VFRh - VFR Club Hellas


    Συντήρηση VFR 2008

    Μοιραστείτε
    avatar
    antoineBiscione
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 73
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
    Κράνος : AGV - K4

    Συντήρηση VFR 2008

    Δημοσίευση από antoineBiscione Την / Το 26.11.10 13:26

    Χάθηκα λίγο ομολογώ μετά τις πρώτες μου δημοσιεύσεις, ελέω υποχρεώσεων και δουλειές που άνοιξα στην βέφα.
    Λοιπόν η μηχανή όπως σας είχα πει εξωτερικά ήταν αρκετά ατημέλητη και τον τελευταίο ενάμισυ χρόνο δεν έγινε καμμιά εργασία συντήρησης μηχανικά (σαν μια πανέμορφη γκόμενα που την βλέπεις το πρωί που ξυπνά Laughing )

    Συνεπώς έλυσα το μισό μηχανάκι (δεξιά-αριστερά fairing και πίσω τμήμα) για "επιθεώρηση" και κάποιες εργασίες. Να είμαι ειλικρινής ήθελα να βγάλω και φωτογραφίες και να έφτιαχνα ένα καλό οδηγό για όλα όσα έκανα μέχρι στιγμής κ' ότι ακολουθήσει, το γεγονός όμως ότι δεν ήξερα τα "απόκρυφα" της βέφας λειτούργησε ως ανασταλτικός παράγοντας Blush . Την επόμενη φορά θα το δω το ζήτημα ούτως ώστε να βοηθηθούν κιόλας τυχόν καινούργια μέλη αλλά και παλαιότερα που μπορεί να μην τολμάνε να βάλουν χέρι στην δικιά τους -μηχανή.

    Πρώτο πράγμα που πρόσεξα είναι ότι ο πρωτος μνηστήρας φρόντισε ν' αφαιρέσει το φως της πινακίδας αλλά μαντέψτε πως: Μα φυσικά με κόψιμο των καλωδιών δίπλα από τα φις των πίσω φωτών και των φλας, κάτω από το πίσω fairing Mad . Αυτό που θα γίνει σ' εκείνο το σημείο είναι με κολλητήρι, καλάι και καλή μόνωση να ξαναγίνει σύνδεση με aftermarket βάση και φως, αλλιώς θα το αφήσω κι έτσι.

    Ακολούθησε αλλαγή λαδιών και φίλτρου φυσικά. Έβαλα Μotul τα οποία χρησιμοποιούσα και στην fazer, 10W50. Ο λόγος βέβαια είναι οι πολύ ψηλές θερμοκρασίες εδώ στο νησί. Θα δω βέβαια και την συμπεριφορά βέβαια του κινητήρα και τις απόψεις σας σχετικά με το λάδι μιας και πάντα οι απόψεις διύστανται. Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι για ν' αφαιρέσω το φίλτρο χρειάστηκα και δεύτερο άτομο και στο τέλος το τρυπήσαμε με το κατσαβίδι, από άκρη σε άκρη δημιουργώντας μοχλό... Mad . Προφανώς ο προηγούμενος δεν λάδωσε το λαστιχάκι και πιθανώς να το έσφιξε και με το εργαλείο...

    Μετά από αυτά την επόμενη μέρα έγινε αλλαγή στο ψυκτικό υγρό με ένα καλό, κόκκινο σε χρώμα ψυκτικό υγρό της Motul. Εξαέρωση, γέμισμα ξανά μέχρι πάνω και καθαρισμός της βαλβίδας του ψυγείου. Προληπτικά έσφιξα και τα λαστιχάκια. Το φίλτρο του αέρα θα ελεγχτεί και θα καθαριστεί σήμερα, θα δω αν είναι το μαμίσιο ή κάποιο aftermarket.

