Τεντωτήρας
+36
kostas VFR800F
ninos22
Verbal Kint
Semiaz
XLGeorge
GIORGOS VFR
teacher
nickstonecity
chr1s_86
padelis
Ο φυσικός
vasilakos
KiloMeater
DoctorAbo
Fanrider
tomakos
grigoris
karapialis
anastasis
Armenis
Tinder
nikos-ex victor
dirty
SCORPIOS
Dimitrisk12
Arachovitis
apostat
DENTOCOP
Don John
Vvag
ΗΛΙΑΣ
gasoil
Roberto
Caracal
Postman
Seelenheil
40 posters
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Τεντωτήρας
18/4/2011, 2:23 pm
Caracal wrote:
Ε ναι, πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά το ευχαριστιέσαι ε ?
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
18/4/2011, 2:46 pm
Seelenheil wrote:
-2 LIFTER ASSY, TENSI 214,90
-4 SPARK PLUG 157,36
-ARBEIDSLOON 05:30 Hours for 69,50 = 382,25
Οι τιμές των ανταλλακτικών είναι απίστευτες!!!!!!!!!!!
Από HDL parts από Αμερική οι τιμές για τεντωτήρες και μπουζί είναι:
Τεντωτήρες 75$Χ2=150$=110€
Μπουζί NGK 14$Χ4=56$= 40€
Μπουζί DENSO 25$*4=100$=72€
Μόνο για τεντωτήρες και μπουζί η διαφορά είναι 220€!
Re: Τεντωτήρας
18/4/2011, 2:50 pm
Αμ η μπαταρία 157 ευρώ;
Να υποθέσω πήγες σε εξουσιοδοτημένο Honda, από αυτά που είναι όλο μάρμαρα και κυρίλα και δερμάτινες πολυθρόνες, και ''τι να σας κεράσουμε'' και γραβατωμένους-ταγιερίστριες ε;
Ας πρόσεχες αν ναι, τα έχουμε πει αυτά, όπου δείτε κυριλέ, ΤΡΕΧΑΛΑ!!!!
Ρε γαμώτο σε ΚΑΤΑΚΛΕΨΑΝΕ!!!!!
Να υποθέσω πήγες σε εξουσιοδοτημένο Honda, από αυτά που είναι όλο μάρμαρα και κυρίλα και δερμάτινες πολυθρόνες, και ''τι να σας κεράσουμε'' και γραβατωμένους-ταγιερίστριες ε;
Ας πρόσεχες αν ναι, τα έχουμε πει αυτά, όπου δείτε κυριλέ, ΤΡΕΧΑΛΑ!!!!
Ρε γαμώτο σε ΚΑΤΑΚΛΕΨΑΝΕ!!!!!
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
18/4/2011, 3:02 pm
Καλά 5.30 ώρες καφέ πίνανε!
Η όλη διαδικασία, που την έχω κάνει χωρίς ράμπα και χωρίς να είμαι μηχανικός, είναι 2 ώρες με τσιγάρο και καφέ.
Η όλη διαδικασία, που την έχω κάνει χωρίς ράμπα και χωρίς να είμαι μηχανικός, είναι 2 ώρες με τσιγάρο και καφέ.
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Τεντωτήρας
18/4/2011, 3:41 pm
Θα του ερχόταν φθηνότερα να το έφερνε Αθήνα καβάλα, να το σερβίραμε παρέα και να ξαναγύρναγε ε ?
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 48
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Τεντωτήρας
18/4/2011, 4:47 pm
τι του λέτε τώρα, ο άνθρωπας τα έδωσε πια....
αντε καλές βόλτες , ελπίζω τουλάχιστον να πετάει....
αντε καλές βόλτες , ελπίζω τουλάχιστον να πετάει....
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Τεντωτήρας
18/4/2011, 4:52 pm
Ακριβως Δημητρη,θα του ερχοτανε φθηνοτερα και θα τρωγε και ενα σουβλακι μαζι μας,και τα εισητηρια τσαμπα οπως ειπες
Ο κουκος αιδονι σου ρθε Κωστα,αλλα στα ξενα μαλλον δεν εχεις και πολλα περιθωρια για ψαξιμο.
