοντεύω στα 48.000χλμ και η “γνωστή” ερώτηση που προφανώς απασχόλησε και θα απασχολήσει πολλούς ακόμα…είναι να ανοιχτεί ο κινητήρας για έλεγχο ή όχι και αν ναι που;

    Έχω μπερδευτεί λιγουλάκι και καθώς νέος…αγχωθεί…!!!
    Αν το μηχανακι εχει συντηρηθει σωστα απο λαδια, μπορεις να το αναβαλεις για πολυ περισοτερο σε σχεση με τα 48Κ που λεει η Honda, πχ μεχρι τα 80Κ χμ τουλαχιστο. Η ρυθμιση βαλβιδων στα VTEC ειναι επιπονη λογω του συστηματος VTEC και χρειαζεται ειδικα εργαλεια τα οποια το συνεργειο πρεπει να εχει και επισης να ξερει.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 22.10.13 14:11

    Το ειδικό εργαλείο είναι αυτό




    Απ' ότι φαίνεται δεν είναι παρά ένας μεταλλικός κύλινδρος!

    http://members.home.nl/jfknippels/tools.htm

    Υπάρχει κάποιο καλό παιδί να κατασκευάσει οκτώ;


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την anastasis στις 22.10.13 14:22, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : -)
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 22.10.13 15:52

    Επισης αυτο (x2) που ειναι και παλι ευκολο να φτιαχτει:




    Η δουλεια αυτη ομως ειναι επιπονη και το μηχανακι πρεπει να μεινει λυμενο σε γκαραζ για αρκετο διαστημα ωστε να γινουν οι μετρησεις και να βρεθουν τα χρειαζουμενα καπελοτα και οι χρειαζουμενοι valve lifters για τις VTEC βαλβιδες.

    Εσυ Ανασταση που εχεις κατοσταρισει κανονισε Wink Εγω στα 67Κ θα περιμενω ακομη καιρο Rolling Eyes 
    avatar
    Binzis
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/09/2013
    Mηνύματα : 128
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : Vfr800 v-tec ABS
    Κράνος : Shoei xr1000

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από Binzis Την / Το 22.10.13 16:36

    anastasis έγραψε:Το ειδικό εργαλείο είναι αυτό




    Απ' ότι φαίνεται δεν είναι παρά ένας μεταλλικός κύλινδρος!

    http://members.home.nl/jfknippels/tools.htm

    Υπάρχει κάποιο καλό παιδί να κατασκευάσει οκτώ;
    Θα σου φτιάξω εγώ αν μου πεις αν πρέπει να είναι 2,5 ή 2,6 πάχος...Smile 
    avatar
    Binzis
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/09/2013
    Mηνύματα : 128
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : Vfr800 v-tec ABS
    Κράνος : Shoei xr1000

    Απ: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

    Δημοσίευση από Binzis Την / Το 22.10.13 16:37

    VFGeorge έγραψε:Επισης αυτο (x2) που ειναι και παλι ευκολο να φτιαχτει:




    Η δουλεια αυτη ομως ειναι επιπονη και το μηχανακι πρεπει να μεινει λυμενο σε γκαραζ για αρκετο διαστημα ωστε να γινουν οι μετρησεις και να βρεθουν τα χρειαζουμενα καπελοτα και οι χρειαζουμενοι valve lifters για τις VTEC βαλβιδες.

    Εσυ Ανασταση που εχεις κατοσταρισει κανονισε Wink Εγω στα 67Κ θα περιμενω ακομη καιρο Rolling Eyes 
    Και αυτό θα φτιάξω, αν μου πεις το υλικό...Smile 

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.10.18 7:13