VFRh - VFR Club Hellas


    θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Μοιραστείτε
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 07.07.10 12:12

    Έχω παρατηρήσει ότι το τελευταίο διάστημα το vfr δουλεύει με +10 βαθμούς παραπάνω από ότι δούλευε.

    Σε όσους είχαν θέμα με το θερμοστάτη μήπως αυτό είναι δείγμα ….προεόρτια όπως λέμε.

    Για να γίνω πιο συγκεκριμένος σε αυτοκινητόδρομο αν πηγαίνω με 6.000 στροφές ανεβάζει θερμοκρασία 100-105 με ουδέτερο καιρό. Αν ρίξω τις στροφές πέφτει και η θερμοκρασία.
    Λάδια έχω το torco 4sr 10-40 χιλιόμετρα δεν έχουν αλλά έχουν 3 Track day …μήπως τα έχει σπάσει και γίνετε αυτό;
    Πιστεύω ότι θα ξεκινήσω αλλάζοντας λάδια.

    Το θερμοστάτη πως μπορώ εύκολα να τον τσεκάρω;;;;

    Για πείτε καμιά γνώμη μιας και ετοιμάζω ταξίδι Rolling Eyes
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 07.07.10 12:25

    glystras έγραψε:Πιστεύω ότι θα ξεκινήσω αλλάζοντας λάδια.
    Αυτό έκανα και εγώ και λύθηκε το πρόβλημα. Δεν ήταν παλιά αλλά ήταν ΡεΨώλ Thumbdown.
    Μετά από μια φορά στο κέντρο που είδα 112 βαθμούς (!) εκεί που έβλεπα 104, πήραν πόδι.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    S.W.
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 04/10/2009
    Mηνύματα : 203
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : vfr800 abs
    Κράνος : HJC

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από S.W. Την / Το 07.07.10 12:26

    glystras έγραψε:Το θερμοστάτη πως μπορώ εύκολα να τον τσεκάρω;;;;
    Για πείτε καμιά γνώμη μιας και ετοιμάζω ταξίδι Rolling Eyes



    Ο γρηγορος και σιγουρος τροπος ειναι να την πας σενα εξουσιοδοτιμενο για μια ωριτσα να το μπριζοσουν στον εγγεφαλο να εχεις το κεφαλι σου υσιχο!
    Νομιζω ειναι 30εβρο υποθεση!
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 07.07.10 14:47

    S.W. έγραψε:
    Ο γρηγορος και σιγουρος τροπος ειναι να την πας σενα εξουσιοδοτιμενο για μια ωριτσα να το μπριζοσουν στον εγγεφαλο να εχεις το κεφαλι σου υσιχο!
    Νομιζω ειναι 30εβρο υποθεση!

    εδώ Πάτρα δεν έχουμε τέτοια πράγματα
    και μόνο στην σκέψη να φέρουν, ο σύλλογός μυξοπαρθένων καβαλάριδων διέκοψε την κίνηση στο χωματόδρομο έξω από την επίσημη αντιπροσωπία...
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2334
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 07.07.10 16:39

    glystras έγραψε:Έχω παρατηρήσει ότι το τελευταίο διάστημα το vfr δουλεύει με +10 βαθμούς παραπάνω από ότι δούλευε.

    Καλοκαίρι λέγεται, κρατάει μέχρι το Σεπτέμβριο.
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από mak Την / Το 07.07.10 18:30

    glystras έγραψε:Για να γίνω πιο συγκεκριμένος σε αυτοκινητόδρομο αν πηγαίνω με 6.000 στροφές ανεβάζει θερμοκρασία 100-105 με ουδέτερο καιρό. Αν ρίξω τις στροφές πέφτει και η θερμοκρασία.

    Δεν μου ακούγεται φυσιολογικό αυτό που σου συμβαίνει. Σε αντίθεση με τα παραπάνω στην δικιά μου (με τις τρέχουσες καιρικές συνθήκες) με το που περάσω τα 90-100km/h έχω και σταδιακή πτώση της θερμοκρασίας. Ιδίως στη περιοχή των 6000-6500rpm η απαγωγή θερμότητας δείχνει να βελτιστοποιείται ακόμα και σε συνθήκες κάυσωνα.
    avatar
    Armenis
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/01/2010
    Mηνύματα : 613
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : VFR 1200F '13
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από Armenis Την / Το 07.07.10 21:30

    εγω με 120-150 χλμ ειχα το ΣΚ με 30+ βαθμους, 84 βαθμους σταθερα...
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 08.07.10 0:36

    Πάλι για ξεροψημένα μπιφτέκια μιλάτε? Very Happy lol! Laughing lol!
    avatar
    Arxiereas
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/06/2009
    Mηνύματα : 313
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : Hamburger
    Κράνος : Tupperware

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από Arxiereas Την / Το 08.07.10 2:00