Θα τα πουμε λετε το βραδακι παιδια;
Ο κουκος αιδονι σου ρθε Κωστα,αλλα στα ξενα μαλλον δεν εχεις και πολλα περιθωρια για ψαξιμο.
Θα τα πουμε λετε το βραδακι παιδια;
- SeelenheilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-08
Mηνύματα : 294
Ηλικία : 41
Μοντέλο : ST-1300 / 2004
Κράνος : Shark Skwal
Re: Τεντωτήρας
19/4/2011, 3:32 am
Ότως είναι εξουσιοδοτημένο Honda, αλλά ήθελα κάποιον που να ξέρει τι του γίνεται για να κάνει κάτι τέτοιο στη μηχανή μου. Η άλλη επιλογή ήταν το εξουσιοδοτημένο Suzuki που ήταν μακράν ακριβότερο. Τουλάχιστον όλα δουλέβουν ρολόι πλέον και έχει επιστρέψει η καρδούλα μου στη θέση της. Τώρα μαζεύω χρήματα για να σας έρθω! Πάντως για service σε τυχαίο μηχανικό στην Ελλάδα δεν νομίζω πως θα μου έβγαινε και πολύ θφηνότερα. Χαίρομαι πάντως που μου δίνετε μια εικόνα του τι παίζει γενικά στην αγορα, ουτως ώστε να μπορώ να εκτιμήσω την κατάσταση καλύτερα στο μέλλον!
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Τεντωτήρας
20/4/2011, 3:56 am
Κώστα καλοτάξιδο και χαλάλι τα έξοδα.
Επειδή, όμως, δεν κρατιέμαι....τι είναι οι τεντωτήρες;
Επειδή, όμως, δεν κρατιέμαι....τι είναι οι τεντωτήρες;
- SeelenheilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-08
Mηνύματα : 294
Ηλικία : 41
Μοντέλο : ST-1300 / 2004
Κράνος : Shark Skwal
Re: Τεντωτήρας
20/4/2011, 11:06 am
Χαχαχα! Να'σαι καλά ρε Τάκη! Κζιζρό είχα να σε διαβάσω!
Οι τεντωτήρες είναι κάτι πραγματάκια που έβαλε η Honda στον κινητήρα για να χαλάνε και να κάνει περισσότερους παράξενους θορύβους ο κινητήρας ουτωσώστε να προσομοιάζει τον ήχο των παλιότερων μοντέλων, έτσι για να μην βαριέται ο αναβάτης!
Οι τεντωτήρες είναι κάτι πραγματάκια που έβαλε η Honda στον κινητήρα για να χαλάνε και να κάνει περισσότερους παράξενους θορύβους ο κινητήρας ουτωσώστε να προσομοιάζει τον ήχο των παλιότερων μοντέλων, έτσι για να μην βαριέται ο αναβάτης!
- padelisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 40
Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
Κράνος : SHOEI XR 1000
Re: Τεντωτήρας
20/4/2011, 8:28 pm
Ο φυσικός wrote:Κώστα καλοτάξιδο και χαλάλι τα έξοδα.
Επειδή, όμως, δεν κρατιέμαι....τι είναι οι τεντωτήρες;
μπορουμε να σου βαλουμε αν το θες τοσο πολυ
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Τεντωτήρας
21/4/2011, 1:30 am
padelis wrote:Ο φυσικός wrote:Κώστα καλοτάξιδο και χαλάλι τα έξοδα.
Επειδή, όμως, δεν κρατιέμαι....τι είναι οι τεντωτήρες;
μπορουμε να σου βαλουμε αν το θες τοσο πολυ
αμέ, αμέ και καδένα......γύρω από το λαιμό του!
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Τεντωτήρας
26/4/2011, 11:29 pm
ΟΚ, τα ανταλλακτικά είναι ακριβά...
ΟΚ, η εργατοώρα είναι ακριβή...
Αλλά πεντέμησι ώρες τι διάολο κάνανε ;;;;;;;;
ΟΚ, η εργατοώρα είναι ακριβή...
