VFRh - VFR Club Hellas


    Θερμοκρασία στα V-Techια

    Μοιραστείτε
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 27.07.09 16:31

    [quote="georgevfr






    Γιαννη συνχαριτηρια για την επιλογη σου και δεν μηλαω μονο για το μοντελο αλλα και για το συγγεκριμενο μηχανακι Wink Καθε φορα που το εβλεπα νομιζα οτι ηταν του κουτιου .
    Οσο για τις θερμοκρασιες βαλε ενα διακοπτακι για το βεντιλατερ , ανοιγε το πριν τους 95 βαθμους οταν μπλεκεις σε κινηση , κλεινε το οταν αρχιζεις να τρεχεις με 120 και πανω , και απλα ξεχνα τις υψηλες θερμοκρασιες . Already tested Thumbsup[/quote]


    Γιωργο σε ευχαριστω και εσενα και ολα τα παιδια! Blush
    ναι ειναι γεγονος πως το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι αψογο και αυτο το τονιζω για μια ΑΚΟΜΑ φορα! Worthy

    Οσο για τις θερμοκρασιες δεν με ανησυχουν καθολου! καθε αλλο Wink
    Αλλωστε ο λογος που εγραψα για αυτο το θεμα ηταν γιατι ακριβως ΔΕΝ ειδα πουθενα τις θερμοκρασιες που περιμενα διαβαζοντας τα οσα εχουν γραφει εδω μεσα κατα καιρους.
    Οσο για το διακοπτακι ναι Smile ΑΝ δω στο μελλον το προβλημα να εμφανιζεται θα το κανω Smile

    Αλλωστε στην νυφουλα ειχα κατι παρομοιο εδω και χρονια Wink .

    Και παλι ευχαριστω!!
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 27.07.09 16:50

    Μπραβο σου Γιαννη για την επιλογη σου..τωρα το διαβασα.
    Καλα χλμ να εχεις με την κουκλα σου,εμεις το ξεραμε το μηχανακι οτι ειναι καινουργιο.
    Ο Βαγγελης εκτος απο καλο παιδι, ηταν και μερακλης με το εργαλειο,σιγουρα πηρες μοτο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.
    Η ευχη μου ειναι μια..να εισαι καλα να κανεις πολλα πολλα χλμ μαζι της.

    ΥΓ. Και κανονισε απο φθινοπωρο να τα πουμε,καμια βολτα, κανα καφε,οτι κατσει. cheers
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από mak Την / Το 28.07.09 0:00

    Αυτα είναι!! Clapping2 Clapping2
    Πιστεύω θα κάνουν καλή παρέα με τη "νυφούλα"!
    Καλοτάξιδη να είναι λοιπόν! Smile
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 28.07.09 7:45

    Γιαννη καλοριζικη απο οτι βλεπω ομως μηπως σηκωνεται θερμοκρασια λογο του οτι τα ψυγεια βρισκονται στα πλαγια και οχι μπροστα οπως τα rc 36
    avatar
    isidoros
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/07/2009
    Mηνύματα : 17
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : HONDA VFR
    Κράνος : Arai RX7 , Shoei XR1000

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από isidoros Την / Το 28.07.09 14:06

    Motul βαζω απο την αρχη δεν εχει αλαξει κατι .Παντος αν το δοκιμασει καποιος ας μας πει τα αποτελεσματα γιατι μου εχει κανει τρελη εντιποση το φαινομενο αυτο!!
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 14.07.10 11:06

    Μήπως το θέμα της αυτοακύρωσης του βιτιλατερ θα λυνόταν με έναν εξαιρετικά απλό τρόπο; Αν έβαζες το φισάκι ανάποδα δεν θα γύριζε και ανάποδα το ανεμιστηράκι, δηλαδί παράλληλα με τη φορά του αέρα; Και αν αυτό ισχύει, ναι μεν θα βγάζει περισσότερη ζέστη πάνω σου, αλλά δεν θα έχεις πρόβλημα όταν ταξιδεύεις. Νομίζο κάπως έτσι δουλεύει και το XX.
    avatar
    Semiaz
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 343
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR800A8
    Κράνος : X Spirit 2

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Semiaz Την / Το 20.10.13 11:01

    Με το βερντιλατέρ να δουλεύει συνέχεια δε γαμιέται η μπαταρία;

    Πρόβλημα δεν έχω γενικά αλλά σε χρήση πίστας αν δουλέψω συνεχόμενα ψηλές στροφες μπορεί να πάει μέχρι και 110 και δε πολυγουστάρω.