    Τα τακάκια είναι σε άθλια κατάσταση κ' είπα να κάνω ένα ερώτημα διά τηλεφώνου στην αντιπροσωπεία. Αν είναι δυνατόν μου ζήτησαν 150 ευρώ + Φ.Π.Α. για 2 ζευγάρια μπροστά και άλλα 65 + Φ.Π.Α. για τα πίσω. Σύνολο 322,5 ευρώ Blink. Οπότε η λύση της διαδικτυακής αγοράς ήταν μονόδρομος κι έτσι περιμένω από ebay τ' αντίστοιχα της EBC με κόστος 111 ευρώ + μεταφορικά. Δεν ξέρω βέβαια τι θα παίξει με το τελωνείο κι ελπίζω να μην με χρεώσουν και φορολογία για εισαγωγή από χώρα μη Ε.Ε. Εδώ να σημείωσω ότι έκανα μια βλακεία κι αφαίρεσα από τις δαγκάνες μπροστά ένα λαστιχάκι (σύμφωνα με το service manual του 2002) το οποίο δεν έπρεπε και τώρα η αντλία τρεμοπαίζει και από τις 2 πλευρές. Για το ζήτημα αυτό θα πάω στην αντιπροσωπεία και θα τους παρακαλέσω να επαναφέρουν το σύστημα μιας και φοβάμαι να λύσω όλο το σύστημα εκεί.

    Για την εξαέρωση των φρένων μάλλον με βλέπω να το κάνω κι αυτό έξω μιας και είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα με συνδυασμένα φρένα και δεν ρισκάρω να το κάνω μόνος μου.

    Με αντισκουριακό σπρέυ ψέκασα την αλυσίδα η οποία ήτανε το χάλι της μαύρο και κάποιες βίδες οι οποίες παρουσίασαν το σύμπτωμα της οξείδωσης. Σήμερα ή αύριο θα προχωρήσω με τέντωμα καθάρισμα και γρασάρισμα της αλυσίδας. Επίσης ο πίσω τροχός και όλες οι βίδες που τον απαρτίζουν έπιασαν άλατα γι' αυτό με το αντισκουριακό και με πολύ απαλό γυαλόχαρτο θα προσπαθήσω να τα καθαρίσω. Τις βίδες βέβαια θα κοιτάξω να τις αλλάξω με άλλες από την αντιπροσωπεία (αν δεν μου ζητήσουν βέβαια κανά εξωφρενικό ποσό όπως με τα τακάκια Laughing). Οι εξατμίσεις των 2 αδελφών είναι αλουμινίου γι' αυτό θα κοιτάξω να προμηθευτώ ειδική πάστα ή κάποιο φάρμακο για να τις τρίψω.

    Τώρα έχω ένα άλλο ζήτημα για το οποίο θα χρειαστώ τα φώτα σας, μιας και το παελεύω ολομόναχος, με μοναδικούς βοηθούς το εγχειρίδιο και το διαδίκτυο μιας και οι κατόχοι VFR στην Κύπρο είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού. Το μηχανάκι από την δεύτερη μέρα που το πήρα μετά από μια πολύ σύντομη διαδρομή μου μύρισε από μπροστά σαν καμένο πλαστικό-λάστιχο. Να σημειώσω ότι αυτό συνέβηκε από πριν ξεκινήσω ξύλωμα και μαζέματα, οπότε δεν παίζει να είναι λάδια από τους λαιμούς εξατμίσεων, υγρά του ψυγείου κλπ. και συνέβαινε επανελημμένα μέχρι το περασμένο σαβ/κύριακο που έλυσα το μηχανάκι για τις εργασίες. Δεν ξέρω τώρα αν θα το κάνει θα πρέπει να δέσω το μηχανάκι και να βγω προς τα έξω για να το δω. Αυτό που ξέρω είναι ότι παίζουν προβλήματα με τον ανορθωτή σε αρκετά HONDA. Πάντως με μια προσπάθεια που έκανα να εντοπίσω το πρόβλημα δεν βρήκα κάτι μεμπτό μιας και απ' ότι είδα οι φίσες είναι εντάξει (θα τις ελέγχξω βέβαια ξανά). Χτες έβαλα μπρος το μηχανάκι και το άφησα στάσιμο για κανά 10λεπτο. Υπήρχε η μυρωδιά (από την δεξιά πλευρά πάντα), αλλά δεν ήταν τόσο έντονη. Πιθανώς επειδή δεν ανέβασα και στροφές στον κιντήρα. Το έσβησα κι ακούμπησα τον ανορθωτή κ' δεν έκαιγε άρα λογικα δεν παίζει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί, σωστά; Δεν κοίταξα στο μπροστινό να είμαι ειλικρινής και πρέπει να το κάνω μήπως και παίζει κάτι παράξενο με τις φύσες εκεί. Έχω διαβάσει κιόλας εδώ ότι κάποιοι είχαν πρόβλημα με τις φίσες μπροστά των φωτών και του immobilizer σωστά; Από τις εξατμίσεις δεν έχω προσέξω κάτι να είμαι ειλικρινής αν και θα δω και τις συνδέσεις εκεί μήπως υπάρχει κάποια διαρροή από τον λαιμό.