Αλλά πεντέμησι ώρες τι διάολο κάνανε ;;;;;;;;
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 2:23 pm
Γειά σας παίδες...
Είχα και εγώ πρόβλημα με τους εντατήρες. Αφού το έψαξα λίγο με τα συνεργεία, αποφάσισα να κάνω την αλλαγή μόνος μου.
Βασικά ακολούθησα τις οδηγίες από εδώ http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/38619-cam-chain-tensioner-replacement-vtec/.
Όλη η ιστορία είναι μια ωρούλα. Το πίσω αλλάζει στο π&φ, για το μπροστινό βγαίνει μόνο το φίλτρο και μετά με λίγο δεξιοτεχνία και λεπτά δάκτυλα και χέρια αλλάζει και αυτό εύκολα.
Επ'ευκαιρίας άλλαξα λάδια και φίλτρο. Όλα μαζί 300 ευρώπουλα (220 εντατήρες + φλάντζες και 80 λάδια φίλτρα ταχυδρομικά).
Σε οποίους έχουν όρεξη το συνιστώ γιατί τελικά είναι πολύ απλό και δεν χρειάζεται να είσαι και ο αρχιμάστορας...
Μια συμπληρωματική συμβουλή μόνο: Για να βγάλετε τους παλιούς εντατήρες πρέπει να τους κλειδώσετε με ένα κλειδάκι που βγάζετε απο τους καινούργιους. ΠΡΟΣΟΧΗ πιάστε σε μια μέγγενη ή κάτι τέτοιο τον καινούργιο εντατήρα ώστε να μην τεντώσει όταν βγάλετε το κλειδάκι και αφού αφαιρέσετε τον παλιό εντατήρα ξανατοποθετήσετε το κλειδάκι στη θέση του στον καινούργιο εντατήρα. Άμα τεντώσει αυτό το πράγμα δεν ξανακλείνει και δεν μπορείτε να το τοποθετήσετε. (κάπου διάβασα ότι κλείνει χτυπώνταστο απότομα με σφυρί.... κάτι τέτοιο δεν θα ήθελα να κάνω σε νέο εντατήρα....
Καλή τύχη σε όσους δοκιμάσουν...
Υ.Σ Ανοίγοντας τα fairing (για την αλλαγή φίλτρου) δεν πολυενθουσιάστηκα από την φημισμένη ποιότητα κατασκευής της HONDA...
Είχα και εγώ πρόβλημα με τους εντατήρες. Αφού το έψαξα λίγο με τα συνεργεία, αποφάσισα να κάνω την αλλαγή μόνος μου.
Βασικά ακολούθησα τις οδηγίες από εδώ http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/38619-cam-chain-tensioner-replacement-vtec/.
Όλη η ιστορία είναι μια ωρούλα. Το πίσω αλλάζει στο π&φ, για το μπροστινό βγαίνει μόνο το φίλτρο και μετά με λίγο δεξιοτεχνία και λεπτά δάκτυλα και χέρια αλλάζει και αυτό εύκολα.
Επ'ευκαιρίας άλλαξα λάδια και φίλτρο. Όλα μαζί 300 ευρώπουλα (220 εντατήρες + φλάντζες και 80 λάδια φίλτρα ταχυδρομικά).
Σε οποίους έχουν όρεξη το συνιστώ γιατί τελικά είναι πολύ απλό και δεν χρειάζεται να είσαι και ο αρχιμάστορας...
Μια συμπληρωματική συμβουλή μόνο: Για να βγάλετε τους παλιούς εντατήρες πρέπει να τους κλειδώσετε με ένα κλειδάκι που βγάζετε απο τους καινούργιους. ΠΡΟΣΟΧΗ πιάστε σε μια μέγγενη ή κάτι τέτοιο τον καινούργιο εντατήρα ώστε να μην τεντώσει όταν βγάλετε το κλειδάκι και αφού αφαιρέσετε τον παλιό εντατήρα ξανατοποθετήσετε το κλειδάκι στη θέση του στον καινούργιο εντατήρα. Άμα τεντώσει αυτό το πράγμα δεν ξανακλείνει και δεν μπορείτε να το τοποθετήσετε. (κάπου διάβασα ότι κλείνει χτυπώνταστο απότομα με σφυρί.... κάτι τέτοιο δεν θα ήθελα να κάνω σε νέο εντατήρα....