    Σα λύση σκέφτομαι να βάλω ένα διακοπτάκι κάτω από τη σέλα* που να σβήνει τα φώτα (για οικονομία στη μπαταρία) και να ανοίγει φούλ το βερντιλατέρ αλλά δε ξέρω αν θα μου κάνει τη δουλειά που θέλω. νομίζω πάντως ότι είναι η πλέον φτηνή και γρήγορη λύση κι αν δουλέψει δε θα χρειαστεί να ξοδευτώ.

    Αν γνωρίζει κανείς κάποια άλλη λύση (πχ αλλαγή αντλίας νερού που άκουσα κάπου) είναι ευπρόσδεκτη.

    *κάτω από τη σέλα για να μη πορώνομαι και σβήνω τα φώτα σε διαδρομή για να γκαζώσω. Αν είναι να το ανοίξω τουλάχιστον να έχω φώτα αναμμένα.
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 20.10.13 11:16

    απο προσωπικη εμπειρια σου λεω μην βαλεις διακοπτη για τα φωτα,με το βεντιλατερ να δουλευει υπερωριες δεν θα εχεις κανενα προβλημα με την μπαταρια σου.Ενα βολτομετρακι θα ηταν καλοδεχουμενο για να εχεις μια συνεχη εικονα του ηλεκτρικου κυκλωματος,αν εχουμε προβλημα με υψηλες συνεχεις θερμοκρασιες ισως ειναι κολλημενος θερμοστατησ,προσφατα τον αλλαξα και να ξερεις δεν κολλαει αμεσως αλλα ,χαλαει σταδισκα μεχρι που κολλαει τελειως.
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1151
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 20.10.13 12:08

    vtecpatra έγραψε:... και να ξερεις δεν κολλαει αμεσως αλλα ,χαλαει σταδισκα μεχρι που κολλαει τελειως.
    Όταν λες χαλάει σταδιακά, τι συμπεριφορά βλέπεις στο ενδιάμεσο?

    Μπορούμε να καταλάβουμε ότι πλησιάζει να χαλάσει?


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 20.10.13 12:14

    ανεβαζει σταδιακα την θερμοκρασια λειτουριας,πχ σε εμενα σε βολτες καλοκαιρι εθνικη δεν πηγαινε πανω απο 90 ,σταδιακα ανεβαζε στα 95 και τελευταια που κολησε στα 132 ,τερματισε!!!!σε βολτα Γαλαξειδι,αλλαξα θερμοστατη και επανηθλε σε σωστους βαθμους λειτουργιας
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1059
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 06.08.16 11:07

    Seelenheil έγραψε:Μήπως το θέμα της αυτοακύρωσης του βιτιλατερ θα λυνόταν με έναν εξαιρετικά απλό τρόπο; Αν έβαζες το φισάκι ανάποδα δεν θα γύριζε και ανάποδα το ανεμιστηράκι, δηλαδί παράλληλα με τη φορά του αέρα; Και αν αυτό ισχύει, ναι μεν θα βγάζει περισσότερη ζέστη πάνω σου, αλλά δεν θα έχεις πρόβλημα όταν ταξιδεύεις. Νομίζο κάπως έτσι δουλεύει και το XX.

