VFRh - VFR Club Hellas


    Θερμοκρασία στα V-Techια

    Μοιραστείτε
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 25.02.09 10:10

    Καιρός δεν είναι να ανοίξουμε κι αυτό το (πονεμένο) θέμα; Whistle

    Πως τα πάτε από θερμοκρασίες;

    Το πρόβλημα φυσικά είναι το καλοκαίρι. Το δικό μου στην πόλη δεν παλεύεται, ανεβαίνει πάνω από τους 100 για πλάκα (103-106) και έτσι δουλεύει συνέχεια βεντιλατέρ... Έχει τύχει να έχω φτάσει σπίτι και με 111. Το χειρότερο όμως το έχω δει σε ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με 36-38 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία. Αναγκαζόμουν να κόβω ταχύτητα γιατί έβλεπα το θερμόμετρο να δουλεύει στους 112 βαθμούς!!!!! Κάποια στιγμή άγγιξε και τους 114!!!!! confused confused confused
    Το χειμώνα θα λειτουργήσει γύρω στους 80-90 βαθμούς και όταν κινηθώ με αργές ταχύτητες (μόλις μπω πόλη δλδ) θα ανέβει 100-103, θα ανάψει βεντιλατέρ για λίγο και μετά θα πέσει πάλι.

    Απ' όσο ξέρω είναι φυσιολογικά αυτά στο VFR. Εσείς πως τα πάτε με το θέμα;




    Εdit:
    Οι κάτοχοι παλαιότερων μοντέλων VFR ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ποστάρουν σ' αυτό το θέμα (Νίκο)...
    Επειδή δηλαδή εσείς είστε δροσεροί θα μας την πείτε κιόλας... Knupp
    Αλλα έτσι μας αρέσει... να ΚΑΙΜΕ. Evil or Very Mad


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 25.02.09 10:35

    Think Με μένα απλά αυτό δεν γίνεται έτσι. Το μόνο κοινό είναι ότι στην κίνηση μπαίνει βαντυλατέρ από 107 - 98.
    Σε ανοικτό δρόμο χειμάνα είμαι από 73 - 78 και καλοκαίρι είμαι από 77 - 83. Τα νούμερα είναι ακριβώς και όχι περίπου.
    Να συμπληρώσω ότι η κατάσταση με το αριστερό ψυγείο είναι λίγο φαύλος κύκλος. Ο ανεμιστήρας σπρώχνει αέρα προς τα μέσα για να μην σου κάψει το πόδι. Οταν είσαι ακίνητος αυτό είναι αποδεκτό. Οταν όμως κινήσαι με 100 ο αέρας που έρχεται από μπροστά αναιρεί το βαντυλατέρ με αποτέλεσμα στην πράξη το αριστερό ψυγείο να μην απαγάγει θερμότητα. Αυτό μπορεί να το πάθεις όταν σταματήσεις για λίγο και με βαντυλατέρ αναμένο να μπείς σε 100+. Ακόμη πιστεύω ότι το <05 με το >05 έχει διαφορετική βαλβίδα θερμοκρασίας αλλά δεν το έχω ψάξει γιατί είμαι ΟΚ


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την gasoil στις 25.02.09 10:43, 1 φορά
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 25.02.09 10:35

    δυστυχώς το κορίτσι μας είναι καυτό.Rolling Eyes

    Εξαρτάτε βέβαια και σε ποιο σημείο του κινητήρα έχουν βάλει τον αισθητήρα….



    Πάντως φιλέ Vvag εγώ δουλεύω με πιο χαμηλές θερμοκρασίες από σένα.



    Αυτοκινητόδρομο δεν έχω δει πάνω από 97…..χαρακτηριστικά ταξίδι Σερβία με 43 βαθμούς, δικάβαλο, φορτωμένο και η θερμοκρασία έπαιζε 100-103



    με καλά λάδια είδα μια μεγάλη πτώση στην θερμοκρασία της.