    Έχει αντιμετώπίσει κανείς αυτό το πρόβλημα; Απόψεις, γνώμες, συμβουλές καλοδεχούμενες.





    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Συντήρηση VFR 2008

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 26.11.10 13:45

    antoineBiscione έγραψε:Πρώτο πράγμα που πρόσεξα είναι ότι ο πρωτος μνηστήρας φρόντισε ν' αφαιρέσει το φως της πινακίδας αλλά μαντέψτε πως: Μα φυσικά με κόψιμο των καλωδιών δίπλα από τα φις των πίσω φωτών και των φλας, κάτω από το πίσω fairing Mad . Αυτό που θα γίνει σ' εκείνο το σημείο είναι με κολλητήρι, καλάι και καλή μόνωση να ξαναγίνει σύνδεση με aftermarket βάση και φως, αλλιώς θα το αφήσω κι έτσι.

    Έχεις συναγερμό επάνω; Κάποια στιγμή που είχα ψιλολύσει την ουρά το βρήκα κι εγώ κομμένο. Μου το είχαν κόψει στα πλαίσια του να μπει ο συναγερμός προφανώς, όταν την αγόρασα. Επειδή ακριβώς είναι το λαμπάκι της πινακίδας και επειδή ποσώς με ενδιαφέρει αν θα φαίνεται η πινακίδα το βράδυ, το άφησα έτσι. Razz


    antoineBiscione έγραψε:Τα τακάκια είναι σε άθλια κατάσταση κ' είπα να κάνω ένα ερώτημα διά τηλεφώνου στην αντιπροσωπεία. Αν είναι δυνατόν μου ζήτησαν 150 ευρώ + Φ.Π.Α. για 2 ζευγάρια μπροστά και άλλα 65 + Φ.Π.Α. για τα πίσω. Σύνολο 322,5 ευρώ Blink. Οπότε η λύση της διαδικτυακής αγοράς ήταν μονόδρομος κι έτσι περιμένω από ebay τ' αντίστοιχα της EBC με κόστος 111 ευρώ + μεταφορικά. Δεν ξέρω βέβαια τι θα παίξει με το τελωνείο κι ελπίζω να μην με χρεώσουν και φορολογία για εισαγωγή από χώρα μη Ε.Ε.

    Δεν ξέρω τι τιμές έχει η εκεί αντιπροσωπεία (απ' ότι βλέπω δε διαφέρουν και πολύ απ' τις δικές μας), αλλά εδώ οι τιμές των ανταλλακτικών είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΕΣ. Έτσι λοιπόν, πέρα από το ebay έχουμε ανακαλύψει ένα κατάστημα στην Αγγλία το David Silver Spares όπου ψωνίζουμε αρκετοί και πολύ συχνά. Ενδεικτικά τα γνήσια τακάκια της Honda έχουν 44 λίρες τα μπροστά και 22.5 τα πίσω. Με λίγα λόγια, αν βάλεις και 10-20 λίρες μεταφορικά, η μετάφραση σε ευρώ είναι γύρω στα 90 στο σύνολο. Σημαντική διαφορά, δε μπορείς να πεις..!!! Wink
    Για το τελωνείο δεν ξέρω τι παίζει. Ξέρω ότι συνήθως πληρώνεις κερατιάτικα για πάνω από 150-200 ευρώ. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παρακαλέσεις να στο μαρκάρουν σα δώρο και χωρίς απόδειξη, για να μην περάσει τελωνείο. Αν δεχτούν, ίσως τη γλιτώσεις.

    antoineBiscione έγραψε:Για την εξαέρωση των φρένων μάλλον με βλέπω να το κάνω κι αυτό έξω μιας και είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα με συνδυασμένα φρένα και δεν ρισκάρω να το κάνω μόνος μου.