Καλή τύχη σε όσους δοκιμάσουν...
Υ.Σ Ανοίγοντας τα fairing (για την αλλαγή φίλτρου) δεν πολυενθουσιάστηκα από την φημισμένη ποιότητα κατασκευής της HONDA...
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 3:11 pm
Για δώσε κανα link για τα ανταλλακτικά, επειδή έχω αρχίσει να τους ακούω και εγώ.
Btw, έχεις δοκιμάσει κανείς τους manual; Αυτούς λέω.
Btw, έχεις δοκιμάσει κανείς τους manual; Αυτούς λέω.
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 4:32 pm
Btw, έχεις δοκιμάσει κανείς τους manual; Αυτούς λέω.
Θέλουν καλά χέρια για να τοποθετηθούν αλλά κυρίως για να ρυθμιστουν.
Σε περιπτωση που δεν ρυθμίσει σωστά όποιος τούς τοποθετήσει και είναι πιο χαλαροι, η καδένα πηδάει γρανάζι και έχουμε αλυσιδωτή ροή πηδημάτων ....μέχρι που πηδαμέ τον κινητηρά.Να σημειωθει ότι τα παραπάνω πραγματοποιούνται σε δευτερόλεπτα και έχεις τον λεγόμενο κινητήρα ΄΄κουμπαρά΄΄.
Σε άκρως τεντωμένη καδένα ,τελευταια παρατηρήθηκε να σπάει η γλίστρα της καδένα και ομοιως να τα παίρνεις όλα στο χέρι.
Για κάποιον που γνωρίζει τι κάνει πάντως θεωρω ότι ειναι καλυτερη λυση καθως τεντώνεις χειροκινητα,και καθαρίζεις.
Ωραία πατεντα παντω είναι να αλλαχθουν τα σωθικα του υπάρχον τεντωτήρα,να αλλαχθει το σκατοελατηριακη της honda με ενα λιγο πιο χοντρο και ανθρωπινο και να τοποθετηθει και μια βίδα για να ρυθμίζεις με το χερι.Σε οποιαδηποτε αστοχια μαλακια προλαβαινει και σε σωζει το ελατήριο .
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 4:39 pm
Χρειάζεσαι 2 Χ TENSIONER 14520-MCW-013 και 2 Χ GASKET TENSIONER HOLE 14523-MCW-003
Παραγγειλέτα σε οποιαδήποτε αντιπροσωπία HONDA. Σε 10 μέρες θα τα έχεις.... την τιμή την ξέρεις όχι πάνω από 220 ευρώ όλα μαζί (4 κομμάτια)
Υπάρχουν και από εξωτερικό πιο φθηνά άλλα πληρώνεις μεταφορικά και έρχεσαι στα ίδια...
http://www.motosport.com/motorcycle/oem-parts/HONDA/2005/VFR800A%20INTERCEPTOR%20ABS/?modelyearid=1098&typeid=3&groupId=54943
Παραγγειλέτα σε οποιαδήποτε αντιπροσωπία HONDA. Σε 10 μέρες θα τα έχεις.... την τιμή την ξέρεις όχι πάνω από 220 ευρώ όλα μαζί (4 κομμάτια)
Υπάρχουν και από εξωτερικό πιο φθηνά άλλα πληρώνεις μεταφορικά και έρχεσαι στα ίδια...
http://www.motosport.com/motorcycle/oem-parts/HONDA/2005/VFR800A%20INTERCEPTOR%20ABS/?modelyearid=1098&typeid=3&groupId=54943
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 6:05 pm
Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα...karapialis wrote:Ωραία πατεντα παντω είναι να αλλαχθουν τα σωθικα του υπάρχον τεντωτήρα,να αλλαχθει το σκατοελατηριακη της honda με ενα λιγο πιο χοντρο και ανθρωπινο και να τοποθετηθει και μια βίδα για να ρυθμίζεις με το χερι.Σε οποιαδηποτε αστοχια μαλακια προλαβαινει και σε σωζει το ελατήριο .