    Υπάρχει ένα θέμα με το βεντιλατερ της. Δηλαδή για να μην φέρνει ζέστη, σε μας στην πόλη, όταν λειτουργεί ρουφάει αέρα προς την μηχανή, αλλά σε αυτοκινητόδρομο αν λειτουργήσει από την μια ρουφάει το βεντιλατερ και από την άλλη ο ίδιος ο αέρας θέλει να βγει προς τα έξω και έτσι μειώνετε η ροη αέρα στο ψυγείο με αποτέλεσμα να μένει ζεστή. Προτιμότερο είναι να κόψεις ( βάζοντας νεκρά )για να πέσει η θερμοκρασία και να σταματήσει το βεντιλατερ και να συνεχίσεις μετά.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 25.02.09 10:47

    glystras έγραψε:με καλά λάδια είδα μια μεγάλη πτώση στην θερμοκρασία της.

    Ωπ! Για εξήγα το αυτό λίγο; Υπάρχει περίπτωση με αλλαγή του λαδιού να πέσει η θερμοκρασία; (άσχετος είμαι..) Rolling Eyes


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 25.02.09 12:47

    Vvag έγραψε:
    glystras έγραψε:με καλά λάδια είδα μια μεγάλη πτώση στην θερμοκρασία της.

    Ωπ! Για εξήγα το αυτό λίγο; Υπάρχει περίπτωση με αλλαγή του λαδιού να πέσει η θερμοκρασία;

    εξαρτάτε πόσο καλά είναι τα λάδια που βάζεις τώρα.

    Εγώ πάντως από τα agip που μου είχαν βάλει στην αρχή με τα mobil 1 είχα διαφορά 5-7 βαθμών.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 25.02.09 14:00

    glystras έγραψε:Εγώ πάντως από τα agip που μου είχαν βάλει στην αρχή με τα mobil 1 είχα διαφορά 5-7 βαθμών.

    Νομίζω Agip μου βάζουν στο συνεργείο... λες να αλλάξω δηλαδή ε... Think


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 25.02.09 16:42

    Λοιπόν με θερμοκρασίες 20-30 βαθμούς κελσίου καθώς και με 0-15 βλέπω 78-82 στο ταξίδι, 98-106 στην πόλη.Δεν θεωρώ ότι ζεσταίνεται για μηχανή με πλαστικά..Μια χαρά είναι!

    Στους 98 ανάβει βεντιλατέρ και ποτέ δεν έχει ξεπεράσει τους 106. Δεν έχω οδηγήσει σε καύσωνα αλλά θερμοκρασίες της τάξης των 110 βαθμών δεν είναι παράλογες για μηχανές με φαίρινγκ και εντός πόλης νομίζω.Μην αγχώνεστε όταν ανάβουν τα βεντιλατέρ,προφανώς η μηχανή δεν τυραννιέται...μηχανή είναι Smile
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 25.02.09 17:24

    Για εθνικές το μόνο που προσέχω είναι να μην ανεβάσω πχ >100 αμα δουλεύει το βεντιλατέρ γιατί μετά είναι όντως φαύλος κύκλος. Αν κόψεις λίγο και το αφήσεις να σβήσει μετα ο αέρας που μπαίνει ςτις υψηλότερες ταχύτητες φροντίζει για όλα μια χαρα Very Happy

    Τώρα με τα κρύα είμαι κάπου στους 77-80C οσο είναι ανοικτός ο δρόμος αλλα αμα κολλήσω κάπου το βεντιλατέρ έρχεται γρήγορα.. Αμα έχει καλοκαιρία , +10C
    Πάνω απο 108-109 πάντως δεν πολυπάει... αλλά πάλι καλοκαίρι δεν εχω προλάβει να ζήσω με τη βέφα.. θα δείξει
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 26.02.09 2:22