    Δε νομίζω πως έχει διαφορά με τα απλά φρένα. Αλλά ας σου πει και κάποιος πιο έμπειρος.


    antoineBiscione έγραψε:Τώρα έχω ένα άλλο ζήτημα για το οποίο θα χρειαστώ τα φώτα σας, μιας και το παελεύω ολομόναχος, με μοναδικούς βοηθούς το εγχειρίδιο και το διαδίκτυο μιας και οι κατόχοι VFR στην Κύπρο είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού. Το μηχανάκι από την δεύτερη μέρα που το πήρα μετά από μια πολύ σύντομη διαδρομή μου μύρισε από μπροστά σαν καμένο πλαστικό-λάστιχο. Να σημειώσω ότι αυτό συνέβηκε από πριν ξεκινήσω ξύλωμα και μαζέματα, οπότε δεν παίζει να είναι λάδια από τους λαιμούς εξατμίσεων, υγρά του ψυγείου κλπ. και συνέβαινε επανελημμένα μέχρι το περασμένο σαβ/κύριακο που έλυσα το μηχανάκι για τις εργασίες. Δεν ξέρω τώρα αν θα το κάνει θα πρέπει να δέσω το μηχανάκι και να βγω προς τα έξω για να το δω. Αυτό που ξέρω είναι ότι παίζουν προβλήματα με τον ανορθωτή σε αρκετά HONDA. Πάντως με μια προσπάθεια που έκανα να εντοπίσω το πρόβλημα δεν βρήκα κάτι μεμπτό μιας και απ' ότι είδα οι φίσες είναι εντάξει (θα τις ελέγχξω βέβαια ξανά). Χτες έβαλα μπρος το μηχανάκι και το άφησα στάσιμο για κανά 10λεπτο. Υπήρχε η μυρωδιά (από την δεξιά πλευρά πάντα), αλλά δεν ήταν τόσο έντονη. Πιθανώς επειδή δεν ανέβασα και στροφές στον κιντήρα. Το έσβησα κι ακούμπησα τον ανορθωτή κ' δεν έκαιγε άρα λογικα δεν παίζει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί, σωστά; Δεν κοίταξα στο μπροστινό να είμαι ειλικρινής και πρέπει να το κάνω μήπως και παίζει κάτι παράξενο με τις φύσες εκεί. Έχω διαβάσει κιόλας εδώ ότι κάποιοι είχαν πρόβλημα με τις φίσες μπροστά των φωτών και του immobilizer σωστά; Από τις εξατμίσεις δεν έχω προσέξω κάτι να είμαι ειλικρινής αν και θα δω και τις συνδέσεις εκεί μήπως υπάρχει κάποια διαρροή από τον λαιμό.


    Έλεγξέ το για καλό και για κακό, αλλά τα προβλήματα με φίσες και ανορθωτές, διορθώθηκαν στα μοντέλα 06 και μετά και το δικό σου απ' ότι βλέπω είναι 08. Wink



    cheers cheers cheers cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    antoineBiscione
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 73
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
    Κράνος : AGV - K4

    Απ: Συντήρηση VFR 2008

    Δημοσίευση από antoineBiscione Την / Το 26.11.10 14:01

    Vvag έγραψε:
    Έχεις συναγερμό επάνω; Κάποια στιγμή που είχα ψιλολύσει την ουρά το βρήκα κι εγώ κομμένο. Μου το είχαν κόψει στα πλαίσια του να μπει ο συναγερμός προφανώς, όταν την αγόρασα. Επειδή ακριβώς είναι το λαμπάκι της πινακίδας και επειδή ποσώς με ενδιαφέρει αν θα φαίνεται η πινακίδα το βράδυ, το άφησα έτσι. Razz

    Όχι δεν έχω συναγερμό πάνω, παίζει τότε να είχε βάλει ο προηγούμενος και να τον αφαίρεσε.