    Ανακινω αυτο το αρχαιο νημα γιατι δεν εχω βαλει ακομη πανω το διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ και ειχα παλι το κλασικο θεμα τελευταια, με την θερμοκρασια του μοτερ να φλερταρει επικινδυνα με τους 105'C με ταχυτητες 160χμω και εξωτερικη θερμοκρασια 36-37'C, ωστε να κινδυνευει να μπει το βεντιλατερ και να μη βγαινει μετα Mad  Το απεφυγα βεβαια αυτο αλλα δεν λεει καθολου να οδηγει κανεις και ναχει συνεχεια το νου του στη θερμοκρασια μοτερ Wall

    Αλλα σκεφτομουνα αυτο ακριβως που γραφει πανω ο Seelenheil: τι απενεργοποιηση βεντιλατερ και κουραφεξαλα, η πιο απλη λυση ειναι να αλλαξει η φορα του δεξιου βεντιλατερ ωστε να μην παιζει το θεμα ακυρωσης σε πορεια. Το μονο "κοστος" αυτης της λυσης θα ειναι η αυξημενη ζεστη στον αναβατη απο δεξια, δηλ. η ιδια οπως και απο αριστερα, οταν δουλευει το βεντιλατερ. Και ετσι οταν μπαινει θα βοηθαει ΠΑΝΤΑ στην επιπλεον ψυξη, μαζι με τον αερα ροης σε κινηση.

    Τοχει κανει καποιος αυτο ή εχει γραφει εδω μεσα πως ακριβως γινεται?
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1059
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 06.08.16 17:47

    VFGeorge έγραψε:
    Seelenheil έγραψε:
    Αλλα σκεφτομουνα αυτο ακριβως που γραφει πανω ο Seelenheil: τι απενεργοποιηση βεντιλατερ και κουραφεξαλα, η πιο απλη λυση ειναι να αλλαξει η φορα του δεξιου βεντιλατερ ωστε να μην παιζει το θεμα ακυρωσης σε πορεια. Το μονο "κοστος" αυτης της λυσης θα ειναι η αυξημενη ζεστη στον αναβατη απο δεξια, δηλ. η ιδια οπως και απο αριστερα, οταν δουλευει το βεντιλατερ. Και ετσι οταν μπαινει θα βοηθαει ΠΑΝΤΑ στην επιπλεον ψυξη, μαζι με τον αερα ροης σε κινηση.

    Τοχει κανει καποιος αυτο ή εχει γραφει εδω μεσα πως ακριβως γινεται?

    Ψαχνοντας λιγο, βρηκα τα εξης σχετικα νηματα, το κολπο ειναι να βαλει κανεις πτερυγια βεντιλατερ απο VTR στον ενα ανεμιστηρα ωστε να αλλαξει η φορα του αερα, το δευτερο νημα εχει step-by-step οδηγιες:

    http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/topic/41410-tired-of-having-a-hot-vfr/

    http://vfrworld.com/forums/showthread.php/29785-VFR-fan-mod-with-VTR-fan-blade


    Ειναι σχετικα μεγαλη μανουρα, τελικα το απλουστερο ειναι αυτο που εχει γραφει/γινει εδω μεσα δηλ. να μπει διακοπτης που ακυρωνει τελειως τα δυο βεντιλατερ οταν κινειται κανεις με ταχυτητα. Βεβαια ακομα καλυτερο θα ητανε να ακυρωνοτανε μονο το βεντιλατερ με την αναποδη φορα, Γιωργο-Teacher σου δινω project για μετα το μηνα του μελιτος  Very Happy


    EDIT: Εγραψα παραπανω οτι το "αναποδο" βεντιλατερ ειναι το δεξι, ετσι συμβαινει στο δικο μου επειδη ειναι Αγγλικο δηλ. δεξιοτιμονο  Razz στα αμερικανικα μηχανακια λενε οτι ειναι το αριστερο το "αναποδο" βεντιλατερ και ετσι πρεπει να ειναι και στα ελληνικα.
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 19.08.16 18:46