    Aν και οι θερμοκρασιες που αναφερεις ειναι λιγο υψηλες,παρολα αυτα μην ανησυχείς.Να αρχισεις να ανησυχείς οταν αρχισει να αναβοσβηνει ο δεικτης της θεμοκρασιας νερου.Και αυτο γινετε στους +125°.Τοτε σημαινει οτι υπαρχει προβλημα στο συστημα ψυξης!
    Κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας ειναι 84°-90° σε ανοιχτο δρομο.Μεσα στην πολη η θερμοκρασια ανεβαινει πολυ αλλα δεν εχω δει μεγαλυτερη των +116° στο δικο μου.
    Τωρα αν στο ταξιδι Αθηνα-Θεσ/νικη που λες οτι ειδες 114° πηγαινες με 200χ.α.ω.,τοτε ειναι νορμαλ καταστασεις.
    Το καλοκαιρι που ζεσταινετε πολυ ο κινητηρας,μια καλη λυση ειναι να αραιωσεις το παραφλοu?(αντιψηκτικο)με απιονισμενο νερο σε αναλογια 2 μερη παραφλου και 1 νερο.
    Δεν ειναι απαραιτητο αλλα αμα βγαζεις αγχος με τις θερμοκρασιες δοκιμασε το.


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sieche στις 26.02.09 14:50, 1 φορά
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 590
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 26.02.09 13:47

    Και εγώ πάντως είχα αντιμετωπίσει έντονα "το ψυχολογικό πρόβλημα με την θερμοκρασία" μιας και σύμφωνα με την Honda δεν παθαίνουν τίποτα κ έτσι έχουν φτιαχτεί.
    Το δικό μου δουλεύει το χειμώνα φυσιολογικά και το καλοκαιράκι αν πηγαίνω οπουδήποτε κ΄η θερμοκρασία περιβάλλοντος ξεπεράσει τους 33C τότε βλέπω από 110-118C !! και χωρις να ξεπερνάω τα 170km/h γιατί με V-Tec βλέπω την θερμοκρασία σαν καντραν που ανεβαίνει. Για να είμαι κ συγκεκριμένος 118C έχω ταξιδέψει δικάβαλος & τριβάλιτσος με 39C από Βόλο-Αθήνα. Σταματούσα να κρυώσει ώστε να μην δουλεύει το βεντιλατέρ κ να μου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο, αλλά με το που καθόμουν για 3sec πίσω από αυτοκίνητο... έπιανε 104C έμπαινε το βεντιλατέρ κ μετά άνοδος....
    Να τονίσω ότι πριν 2 καλοκαίρια το γύρισα σε όλα τα Honda συνεργεία κ μου άλλαξαν, υγρά, τάπες, βαλβίδες... σωληνάκια, σκ_ _ _ κια..... μέχρι τελικά να πάω σε κάποιον που μου είπε: αααα ΟΚ όλα έτσι δουλεύουν ρε φίλε, απλά μην κοιτάς τη θερμοκρασία!!
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 26.02.09 13:51

    teacher έγραψε:Και εγώ πάντως είχα αντιμετωπίσει έντονα "το ψυχολογικό πρόβλημα με την θερμοκρασία" μιας και σύμφωνα με την Honda δεν παθαίνουν τίποτα κ έτσι έχουν φτιαχτεί.
    Το δικό μου δουλεύει το χειμώνα φυσιολογικά και το καλοκαιράκι αν πηγαίνω οπουδήποτε κ΄η θερμοκρασία περιβάλλοντος ξεπεράσει τους 33C τότε βλέπω από 110-118C !! και χωρις να ξεπερνάω τα 170km/h γιατί με V-Tec βλέπω την θερμοκρασία σαν καντραν που ανεβαίνει. Για να είμαι κ συγκεκριμένος 118C έχω ταξιδέψει δικάβαλος & τριβάλιτσος με 39C από Βόλο-Αθήνα. Σταματούσα να κρυώσει ώστε να μην δουλεύει το βεντιλατέρ κ να μου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο, αλλά με το που καθόμουν για 3sec πίσω από αυτοκίνητο... έπιανε 104C έμπαινε το βεντιλατέρ κ μετά άνοδος....
    Να τονίσω ότι πριν 2 καλοκαίρια το γύρισα σε όλα τα Honda συνεργεία κ μου άλλαξαν, υγρά, τάπες, βαλβίδες... σωληνάκια, σκ_ _ _ κια..... μέχρι τελικά να πάω σε κάποιον που μου είπε: αααα ΟΚ όλα έτσι δουλεύουν ρε φίλε, απλά μην κοιτάς τη θερμοκρασία!!