    Vvag έγραψε:
    Δεν ξέρω τι τιμές έχει η εκεί αντιπροσωπεία (απ' ότι βλέπω δε διαφέρουν και πολύ απ' τις δικές μας), αλλά εδώ οι τιμές των ανταλλακτικών είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΕΣ. Έτσι λοιπόν, πέρα από το ebay έχουμε ανακαλύψει ένα κατάστημα στην Αγγλία το David Silver Spares όπου ψωνίζουμε αρκετοί και πολύ συχνά. Ενδεικτικά τα γνήσια τακάκια της Honda έχουν 44 λίρες τα μπροστά και 22.5 τα πίσω. Με λίγα λόγια, αν βάλεις και 10-20 λίρες μεταφορικά, η μετάφραση σε ευρώ είναι γύρω στα 90 στο σύνολο. Σημαντική διαφορά, δε μπορείς να πεις..!!! Wink

    Μόνο σημαντική; Ευχαριστώ θα το ψάξω

    Vvag έγραψε:
    Δε νομίζω πως έχει διαφορά με τα απλά φρένα. Αλλά ας σου πει και κάποιος πιο έμπειρος.

    Υπάρχουν διαφορές δεν είναι και τόσο απλό το ζήτημα.


    Vvag έγραψε:

    Έλεγξέ το για καλό και για κακό, αλλά τα προβλήματα με φίσες και ανορθωτές, διορθώθηκαν στα μοντέλα 06 και μετά και το δικό σου απ' ότι βλέπω είναι 08. Wink

    Θα τα δω όλα σήμερα κι αύριο κι ας ελπίσω ότι έστω διά μαγείας, να έχει εξαφανιστεί το πρόβλημα.

    Και κάτι ακόμα. Για βαλβίδες και μπουζί ποια είναι τα διαστήματα πόυ θέλουν οι μεν ρύθμιση κ' τ' άλλα αλλαγή; Απ' όσο ξέρω τα διαστήματα έχουν μεγαλώσει εν σχέσει με το τι λέει το εγχειρίδιο για το 2002...
    avatar
    antoineBiscione
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 73
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
    Κράνος : AGV - K4

    Απ: Συντήρηση VFR 2008

    Δημοσίευση από antoineBiscione Την / Το 05.12.10 20:08

    Επανέρχομαι στο νήμα αυτό απλά για ενημέρωση του τι έγινε μέχρι στιγμής και τι μου στοίχισε. Την όλη εργασία την έκανα ολομόναχος και σίγουρα αυτό δυσχέραινε την όλη κατάσταση αφού δεν είχα ένα άνθρωπο έστω κάπου να κρατάει αντίσταση κλπ εκεί που χρειαζότανε. . Σημαντική βέβαια η βοήθεια του εγχειριδίου, το οποίο πάντα ακολουθώ κατά γράμμα. Από κόστος στοίχισαν όλα τ' αναλώσιμα περίπου 230 γιούρια. Στα αναλώσιμα βέβαια είναι και τα διάφορα σπρέυ (καθαρισμού κ' λίπανσης αλυσίδας, φίλτρου αέρα, αντισκουριακό, φρένων, WD 40 κλπ, μιας και όλα όσα είχα ήτανε στα τέλη τους), τα οποία φυσικά θα ξαναχρησιμοποιηθούν ουκ ολίγες φορές. Οι εργασίες που έγιναν είναι οι ακόλουθες:

    1. Αλλαγή λαδιών κ' φίλτρου (Motul 10W 50 κ' φίλτρο HIFLO)
    2. Καθαρισμός φίλτρου αέρα (pipercross). Εδω να σημειώσω ότι το φίλτρο το φωτογράφησα πρόχειρα με το κινητό κι έψαχνα στο διαδίκτυο να δω τι μάρκα είναι, απ' εκεί ανακάλυψα ότι είναι pipercross.
    3. Αλλαγή ψυκτικού υγρού μ' ένα κόκκινου χρώματος της Motul (ούτε μέτοχος της να ήμουνα lol!) κ' εξαέρωση των ψυγείων.
    4. Αλλαγή στα μπρος-πίσω τακάκια με άλλα της EBC μιας και τα μαμά ήτανε στα τελειώματα τους και καθαριότητα στα έμβολα και το εσωτερικό της δαγκάνας. Μου βγήκε η ψυχή με τα πίσω βέβαια επειδή ήταν η πρώτη φορά κι αντιμετώπισα κάποια ζόρια αλλά χαλάλι.
    5. Καλή καθαριότητα της αλυσίδας τόσο στα O-rings, όσο κι εξωτερικά αφού ήτανε το μαύρο της χάλι και εν τέλει ρύθμιση.
    6. Αυτό δεν θα το κάνω μόνος μου γιατί φοβάμαι το CBS και δεν είναι άλλο από την εξαέρωση των φρένων (επ' ευκαιρίας και του συμπλέκτη), οπότε ο μάστορας είναι μονόδρομος.