    Παρόλες τις... φιλότιμες προσπάθειες που κάνει ο ανεμιστήρας,με εξωτερική θερμοκρασία άνω των 32-33° C η ένδειξη στο θερμόμετρο δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τους 100° C,είτε ταξιδεύεις με χαμηλή είτε με υψηλή ταχύτητα.Το'χω πάρει απόφαση και δεν με στενοχωρεί πλέον...
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1059
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 31.08.16 12:17

    GIORGOS VFR έγραψε:Παρόλες τις... φιλότιμες προσπάθειες που κάνει ο ανεμιστήρας,με εξωτερική θερμοκρασία άνω των 32-33° C η ένδειξη στο θερμόμετρο δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τους 100° C,είτε ταξιδεύεις με χαμηλή είτε με υψηλή ταχύτητα.Το'χω πάρει απόφαση και δεν με στενοχωρεί πλέον...

    Δυστυχως ετσι ειναι Mad  Δεν ειναι θεμα στεναχωριας, ειναι οτι μπαινει και δεν βγαινει το μαμημενο βεντιλατερ.

    Χθεσινο case study που λεμε και στη δουλεια μου. Θερμοκρασια 33'C και σε μερικα σημεια 34'C (πεδιαδα Καστρου και Υλικη). Εφυγα απο Ελατη Τρικαλων δικαβαλος/διβαλιτσος στις 12μμ με πτηση για τη συμβια στις 7:15μμ. Στο ανεβασμα του Δομοκου απο Θεασαλια μπηκε το βεντιλατερ και βγηκε μονο οταν ρολαρισα κατεβαινοντας προς το οροπεδιο της Ξυνιαδας, ειδα 112'C αλλα αυτο ειναι πταισμα καθως σε παρατεταμενες ανηφορες το βεντιλατερ μπαινει ετσι κι'αλλιως.

    Μετα το καφεδακι στα Καμμενα και μια βουτια στο Ασπρονερι, επρεπε να πιεσω για ναμαι μεσα στο χρονο και το κλειδωσα στα 180χμω. Αμ δε, η θερμοκρασια φλερταρε επικινδυνα με τους 105'C οπου μπαινει το βεντιλατερ και επεφτα καθε λιγο στα 160χμω. Το οποιο βεντιλατερ δε γλυτωσα στις ανηφορες της Τραγανας, αντε παλι 112'C μεχρι την κατηφορα για Καστρο (και κοψιμο ταχυτητας στο κατεβασμα γιατι αλλιως δεν πεφτει με το ενα βεντιλατερ να φυσαει αναποδα Mad). Στην Υλικη ξεχαστηκα λιγο και πηγε να μπει στην ευθεια, αλλα εσβησα αμεσως τον κινητηρα εν κινησει μολις ειδα 105'C (αυτο ειναι ενα αλλο κολπο πουχω μαθει  Rolling Eyes). Μετα ολα καλα μεχρι το Σειριο (με προσοχη φυσικα και μειωση ταχυτητας οταν εβλεπα 104'C) αλλα εκει αναψε και δεν εσβησε παρα μονο ρολαροντας στην κατηφορα για το ταχυφαγειο των Αφιδνων. Επειδη μαλιστα βιαζομουνα και το κυνηγουσα, ειδα 115'C στις ανηφορες της Μαλακασας  Surprised


    Απαραδεκτη σχεδιαση απο τη Χονδα Α. τα πλαϊνα ψυγεια σε ψεκαστο κινητηρα V4 που ανεβαζει θερμοκρασιες και Β. η φαϊνη ιδεα να φυσαει το ενα βεντιλατερ αναποδα. Ολο λεω να βαλω διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ σε μεγαλες ταχυτητες και ολο το αναβαλω για την επομενη χρονια οταν ερχεται το φθινοπωρο αλλα τωρα θα μπει, τελεία. Και πρεπει να ανεβει ενα θεμα με λεπτομερειες για το πως γινεται - stay tuned.
    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 414
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 31.08.16 15:41

    VFGeorge έγραψε:
    GIORGOS VFR έγραψε:Παρόλες τις... φιλότιμες προσπάθειες που κάνει ο ανεμιστήρας,με εξωτερική θερμοκρασία άνω των 32-33° C η ένδειξη στο θερμόμετρο δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τους 100° C,είτε ταξιδεύεις με χαμηλή είτε με υψηλή ταχύτητα.Το'χω πάρει απόφαση και δεν με στενοχωρεί πλέον...