    Για θερμοστάτης ακούγεται που αφού ζεσταθεί το μηχανάκι δεν ανοίγει τα νερά να κυκλοφορήσουν. Η θερμοκρασία που λες ότι φτάνει είναι εκεί που μπαίνουν τα βεντιλατέρια. Τα λάδια αφού φάγανε trck day(s) πέτα τα αν και δε νομίζω να φταίνε τόσο. Τους 112 που λέει ο Στάθης πάνω κάτω τα είδαμε οι περισσότεροι το καλοκαίρι *ask vvag for high score. Οπότε αφού διπλοτσεκάρεις τη δυσλειτουργία πας για έλεγχο συστήματος ψύξης (έλεγχο θερμοστάτη, αλλαγή παραφλού, καλό καθάρισμα ψυγεία μπρος-πλάι κτλ)
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 08.07.10 3:30

    Πιθανων να κολλησε ο θερμοστατης μισανοικτος ή μισοκλειστος.Διαλεξε οτι σου ακουγετε καλυτερα!
    Κανονικα με κρυο κινητηρα ο θερμοστατης ειναι κλειστος.Αρα δεν κυκλοφορει το ψυκτικο υγρο στα ψυγεια.
    Βαλε μπρος με κρυο κινητηρα και πιασε τα κολλαρα που πανε στα ψυγεια .Αν αρχισουν να ζεσταινονται μετα απο 2-3 λεπτα λειτουργιας του κινητηρα,τοτε εχεις θεμα με τον θερμοστατη.

    cheers
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 08.07.10 3:56

    glystras έγραψε:
    Λάδια έχω το torco 4sr 10-40 χιλιόμετρα δεν έχουν αλλά έχουν 3 Track day …μήπως τα έχει σπάσει και γίνετε αυτό;
    Πιστεύω ότι θα ξεκινήσω αλλάζοντας λάδια.


    Μπορεί και να είναι τελείως λανθασμένο αυτό που θα πω αλλά αυτά τα λάδια δεν είναι "αγωνιστικά"; Racing Oil ? Οπότε μήπως μετά από 3 track days έχουν κάνει τη δουλειά τους (προστασία του κινητήτα σε αυτές τις συνθήκες) και θέλουν αλλαγή; Think
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 08.07.10 9:03

    tomakos έγραψε:Πάλι για ξεροψημένα μπιφτέκια μιλάτε? Very Happy lol! Laughing lol!
    Ο καθένας με τον πόνο του.lol!


    _________________
    Στάθης
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 08.07.10 9:23

    Sieche έγραψε:Πιθανων να κολλησε ο θερμοστατης μισανοικτος ή μισοκλειστος.Διαλεξε οτι σου ακουγετε καλυτερα!
    Κανονικα με κρυο κινητηρα ο θερμοστατης ειναι κλειστος.Αρα δεν κυκλοφορει το ψυκτικο υγρο στα ψυγεια.
    Βαλε μπρος με κρυο κινητηρα και πιασε τα κολλαρα που πανε στα ψυγεια .Αν αρχισουν να ζεσταινονται μετα απο 2-3 λεπτα λειτουργιας του κινητηρα,τοτε εχεις θεμα με τον θερμοστατη.
    Θα το δοκιμάσω και θα δούμε Wink




    chr1s_86 έγραψε:
    Μπορεί και να είναι τελείως λανθασμένο αυτό που θα πω αλλά αυτά τα λάδια δεν είναι "αγωνιστικά"; Racing Oil ? Οπότε μήπως μετά από 3 track days έχουν κάνει τη δουλειά τους (προστασία του κινητήτα σε αυτές τις συνθήκες) και θέλουν αλλαγή; Think
    Και εγώ αυτό πιστεύω και εύχομαι.. ήδη παράγγειλα καινούργια
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: θέμα θερμοκρασίας;;;;

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 08.07.10 14:48

    Χρησιμοποιω τα ιδια λαδια,εχουν μερικα track days και δεν εχεις αδικο οτι ενω μεσα στην πιστα δουλευουν καλα τα συγκεκριμενα λαδια,εξω δεν.
    Δηλαδη σε ηρεμους ρυθμους και το κιβωτιο δεν δουλευει καλα.

    Για θερμοκρασια δεν μπορω να ειμαι σιγουρος γιατι αφαιρεσα προσφατα τον καταλυτη και ξαναχαρτογραφησα εχθες την μηχανη(Μόνος εγγυηση,οταν εχει κεφια).

    Η αληθεια ειναι οτι για χρηση πιστας ειναι και οχι για τουρισμο το λαδακι αυτο,θελει τις στροφες του,οποτε παμε για πεταμα και αλλαγη φιλτρου μαζι.

    Δεν πιστευω παντως οτι εχεις προβλημα με θερμοστατη.
    Στην ερωτηση τι σκατα θα κανουμε κουμπαρε οταν θελουμε να μπουμε πιστα,ελα μου ντε?
    Παντως αν τσεκαρεις θερμοστατη ή βρεις οποιαδηποτε λυση περιμενω εστω ενα πμ.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 16.12.18 19:05