    Πραγματικά δεν θέλω να φανταστώ πόσο θα μου στοίχιζε για όλα τα πιο πάνω, αν τα έκανα όλα στον μάστορα... Surprised
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1065
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Συντήρηση VFR 2008

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 05.12.10 23:24

    antoineBiscione έγραψε:
    6. Αυτό δεν θα το κάνω μόνος μου γιατί φοβάμαι το CBS και δεν είναι άλλο από την εξαέρωση των φρένων (επ' ευκαιρίας και του συμπλέκτη), οπότε ο μάστορας είναι μονόδρομος.

    Ακριβως αυτη ειναι και η μονη δουλεια που δεν κανω μονος, ειναι αρκετο μπερδεμα με το CBS και θελει προσοχη για να γινει σωστα. Βεβαια την τελευταια φορα που το εκανα στην Αγγλια λιγο πριν το καλοκαιρι, μου στοιχισε 80 λιρες Surprised για αλλαγη υγρων φρενων/συμπλεκτη και εξαερωση (με το κοστος των υγρων μεσα). Αυτο δειχνει ποσο ακριβες μπορει να ειναι μερικες δουλειες που παιρνουν ωρα, ιδιως στη βορεια Ευρωπη που τα εργατικα ειναι πανακριβα.

    cheers
    avatar
    lazkal
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/09/2010
    Mηνύματα : 4
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 Vt
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συντήρηση VFR 2008

    Δημοσίευση από lazkal Την / Το 06.12.10 20:14

    Καλησπέρα ,

    Την Αλλαγή Υγρών φρένων και συμπλέκτη να την κάνεις μόνος σου , εφόσον έχεις το Service Manual ή το αντίστοιχο Haynes .
    Είναι απλή διαδικασία , με μόνο σημείο προσοχής την σειρά που θα ακολουθήσεις (περιγράφονται μια χαρά στο manual ) .
    Το ματζαφλάρι στις φωτό του μάνουαλ χρειάζεται ΑΝ δεν έχεις δεύτερο άτομο να σου πατάει τις μανέτες (ξέρεις τώρα ... ΠΑΤΑΑ ...ΑΣΕ!!!) .

    Είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι οι "μάστορες " ΔΕΝ γνωρίζουν την σειρά εξαέρωσης ( γιατί ως γνωστόν έχουν τσακωθεί με το διάβασμα ) .

    Ανταλλακτικά παίρνουμε απο τον κ. David Silver . Παρέλαβα σήμερα (μεταξύ άλλων) πίσω τακάκια με 22.5 λίρες και ολο το πακέτο είχε μεταφορικά 8 λίρες . 1 Λίρα = 1,18Ευρώ . Τελωνείο ΔΕΝ πληρώνεις . Έρχονται σε 5 μέρες (συνήθως ...) .
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συντήρηση VFR 2008

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 06.12.10 21:24

    Αν εχεις κάνει εστω και μια φορά εξαέρωση σε μπροστινό τοτε μπορείς να κάνεις και στο cbs. Απλά εχεις περισσότερους εξαερωτήρες. Δώσε προσοχή στις βίδες των καπακιών των δοχειών υγρών φρένων και συμπλέκτη. Το μανιουαλ είναι πολύ ακριβές. Βασικά οτι σου γραφει και ο lazkal απο πάνω. Βαλβίδες να αρχίσεις να σκέφτεσαι μετά τα 48Mm. Αυτά.
    cheers
    avatar
    antoineBiscione
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 73
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
    Κράνος : AGV - K4

    Απ: Συντήρηση VFR 2008

    Δημοσίευση από antoineBiscione Την / Το 07.12.10 8:49

    Την εξαέρωση μέχρι τώρα την έκανα με την γνωστή μέθοδο της σύρηγγας και το διάφανο λαστιχάκι. Για πρώτη φορά το CBS θα το κάνω έξω σε μηχανικό που δουλεύει στην HONDA οπότε θέλω να πιστεύω ότι θέλοντας και μη δεν είναι τσακωμένος με το διάβασμα. Βαλβίδες 48000 χιλ κ' μπουζί ανά 25000 να υποθέσω σωστά...;

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.11.18 13:31