    Δυστυχως ετσι ειναι Mad  Δεν ειναι θεμα στεναχωριας, ειναι οτι μπαινει και δεν βγαινει το μαμημενο βεντιλατερ.

    Χθεσινο case study που λεμε και στη δουλεια μου. Θερμοκρασια 33'C και σε μερικα σημεια 34'C (πεδιαδα Καστρου και Υλικη). Εφυγα απο Ελατη Τρικαλων δικαβαλος/διβαλιτσος στις 12μμ με πτηση για τη συμβια στις 7:15μμ. Στο ανεβασμα του Δομοκου απο Θεασαλια μπηκε το βεντιλατερ και βγηκε μονο οταν ρολαρισα κατεβαινοντας προς το οροπεδιο της Ξυνιαδας, ειδα 112'C αλλα αυτο ειναι πταισμα καθως σε παρατεταμενες ανηφορες το βεντιλατερ μπαινει ετσι κι'αλλιως.

    Μετα το καφεδακι στα Καμμενα και μια βουτια στο Ασπρονερι, επρεπε να πιεσω για ναμαι μεσα στο χρονο και το κλειδωσα στα 180χμω. Αμ δε, η θερμοκρασια φλερταρε επικινδυνα με τους 105'C οπου μπαινει το βεντιλατερ και επεφτα καθε λιγο στα 160χμω. Το οποιο βεντιλατερ δε γλυτωσα στις ανηφορες της Τραγανας, αντε παλι 112'C μεχρι την κατηφορα για Καστρο (και κοψιμο ταχυτητας στο κατεβασμα γιατι αλλιως δεν πεφτει με το ενα βεντιλατερ να φυσαει αναποδα Mad). Στην Υλικη ξεχαστηκα λιγο και πηγε να μπει στην ευθεια, αλλα εσβησα αμεσως τον κινητηρα εν κινησει μολις ειδα 105'C (αυτο ειναι ενα αλλο κολπο πουχω μαθει  Rolling Eyes). Μετα ολα καλα μεχρι το Σειριο (με προσοχη φυσικα και μειωση ταχυτητας οταν εβλεπα 104'C) αλλα εκει αναψε και δεν εσβησε παρα μονο ρολαροντας στην κατηφορα για το ταχυφαγειο των Αφιδνων. Επειδη μαλιστα βιαζομουνα και το κυνηγουσα, ειδα 115'C στις ανηφορες της Μαλακασας  Surprised


    Απαραδεκτη σχεδιαση απο τη Χονδα Α. τα πλαϊνα ψυγεια σε ψεκαστο κινητηρα V4 που ανεβαζει θερμοκρασιες και Β. η φαϊνη ιδεα να φυσαει το ενα βεντιλατερ αναποδα. Ολο λεω να βαλω διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ σε μεγαλες ταχυτητες και ολο το αναβαλω για την επομενη χρονια οταν ερχεται το φθινοπωρο αλλα τωρα θα μπει, τελεία. Και πρεπει να ανεβει ενα θεμα με λεπτομερειες για το πως γινεται - stay tuned.

    Εγω στην θεση σου αν εβλεπα αυτα τα νουμερα που βλεπεις...θα εβγαζα το θερμοστατη για αρχη. Ετσι για πειραματισμο, για το γαμωτο. Χιλια-μυρια εχω κανει...εκει θα κωλωνα? Αν δουλευε σε σωστο range θερμοκρασιων θα τον αφηνα βγαλμενο. Αν δουλευε "χαμηλα" θα τον αντικαθιστουσα με καινουριο.