    Δεν είμαι μόνος!!!!!!!!!!!!! Yahoo Yahoo Yahoo Yahoo


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1314
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.02.09 14:18

    glystras έγραψε:
    Vvag έγραψε:
    glystras έγραψε:με καλά λάδια είδα μια μεγάλη πτώση στην θερμοκρασία της.

    Ωπ! Για εξήγα το αυτό λίγο; Υπάρχει περίπτωση με αλλαγή του λαδιού να πέσει η θερμοκρασία;

    εξαρτάτε πόσο καλά είναι τα λάδια που βάζεις τώρα.

    Εγώ πάντως από τα agip που μου είχαν βάλει στην αρχή με τα mobil 1 είχα διαφορά 5-7 βαθμών.


    Να προσθέσω ότι πράγματι παίζει ρόλο το κύκλωμα του λαδιού στην ψύξη του κινητήρα. Εγώ όταν έπλενα την μηχανή ασχολούμουν μόνο με τα ψυγεία του νερού και τίποτα άλλο. Ώσπου ανακάλυψα ότι το ψυγείο του λαδιού ήταν καλυμμένο από έντομα. Το ψυγείο αυτό βρίσκεται κάτω και πίσω από τους προβολείς.
    Πήρα λοιπόν ένα σπρέι πού βακτηριδιακά διαλύει τα έντομα (αυτό χρησιμοποιήται και για το καθάρισμα των εντόμων από βαμμένες επιφάνειες).
    Ψέκασα όλα τα ψυγεία μέσα έξω και μετά 15 λεπτά ξέβγαλα με νερό. Το αποτέλεσμα είναι αντιληπτό άμεσα στους βαθμούς λειτουργίας του κινητήρα.
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 27.02.09 16:55

    Μιας που το θεμα ενδιαφερει πολλους και ειναι σοβαρο, τα σχετικα spam (περισσοτερα δικα μου) σβηστηκαν. Παρακαλω συνεχιστε.


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 28.02.09 3:00

    Βασικα Νικο εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το spam!Spamαρε οπως σου αρεσει,feel free men!!! Razz

    Tωρα αυτο που εγραψε ο Αναστασης ειναι σημαντικο.Δηλαδη που και που να ελεγχουμε αν τα ψυγεια ειναι καθαρα απο λασπες,φυλλα,εντομα κτλ. και να τα καθαριζουμε.Οχι με πιεση αερα και με σκληρες βουρτσες γιατι τα λαμακια(ψυκτρες) στραβωνουν για πλακα.
    Εγω εχω παρει ενα δοχειο απο Αζαξ και κανω μεσα μιζη με καθαριστικο πιατων με ζεστο νερο,ψεκαζω τα ψυγεια,τα αφηνω κανα 10λεπτο και μετα ξεπλυμα με το λαστιχο χωρις πιεση και ολα ΟΚ.
    Υπαρχουν και ειδικα καθαριστικα σπρεϋ για τις ψυκτρες(ρωτιστε εναν επαγγελματια ψυκτικο,) για τις δυσκολες περιπτωσεις.
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 05.07.09 19:28

    Σήμερα ήταν ομολογουμένως μια ζεστή μέρα εδώ στο Βόλο.

    Φτάνω λοιπόν Μακρυνίτσα με 110 βαθμούς ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ έδειξε πάνω από 106!!!Τρομάζω και σβήνω..

    Πίνουμε τον καφέ μας, ξαναμανακαβαλάμε, φτάνουμε Χάνια (ψηλά στο Πήλιο) σταματάμε και

    ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΦΑΚ

    ΧΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΑΠΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗΣ

    Shocked

    Μετά το σοκ βλέπω τη στάθμη και το δοχείο φαίνεται φουλ γεμάτο."Δε γαμιέσαι" λέω..