Για τους manual διάβασα σε ένα Γερμανικό φόρουμ ότι είναι πολύ εύκολοι: Τους σφίγγεις χαλαρά λέει, και βάζεις μπροστά τον κινητήρα. Αυτό αντιστοιχεί σε έναν ξεχαρβαλωμένο τεντωτήρα, που όμως είναι αδύνατο να πηδήξει δόντι. Μετά συνεχίζεις με 1/8 στροφής, μέχρι να μην ακούγεται πια.
Όταν ακούσεις πάλι θόρυβο, σφίγγεις 1/4 στροφής, και πας άλλα 15.000 χλμ.
Το σκέφτομαι σοβαρά, επειδή είναι πολύ πιο λογικός ο τρόπος λειτουργίας τους από τους αυτόματους. Αυτοί μπορούν να σου τα κάνουν όλα νιανιά, αν σπάσει το ελλατήριο. Βέβαια στο VFR φόρουμ επιμένουν ότι δεν έχει αρκετό αέρα να πηδήξει δόντι, ακόμα και να σπάσει, αλλά κάποια Καφασάκια το έπαθαν.
Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω θέμα έτσι κι αλλιώς, επειδή είναι καιρός να αλλάξω λάδι. Θα κάνω πρώτα αυτό, και βλέπουμε.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 6:25 pm
Arachovitis wrote:
Μια συμπληρωματική συμβουλή μόνο: Για να βγάλετε τους παλιούς εντατήρες πρέπει να τους κλειδώσετε με ένα κλειδάκι που βγάζετε απο τους καινούργιους.
ξανατοποθετήσετε το κλειδάκι στη θέση του στον καινούργιο εντατήρα. Άμα τεντώσει αυτό το πράγμα δεν ξανακλείνει και δεν μπορείτε να το τοποθετήσετε. (κάπου διάβασα ότι κλείνει χτυπώνταστο απότομα με σφυρί.... κάτι τέτοιο δεν θα ήθελα να κάνω σε νέο εντατήρα....
Ο τεντωτήρας μαζεύει με ένα μακρύ ψιλό κατσαβίδι. Οτιδήποτε άλλο, όπως σφυρί, οδηγεί σε καταστροφές.
Ο παλιός για να βγει δεν χρειάζεται το ειδικό κλειδί. Απλώς επιμηκύνεται προοδευτικά καθώς τον ξεβιδώνεις.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 6:49 pm
apostat wrote:Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα...karapialis wrote:Ωραία πατεντα παντω είναι να αλλαχθουν τα σωθικα του υπάρχον τεντωτήρα,να αλλαχθει το σκατοελατηριακη της honda με ενα λιγο πιο χοντρο και ανθρωπινο και να τοποθετηθει και μια βίδα για να ρυθμίζεις με το χερι.Σε οποιαδηποτε αστοχια μαλακια προλαβαινει και σε σωζει το ελατήριο .
Για τους manual διάβασα σε ένα Γερμανικό φόρουμ ότι είναι πολύ εύκολοι: Τους σφίγγεις χαλαρά λέει, και βάζεις μπροστά τον κινητήρα. Αυτό αντιστοιχεί σε έναν ξεχαρβαλωμένο τεντωτήρα, που όμως είναι αδύνατο να πηδήξει δόντι. Μετά συνεχίζεις με 1/8 στροφής, μέχρι να μην ακούγεται πια.
Όταν ακούσεις πάλι θόρυβο, σφίγγεις 1/4 στροφής, και πας άλλα 15.000 χλμ.
Το σκέφτομαι σοβαρά, επειδή είναι πολύ πιο λογικός ο τρόπος λειτουργίας τους από τους αυτόματους. Αυτοί μπορούν να σου τα κάνουν όλα νιανιά, αν σπάσει το ελλατήριο. Βέβαια στο VFR φόρουμ επιμένουν ότι δεν έχει αρκετό αέρα να πηδήξει δόντι, ακόμα και να σπάσει, αλλά κάποια Καφασάκια το έπαθαν.
Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω θέμα έτσι κι αλλιώς, επειδή είναι καιρός να αλλάξω λάδι. Θα κάνω πρώτα αυτό, και βλέπουμε.