    Οτι θερμοκρασια και να κανει εξω...ΟΤΙ λεμε, με ταχυτητες ανω των 80km/h δεν εχω δει ποτε τριψηφιο αριθμο στην θερμοκρασια. Οταν ανεβαινει ειναι οταν κοβω ταχυτητα και δεν προλαβαινει η ροη του αερα να κρυωσει τα ψυγεια, και παλι μεχρι 106-107'C
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1059
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 01.09.16 10:15

    Verbal Kint έγραψε:
    Εγω στην θεση σου αν εβλεπα αυτα τα νουμερα που βλεπεις...θα εβγαζα το θερμοστατη για αρχη. Ετσι για πειραματισμο, για το γαμωτο. Χιλια-μυρια εχω κανει...εκει θα κωλωνα? Αν δουλευε σε σωστο range θερμοκρασιων θα τον αφηνα βγαλμενο. Αν δουλευε "χαμηλα" θα τον αντικαθιστουσα με καινουριο.

    Οτι θερμοκρασια και να κανει εξω...ΟΤΙ λεμε, με ταχυτητες ανω των 80km/h δεν εχω δει ποτε τριψηφιο αριθμο στην θερμοκρασια. Οταν ανεβαινει ειναι οταν κοβω ταχυτητα και δεν προλαβαινει η ροη του αερα να κρυωσει τα ψυγεια, και παλι μεχρι 106-107'C

    Κωστα δεν ειμαι ο μονος που βλεπω τετοια νουμερα απ'οτι καταλαβαινω. Mε εξωτερικη θερμοκρασια 32-33'C και ταξιδι με 160χμω/6800σαλ η θερμοκρασια μοτερ ειναι 100'C και με λιγο πιεση παραπανω (πχ 180χμω) φτανει στους 103-104'C και θελει προσοχη. Αλλαξα μαλιστα προσφατα ψυκτικο και εξαερωσα το κυκλωμα πολυ προσεκτικα μηπως και ητανε λαθος διαβασμα θερμοκρασιων λογω ατμου, αλλα δεν εκανε καμια διαφορα. Αυτο που λες οτι με ταχυτητες ανω των 80χμω δεν βλεπεις ποτε 100'C και πανω ειναι για μενα ..too good to be true.

    Σε καποια φαση θα δοκιμασω να βγαλω το θερμοστατη και αν πεσουν οι θερμοκρασιες, θα τον αντικαταστησω. Απ'οτι διαβασα και απο αλλους, χαλαει σταδιακα ο θερμοστατης οποτε μπορει και ναχει να κανει με τις ψηλες θερμοκρασιες που βλεπουμε πολλοι απο μας.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1059
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 01.09.16 23:32

    VFGeorge έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Seelenheil έγραψε:
    Αλλα σκεφτομουνα αυτο ακριβως που γραφει πανω ο Seelenheil: τι απενεργοποιηση βεντιλατερ και κουραφεξαλα, η πιο απλη λυση ειναι να αλλαξει η φορα του δεξιου βεντιλατερ ωστε να μην παιζει το θεμα ακυρωσης σε πορεια. Το μονο "κοστος" αυτης της λυσης θα ειναι η αυξημενη ζεστη στον αναβατη απο δεξια, δηλ. η ιδια οπως και απο αριστερα, οταν δουλευει το βεντιλατερ. Και ετσι οταν μπαινει θα βοηθαει ΠΑΝΤΑ στην επιπλεον ψυξη, μαζι με τον αερα ροης σε κινηση.

    Τοχει κανει καποιος αυτο ή εχει γραφει εδω μεσα πως ακριβως γινεται?

