VFRh - VFR Club Hellas


    προβλημα στο φιλτρο αερος Κ&Ν σε vfr 800 08

    Μοιραστείτε
    avatar
    zaxos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/10/2010
    Mηνύματα : 1
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : vfr 800
    Κράνος : Καμία επιλογή

    προβλημα στο φιλτρο αερος Κ&Ν σε vfr 800 08

    Δημοσίευση από zaxos Την / Το 24.10.10 19:10

    καλησπερα σας παιδια.ειπα να κανω μονος μου την αλλαγη φιλτρου αερος στην μηχανη,μηπως κ γλυτωσουμε κανα φραγκο.στα 20000 χιλιομετρα εβαλα το k&Ν αντι να βαλω το μαμησιο.πρωτη μου φορα.ελπιζω να το εβαλα καλα.Αυτο ομως που παρατηρησα ειναι οτι μετα μου ειχε συκωθη το ρελαντι,χωρις να το εχω πειραξει καθολου.το θεμα ειναι μηπως εχω κανει καποιο λαθος η ετσι πρεπει να ειναι διοτι δεν ειναι το μαμησιο.παρακαλω οποιος γνωριζει κατι για το προβλημα να μου απαντηση.ευχαριστω.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2333
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: προβλημα στο φιλτρο αερος Κ&Ν σε vfr 800 08

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 24.10.10 19:20

    Δλδ, θες να μας πείς, ότι εκεί που ήταν το ρελαντί, τώρα στην θέση του είναι ένα σύκο;

    Είναι καιρό; Δεν χαλάει-ξεραίνεται;
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1151
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: προβλημα στο φιλτρο αερος Κ&Ν σε vfr 800 08

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 24.10.10 20:50

    Κατ' αρχήν θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι έχεις εγκαταστήσει σωστά το φίλτρο αέρα. Το Κ/Ν που έβαλες έχει πιο μεγάλο λάστιχο γύρω-γύρω από το Honda OEM. Αυτό γιατί το Honda φίλτρο δεν χρειάζεται να έχει λάστιχο, αυτό υπάρχει στη πατούρα (αυλάκι) στο φιτροκούτι.

    Για να βάλεις λοιπόν σωστά το Κ/Ν θα πρέπει να βγάλεις το λάστιχο που υπάρχει γύρω-γύρω, μέσα στο αυλάκι του φιλτροκουτιού, ώστε να κλείσει το κουτί κανονικά.

    Πάντως, όταν είχα βάλει Κ/Ν δεν είχα το θέμα που αναφέρεις με το ρελαντί.

    Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δεις πως δουλεύει πως η μηχανή στο δρόμο. Αν εκεί δεν έχεις θέμα, απλά κατέβασε το ρελαντί από τη βίδα.


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Roberto_Diavolo στις 24.10.10 22:59, 1 φορά


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: προβλημα στο φιλτρο αερος Κ&Ν σε vfr 800 08

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 24.10.10 22:33

    Velociraptor έγραψε:Δλδ, θες να μας πείς, ότι εκεί που ήταν το ρελαντί, τώρα στην θέση του είναι ένα σύκο;

    Είναι καιρό; Δεν χαλάει-ξεραίνεται;





    lol! Μπράβο Μιχάλη μπαίνεις στο κλίμα.Φταίνε οι κακές παρέες.
    Ζάχο ελπίζω να σε κάλυψε ο roberto
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: προβλημα στο φιλτρο αερος Κ&Ν σε vfr 800 08

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 24.10.10 23:33

    Velociraptor έγραψε:Δλδ, θες να μας πείς, ότι εκεί που ήταν το ρελαντί, τώρα στην θέση του είναι ένα σύκο;

    Είναι καιρό; Δεν χαλάει-ξεραίνεται;