    Στη σφιχτή διαδρομή της πίσω μεριάς του Πηλίου (συνεχώς με 2α άντε και καμιά 3η για λίγο) ήμουν συνεχώς 99-110 βαθμούς! Σταματούσα και πήγαινε 115!!! Πρώτη φορά το παθαίνω αυτό.Συνήθως,πήγαινε μέχρι 106 και άναβαν τα βεντιλατέρ και έπεφτε στους 98..

    Το παλαβό της υπόθεσης είναι ότι μετά τη στάση για φαΐ και ξαναμανακαβαλώντας από 48 βαθμούς ανέβηκε σε χρόνο ρεκόρ 103 έπεσε στιγμιαία 88 ξανά 103 μετά 90 και ασταδιάλα μετά συνεχώς 105-110!Και νόμιζα ότι η βέφα μου ήταν υγιής σ'αυτόν τον τομέα..

    Σίγουρα με τρόμαξαν και οι ψηλές θερμοκρασίες, αλλά πιο πολύ με τρόμαξε που ξέρασε το παραφλού από την υπερχείλιση και που ο δείκτης έδειχνε λίγο ότι να 'ναι.

    Να υποθέτω ότι έχω κάποιο πρόβλημα στο θερμοστάτη ?

    Ή απλά είναι φυσιολογικό για 34 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος και σχεδόν 140 χλμ διαδρομής με 2α και 3η και κάτω από 70 χλμ/ώρα?

    ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ???

    Κατά τ'άλλα καλά περάσαμε και σήμερα cheers
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 05.07.09 22:54

    Θανάση αν είχες μοντέλο >2006 (προδιαγραφές Euro3) θα σου έλεγα ότι το να δεις 110 το καλοκαίρι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ φυσιολογικό. Ψήνει μπριζόλες λέμε το εργαλείο...
    Το ότι σου ξερνάει παραφλού από την άλλη δεν είναι και ότι πιο φυσιολογικό... Think
    Και από την άλλη ξέρω ότι τα <2006 μοντέλα δε φτάνουν εύκολα αυτές τις θερμοκρασίες...

    Όπως και να' χει, το manual λέει ότι πρέπει να ανησυχείς αν δεις 122. Από εκεί κι ύστερα, πέρνα κι από κανένα μάστορα να πάρεις μια γνώμη, δεν έχεις να χάσεις κάτι... Bye


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Arxiereas
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/06/2009
    Mηνύματα : 313
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : Hamburger
    Κράνος : Tupperware

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Arxiereas Την / Το 05.07.09 22:55

    Viking έγραψε:
    Να υποθέτω ότι έχω κάποιο πρόβλημα στο θερμοστάτη ?

    ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ???

    Κατά τ'άλλα καλά περάσαμε και σήμερα cheers
    Από τη στιγμή που ξέβρασε παραφλού για βρωμοδουλειά του θερμοστάτη ακούγεται. Καμιά φορά απλώς κολλάει (γενικά ο θερμοστάτης).
    Αφού πέρασες καλά μην το σκέφτεσαι απόψε. Τσέκαρε ξανά πρωί με την αυγούλα και πήγαινε τουλάχιστον για συμπλήρωμα.
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 06.07.09 10:13

    Το οτι σου χυθηκαν υγρα,σημαινει οτι βρασανε.Αυτο δεν ειναι φυσιολογικο και συμβαινει οταν το κυκλωμα εχει αερα μεσα.
    Υπαιτιος για τον αερα στο κυκλωμα ειναι συνηθως η ταπα του ψυγειου.Καμια φορα χαλαει η φλατζα της και τραβαει αερα.
    Εκτος κι αν αλλαξες προσφατα υγρα κι δεν εκανες καλη εξαερωση.
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 06.07.09 11:57

    Δεν είναι νορμάλ να βράσουν τα υγρά στους 106 βαθμούς, επειδή το σημείο τήξης τους είναι κοντά στους 120. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξεις υγρά και να κρατηθείς στις προδιαγραφές μείγματος που δίνει η Honda.