    Ψαχνοντας λιγο, βρηκα τα εξης σχετικα νηματα, το κολπο ειναι να βαλει κανεις πτερυγια βεντιλατερ απο VTR στον ενα ανεμιστηρα ωστε να αλλαξει η φορα του αερα, το δευτερο νημα εχει step-by-step οδηγιες:

    http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/topic/41410-tired-of-having-a-hot-vfr/

    http://vfrworld.com/forums/showthread.php/29785-VFR-fan-mod-with-VTR-fan-blade


    Ειναι σχετικα μεγαλη μανουρα, τελικα το απλουστερο ειναι αυτο που εχει γραφει/γινει εδω μεσα δηλ. να μπει διακοπτης που ακυρωνει τελειως τα δυο βεντιλατερ οταν κινειται κανεις με ταχυτητα. Βεβαια ακομα καλυτερο θα ητανε να ακυρωνοτανε μονο το βεντιλατερ με την αναποδη φορα, Γιωργο-Teacher σου δινω project για μετα το μηνα του μελιτος  Very Happy


    EDIT: Εγραψα παραπανω οτι το "αναποδο" βεντιλατερ ειναι το δεξι, ετσι συμβαινει στο δικο μου επειδη ειναι Αγγλικο δηλ. δεξιοτιμονο  Razz στα αμερικανικα μηχανακια λενε οτι ειναι το αριστερο το "αναποδο" βεντιλατερ και ετσι πρεπει να ειναι και στα ελληνικα.

    Κανω μια σημαντικη ερωτηση γιατι μαλλον υπαρχει καποια λαθος παραδοχη στα παραπανω: τα VFR (VTEC και FI) εχουν ΔΥΟ ή ΕΝΑ μονο ανεμιστηρα/βεντιλατερ? Ειχα την εντυπωση οτι εχουν δυο και οτι η φορα ειναι ανεστραμενη μονο στο ενα, ή εχουν μονο ΕΝΑ το οποιο φυσικα εχει ανεστραμμενη φορα???
    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 414
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 02.09.16 0:09

    VFGeorge έγραψε:
    Κανω μια σημαντικη ερωτηση γιατι μαλλον υπαρχει καποια λαθος παραδοχη στα παραπανω: τα VFR (VTEC και FI) εχουν ΔΥΟ ή ΕΝΑ μονο ανεμιστηρα/βεντιλατερ? Ειχα την εντυπωση οτι εχουν δυο και οτι η φορα ειναι ανεστραμενη μονο στο ενα, ή εχουν μονο ΕΝΑ το οποιο φυσικα εχει ανεστραμμενη φορα???



    Ενα ανεμιστηρι απο την δεξια μερια εχουν με ανεστραμενη φορα.

    http://www.ronayers.com/oemparts/a/hon/5053f5b6f870021c54be7bee/radiator
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1059
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 02.09.16 11:11

    Verbal Kint έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Κανω μια σημαντικη ερωτηση γιατι μαλλον υπαρχει καποια λαθος παραδοχη στα παραπανω: τα VFR (VTEC και FI) εχουν ΔΥΟ ή ΕΝΑ μονο ανεμιστηρα/βεντιλατερ? Ειχα την εντυπωση οτι εχουν δυο και οτι η φορα ειναι ανεστραμενη μονο στο ενα, ή εχουν μονο ΕΝΑ το οποιο φυσικα εχει ανεστραμμενη φορα???

    Ενα ανεμιστηρι απο την δεξια μερια εχουν με ανεστραμενη φορα.

    http://www.ronayers.com/oemparts/a/hon/5053f5b6f870021c54be7bee/radiator

    Σωστος ως προς τον ενα ανεμιστηρα Thumbsup δεν μουχε κοψει να κοιταξω το service manual το οποιο εχω, δειχνει καθαρα ενα ανεμιστηρα στο κεφαλαιο 6. Cooling System στη σελιδα 6-2. Αλλα τον δειχνει στο αριστερο και οχι στο δεξιο ψυγειο και οι οδηγιες αποσυναρμολογησης αναφερουν παντου το αριστερο ψυγειο για τον ενεμιστηρα.


    Τελικα, η ευκολη λυση ειναι ενα διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ για οταν οδηγει κανεις εκτος πολης δηλ. με ταχυτητες ανω των 80χμω οπου ουσιαστικα η ροη του αερα ακυρωνει το βεντιλατερ. Οπως ξαναειπα, θα τον εγκαταστησω συντομα.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.08.18 7:59