Είναι ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ γιατί αυτοί που το γράψανε είναι άσχετοι, μια και Γερμανοί..... οι Μέρκελ των τεντωτήρων.
Αυτό που λένε βασίζεται σε ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ υπόθεση για το λόγο τον οποίο "χαλάει" ένας τεντωτήρας.
Με αυτόν τον τρόπο που περιγράφουνε φορτίζουνε την αλυσίδα περισσότερο από ότι πρέπει, μόνο και μόνο για να μην κάνει θόρυβο και γιατί υποθέτουνε ότι αυτό είναι σύμπτωμα που οφείλεται σε αστοχία του ελατηρίου. ΛΑΘΟΣ
Ο τεντωτήρας δεν "χαλάει" αλλά φθείρονται τα τοιχώματα μεταξύ του εμβόλου του και του κυλίνδρου που τον περιβάλει, δηλαδή του σώματος του τεντωτήρα.
Αυτό το ελάχιστα παραπάνω διάκενο προκαλεί συντονισμό του εμβόλου και κατ' επέκταση θόρυβο.
Η μόνη σοβαρή επέμβαση που μπορώ να δεχτώ είναι ότι θα έπρεπε από κατασκευής το εσωτερικό του τεντωτήρα να ήταν επιστρωμένο με κάποιο σκληρό υλικό ανάλογο με αυτό που έχουν τα εμβολοχιτώνια.
Οτιδήποτε άλλο πιθανό να προκαλέσει φθορές στο σύστημα οδήγησης των εκκεντροφόρων.....
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 7:33 pm
Ένας άλλος με VTR λέει ότι τον μαζεύει μέχρι να βρει αντίσταση, και μετά τον απλώνει μια στροφή της βίδας.
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 10:41 pm
Ο τεντωτήρας δεν "χαλάει" αλλά φθείρονται τα τοιχώματα μεταξύ του εμβόλου του και του κυλίνδρου που τον περιβάλει, δηλαδή του σώματος του τεντωτήρα.
Αυτό το ελάχιστα παραπάνω διάκενο προκαλεί συντονισμό του εμβόλου και κατ' επέκταση θόρυβο.
Θα ήθελα να επεκταθεις λιγο σε αυτο γιατι δεν μου ακουγεται λογικο και πιστευω οτι μιλαμε για πολλα χιλιομετρα χρησης για να γινει αυτο που περιγραφεται.Δεν το εχω δει σε τεντωτηρα Honda.
[/quote]οφείλεται σε αστοχία του ελατηρίου. ΛΑΘΟΣ[/quote]
Ο τροπος που λειτουργει ο υδραυλικος τεντωτηρας ειναι να οπλιζει καθε φορα και να μην πηγαινει πισω,ας πουμε με καποια εσωτερικα 'σκαλοπατακια'.Στο να οπλισει σε επομενο και ουτε καθεξης βοηθαει το ελατηριο.Θα ηθελα να ειχα μια φωτογραφια για να σου δειξω για τη ελατηριο μιλαμε ,εντελως αστειο και παρα πολυ ψιλο.Το γεγονος οτι χρειαζεται αλλαγη οφειλεται στην αδυναμια του ελατηριου,μετα απο ενα σημειο.Εχω δει φιλο να αλλαζει τεντωτηρα και να ακουγεται μετα απο μια εβδομαδα,ο καινουριος.
Ο τεντωτηρας τωρα πιεζει την γλιστρα της καδενας και οχι την ιδια την καδενα.
Αυτο που περιγραφω σαν πατεντα ειναι κατι το οποιο εχουμε δοκιμασει και ξενοιασει με τον τεντωτηρα ΑΛΛΑ μονο πισω καθως μπροστα δεν υπαρχει χωρος για να ρυθμισης με το χερι,οποτε κρατας τον υδραυλικο.
Η μόνη σοβαρή επέμβαση που μπορώ να δεχτώ είναι ότι θα έπρεπε από κατασκευής το εσωτερικό του τεντωτήρα να ήταν επιστρωμένο με κάποιο σκληρό υλικό ανάλογο με αυτό που έχουν τα εμβολοχιτώνια.