    Το δικό μου δούλευε με 104 βαθμούς ακόμα και σε stop&go μέσα στην Αθήνα. Μετά άλλαξα λάδια και έβαλα Repsol, τα οποία αποδείχτηκαν Ρε-Ψώλ. Η θερμοκρασία ανέβηκε στους 108 στάνταρ, ενώ σε μια βάρβαρη φάση έχω δεί και 114.

    Αυτά που έβαλα μετά (δεν θυμάμαι τι ήταν) έριξαν 2 βαθμούς κάτω.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 06.07.09 11:59

    το βεντιλατερ δουλευε ;τα υγρα πιστευω οτι βρασανε γιατι υπαρχει μια περιπτωση το βεντιλατερ να εχει σταματησει να δουλευει
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 06.07.09 12:04

    Σίγουρα δεν μπορείς να ξέρεις πόσο γρήγορη είναι η αντίδραση του θερμομέτρου και κατά πόσο αυτό που σου δείχνει είναι πραγματικό, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα υγρά βράζουν μετά τους 120 βαθμούς όταν είναι σωστό το μείγμα.
    Το σύστημα βέβαια βρίσκεται σε πίεση, κάτι που ανεβάζει την θερμοκρασία βρασίματος, οπότε κατ'αρχήν ψάξε αυτό που είπε ο Sieche πιο πάνω, μήπως έχεις αέρα στο ψυγείο σου.

    Στην θέση σου θα καθόμουν να το προβοκάρω και να καταγράψω αντιδράσεις. Βάλτο μπροστά και περίμενε. Σε ένα 10λεπτο θα έχεις πιάσει τους 110 βαθμούς και μπορείς να παρατηρήσεις βεντιλατέρ κλπ.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 06.07.09 13:05

    apostat έγραψε:
    Μετά άλλαξα λάδια και έβαλα Repsol, τα οποία αποδείχτηκαν Ρε-Ψώλ.
    .


    lol! lol! lol! lol! T
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 06.07.09 15:54

    Σήμερα, το βεντιλατέρ δεν άναψε ακόμα και στους 108 βαθμούς.Είδα μέχρι 110 το μεσημέρι και τώρα η βέφα ξεκουράζεται στο μάστορα με πιο πιθανό πρόβλημα αυτό του θερμαστάτη.

    Με ανώτατη αυτή των 115 και για πολύ λίγο χθες ελπίζω να μην έχουμε καμιά παράπλευρη απώλεια..Θα γίνει και γενικό σέρβις για να έχουμε καλή συνέχεια στο καλοκαίρι μας..

    Απογοήτευση αυτό το ΣΚ.CBR1000RR '07 γνωστού μου έκαψε για 2η φορά ανορθωτή (εντός εγγύησης ευτυχώς)..Όλα χαλάνε τελικά ρε γμτ..

    Εμείς να μαστε καλά, ευχαριστώ και για τις απαντήσεις σας cheers
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 06.07.09 17:53

    Τα Honda είχαν πάντα θέμα με τους ανορθωτές (μεταξύ μας είμαστε Wink )
    Πάλι καλά, σε σχέση με τα crash by wire των ιταλικών. lol!


    _________________
    Στάθης
    avatar
    isidoros
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/07/2009
    Mηνύματα : 17
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : HONDA VFR
    Κράνος : Arai RX7 , Shoei XR1000

    Απ: Θερμοκρασία στα V-Techια

    Δημοσίευση από isidoros Την / Το 06.07.09 21:11

    Φιλαρακια πρεπει να το παραδεχτουμε τα μηχανακια μας ειναι χειμωνιατικα ..Παντος εγω με το θεμα θερμοκρασιες εχω ξενερωσει με στεναχωρει το θεμα να εισαι συνεχως με το ανχος της θερμοκρασιας, τι να κανουμε ολα τελεια δεν μπορει να ειναι!!. Απλα καλοκαιρι θα ξεχναμε να κλειδωνουμε το γκαζι στο τερμα!!!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 13.12.18 20:49