Η μονη αλλαγη φαντασου ειναι να αλλαξεις το ελατηριο με ενα πιο ανθρωπινο και αντι τα σκαλοπατακια να προσαρμοσεις μια βιδα ,η οποια οπλιζει χειροκινητα αλλα απο την αλλη έχεις και ενα ελλατηριο της προκοπης σε περιπτωση που χρειαστει να δωσει λιγο ακομα.
Συμφωνω οτι θελει εμπειρια για να ρυθμισης τον μηχανικο τεντωτηρα και για αυτο δεν θα το εκανα ποτε.Η συνταγη τωρα που αναγραφεται παραπανω δεν την γνωριζω και ειλικρινα θα προτιμουσα να εμπιστευτω καποιον που ξερει τι κανει.
Είναι ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ γιατί αυτοί που το γράψανε είναι άσχετοι, μια και Γερμανοί..... οι Μέρκελ των τεντωτήρων.
Τα παραπανω που γραφω ειναι εμπειρια απο συνεργειο και οχι απο γραφομενα στο internet,συνεπως θα ηθελα πολυ και αλλες αποψεις καθως περιγραφω την λειτουργια του τεντωτηρα οπως ακριβως την καταλαβαινω εγω.Οσον αφορα την δημιουργια του μηχανικο-υδραυλικου τεντωτηρα ,θα ανεβασω φωτο γιατι το εκανα(ο μηχανικος δηλαδη ) στην δικια μου.
Ειλικρινα το απολαμβανω πολυ το topic kai θα ηθελα να το συνεχισουμε
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 10:53 pm
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 11:17 pm
karapialis wrote:
Ειλικρινα το απολαμβανω πολυ το topic kai θα ηθελα να το συνεχισουμε
Και εγώ το απολαμβάνω αρκετά και αν θυμάμαι καλά έχουμε μιλήσει και μέσα από το moto.gr (ως ermisVFR)
Εχω αλλάξει έξη τεντωτήρες σε μένα και σε VTEC φίλων.
Μ' έχει προβληματίσει αρκετά το θέμα. Είναι λογικό η σκέψη πρώτα να πηγαίνει στο ελατήριο. Αλλά δεν φταίει αυτό. Είναι καθαρά θέμα φθοράς και το κροτάλισμα οφείλεται στον συντονισμό. Όπως θα γνωρίζεις και εσύ εκ πείρας οι περισσότεροι μηχανικοί έχουν ελλιπείς γνώσεις και καμιά φορά οι εξηγήσεις των βλαβών φτάνουν σε επίπεδα μυστικισμού. Η εξήγηση τις περισσότερες φορές είναι απλή αλλά το απλό θέλει γνώση και ορθολογικότητα μέχρι να αποκαλυφθεί.
Η φυσική (αλλά και η πράξη) μας λέει ότι κάθε σύστημα έχει κάποια συχνότητα όπου το πλάτος μιας εξαναγκασμένης ταλάντωσης γίνεται μέγιστο. Όταν βιάσουμε το σύστημα πιέζοντας τον τεντωτήρα, το σύστημα αλλάζει χαρακτηριστικά και ιδιοσυχνότητα οπότε παύει να ταλαντώνεται. ΑΛΛΑ πιέζεις την γλίστρα και την αλυσίδα περισσότερο. Αν συγκρίνεις τους παλιούς με τους καινούριους θα το δεις αμέσως. Δεν είναι λόγος να κάνουμε πειράματα για δύο ανταλλακτικά των 150 ευρώ κάθε 50Κ που ισοδυναμεί με 0,3 λεπτά το χιλιόμετρο.
Για πείραμα, και σε αυτό θα μπορούσε να μας βοηθήσει η πολύτιμη εμπειρία του Dr Abbo, θα μπορούσαμε να επιστρώσουμε Nikasil σε έναν ελαφρώς μεταχειρισμένο (δεν ξέρω αν γίνεται και πόσο κοστίζει) και να δούμε την συμπεριφορά του.
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Τεντωτήρας
12/6/2011, 11:40 pm
(ως ermisVFR)
Oi μηχανικοι εινια γαμω τα παιδια
Το ανεβασα για το topic kai mono kai αποτελει προειδοποιηση σε οσους δεν ξερουν τι πειραζουν.
Το πορτοκαλι που φαινεται ειναι η γλυστρα μας αφησε χρονους) και στο τελευταιο πλανο ειναι ο μηχανικος τεντωτηρας ape.Το μηχανακι ειναι rr του 08.
Oi μηχανικοι εινια γαμω τα παιδια
Το ανεβασα για το topic kai mono kai αποτελει προειδοποιηση σε οσους δεν ξερουν τι πειραζουν.
Το πορτοκαλι που φαινεται ειναι η γλυστρα μας αφησε χρονους) και στο τελευταιο πλανο ειναι ο μηχανικος τεντωτηρας ape.Το μηχανακι ειναι rr του 08.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Τεντωτήρας
2/8/2011, 10:01 am
anastasis wrote:Arachovitis wrote:
Μια συμπληρωματική συμβουλή μόνο: Για να βγάλετε τους παλιούς εντατήρες πρέπει να τους κλειδώσετε με ένα κλειδάκι που βγάζετε απο τους καινούργιους.
ξανατοποθετήσετε το κλειδάκι στη θέση του στον καινούργιο εντατήρα. Άμα τεντώσει αυτό το πράγμα δεν ξανακλείνει και δεν μπορείτε να το τοποθετήσετε. (κάπου διάβασα ότι κλείνει χτυπώνταστο απότομα με σφυρί.... κάτι τέτοιο δεν θα ήθελα να κάνω σε νέο εντατήρα....
Ο τεντωτήρας μαζεύει με ένα μακρύ ψιλό κατσαβίδι. Οτιδήποτε άλλο, όπως σφυρί, οδηγεί σε καταστροφές.
Ο παλιός για να βγει δεν χρειάζεται το ειδικό κλειδί. Απλώς επιμηκύνεται προοδευτικά καθώς τον ξεβιδώνεις.
Από τα δύο παραπάνω τι ισχύει, ή και τα δύο?
Μπρε και μένα βαράει ο πίσω όταν ζεσταίνεται το μοτόρι, ακούγεται λες και θέλουν να αποδράσουν το μπιστόνι, οι βαλβίδες. Ο μπροστινός βάραγε το χειμώνα με το κρύο, τώρα με την ζέστη δεν ακούγεται
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Τεντωτήρας
3/8/2011, 9:39 am
Ενω με την γιαγιούλα τι ήχους περίεργους να ακούσεις???
Το πολύ καμιά....κλανίτσα,κι αυτήν λόγω ηλικίας.
Το πολύ καμιά....κλανίτσα,κι αυτήν λόγω ηλικίας.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Τεντωτήρας
3/8/2011, 11:29 am
DENTOCOP wrote:Ενω με την γιαγιούλα τι ήχους περίεργους να ακούσεις???
Το πολύ καμιά....κλανίτσα,κι αυτήν λόγω ηλικίας.
γιατρέ μου θα σε ξεδοντιάσω άμα σε πιάσω ναι όντως είναι ένα πρόσθετο κόστος στα μπιφτέκια αυτό, η γιαγιά δεν το είχε, απλά με είχε μ@μισει με τον ανορθωτή
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 55
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Τεντωτήρας
3/8/2011, 11:42 am
μ@μετε το ιντερνετι, 2χ 14520-mcw-013 =218€\\ 2x14523-mcw-003 =9,76€ \\ 2x14524-mbb-000 σε 10, 15 μέρες τιμή; είπα και εγώ θα βρω τα ανταλλακτικά αμέσως, πριτςς
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Τεντωτήρας
3/8/2011, 7:37 pm
tomakos wrote:Μπρε και μένα βαράει ο πίσω όταν ζεσταίνεται το μοτόρι, ακούγεται λες και θέλουν να αποδράσουν το μπιστόνι, οι βαλβίδες. Ο μπροστινός βάραγε το χειμώνα με το κρύο, τώρα με την ζέστη δεν ακούγεται
Πόσα χλμ. έχεις Τόμας?
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|